Köszi, a legfontosabbakat elmondtad/megerősítetted bennem. Sajnos megnézni nem tudom, mert 250km van köztünk. Egébként mennyiért adod és milyen tartozékokkal?
Hello, nekem van egy TR-J12-m, de tesztet nem írok róla. :-) Összehasonlítani meg nincs nagyon mivel, mert csak gyengébb pilácsaim vannak.
A fénye a kis tükröknek hála nem túl koncentrált. Tud melegedni, de egyáltalán nem vészes. Hogy milyen távolságra használható a fénye, az szubjektív, szerintem 100m-ig tökéletes, de nyilván 300m-re is elér.
Budapesten szívesen megmutatom, talán az a legtutibb. Ha kell, el is adom. :-)
- kontaktok (réz rugófedél, nincs aranyozás ahogy néhány képen látom - bár létezhetett több kiadás)
- valószínűleg eloxnál az elektropolírozás kimaradt, így a felülete sokkal inkább hasonlít a Trustfire-Ultrafire-Spiderfire stb vonalhoz mint a Jetbeam, Sunwayman, Eagletac vonalhoz. Ezt csak képről látom így, nem személyes meggyőződés, de nekem nem annyira jön be.
- nincs rozsdamentes acélgyűrű sem a lencsénél, sem a kapcsolónál (ez a régi eredeti WF503-amnál is hiánycikk volt, sajnos meg is látszott rajta a horpadt tubust látva)
Amiről csak Tőletek tudok:
- elektronikával voltak gondok azt hiszem ennél írtátok, és ha véletlen régi széria kerül hozzám...
Kétségtelenül szuper ár-érték aránnyal rendelkezik, de nem fogott meg. Hosszú távra tervezem venni, így olyat szeretnék ami tetszik is. Néha bevetném vadászaton utánkereső lámpának is, ezért nem árt ha kicsit jobban bírja a "harsh environment" hatásokat is :)
Sajnos az ST Cycler egyáltalán nem tetszik (nagyon kicsi a feje és a sok stroboszkóp funkció teljesen felesleges).
Az RRT21 mai árfolyamon az általam említetteknél 7-8e ft-al többe kerül, a T20CS meg valóban unikális tudású (szintén drágán), de ahogy nézem abszolút thrower. A kettő közül azt hiszem, a Jetbeam nyerne.
A Balder tetszett nekem is de sok helyen olvasok apró hiányosságokat, mely miatt inkább szánok többet lámpára, de legyen számomra legalábbis tökéletes.
Én a helyedben ezt a kettőt kilőném. Ha már Jetbeam, én az ST Cycler-t vagy az RRT-21-et venném bringázáshoz. Ha Sunwayman, akkor a T20CS-t. Néhány hónappal ezelőtt szintén ilyen célra kerestem lámpát, végül egy Zebralight SC600-at választottam. Nem bántam meg, a "flood"-sága miatt nagyon bevált tekeréshez. Néha hiányzik ugyan, hogy picit messzebre hordjon, de összességében jó kis lámpa. Az előző posztok alapján (Lt. Cmdr. Data) a Balder SE-2 is iszonyatosan jó, ha ma kellene választanom, szerintem ezt venném lényegesen kevesebbért.
Prémiumlámpát szeretnék vásárolni bicajozásra, nem túl sok móddal, kizárólag 18650 akkuhoz. Hosszú üzemidő nem téma, 12 órát ha tud már jó, pótakku van nálam.
Sok válogatás után két versenyző maradt a ringben:
JETBeam 3M XM-L T6
Sunwayman T20C Cree XM-L T6
Szerintetek? A JetBeam jobban tetszik de a forgatós kapcsolótól kicsit félek, a Sunwaymanben meg pont ez a sütemény, a tailcap kapcsolója sem elektronikus hanem aranyozott mechanikus...
Először is: Ha egy akku nem bír megtáplálni egy kb 1 A-t felvevő Q5 ledet, minimum 1,5 órát, azt én sem tartom akkunak, semmilyen szinten. Ezek nem is kerülnek eladásra nálam, mert nincs képem magyarázkodni, hogy miért csak 30 percig üzemképes.
Ha kibírja az általam minimálisak tartott időt, akkor nem érdekel mi van ráírva, trusfire, vagy sanyo. Simán használható, és még jónak is mondható ezen az áron. Ha nem teljesít, akkor csere.
Tényleg nem akarlak meggyőzni semmiről, mert ezexerint te mindent az ebayről nézel ki, mert ott olcsóbb. Igen, olcsóbb. Aztán ha küldenek valami szemetet, máris jön az általánosítás, hogy minden szemét, ami nem eredeti trustfire vagy sanyo. Miközben csak félrevezettek/átvertek azzal, hogy küldtek neked egy 30 grammos akkut, aminek valójában 45 g körül kéne lennie.
Hidd el, nem kevés pénzt beleöltem és bebuktam, mire kiderült melyek azok a nem márkás cuccok, amik elég jól használhatóak. Nem csak megveszem, felrakom a v@kerára, és várom a kapást.
Mint modtam, szemétért nem kérek pénzt, mert isten őrizz, hogy net szerte engem szidjanak.
TrustFire 2500mAh vagy Sanyo 2600mAh nem sokkal drágább, mint egy szar akku. Sőt, a szar akku sokkal drágább, mert ha valaki komolyabban akarja használni, úgyis vesz később egy normális akkut, és akkor megsprólhatta volna az első árát. Egy OEM töltő se drága, kb 6 USD.
Ennyi pénzért? Akkor megveszem olcsóbban eBay-ről vagy valamelyik kínai webshopból.
Volt már három XM-L-es zoomos lámpám, eléggé eltérő kategóriásak, kb mindegyik ugyanúgy világított. Ez se fog másként.
Igazából nem is írtam volna, PH-n se írtam semmit a kommentedre, ha nem így linekeled be:
Végre! (már hónapok óta vannak neten)
Fókuszálható XML-T6 !
Vétek ekkora fényerőt fix fókuszba tenni.... (inkább vétek fókuszálható lámpába rakni ilyen megoldással. Ahogy korn csinálta, nagyobb lencsével, úgy érne valamit, de így semmit, csak elrontja az egész lámpát.)
Nem tudtam, hogy itt te vagy az orákulum. "Ne linkeld be!" Már miért ne? Ennyi pénzért zoomos xm-t6, mondhatni ajándék semmit nem érő töltővel és akkuval.... ennyi történt.
Nem csodát írtam. Igen, meg lehet venni egy töltőt + egy akkut annyiért, amennyiért más csak lámpát veszt.
A lámpa fölött pedig pálcát törni úgy, hogy nem láttad, csak "láttam sok hasonlót", na ez a hagyjuk című rész.
Szevasztok! Az lenne a kérésem, hogy valaki tudna egy kis leírást készíteni a Trustfire TR-J12-ről? Most egy STL-V2-m van kb ahoz a kategóriához kellene hasonlítani. LEginkább az vetítése érdekel és hogy kb meddig viulágít el használhatóan (erőteljesen).
há ott van a képen, az hogy az 658 lumen azt nem tudom, az biztos hogy több mint a high mód. Pár tíz lument nem lehetne így észrevenni szemmel. Amikor megjött a lámpa kipróbáltam friss CR123A elemekkel is, nem láttam különbséget.
Én úgy olvasom, hogy 18650-et használva nincs turbó mód csak. Tehát akkor van csak 1.2A. Bár lentebb meg mondja valaki, hogy neki meg van turbó módja 18650el és 2Arel megy. Itt hagytam abba az olvasást :D
Egy 501B/502B XM-L kegyetlenül elveri őket flood állásban, még talán félig zoomolva is. Egy X2000 szerű, vagy nagyjából bármilyen XR-E leddel szerelt zoomos lámpa megintcsak jól elveri thrower állásban. Ez összesen kettő lámpa volt. És ezekhez vehetsz normális akkut+töltőt, mert te a legalja töltőt (amit véletlenül se használnék) és akkut adod. Nincs azzal semmi baj, hogy árulod ezeket a cuccokat, de akkor ne linkeld be egy elemlámpás topikba úgy téve, mintha ezek valami csodák lennének.
Teljesen igazad van. Mindenki vegyen magának 4-5 fix fókuszos lámpát amelyek másképpen terítenek, attól függően, hogy éppen hogyan akar vele világítani.
Én is gondolkodok rajta, hogy visszaalakítsam a moddolt tescós zoomos fényvetőt, visszatenném bele a régebbi xr-e-t, talán többet érek vele... Majd egy összehasonlítást kéne ráérős időmben kreálni. :)
Ezt most komolyan gondoltad? Mi az hogy végre? Már jópár hónapja vannak zoomos XM-L-ek. Egyik rosszabb mint a másik, semmit sem érnek (próbáltam már többfajtát is). Floodnak is gyenge, throwernek meg méginkább.
Járt nálam TK41 is, nekem (annak ellenére, hogy szélesebb és rövidebb a fénycsóva a TK35-nél) a TK35 jobban tetszik. Farzsebben elfér (na jó, kompromisszumos, de viselhető), a fénye határozottan jó. Amióta megvan, valahogy nem kergetem az újabbnál újabb lámpákat.
Nekem van egy TK35-öm, és eléggé megszerettem. Jól kezelhető, jók a módok, tényleg tátva marad a szád a 820 lumenes állásnál.
A fomájával picit szerintem barátkozni kell, nekem a mai napig jobban kézre állnak a teljesen köralakú lámpák.
Bár gondolom nem ez fog dönteni a megvásárlását illetően, de az övtokja kicsit szerencsétlen. Már előszedni sem olyan egyszerű belőle a lámpiont, de a visszarakáshoz már tényleg tíz kéz kell.
