Sziasztok! Kilométer órával kapcsolatos kérdésem lenne. A mutató, amikor ráadom a gyújtást megmozdul de ha megyek nem mutat semmit. A kilométer számláló sem megy. Mi lehet az oka? Előtte rádiót meg tolatókamerát cseréltem benne. De a kilométer óra tájékán sem jártam. Lehet, hogy valami jeladó szétcsúszott, de mi és hol? Előre kösz a tippeket!
Namost, akkor lehet én gondolom rosszul, de ha egy óra többet mutat 3-10 km-vel akkor a megtett km is több lesz. Legalább is az előző autóknál ez így is volt. Itt viszont annak ellenére hogy olyan mintha kicsivel többet mutatna, mégis kevesebbet mér. A gumiméret lehet jó irány, mert a kisebb kerék többet forog de kevesebbet megy. Viszont a méret több oldalon is gyáriként szerepel...nemmtudom
Kétszer elolvastam, talán értem is, mit akartál írni :D
Ugye gyárilag minden kilométeróra nagyobb sebességet mutat a valósnál, ez lehet 3-10 km/ óra különbség is, sebességtől függően. Ettől függetlenül a megtett távolságot pontosan szokta mutatni. Pici elértést adhat pl a gumi mérete, akár kopottsága is. Viszont 800 km-en az 50 km-es differencia soknak tűnik. Biztos, hogy gyári a gumi? Ha mondjuk 215/75 helyett 215/70-es az eredeti, akár abból is adódhat ennyi különbség. Gondolom a váltó és a hajtáslánc többi tagja eredeti.
Olyan problémával, és egyben kérdéssel fordulok hozzátok, mi szerint az autóm, egy 2012 es Fiat Ducato 3.0 180 mj platós, kilóméter órája kevesebbet mér mint amennyit mutat. Pontosabban a gps álltal mért sebesség mondjuk 95 km, az óra akkor 2-3 km-vel többet mutat, de mégis a végén a megtett km nagyjából 100 km en 5 km-vel lesz kevesebb az óra szerint. Tehát egy 800 km es fuvaron 40-50 km-vel ver át. A gumi méret gyári 215/75R16 elvileg. Mitől lehet ez? Köszi a válaszokat.
Szia, jutottál valamire az általad leírt hibával? Az enyém 19-es BlueHDI, és hasonló tüneteket tapasztalok. Hol kigyullad az check engine és kiírja az adbule hibát, hol elalszik. Le még nem tiltott.
Sziasztok most készülök megvenni egy 96-os 2.5-ös Dukatot platós kisteher de nem tudok semmit erről a tipusról.Kérek minden fórumozót írja le a véleményét róla.Minden érdekel pozitív-negatív vélemény,tipu hiba szóval minden amit meg kell nézni mielőtt megveszem.
Üdv! Elnézést, újból küldöm a hozzászólást, javítva...
Tudna valaki ajánlani szerelőt, aki egy 1996-os 1.9TD Ducato adagolóbeállítását el tudná végezni? Lakóautóról van szó, egy évvel ezelőtt, Görögországból hazafelé jövet az adagoló megadta magát Szerbiában, ott ki is lett cserélve, de miután hazaértünk, a lakóautó családi okok miatt le lett állítva, nem használtuk, bár a műszakiztatás még rendben megtörtént. Most szeretnénk újból használni, de az adagolót jó lenne, ha egy hozzáértő szerelő beállítaná. Somogy megyében keresnék ebben jártas szerelőt.
Üdv! tudna valaki ajánlani szerelőt, aki egy 1996-os 1.9TD Ducato adagolóbállítását el tudná végezni? Lakóautóról van szó, egy évvel ezelőtt, Görögországból hazafele jövet az adagoló megadta magát Szerbiában, ott ki is lett cserélve, de miután hazaértünk, a lakóautó családi okok miatt le lett állítva, nem használtuk, bár a műszakiztatás meg rendben meg volt. Most szeretnénk újból járatni, de az adagolót szeretném, ha egy adagolókhoz értő szerelő beállítaná. Somogy megyében keresnék hozzáértő szerelőt.
Mosz lettem tulaja egy 2014 es 3as boxernek. Első kérdésem, hogy miért lehet, hogy a diag szerint fele annyi km sincs az autóban, mint a km óra szerint.?
Az egyik klímás mondta, ahol csinálták. Kicserélték a hűtőt, mert nagyon tropa volt. Aztán nem indult a kompressszor, csrerélni kelellene a tekercset meg a tömszelencét is ,de a csapágy is ajánlott, akkor inkább már az egész kompresszort, mert az olaj meg volt égve benne mikor leengedték és nem tudják, hogy mitől. Új kompresszor fel, bekapcsol, hűt,de nem indult el a ventilátor. Nézegették, méregettek és azt mondták, hogy csere. Így lehet használni,de városban nem ajánlott. Köszi, eddig van 259.000-ben. Aztán kerestem egy villamosságit megnézte és azt mondta, hogy kontakt hiba volt. Most elindul a szemből nézve bal oldali ha bekapcsolom a klímát,de a jobb oldali az nem akar még akkor sem ha kicsit járatom a motort álló helyzetben. Úgy emlékszem, hogy régebben ment alapjáraton is valamelyik.