NITECORE 18650 lítium-ion akkumulátor NL183 (2300mAh) / NL186 (2600) most szerepel egy nagy!
NL183 - mért kapacitása 2300mAh, a globális kockázatvállalási a Kínai Népi Property Insurance Company NL186 - mért kapacitása 2600 mAh, a Samsung Life Insurance globális kockázatvállalási
NL183 / NL186, elengedhetetlen a nagy teljesítményű készülékek! Fórum beépített speciális, nagy teljesítményű védelem, túltöltés, és kisülhet rövidre az akkumulátort automatikusan védettek. További CE, UL, ROHS biztonsági és minőségi tanúsítás, meg biztonság, a környezetvédelem, a nagy teljesítményű, kiváló minőségű is egyben. Szóval mi van? "Mert a nagy teljesítményű eszközök konfigurálása high-end core energia!
Nem adod el a rossz tk11-ed? Olcsóért lehet megvenném. :)
Egyébként ezekre a gyertáyba nem állítható lámpákra megoldás, ha szétszeditek a kapcsolót és egy megfelelő méretű gumigyűrűt betesztek a kapcsoló gumitalpa és a "kapcsoló ház" közé. Máris bentebb lesz a gumi része és működne a tailstand. Én a tk12-nek megcsináltam. Igaz, elég vastag gyűrű kellett hozzá ezért picivel kevésbé lehet betekerni a "kupakot", ami a vízállóság rovására mehetne, ha félnék ettöl. De még úszni se tudod szóval.... :D De egyébként más lámpánál lehet megoldható jobban, hogy ne maradjon rés.
na közben kivettem az akksit, hogy hol tart 3.23V, visszatettem és most már a másik két fokozatnál is villog a fény, úgyhogy akkor nyugodtan használható iparival is.
Most nézem a közepes fokozaton mennyire merül, de az tuti, hogy a legnagyobb fényerőnél észre fogod venni, ha gyengül az akku, ugyanis ez történik 3.67V-nál. Egy XTAR 18700-assal nézem.
Köszi a képet! Igen, ezen tisztán látszik, amit írtál, ezen illegne-billegne. Elég idióta módon oldották meg. Nem tudom, technikailag mennyivel lett volna bonyolultabb, költségesebb, ha teljesen besüllyesztik azt a nyamvadt kapcsolót, de gyanítom, hogy semmivel. Sajnos ez nekem nagy hátrányt jelent, mert gyertya módban is sokat használom/használnám a lámpákat, főleg télen, amikor korán sötétedik. Tudom, cserébe jóval olcsóbb, mint a többi hasonló minőségű lámpa... Még egy ilyenen is gondolkodom: http://www.easylightbuy.com/ultrafire-hd2010-cree-xmlt6-5mode-led-flashlight-torch_p810.htmlEzt a fajta lámpát Radio korábban már belinkelte, nem lehet rossz, megy 1db. 18650-nel vagy 1db. 26650-nel is. Fényerőben biztos csúnyán veri a Baldert, gondolom minőségben meg pont fordítva van... Ezen kívül a nagy előnye (a nagy refi) pont a hátrányává is válik, mert szó szerinti zseblámpának nem túl ideális. Vagy csak nagy zseb kell hozzá? :)
Köszi, megnézem ezeket is. A 225 Lumenes verzióm volt, szóval ha minden igaz akkor Cree Q5 led volt benne. Meghalt szegényben a led, gőzöm sincs, hogy mitől de sajnos ez van, szóval most keresem az utódját.
Szeretnék venni egy új lámpát, mivel szegény jó öreg TK11-esem feladta a küzdelmet. Mit javasolnátok olyan 25 ezer ft ig? Egyenlőre csak a Fenix TK35-öt néztem, más márkát nem is nagyon ismerek. Ebben az árkategóriában van jobb választás esetleg? éjszakai túrákhoz kéne a lámpa.
még annyi, hogy a frissített változat fénye még egy fokkal szebb, közelebb van a tiszta fehérhez, bár az előzővel sem volt önmagában baj, csak most összehasonlítva tűnt fel
Megjött a csere Balder SE-2. A PWM vibrálás teljesen megszűnt és extrásabb lett. Nekem azt írták, hogy a BD4 driverét kapta vagymi, szóval ahogy a nagytesónál, a három mód mellé bejött még három extra fokozat. Ezenkívül már megjegyzi a legutóbb használt módot is.
Alap
1. High
2. Medium
3. Low
Az alacsony fényerőt bekapcsolva, pár mp után villant egyet a lámpa. Ezután kell kikapcsolni, majd vissza és akkor megkapjuk a három plusz fokozatot. Nem fontos teljesen bekapcsolni, elég ha félig nyomkodva a gombot odalépkedünk a low-hoz és addig tartjuk amíg nem villant egyet.
4. stroboszkóp (teljes fényerőn)
5. ugyanaz mint az előző, csak kis szünetekkel. Kb 5-6 gyors villogás - szünet (kb 1mp) - 5-6 gyors villogás és így tovább
6. SOS
Ugyanúgy lehet visszalépni, alacsony fényerőre állítani, megvárni amíg villant egyet, kikapcs és vissza.
Azért kérdeztem, mert nekem nem volt egyértelmű a látott képek alapján, hogy tovább ér a kapcsoló a talp síkján vagy sem... A Balder meg ezek szerint hazudik, mint a vízfolyás meg a többi csingcsung. Sajnálom, mert tényleg jó ár-érték arányú lámpa, kár, hogy ezt így oldották meg... :(
megtudja valaki mondani
hogy melyik a jelenleg
kaphato csucs
teljesitményü 9v tölthetö
aku. Jelenleg telefonrol
irok és ezzel elég macera
keresni. Köszi. Egy link is
jöhetne.
pl mert az usb-s töltőmmel hibátlanul lehet tölteni őket (rendesen megfogja a mágnes a két pólusát) meg nem tudom, szimpatikusabbak. Még akkor is, ha jobban oda kell figyelni. Két akksis lámpánál használok csak védettet (Xtar, Spark)
egyrészt nem vmi kiselejtezett cella van eladva 3 szor akkora kapacitást hazudva rá mint a valos, másrészt kissebb az esélye hogy netánt felrobban töltés ill a lámpában üzemközben, a védett cellák meg szimplán +elektronika pár chip elenállás mosfet stb, ami annyit tesz hogy, nem engedi tultölteni a cellát, tulságosan lemeriteni. ill tulnagy áramot kivenni belöle amitöl felhevülne és szintén robbanhat. lithium-ion és polymer technologia hátrányai
ipari = nem védett a rövidzár, túltöltés, túlmerítés ellen, de ha odafigyelsz rá nem nagyon lehet gond, sokan használunk ilyeneket, én is jobban szeretem. Valamivel olcsóbbak is mint a védettek.
A 3000-es Ultrafire-t szerintem itt senki nem fogja ajánlani. Érdemes a védettek között is olyat keresni ami Sanyo vagy Panasonic cellát használ.
Thanks for your support.it has come to our attention that there have been many individuals signing up multiple times to take advantage of our promotion. as a result, all allocated 5$ units have been taken and the price is now at 10.99 for the promotion.
You might have been noticed that in step 1-Delivery Information, there is only Free Shipping option under Shipping Method. Please go ahead to checkout, use Coupon Code "TN2012" to checkout.
This coupon code can only be available for Ti flashlight till 15th, June, 2012, one Ti flashlight per ID please.
Hope you enjoy shopping with us and share with your friends!
18650-el ment a T20CS is. A Balder luxban erősebb, mint a Sparkok, nagyobb is kicsit a reflektor, de főleg mélyebb. Lumenben biztos nem erősebb, de közel lehet. A Sparkokban rendesen meg van hajtva (3A) az XM-L, jobban, mint egy Fenix TK35-ben vagy DBS-T-ben. Egyébként az SE-2-nek nincs memóriája, mindig high módban indít.
Az SE-2 jóval egyszerűbb, semmi extra nincs benne, tokot se adnak mellé. A Sunwayman egy finomabb minőségű lámpa, a Jetbeam RRT sorozatához lehetne hasonlítani. Az SE-2 minőségével sincs gond csak érzésre mégis más a két lámpa. Az akku állapot visszajelző meg az oldalsó kapcsoló elég jó dolog a Sunwaymannél.
Hu! Balázs köszi a fáradozást ezt gyorsan megoldottad. pont ilyenre gondoltam. szerinted ha a Balder SE-2-t nautral leddel rendelem akkor a Spark sl6s 740NW-vel lessz egyszinten. A SUNWAYMAN T20CS 18650-NEL ment a fotozás alatt?
Érdekes de mint ha a Balder se-2 erösebb lenne a Spark SL6S 800cw-nél. a SUNWAYMAN T"§CS is tetszik de a Blader se-2 egy harmad áron van.
Szerintem nincs az a gif,ami meg tudna győzni, hogy a 100 dolláros Sparkot vedd meg a 35 dolláros Balder helyett! :-)
Engem legalábbis nem tudna, tok, szép doboz, diffúzor ide,vagy oda.
Jó lenne tudni, hogy megy a bolt a Sparknak, nem terveznek-e vmi pofátlanul nagy leárazást, kéne egy ST-460NW.
Rémelem a jövőben egyre több SE-2-szerű árral találkozunk majd.
HÁT HA megoldhato. Igen. köszi. tervezek venni egy lámpát es a balder se-2 re gondoltan neutral leddel. de közben még ezeket is nézegettem. kiváncsi volnék melyik mit világit egymás után rakva.
BRIDGELUX BXRA-56C9000-J-00 20k huf+áfa 9000lumen 85 watt 115lumen/w 5600k hideg fehér, elméleti maxon hajtva 1.6szorosa ennek az értéknek de a hatékonysága romlik
az az 500 wattos led mozgatja a fantáziám milyen jókis udvarvilágitás lenne :)
csupán egy high-end proci hütö méretü passziv hütés ami még üzemképes állapotban tudná tartani az elektronikát. ami a ledeket illeti vannak sokkal nagyobb led modulok egyetlen nagy formátumban. "bridgelux rs array" vhol a hideg fehérjüknek olyan 9000lumen környékén van a teszt értéke. az kb másfélszer annyit elbir jelentös üzemidö csökkenés nélkül és csupán 9x watt. meglehetne csinálni csak drága lenne és nehéz. az akkurol nem is beszélve
Az csak típus jelölés lesz :) Ennyi pénzért 5-10 W-nál többre ne számíts! (Valós teljesítményben értve.)
150 illetve 200 W baromi nagy teljesítmény, kézilámpa méretben... nincs ilyen. Esetleg izzószálashoz hasonlításnál dobálózhatnak ilyenekkel, hogy akkora fénye van, mint egy 150 wattosnak, de még úgy is sok!
a "W" nem teljesitményt jelöl hanam inkább egy tipus szám. sokan félre értik és félre is érthetö gondolom azért használják igy. a komoly gyártok lámpái 10- 25wattig terjednek és azért azok már fényeröben nagyon ütösek, de ezek jo pár 10000ft.osak.
némi magyarázatra lenne szükségem.. bedobtak egy szórólapot, melyen többek között CREE ledes lámpákat is lehet kapni..aszongya: Cree ledes lámpa 200w 5500.- Ft aztán szintén ilyen szöveggel, de 150W-os 4500.-Ft ...
az én szerény ismereteim szerint, ha igaz a 200W(nak megfelelő fény) akkor az baromijó lámpa... vagy most én meg vagyok vezetve?
mert itt a topikban komoly lámpák vannak, komoly árakon...asszem Wattot nemigen ír senki...
Szeretnék venni egy új lámpát, ami max 2 db 18650-es akkuval működik, és szép nagy reflektora van. A megvilágított távolság lenne a fő szempont, kb 150 dollárom lenne rá.
Egyelőre a Sunwayman T40CS típusút nézegettem, valami ilyesmire gondolok. Nagy reflektor, de vékony kialakítás. A "kistestvére" T20CS megvan, azzal meg vagyok elégedve, csak a bevilágított távolság kevés.
van bárhol is teszt az sr90 es röl maxon teljes üzemidös teszt+höfokok?. az sr50 es ami van nekem a 18650 es akukkal böven felmegy 50 fok fölé az elemtarto a fej meg éget,vizhütés megoldotta a tesztem további részét fejjel bele egy tárnyér vizbe :), gondolom attol jobb bár az sst90 es led egy 30 wattos darab ezmeg asszem 10 vagy 15
hmm tetszik a design nagyobb akksi, és azok a hütö lyukak teljesen ugynéznek ki mint a helicoptereken a rakétakilövök :) árára kiváncsi vagyok megy egy üzemidö tesztre maxon mennyi melegszik ill átvált e gyengébb modra
az európai oldalukon még a 2AA-s lámpájuk sincs fent, pedig az már elég rég kijött, érdekes hogy szinte mindegyik gyártó szarik a hivatalos oldal frissítésére, az újdonságokról mindig fórumokon találni meg az első infókat. A Jetbeam néha kivétel, ők azért elég gyorsan felteszik ha van valami új.
Az Olight SR95 UT-ben lévő led típusa pontosan, Luminus SBT-90
Jön az Olight SR95 és SR95 UT (Ultra Thrower) előbbiben SST-90 led (P-bin) 2000 lumen utóbbiban lencse nélküli SST led "csak" 1050 lumen max, de távolságban lenyomja a másikat. A hűtésen is dolgoztak, jobb lett mint az SR90-nél.
És még az ára is stimmel, egyet nem értek, miért írnak "csak" 500 lument, ha jóval többet tud. Ilyet se láttam még.
kolbasz, de cserélik és asszem egy aránylag új gyártónak ilyenkor ez a minimum amit meg kell tennie. A Jetbeam töltőjénél is cserélte pl az amerikai kereskedő az első szériát, mert valami gondja volt a 110V-os hálózattal.
Nem, nálam az 1.gen van, pont ezért nem írok még róla a blogon. Viszont én is írtam a Baldernek, ugye jobb lett a fényerő szabályozása, de rákérdeztem mi a helyzet a pwm-es fos villogással ami látszik kis és közepes fokozaton, ráadásul 5mp-enként villant is egyet, ez főleg a legkisebb fokozaton feltűnő.
válasz: " PWM flickering in medium and low mode will never visible in new version. Because the circuit is absolutely different. New version used the same circuit as BD-4"
szóval úgy néz ki jó lesz ez
Pontosítok a gyertyamóddal kapcsolatban, ha nagyon akarod megállítható, de csak vízszintes sima felületen és így is nagyon kevés kell neki, hogy feldőljön, mivel csak a kapcsoló gumi részén tud megállni, nem a lámpatest végén. Ha ezen is javítotak az egy plusz jó pont, de a lényeg, hogy a fénye rendbe legyen a kisebb fokozatokon is mert akkor tényleg egy frankó ár/érték arányú lámpa lesz.
"Don't worry. We recalled all of the old version SE-2.
The differences are not be seen because the differences is in the circuit.
1. New version has better regulation 2. New version solve the problem of flicking in low mode.
Yes, of course you can use it as candle mode.
Thank you for your attention to our products!"
Neked már az újabb verziód, ugye Balázs? Tudnál nekem küldeni olyan képet, ahol egyértelműen látszik, hogy nem lehet felállítani gyertyába? Rákérdezek, mi a helyzet, hányas anyát tegyünk, hogy tényleg megálljon:)
Amúgy ütnek a gifek, archiváltam is magamnak, szokás szerint, köszi!
Az M20S-X-et mindenhol agyonveri.
A T20CS-nek erősebb a spotja
Az SL6S-800CW-nél meg pont fordítva.
Jó az összehasonlítás, így képen én pont az SL6S-800CW, és a T20CS közé tenném teljesítményben.
nem tudom mennyire pontos ez a multiméter hőmérő, de
0 perc - 28°C
5 perc - 41-42°C
nem egy hosszú távú üzem, de ez már kézre elég forró, közvetlen a fejnél mértem a balder logo fölötti résnél
Ekkora, de még a kicsivel nagyobb lámpáknál sem egészséges a 7-800 lumenes hosszabb távon, általában mindenkinél van valami védelem, a Sparkoknál is 5 perc "engedélyezett" aztán visszalép egy módot, de az még ettől is kisebb lámpa és 3A-n van hajtva a led.
Nem lehet felállítani sajnos, nem tudom miért nem figyeltek erre oda, viszont a fényerő az valójában nem 500 lumen, mint amit gyárilag megadnak, hanem több. Szemre is simán veri az Olight M20S-X-et (500ANSI lm). Kb a Sunwayman T20CS-el lehet egy szinten fényerőben, de lehet annál is erősebb, csak így nehéz összemérni, mert abban SMO ref van, itt meg LOP. Csináltam már képet, még nem az igazi, de nemsoká felteszem. Írok majd a blogon is róla, de egyelőre technikai okok miatt ez csúszik. Nem tudom mennyire olvastál utána, de a legelső szériában (mikor jelent meg, kb 1 hónapja?) a driver még nem volt az igazi, így nem árt rákérdezni az adott boltnál hogy mit árul, bár elég hamar észbekapott a Balder és javította a hibát.
Minőségre egyébként teljesen rendben van az ipari akksi nagyon pontosan illeszkedik, nem mocorog, mint pl az M20-nál.. Szép a matt fekete bevonat is. Ennyiért tényleg jó vételnek tűnik, főleg, hogy van neutral változata is.
Kicsit húzós, postával együtt 60usd, de a kisebbik sem sokkal olcsóbb és ezzel a házzal szerintem sokkal jobb. A kék led is feltűnőbb, könnyebb észrevenni, ha kialszik a töltés végén. A lényeg a kijelző, a precíz, pontos töltés, feszültség mérés, a kis méret, másrészt, ha kell, ezzel tudok majd 10440-es vagy kisebb akkut is tölteni, amit az Xtar töltőkkel nem tudok megtenni.
ugy vágtam bele házilag egy olyan szikével amibe egy félbe vágott pengét lehet bele tenni. nagyon hegyes és éles. a szivacs 2cm vastag és ez 3rétegbe van ugy könnyeb vágni.
van egy Fenix tk35-ös lámpám, kiba jó meg minden, viszont a hétvégén valaki odavágta valamihez és a kapcsolós végén levő műanyag végigrepedt. Magyarországon van nekik szervizük akik szakszerűen és eredeti alkatrészekkel rendbeteszik, vagy külföldiába kell küldenem?
az smd alkatrészek ugynéznek ki mint amit géppel raktak össze, viszont ami nem smd az gány mind a forrasztás mind az egész összerelés az a félre nyomot kondi verte ki nála ma biztit csak 1mm sem volt a lábai közt mikor kinyitottam a töltöt, szépen elfüstölhette volna az akkut is
Először is a CPF egy elég összetett fórum, ahhoz sok idő kellene, hogy rendesen tudjam követni (ráadásul angol, tehát azért kicsit lassabban menne nekem mint egy anyanyelvi fórum). Ezért nagyon ritkán látogatom, csak ha valaki linkel egy érdekeset ide akkor klikkelek rá, vagy ha a gógli dobja fel valami konkrét keresésemre.