Tudja valaki, hogy működik a 2014-es Ducaton a hűtőventillátor? Mert sajnos az enyémen nem akar bekapcsolni ha bekapcsolom a klímát. Elvileg két ventillátor van egy keretben, az egyik a klímaé a másik meg a motoré és talán az két fokozatú. Javasolták, hogy cseréljem ki kompletten. Esetleg cserélt már valaki ilyet? Nagyon bonyolult? :)
Köszönöm a hasznos tanácsot. Félek hogy nem lesz egyszerű dolgom. Hívtam pár neten hirdető, váltó felújítással foglalkozó céget, de 200 ezer alatt nem is kaptam ajánlatot. Ha van itt a fórumon olyan aki foglakozik ilyennel arányos áron, vagy van ilyen, de jó állapotú váltója, azt szívesen venném. Alapvetően menet közben nincs bajom ezzel a váltóval, csak alapjáraton felengedett kuplunggal.
Üdv, ez egy PSA 1.9 motor , amin egy felső kuplungbowdenes ME váltó van. A számodra megfelelő váltó ugyanilyen szívódízel motoron kell legyen.Fiat motoron is van ilyen váltó, de annak csak hasonló a kuplungharangja, ráadásul az inkább TD szokott lenni, ennél még az áttételek sem azonosak.Konklúzió: csak PSA szívó D motorról vásárolj, vagy javíttasd.Lehetőség szerint keress valami leharcolt, kipróbálható autót, egyezz meg a tulajjal a váltóról.Bontót kerüld el, legtöbbször fogalmatlanok: '..ugyanaz mint a Ducato-é...'.
Némi márkaszervizes tapasztalattal azt mondanám,hogy a jó isten mentsen meg mindenkit egy ilyen kis köbcentis túlfújt, motortól... Persze nagyon sok függ az eddigi és az ezutáni felhasználási módtól,ha többnyire autópályáztak vele és te is nagyrészt hosszabb távokra akarod használni,akkor ok,de ha valami városi terítő autó volt,akkor én két rozsdás görbe szöget nem adnék érte. Persze majd jön valaki ,aki elmondja,hogy neki ilyen motorja van és 2 millió 600 ezer kilométer óta hibátlan,de az igazság az,hogy a városban használt euro 5-ös és 6-os autók esnek-kelnek,mint a frontkatona.
Kedves Farkasnadrág! Igéretemhez híven csatolom a képeket az autóról, motorról és a váltóról a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Ez most citroen motor volna?
Sziasztok! 2017-s 163 Le-s Peugeot Boxert szeretnék vásárolni. A kinézet autó 1.997 cm3, manuális váltós, magyarországi. L4H3 méretű. Nagyon szívesen venném az érveket és ellenérveket. Mire kell figyelni egy ilyen autónál? Mik a hibái?
Nagyon várom a válaszokat! Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
Köszönöm a segítő válaszod. 10-e után szedi le a váltót a szerelő, és akkor válik sietőssé a dolog. Ma 17 óra után készítek képeket a váltóról és motorról is, és ha nem bánod, feltöltöm ide a pontos beazonosítás végett. A motorkódomat most is tudom: D9B
Szia, vedd le és vidd el mintának! Van az autódból PSA és Fiat motoros, alsó és felső kuplungbowdenes, plusz még az ugyanolyan TD motoros változaté is megegyezhet a tiéddel, csak más az áttétele.Ha van a környékeden egy ügyes szerelő, érdemes +próbálni a javítást. Ez esetben szinte minden alkatrészt tudok adni bármelyik, beazonosított váltó típushoz, de nem vállalok javítást!
Kedves Fórumtagok! Tapasztalt tagok segítségét kérném abban, hogy a Jumper 1.9D 51Kw. 1995-ös kisteherautóhoz mely szériák sebességváltói passzolnak egy az egyben. Úgy tűnik váltócserése szorulok, felengedett kuplunggal rettenetes hangokat ad. Bontott váltót szeretnék venni hozzá, és szeretném tudni hogy milyet kell keresnem. Köszönöm a segítséget. Szép napot kívánok mindenkinek. Z
A mi hibánk nem oldódott meg, rendesen meg szivat minket! Már kát hónapja áll az autó, és még semmi! nincs főtengely jel, le veszi az áramot 8 voltra inditáskor! uj akksi, öninditó, nem test probléma, nem gyujtás kapcsoló! 3 másik jeladóval se megy! ki lett már szedve az egész vezeték köteg, át nézve! már alig tudjuk be inditani, diagnosztika nem ir semmi hibát!
Nem panaszkodhatom, volt szerencsém életem során néhány autóhoz, de a DUKI megint mutatott újat, amit nem értek, illetve nem erre számítottam. (Igaz utóbbi években a 4WD előnyei játszottak.)
Vizes fű+emelkedő kombót kellett volna leküzdeni, de nem igazán sikerült.
Az autóban van ASR gomb. Műszerfalon sárga kipörgő kerék ikon, gondolom, amikor kipörög, mert néha fel-fel villan, illetve, ha az ASR gomb megnyomva világít, és ott a gombon is van sárga fény.
Namost, az a kérdés, hogy ennek hogyan kéne működnie?
Ugyanis semmit sem ér úgy éreztem. Kerekek ugyanúgy kipörögtek, bármit csináltam az ASR gombbal. Csak a lendület segített...