Idővel így is csehül állok: munkahely, család, egyéb hobbik no meg a rengeteg "operatív" lámpázás, még itt sem publikálok eleget szerintem, a CPF már nem fér bele.
Másodszor pedig lehet, hogy az Olight és az Olight fanok kikelnének rám, ha el kezdeném kiteregetni a szennyesüket (a héten ez a második Olight a kezeim között, egy súlyos beteg M3X volt a másik, de az már azóta a jó híremet öregbíti, hehe :-) ).
CPF-re felraktad? :) Nekem egy SSC P7-esben lett zárlatos valamilyen okból az egyik mag. Már nem emlékszem a konkrét előzményekre. Megpróbáltam neki kicsit nagyobb áramot adni, megfelelő hűtéssel persze -- a magot bekötő vezeték vörösizzásig elment 3 A-rel :) Talán valami NiCd akksiról adtam neki vagy 5-6-sok A-t hogy ahol zárlatos, ott remélhetőleg megszakad -- bejött. Azóta három maggal kiválóan üzemel. Egy MC-E-nél ugye nincs ilyen gond mert ott külön vannak a bekötések.
Érdekes, mert amit eddig kiégve láttam (XR-E, XP-G) ott a foszforréteg nem színeződött el, hanem az aranydrót vált el és a lencse ragasztója szokott buborékosodni.
Köszi. "Szép". Olyan jó borostyán színű lett. :D Nyakbavalónak még jól jöhet. Mi meleg lehetett ott már? Bár az a pici és vékony vezető réteg hamar felforrósodhat a ledben. Főleg ha nincs hova leadni a hőt.
Az első fotón jól látszik a barna elszíneződés (ugybár halvány sárgának kellene lennie), közben lekaptam a primer otpikát is és a lencsébe is bele van égve a barnaság. Zsebmikroszkópon keresztül szépen látszik, hogy a szép sima foszforréteg helyett ez a barna-nagyításban pelyhesnek tűnő trutyi van.
A második képen látható, hogy a középső -hőátadó- felületen nem volt megtapadva a forrasztóón, pedig a 3. képen látszik, hogy a "lapkán" van ón. A 3. képen látható nyáklapocska természetesen rajta van a rézlapkán, csak a jobb fotó miatt vettem le. Ezen kapja a led az áramot.
tipikus smd ledecske, egy forrolevegös forraszto kell hozzá 300fokra beállitva és szépen fokozatosan felmeegiteni amig elnem tudod mozditani. gondolom ismered a modszert hamár ezeket javitod
igen normáls üzem mellett nem is ég ki, de ezt irtam is sztem hogy vagy megsül vagy más nem természetes modon történö halála lesz, de szivesen megnézném én is a fotot rola, reggel csinálok egy pár fotot a wp2 esröl hogynézki belül ebbne is van egy szép elgányolás este nem lehet vakuval normálisan fotozni
Megnéztem zsebmikroszkóppal és gyakorlatilag megégett a foszforréteg az egész ledben. Először arra gondoltam, hogy a LED gyárilag hibás volt és az egyik "bar" ment ki először, de úgy néz ki egyszerre halt meg az egész. Szétszedtem az egészet (azért nagy élmény, nem mindennap bont az ember egy ilyen drága fotonágyút) és kiderült, hogy valószínűleg a nem megfelelő hűtés !?! miatt túlmelegedett a cucc. Ugyanis a speciális réz lapkához az emitter hőátadó felülete nem volt odaforrasztva, valamint a nagy réztuskó (led tartó) és az alu ház között akkora a hézag, hogy szó szerint kereskedelmi mennyiségű processzorzsír volt közte. Mindjárt "hazai pályán" éreztem magamat, ugyanis az általában osztályrészemül jutó alsó kategóriás ultraferi és társai cuccokban látok ekkora elbarmolásokat. Azért leellenőrzöm majd az elektronikát is, de ahhoz rögtönözni kell valami műterhelést. Valószínűleg egy led cserével és egy kis hőátadási "kozmetikával" ismét működni fog a drága szerkezet.
Nekem két gyártóval is vannak pozitív tapasztalataim. Mindkettő kínai. Az egyik pont driverrel kapcsolatos. Sehol nem kellett könyörögni, általában "sajnálják" aztá megoldják a problémát. Próbálkozni kell. Simán lehet, hogy a gyártó sokkal segítőkészebb, mint egy itthoni kereskedő..
Szokták mondani, hogy az élet a legnagyobb dramaturg. Pont itt van nálam egy ilyen monstrum javításra várva és kiégett az SST-90 benne. A LED teljesen megbarnult, ilyet még nem is láttam előtte, majd megnézem mikroszkóp alatt, hogy mi is történhetett.
A led cseréről meg annyit, hogy ebben a típusban igen nagy kihívás kicserélni, mert nem lapkán van a led hanem a hűtésre közvetlenül felapplikálva, plusz a két vezetőréteghez egy nyák .
Mert gyári drivereket nem osztogat egyik gyártó sem fűnek-fának. Esetleg 1 gyártó létezik aki a hivatalos képviseleteinek ad ki alkatrészt garanciális javításhoz (igen, a Maglite-ról van szó) a többi inkább kibújik az ilyen dolgok alól, vagy ha nagyon vergődik a vevő akkor komplett lámpát ad. Nem beszélve arról, ha az illető külföldön vette a cuccot, vagy nem hivatalos dílernél akkor fújhatja a pótalkatrészt meg a garanciát.
Frissül a Fenix TK35, XM-L U2 ledet kap 860 lumennel. Valamit a külsején is változtatnak (pl. a műanyag hátsó részen), de nem láttam még sehol képeket.
szétszedtem a saját wp2 sem, hát a szivacslábaktól érzékeny bucsu, kinyitva oldalrol a kimozdithatlan nyák alá nézve kb egy erös sokk, egyik kondenzátor majdnem teljesen megcsavarva épphogy 1mm van a két lába közt mielött zárlatot csinálna, 4 egyenként 100uF os kondenzátort látok alánézve és két nagyobbacska induktort, sztem a pozitiv terminálok kiforrasztása nélkül max széttörtni tudnám, kiszedni sajnos nem pedig kiváncsi lennék a vezérlö ic tipusára, forrasztási munka meg tipikus betanitott kinai, 5 évesen szebb munkát végeztem pillanatpákával :)
saccra legalább 2200 de lehet 4700uF kondi is lehet benne, namost a led meg maga a töltés vezérlö chip kb ha 10ma-t igényel összesen, ami annyit tesz hogy pár másodperc mire kisüti azt a kondenzátort
azt sztem az életbe nem égeted ki üzemidö tekintetében, viszont ne mtudom az sr90 feje mennyire melegszik fel, de egy 30 wattos led van benne ami kb 25 watt höt termel, lehetöségek közt ottvan hogy szimplán megsütöd a ledet vagy a vezérlö elektronikát, rossz véleményt még a candlepowerforum-ról sem igen találtam az árát kivéve, itthon még ez áfával tetözve még inkább negativ tényezö
Olight SR90 LED lámpa esett a választásom. Van e esetleg negatív vélemény róla? A led-es részét hol lehet megvenni, ha 1-2 kiégett belőle (azt írják hogy 60000 ezer üzem óra akkor valószínű ebben a földi életben elégnek kell ,hogy legyen ,de azért csak megkérdezem. A válaszokat előre is megköszönöm!
P7-et már szedtem szét, sőt ha minden igaz még megvan a P7 gyári "driverem" is (3 állású kapcsoló ellenállásokkal). Gyári drivert valszeg az életbe nem tudsz szerezni, legfeljebb valami kínait lehet beletenni ha méretileg belefér.
Tudna valaki olyan oldalt vagy helyet ahonnan a Led Lenser M7-es lámpámba drivert tudnék szerezni, úgy néz ki, hogy haldoklik. Illetve van olyan ember köztetek aki már szedett szét ilyet? Köszönöm a segítséget.
Ezen az áron el kell felejteni. Az ajánlott két lámpa erősebb, szebb a fényük (neutral led, színhőmérséklet: 4200-4750K), egyszerűbb felépítés, nincs külön elemtartó meg fejen körbefutkosó kábel, nem műanyagból vannak stb. Vannak 1AA-s fejlámpái is a Zebrának, Sparknak, de a 18650 azért ajánlott, mert ebben az akkuban van kakaó és, ha később szeretnél egy jobb kézilámpát akkor ott is szinte alap ez a típusú akkumulátor.
Úgy döntöttem, egy LED kitet beszerelek a régi MagLite 2AA-mba. De a kérdés: ha már teljes felújítás, mivel kezeljem a gumitömítéseket? Elég hosszú ideje majdnem használatlanul áll a régi kedvencem...
Quote Originally Posted by modamag View Post TS: I was recently notify by a forum member of this incident. I'm glad you made it out of the incident w/o any serious injuries and the incident was outside so you didn't inhale the batteries outgas.
Im glad I got out of it ok too. It could have been really bad. I kind of inhaled the outgas in the balcony for the duration of the incident. How bad is it? I was thinking of going to the doctor like the other members advised but I feel it will be a waste of time. They will look at me and see no physical mark and say "your free to go".
As for what happen. Here's my theory, hope you can chime in the detail to accurately recreate the case to prevent it from happening again.
1. The light is designed to be used as a 1-8 cells configuration. With four dead cells this indicate that the previous owner had reconfigured the battery pack for either 4S or 2S2P configuration. The batteries were left inside the light for an extended period of time. During which AW's driver drained slowly drained batteries to the point of zero voltage. (Did you have to install the longer rod & spacer to reconfigure the pack when you received this?)
Sorry, I dont know what 4S or 2S2P configuration looks like. I didnt rearrange the batteries. I placed them back the way it came to me. The four cells that I charged were placed at the bottom of the battery holder.
Correction- I do know what 4 series or 2 series 2 parallel looks like. I just didnt know the lingo.
2. When you received this you tested with the ZTS tester and it indicate nothing. This indicates that the cell is completely dead.
3. The 4 bad cells were then placed in the charger for charging. They appear to take up charge and ready to go after ~1-2 hrs of charging. (What is the charger that you used?)
I used 2 ultrafire rapid chargers. I placed them in the charger and plugged them in. The light turned red and I left it.
Many charger have detect dead cells, alarm, and refuse to charge these cells.
From my experience of over 1000s cell charge/discharge. Many dead cell can be revive to take charge provided that there is enough of a voltage potential applied. i]However the cell will always retain <70% of full capacity. And the self discharge rate of these cell are much faster compared to good cells.
4. Both the good & bad batteries were installed into the light.
Correct
5. First lightup seems to be operating fine. The light then rest for two hours. During this period the bad cell self discharge. The cell capacity is probably < 10%
correct
6. Upon the second lightup, LOW appears to be functional. It is probably consuming the remaining 10% charge .
Correct
7A. Mode change to MEDIUM and HIGH. At this point the four bad cell is doesn't have any more capacity left in them while the other four still have >70% charge.
7B. The good cells will then attempt to dump all of their remaining power. Cell reversal occur.
7C. The cell then vents, pressure buildup within the light. (did the switch boot pop out first and start venting from that port?)
I didnt notice the switchboot. As soon as I heard a fizz and a pop, I dropped the light turned and jumped on my bench
7D. Not enough pressure relief within the light therefore pressure continue to build up and stress the light housing.
8. The weakest part of the light, the extension tube oring groove fails. Pressure release, propelling the two haves of the light in opposite direction.
The rest are just trivial afterward. Does this accurately recreate the scenario?
transporteres gondolom a rendes csomagszolgálat a postának ami ugye már nem fér el a kispostásnál, szeretem öket mivel reggel 8 kor jönnek legkésöbb, a flashalaholicstól gls vagy ne mtudom melyik szolgálat hozta szomszéd vette át mire leértem volna, viszont az tuti ha épp nem vagyok itthon azért a csomagért mehettem volna be a telepükre max
Ja ez a másik.. normál postán keresztül jött, de hogy. A rendes kispostás aki motorral jár azzal sosincs gond, de ezt egy transporteres hozta. Valszeg nem hallottam a csengőt ami azért ritka dolog, mindenesetre így nem mentem ki, ezért mit csinált? ODAADTA A SZOMSZÉDNAK, hogy ide szól a csomag majd adja oda nekem. Úgy hogy nem kellett semmit aláírni semmi nyoma nem volt. Úgy hogy egyébként a szomszédot kb 1 hónapba egyszer látom, annyire "ismerem"..
Régebben néztem akkor volt UPS is 9euroért, lehet hogy most is lehet ilyesmit kérni, rá kell kérdezni. Dumáltam már párszor emailben velük elég gyorsan reagáltak, volt, hogy éjfél körül küldött levélre pár percen belül jött a válasz :D
szerencsére sikerült gif képet csinálnom a kijelzőről, találtam még annyi elemet itthon a géphez, a sebesség is kb stimmel, így azért jobban mutat mint egyszerűen leírva :)
nekem a két aw cella közt 11mv külömbség volt miután kivettem a töltöböl mindkettö 4.20xx vmennyin ált a wp2 II vel egyik cella ugyan ahamarabb készült el mint a másik, viszont érdekes ez a pulzált töltése a tölönek, mivel remek modon brit csati van a tápján igy egy kis 2 amperos somogyi 12 voltosrol ment igencsak bugatta a trafoját a pulzálással, a fluke 289 elég gyorsan tud ahoz mérni hogy lehessen látni a két plzus közti és a csucs értékeket is mikor töltött pulzus csucsa 4.22v volt az egyi kcellán a másikon 4.2, ha vkit érdekel talán feltudok rakni egy grafikont a töltési feszröl, ha jol láttam a pc software grafikonján pc re 8minta/mp vel tud adatot rögziteni
1 db 18650 vagy 2 db 16340 (RCR123) Li-ion akksivall megy mindkettő. Az, hogy melyik felállást "szereti", az csak a drop-in függvénye. (LED+meghajtó+tükör modul, ez egyben cserélhető benne)
nem, gyorsan betettem egy lámpába és merítettem.. A WP2, WP2 II és a cottonpickers töltő sem megy el 4.20-ig. Ezekkel max 4.17-4.19-ig töltök bármilyen akkut (cottonpickers fix 4.19V), ez nekem tökéletes. Nem szeretnék 4.22-es értéket látni sehol, főleg nem ipari akkunál, akkor se ha gyárilag +-0.05V van megadva a töltőre és ez még "belefér".
na abban a pillanatban váltott zöldre amikor elküldtem a hozzászólást, 4.22-t mutat a panasonicra.. hát nem ezzel fogom tölteni akkor az biztos, nem örülök neki
ja csak nemrég töltöttem vele (1A) a két XTAR 18700ast, valameddig rajta voltak hagyva a zöld jelzés után is és amikor leszedtem a cottonpickers töltő mérőjével egyik 4.20at, a másik 4.21et mutatott.. (a multiméterem 0.01-2 vel alámér) most nézem a zöld 3100as panasonicot, nemsoká végeznie kéne, kiváncsi leszek hol áll meg. Egyébként jobban elfér benne a 18700as mint a WP2 II-ben meg úgy látom a hálózati adapter minden új xtar töltőnél egyre nagyobb, itt kb kétszer akkora, mint a WP2 II-nél. Jött mellé 12V-os autós adapter is. Rövid ideig adtam a panasonicnak 2A-t is, elég hamar felnyomta 3.79-ről 3.92-re. Aztán inkább visszaállítottam 1A-re.
mondjuk még egy nyomorult CE, ROHS jelölés sincs rajta és az adapter is inkább adartor lett :D a 2A is gondolom erős túlzás, de én úgy is csak 1A alatt használom.
Gondolod, hogy puszira küldenének egyet, érdemes megpróbálni? Nehéz az SR91, de mostanában megint azt hordom ide a melóhelyre, mert rengeteg a dakota és ezzel azért könnyebb messzebbről is észrevenni őket. Szóval én pont azt játszom, minden másnap éjjel, hogy setétben, setétekre világítok...
35mm maga a led die, 48x50mm az egész alapja az egy mostani high end lámpa fején simán elférne nagybjábol hasonlo a sugárzási szög grafikonja a kicsikékkel nem hiszem hogy nehezebb lenne megcsinálniuk az optikát hozzá mint egy hid hez vagy egy ilyen 3+ ledes lámpához. mielött még vitát keltenék, nem vagyok optikus. csupán számomra egyszerübb egy nagyobb eszközzel dolgozni mint sok kicsivel
nem értem én a gyártokat minek 5-7 ezekböl a cree ledekböl mikor azonos fényeröt vagy még nagyobbat el lehet érni egyetlen nagyobb méretü leddel, akár egy bridgelux rs led array vagy egy cxa2011 es cree maxon hajtva, egy citizen led array, vagy ledengin, de még a luminousnak is vannak nagyobb teljesitményü és fényerejeü ledjei az sst 90 en kivül, igaz ezekhez mind egy nagyobb akku vagy külsö oldal akku kellene, de még mindig szebb megoldás lenne
jó mondjuk énsem panaszkodok, mikor itt üldögél egy fluke 289 es müszer az asztalon egyéb inyencségekkel szegény dupla butorlap asztalnak nincs olyan sulya kg ban mint a dolgoknak az ára rajta tizezrekben
Dehogynem, még mezei biztonsági őrként, nekem is vannak ilyen ismerőseim, az más kérdés, hogy azért nem vennék meg, mert nem ilyen fanatikus lámpabuzik, mint mi itt a fórumon... :)
probáltad már azt az sr 91 et folyamatosan maxon járatva hogy mennyire melegszik fel?
egy sr90 -t elfogadnék szivesen, de az uj x6 os kézi lámpájuk sem rossz megoldás de a 6 xm-l helyett rakhattad volna bele másfajta ledet is aminek egy chipen van akkora fényereje, viszont érdekes az a méretes hütöborda amire épült az egész lámpa
embert éjszaka még nem találtam ebben a távban,
teszteltem kicsit az sr50 est 2db AW 2900 as akksival ahogy érkeztek 4volt/cella bedobtam a lámpába egy kis totozás után hogyvan a 18650 es cellatarto polaritása mivel nincs jelölve, tegnap még játszadoztak vele faterék, egyhuzamba maxon 55 percet birtak, a cellák 42-45 fokra melegedtek fel, 2.9 voltos cella fesznél kapcsolt le a lámpa, az egész egy edény vizben volt 18 perc üzemidötöl fogva mert egyszerüen 46 fokra melegedett a akku rész ahol fogja az ember, a fej tippem sincs mennyire ment fel mivel rögzitve volt a höszonda a tarto részre, de sütött a teteje az tuti, viz meg lehütötte az egészet olyan 36 fokra, nem szivesen tartanám ezt maxon üzemeltetve egy hosszu turán, a cr123 as elemekkel nem teszteltem hosszan kicsit sokba kerülnek de annál nem láttam ilyen zöldes koronát a spotján
Az előbb általam írt távolságok sötét ruhás emberek megvilágítására értendőek. Nyilván pl. egy fehér kamiont könnyebb kiszúrni gyengébb lámpával is, ugyanolyan távon... :)
Nekem van SR51-em, kb. 250 méter a hasznos világítási távja. Van egy SR91-em is, az kb. 300-350 métert tudhat. Talán egy SR90 vagy egy TK70 alkalmas lehet a 400-500 méterre, de hogy értelme is legyen, kell mellé egy fasza távcső is... :)
Itt konkrétan embereket kellene észrevenni, nem tereptárgyakat. 500 méterre lévő "sötét" embert, ha észreveszel egy sr 50-el, akkor jó a szemed. :) sr 90 talán, de én ebben sem lennék biztos.
sr 50 et teszteltem nagybani távokkal elég szépen megvilágit tereptárgyakat 3-400méterre is, távolabb meg ne mtalálok sok célpontot budapest kellös közepén :(
sr 90 est szivesen kiprobálnám, sajnos drágajoszág,
reggel megérkeztek az akkuk és a töltö, amig nem találok ki vmit a brit csati modositására vagy szerzek egy átalakito konnektort hozzá addig más tápról fog menni a töltö, majd a hétvégén lesz idöm figyelni a cellákat meg a töltöt, ne mtudom hogy a feszt lenne érdemes elsöre figyelni vagy a hömérsékletét a celláknak sajnos csak egy adatrögzitös müszerem van :(
Ezzel feladtad a leckét mindenkinek, mert ilyen távolságra sötét ruhában lévő embereket még a legerősebb ledes lámpával sem lehet tuti biztosan megvilágítani.
Kíváncsi leszek, mit ajánlanak majd a többiek.
sztem első körben tisztázni kell az anyagi keretet.
Ilyen távolságra nem lesz olcsó móka.
Olight SR51 - 150dollár
A tanácsotokat szeretném kérni, szeretnék venni a szüleimnek kézi keresőlámpát legalább 4-500méteres látótávolság és led-es, milyen márkát érdemes venni (Tanyán laknak és sok Negró járkál a halastóhoz ,Na őket kellene megvilágítani :-)
Csak példának okáért említettem a Myo RXP-t, mert épp ott volt az ára, amikor utoljára láttam. Egyébként van most egy új modelljük 19 pénzért, ami már sokkal jobb ár/érték arányú, mert kapott egy kevésbé régi ledet (ahogy elnézegettem, mert különben sehol nem írják, mi van benne), és egy érdekességet, hogy közelre világítva automatikusan leviszi a fényerőt, távolra meg fölemeli. Ez nem is rossz ötlet, ha tényleg jól működik, ámbár engem lehet, hogy idegesítene, illetve nem tudni, mihez kezd a lámpa a fej magasságban belógó lombos bozótosban :)
ezek az 1500-2000mA töltőáramok nem túl magasak a ceruza akksiknak? 2000mA már inkább D elemnek kéne nem? Alapból a Powerex 1000mA-el indítana, ha nem nyúlnál semmihez, de ez is mehet 2000ig. Másik, hogy most néztem, hogy a merítés után már nem két órát vár csak egyet. Már tölti az akksikat. Ez nem kapcsolja le a háttérvilágítást csak megjelenik egy "DONE" felirat az adott szám mellett.
(Én is lecseréltem az IPC-1L-t - Voltcraft CM420-asra. Első megállapítás így, 7-8 használat után, hogy egyszerűbb felprogramozni, mint az IPC-t, illetve repülőből is látszik, amikor végzett, mert olyankor kikapcsolja a kijelző háttérvilágítását. Discharge: 250 vagy 500mA, a töltés pedig 500-1000-1500-2000mA lehet cellánként, illetve van USB kimenete is, amin szintén kijelzi a terhelést, pl. HTC HD2 80%-ig 500mA-t vesz fel, utána esik a töltőáram, illetve full akkuval tételenként kimérhetem, hogy mi mennyit fogyaszt benne)
most éppen ezt a "Refresh Analyze" módot próbálom. Ez annyit jelent, hogy először feltölti az akksikat, két órát pihen, majd elkezdi lemeríteni. Megint két óra pihenő aztán indul a feltöltés. Természetesen mindegyik akkunál külön beállítható mennyivel süsse ki és mennyivel töltse a végén, utána már magától csinál mindent. Egylőre most végzett a kisütéssel. Most két óra szünet, addig fűnyírás :) és aztán jön a feltöltés.
Szerintem a legtöbb dologban egyetértünk a Zebrával kapcsolatban. Másrészt diffúzor lencsének nem sok értelmét látom, hisz a Zebra is kiválóan teríti a fényt. Bár elsőre örültem neki, amikor először olvastam erről a mágneses kupakról, aztán rájöttem, hogy én úgysem venném le a fejemről szerelés közben, mert az a legtutibb, ha a szem irányából megy a fény, szóval baromira nem használnám ki...
Oké, de van olyan AA-s fejlámpa, ami ugyanilyen jó kialakítású, ilyen fényereje van, ennyire könnyű egyben? Szerintem jól tetted, hogy nem a Petzl Myo RXP-t vetted meg! Megnéztem a tulajdonságait. A zebrához képest szinte mindenben lemarad: valamivel drágább a zebránál, gyengébb fényű, jóval nehezebb, kevesebb fokozatú, kialakítása is bonyolultabb, ezzel vezetékkel az oldalán, ami persze jóval könnyebben beakadhat valamibe... Egy előnye az AA elem, de ez csak annak előny, akinek nincs 18650-es akksija és nem akar beruházni rá + hozzá való töltőre. Amúgy a 3db AA is nyilván nehezebb, mint egy db 18650... A zebra szebb is, bár ez csak az én véleményem. Nem tudom, hogy ennek a Petzl-nek ez a csúcs fejlámpája-e, de ha igen, akkor az az érzésem vele kapcsolatban, mint a Mag lite-tal, hogy egy egykor jó nevű gyártó, amely már "kissé" lemaradt a mai legjobbaktól.
A blogon készítek majd egy bővebb beszámolót is. Egyáltalán nem olyan bonyolult a kezelése, mint ahogy beállították. Olvastam vmi fórumon még régebben, ott ijesztgettek, hogy micsoda körülményes az IPC-hez képest.
Az első eredmények. Az akksik kicsit több, mint fél évet pihentek a fiókban nagyjából egy szinten voltak, de egyszer valami fos fali töltővel is szórakoztam velük, miután az IPC elfüstölt. (nem a töltő hibája volt)
Az egyik akku már az IPC-nél is picit a többiek alatt volt, csak a különbség, hogy ott 2300-2500mAh között állt meg a végén mind, meg valami 1.55V-ig is elmentek. Másik, hogy 700mA mellett az IPC-ben eléggé felmelegedtek, szinte forróak voltak az akksik, ezért ventillátorral hűtöttem az egészet. Itt semmi ilyen gondom nem volt, az akkuk jó távol vannak egymástól és max langyosak lettek töltés közben.
Én nem érzékeltem a vetített fényen, hogy kb. 3 centivel arrébb van a közepétől a refi. Olyan széles sávban terít, hogy szerintem ezt nem lehet észrevenni, vagy ha mégis, nagyon minimális lehet az eltérés. Gondolkodtam a spark-on is, de végül pont a kialakítása volt az egyik szempont, amiért a zebra mellett döntöttem. Ez nem mozdul el, akkor sem, ha hirtelen fejmozdulatot teszel vagy futsz, ugrálsz, stb... Számomra jobb választás volt, mint a spark.
Kicsit off: nemrég ábrándoztam, hogy miért nincs NiMH 18650. Az igaz, kissé nehéz meg aránytalanul haszontalan lenne (kis cellafesz). Most meg a nyakamba szakadt 9 db régi 17670 (4/3A) egy laptop akkuból :) Kíváncsi leszek, valamibe fel tudom-e használni. Na meg hogy egyáltalán érdemes-e velük foglalkozni, túlélték-e az x évnyi mélyrepülést. (Duracell cellák)
Csak a tisztán látás kedvéért. Jól gondolom, hogy ezek a számok km-t jelölnek? Szerencsés vagy ezzel a tatyó pánt dologgal, hisz úgy meg kényelmesebb mint fejen, nem izzad a homlok a pánt alatt. Sajna én nem voltam ilyen szerencsés a H600-zal, úgy érkezett meg, hogy a gumi tartó egyik karikája félig be van szakadva. :(
Ez egy teljesítménytúra a sok közül, és azért Sárga névre hallgat, mert végig a sárga túristajelzés mentén halad. Éjszaka rajtol el, az alant felsorolt háromféle résztávja, és márciusban már el volt döntve, hogy ide már az új lámpával jövök.
Testlámpaként alkalmaztam, mert a futó-hátizsák mellső pántja éppen olyan széles, hogy rá lehet fűzni a lámpa szilikon tartóját, még a fejpántot se kell levarázsolni.
Az átlag nem is, de egyre túrázó és terepfutó igen, vagy még drágábbat is. Az igazi "baja" ez esetben, hogy li-ion cellák és töltő nem jellemző tartozéka a háztartásoknak, míg az egyéb kütyük miatt AA garnitúrák és töltők majdnem mindenkinek vannak már, és a ceruzával üzemelő fejlámpák árát nem kell megfejelni plusz kiadásokkal.
Pár éve ezen túlestem, így könnyebben szántam rá egy Petzl Myo RXP árát a Zebra H600w + 2db 18650 cella költségeire.
Érdekes véletlen, én is pont tegnap próbáltam ki a mienket. Nekünk a sima H600 verzió van. Látatlanban azt mondom, hogy szerintem nem sok ennél jobb fejlámpa van forgalomban, bár közel sem ismerem a teljes kínálatot. Azt azért illik hozzátenni, hogy az átlagember (legalábbis az itthoni átlag) nem nagyon vesz ennyiért fejlámpát...
Élesben vizsgázott a Zebra h600w, sajnos képek nélkül, nincs nekem ehhez alkalmas gépem.
Tapasztalatok és konklúziók különbözó módokhoz:
- Low: ebből a magasabb, 2,4 lm volt használva nagyon közelre: jelentkezési lap kitöltése, ilyesmi. Túrán amúgy használhatatlan.
- Mid: ebből is a magasabbat, ami 56 lm, ez ment az idő 80%-ában. Gyalogosan, és biztosabb lábú rutinos terepfutóknak ez kb. mindenre elég.
- H2: ezt a módot állítottam be, mert a H1-nek nálam nincs értelme. Itt is a legalacsonyabb. 147 lument, amihez még használható üzemidő társul, viszont csak kövesebb, technikásabb lejtőkön használtam, szemre durván másfélszerese az 56 lumenes álláshoz képest, aminek kell is lennie, ha igazak az értékek.
Ez az első tényleg jó lámpám, és ennél látszik igazán, hogy a valós értékeknél mit kap az ember cserébe, és az 56 lumen meglepően jó volt ezzel a melegsárga fénnyel.
meglátjuk mennyire gyorsak, jopár hónap után rászántam egy kis pénzt akkukra meg töltöte az sr 50 eshez, hamar megette a cr123 sokat az egyik érdekes modon 2 volt alatt van böven a többi 3 voltnál.
Sell01 rendelte angliából a Zebra SC600-asát, nem pont erről az oldalról, hanem a fenixtorch.co.uk-n keresztül, de ez a fenixtorch, flashaholics meg a nitecore.co.uk oldal is egy tulajdonoshoz tartozik. A csomagot 3-4 nap alatt megkapta.
Tudna valaki abban segíteni, hogy a Zebra H600W -nél a különböző módokat be tudom-e úgy állítani, hogy meg is jegyezze azt?
Az a probléma, hogy a leírást követném, el is jutok a H2 főmódhoz, amin belül a dupla klikkeléssel (ez mekkora baromság már, bírja majd a kapcsoló?) tudok 4 almód között lépkedni, eddig ok. De miután hagyom világítani a cuccost, kikapcsolom, újra bekapcsolva nem jegyzi meg a beállítást, újra meg újra végig kell csinálnom a hosszú procedúrát, ami mondjuk terepfutás közben elég vontatott eljárás. Ha nem kapcsolom ki, akkor is ez a helyzet a következő váltásnál.
Remélem, hogy csak én értelemezek valamit rosszul az útmutatóban.
Ha valakit érdekel van egy eladó Soshine S1mix-v3 akkutöltő (5800,- Ft személyes átvétel esetén Budapesten), valamint 2db Soshine RCR123-as 700 mAh Li-ion védett akku tárolódobozban 2800,- Ft-ért.
Mire akarsz rákeresni ez a jetbeam pc20 :) gondoltam kéne hozzá egy ilyen akksi, csak jó lenne fulra tölteni 4.3V-ig. Nagyobb kapacitású mint a 17670-esek. Kérdeztem ezt a srácot aki az usb-s töltőket készíti, hogy nem e tudna ilyet összerakni, de egyelőre nem. A 4.2-n kívül csak 4.35 vagy 4.4-es CC/CV töltőt tud csinálni. Valami chip vagy mi hiányzik neki, de ha talál megfelelő alkatrészt akkor semmi akadálya.
UL minősítésű akksikról nem tudok, azt se tudom hogy egyáltalán lehet e magát a cellát vizsgálni, szerintem a Fenixnél is inkább a védelem az amit néztek, ha néztek és tényleg nem kamu az egész UL dolog, mert a logo tényleg nem stimmel.
Gyorsabban jár a kezem mint az eszem. Szóval még az a gondolatom/kérdésem támadt, hogy az ismert márkák közül melyik esett alá és ment át az UL minősítésen? Sanyo/Pana/Samsung, Xtar/Jetbeam/stb?
"I find it humorous that they say that the battery has passed the following certifications:
1) UL (The individual cell is probably UL certified, but the product as a whole, I doubt it. The UL logo also is fake. The real one the text is not slanted / italicized. UL logo's here)
2) Recycle Symbol (not a certification)
3) RoHS (RoHS does not apply to batteries! Yet so many companies just slap these markings on their product)
4) Don't throw in trash symbol (not a certification)"
nem ez csak azt jelenti, hogy amin nincs UL logo azt ők nem vizsgálták gondolom. Van még egy rakás ilyen minőséggel kapcsolatos tanusítvány. Itt azért érdekes, mert ilyen akksiknál eddig max CE meg ROHS feliratot láttam. Gondolom az USA piac miatt fontos az UL minősítés is a Fenixnek.
pl ezt egy monitornál találtam
Termék tanusítványok: FCC Class B, UL 60950 3rd Edition, U.S. FDA, IEC 320-1, CSA, ICES Class B, Energy Star, CE Class B, CB IEC 60950, IEC 60825-1,Blue Angel, GS (TÜV), SEMKO, UL AR, CS, TÜV Rh, N Mark, C-tick Class B, CCC Class B, BSMI Class B, VCCI Class B
Ezek szerint, ha nagyon lesarkítjuk a dolgot, akkor az összes többi műszaki cucc, amelyik nem kapta meg ezt a minősítést, az szerintük nem biztos, hogy megbízható?
"Az UL (Underwriters Laboratories) egy fő hitelesítő szervezet (USA), mely az elektronikus termékeken biztonsági teszteket végez összhangban a Federal Consumer Product Safety Act-tal (Szövetségi Fogyasztói Termékvédelmi Akkreditációs Hatóság).Ez a szervezet védi a fogyasztókat és garantálja az UL által minősített termékek biztonsági sztenderdjét.Habár az UL-nek a legtöbb államban saját szabályozási mércéje van, az UL tanusítvány emblémájával ellátott elektronikus termékek biztonsága garantált, és a legtöbb vásárló ezt a jelet keresi a vásárláskor."
Próbáltam értelmes magyar leírást keresni, de nem találtam. Nagyjából annyi, hogy ez a minősítés garancia arra, hogy normális jó minőségű termékről van szó. Pl a töltők közül tudtommal csak a Pila IBC rendelkezik ilyennel.
ja hát én egy mínusz 10-est rögtön levonnék az árából.. ennyiért igazán belefért volna 2db pár dolláros kijelző, mennyivel jobb lenne látni töltés közben a feszültséget..
Más.
Jön a Fenix 18650-es akkuja (lehet hogy lesz töltő is?) 2600mAh, a képek alapján gondolom Sanyo cellás, annak ilyen a pozitív része. Az UL logo is ott figyel a képen!
Auto Recharging Threshold Value Voltage: 3.9ą0.15V
Features: 1. SP2 is the follow-up product of the successful WP2II, and is no doubt one of the best 3.7V Li-ion charger in the market today.
2. SP2 is a professional automatic charger with high charging current, which is designed to charge 14500/4650/17670/18500/18650/18700/22650/25500/26650 3.6/3.7V Li-ion battery.
3. It designed with under-voltage lock out and algorithm (TC-CC-CV) charging method which can monitor the battery status in real time.
4. The charger adopts PWM technology, to supply the charging management system charging power.
5. SP2 is designed with 0.5A, 1A, 2A optional charging constant current so that batteries with different capacities can achieve the best charging condition.
Notice: The above-mentioned parameters tested in Lab are approximate and may vary between flashlight/charger, batteries and environments.
radio tud erről többet, de a vadászok használják ezeket a színes ledeket/szűrőket. Vérkereső lámpának meg ilyenekneknek. Sok állat, pl vaddisznó(?) nem is érzékeli pl a zöld fényt, nem zavarja meg őket. Nem vagyok benne az ilyen vadászos témákban.
Mikor először megláttam csúnyán megijedtem, hogy a régóta dédelgetett V3 és V4 projektjeimet megelőzte valaki. De utánna jobban megnézve rájöttem, hogy szerencsére szó sincs erről :-)
Kíváncsi vagyok ki lesz az első forumtárs, akit nem vág földhöz 400dodó,és vesz egyet.
Szerintem szervezzük majd oda a Fórum találkozót :),mert ebben az életben nem hiszem,hogy veszek, akármilyen gyönyörű is.
Romisen járt az én kezem között is egypár fajta. Valahogy odafigyelnek az apróságokra, mert eddig én is azt tapasztaltam, hogy jól összerakott, egyenletesen megbízható minőségű árut adnak ki a kezükből. A mindenfajta ....fire cuccokkal néha sok a gond, gyanítom, hogy már ugyanazon a néven több helyen is csinálják (kvázi koppintják a saját sz..rukat), ez alól talán a Trustfire kivétel.
Sokkal biztonságosabb, mint a sima lítium akkuk és jobban megfelel a csak elemre méretezett lámpákhoz a 3 volt miatt. Kapacitásban viszont még le van maradva, jó ha a felét tudja az azonos méretű Li-Ion akkunak.
finlux akkor lehet nézek valami mást, bár mindenki ezt árulja, csak nem kamu. Amerikai eladóknál is ugyanilyen van, manafonton is, csak ott 4.5dollár. Néztem a Samsungnak van 2A-s is, de az ipadhoz is van olyan (gyári) ami 2100mA-t tud. Na ilyesmi lenne jó. Itthon is legtöbb helyen ilyen filléres kínaiakat árulnak csak párezerért.. 2300 körül lenne 1000mA-s Belkin itt a közelben.
WB, nem tudom.
Más. Spark SP6. Kint 400 dollárt írnak (előrendeléses ár), itt meg 330 EUR..
...és nem utolsó sorban lehet tölthető ceruza akksikat rakni bele.Szerintem en is veszek ilyet, meg rendelek egy upgrade kitet a 2D Maga,és 4enelooppal már nem kell aggódni, h sűrűn kell majd cserélni a goliat elemeket.
Nah ez fasza, kapacitasban kozelebb all a d elemhez igy.
Lehet rendelek parat majd, jo lesz a magliteokba, draga a d elem, 1400 ft 2 darab varta vagy duracell...
Amit nekem kuldtem azokat tudom csak alapul venni, lehet nagy a szoras a gyartasban.
A sorrend:
Romisen
Uniquefire
Ultrafire
A romisen kajak veri a tobbit, fenyeroben 1AA val duplaja mint a masik ketto.
Gondolom a nagy refi is besegit ebbe, de a spotja olyan erosebb mint az olight 1xcr123, ami azert nem gyenge, 190 lumennek mondja a gyarto azt a lampat.
Az Ultrafire es Uniqf. Elegge silany minosegunek tunik, foleg az Ultrafire, az zorgott is, allitanom is kellett, meg tisztitani, hogy mukodjon.
A romisen viszont kifejezetten jo minosegu, szepen osszerakottnak tunik.
Es baromira tetszik a felepites, a nagy refi.
Szal ennyi, ha 1aa kell valakinek, ezt ajanlom, tuningolni 14500-al lehet, nekem azom nincs.
"Happy Tax Day! Let us help you stretch that tax refund! Starting tomorrow, April 17th, take 30% off all Maelstroms, Turbos, and Tacticals with code TAX30, or 15% off all 4Sevens flashlights with code TAX15. Quanitites are limited, so act fast!"
Van egy NiteCore SmartPD D20 elemlámpám, amitől megválnék, mert alig használtam (van egy Fenix-em is, ami biciklire praktikusabb, így inkább az szokott nálam lenni).
Meg tudná esetleg valaki mondani, hogy kb. mennyit ér most ez?
Visszalépett 5 perc után, de vissza lehet kapcsolni rögtön és inkább csak kellemes langyos/meleg lett az egész lámpa. Az SL6S szuper módban jóval durvábban melegszik, annál nem hülyeség az 5 perces korlát.
Azért van egy nem elhanyagolható különbség, a Spark hivatalosan is használható 14500-as Li-ion akkuval (max. 280lm), a zebra meg egyáltalán nem.
A Zebránál ezt írják, "The 86 and 0.18 Lumen output levels are PWM generated." ha ez élőben is látható nálam már emiatt kiesne. Az ST5-nél nincs gond egyik fokozattal sem. Zebrát még nem láttam, de az biztos, hogy minőségben itt már nem lehet akkora különbség, hogy csak ez döntse el a választást. Luxban valószínű a Zebra erősebb az XP-G led miatt. A Sparktól ne várj sokat ebből a szempontból. Az ST6 az már egész más lenne.. Nem értem ott miért nem hajtották meg rendesen a ledet ahogy az SL6S-eknél. A napokban olvastam, hogy kivették az 5perces korlátot is az újabb ST6-osoknál így már nem lép vissza high módba. Ezt mindjárt ki is próbálom a 460NW-nél.
Az a baj, hogy ennyit nem tud az U2 szóval vagy túl van hajtva vagy valamit újítottak a Cree-nél. Az árát 200 dollár környékére lövik be, tessék néha ránézni a blogra :D
nagyjából bármit, a töltőáramot is megválaszthatod, ha kell van olyan aminél 50mA-től 800ig vagy 1A ig lehet válogatni egy rakás beállításból. Nálam két mód van 480/700mA. A 700ast nem mertem rákapcsolni, mert nem tudom a számítogép bírná e, lehet csak 500mA-ig engedné. A hozzá adott ajándék autós töltőnél mehet a 700mA nyugodtan, ott 1A a plafon. Jött még egy extra kábel meg egy krokodilcsipeszes bigyó is. Kell még hozzá egy fali adapter, de egyelőre így is jó.
megjött az egyik cottonpickers töltő, majd teszek fel képet, k... jó :) számítogép usb kimenetén próbáltam ki egyelőre, meg frankón kiírja a feszültséges ha rákötöm az akksit, nem kell multiméter.
Üdv! Érdeklődnék, hogy nincs-e valakinek eladó Ultrafire c8-as lámpája?Elsősorban xml(direktbe kötve) vagy q5(1módos)érdekelne.Ja és ha lenne hozzá kivezetéklet kapcsoló az is jó lenne.
Ja az 5% kicsit sok, de akkor is jól hangzik, hogy lehet variálni saját módokkal és ahogy láttam el is lehet menteni a beállításokat. A műanyag lencse még elmegy kategória, de a fém színű műanyag gyűrű az nagyon olcsójános megoldás.. remélhetőleg ennél az XL-nél már változtattak ezen. A saját beépített akksit viszont nem tartom annyira jó ötletnek, meg kellett volna oldani 2db szabványos 18650-el.
Nekem van, 2AA verzió. A PC-s buherálhatóság csak bizonyos korlátok között értendő persze. Amit akartam, feszt nem hozható össze.
A kezelése is kissé nehézkes, ha kis színt is akarna vinni bele az ember... Zenéhez terveztem volna villogásokat, de úgy hogy max 20-at villanhat egy adott saját módban (ha jól emlékszek), úgy nehéz. :S
Na meg a min. fényerő 5 %, ami elég "sok"; kár hogy nem lehet levinni 1 %-ig. Egyébként nem rossz. Habár a lencse és az elején lévő fémszínű korona csak műanyag. A fényereje lehetne nagyobb is.
Na de féláron vettem, úgyhogy nem panaszkodom, annyiért végképp megérte =)
XM-L led, 780lm, LOP refi, saját akku (kérdés működik e normál 18650el is), oldalt elhelyezett kapcsoló, de ez hogy a számítógépre rácsatlakoztatva tetszés szerint beállíthatók a módok az marhára tetszik. Eddig is volt ilyen lámpájuk, de itt van normális teljesítmény is mellé.
Valahogy úgy van, hogy a lumenben megadott mértékegység az emberi szemhez van igazítva (szemmel látható mennyiség?), ezért az elmaradás, főleg a kék esetében.
Az IWA kiállításon mutatták be, de csak most találtam meg egy videóban, eddig sehol, fórumokon se láttam semmit ezekről az Olightokról. Sokmindent ebből sem lehet megtudni, de pl a fejlámpán valami érzékelő is van, mert az ember elhúzza a kezét előtte és erre bekapcsol.
Hát igen, munkához jó lámpa kell, ezt gyakorlatból tudom. A régi öreg fejlámpások egy kicsit el vannak maradva (Petzl, Silva, Peli) a PT pedig nem nagyon jön ét európába (pedig jó fejlámpái voltak mindig)
100as mehet a legkisebb li-ion akksiknak, 200as a 10440-nek, 3-500 a 16340-14500nak, a 750 meg a 18650eseknek, de azt írja lesz 1A-s változat is talán.
meddig tartana egy ilyet betenni egy normálisabb nagyobb töltőbe? nem értem miért nem csinál valaki ilyet. Filléres cucc és tök hasznos lenne annak akinek nincs multimétere.
ez nem csak feszültség mérő, hanem elsősorban töltő, de ha rádugod az akksit akkor kijelzi a feszültséget és a készítő szerint brutál pontos az egész cucc.
nem értem, nézek képeket és van ahol betű van a második szám helyén, tehát lehet az a jó verzió, hogy az első a dátum a második kitudja mi és az utolsó kettő jelzi a hetet, de akkor a lenti dobozosnál meg ez nem stimmel, a 28. hét már július..
Egy állvány van a fényképezőhöz, amire ragasztószallagal rögzítem a gépet, mert eltűnt a felfogató :D a lámpákat kézben tartom, de persze amennyire tudom megtámasztom, itt pl az állványhoz fogtam a lámpákat.
A 460NW jobban szórja a fényt, távolságban kicsit elmarad, mert durvább mintázatú OP reflektora van, de itt most nem ez a lényeg, hanem egy újabb NW, CW összehasonlítás.
Az új címére írtál? Mi az hogy nem adott tájékoztatást, felhívtad? Itt többen rendeltünk már tőle régebben. Nekem is küldött lámpákat annak idején, pl. a Jetbeam M1XM-et, pedig nem ismerjük egymást.
Tájékoztatásul közlöm veletek, hogy 2012.01.29-én megrendeltem a Spark lámpát és még néhány dolgot Eck Zoltántól ledeck.atw.hu , ami a mai napig nem érkezett meg.
Tájékoztatást nem adott róla, hogy mi van a megrendeléssel, e-mail-re nem válaszol.
jó hát ebből nekem a 2x 1500-1800 lumen a lényeg a többi kicsit bonyolult. Ha összetudnék dobni valami ilyesmit én se adnám alább néhány ezer lumennél, az biztos :)
Kicist másolok magamtól mert újra lusta vagyok bepötyögni :)
2x kb. 1500-1800 lumen (2x tripla XM-L, Cutter-XML353-T5 + 2x Cute-3-XM 9.5°) 2x 2.5 A driver bemeneti oldalon 13 V-nál (kb. 95 % hatásfok az adatlap alapján, TaskLED H6CC) 2x 12 V 9 Ah zselés akksi 2 db függetlenül állítható modul/csoport (még átgondolást igényel) Ja, csak 6.5 kg.
Az egyes led/driver modulokat külön lehet kapcsolni, fényerőszabályozni. Bár tervezem az egyiket fix teljes fényerőn meghagyni, úgyis azzal együtt kapcsolódik a hűtés is. Merthogy aktív hűtést is építettem bele. :) Pár dolog csak próba jellegű (meg mert egyszerűbb 3 potit betenni mint 3 ellenállást keresni a 200 közül :)): visszajelzések fényerő állítása, venti fordulat állítás (ezeket majd később fixre kötöm).