Zajlik még Győrben az 1-es fővonali Rába-híd bal vágányánál a központosító léccel és hídfacserével zajló felújítás, melyet a hídf teljes mázolása követ, így a már 2009-ben lemázolt jobb vágányi szerkezet után végre ez is újjá varázsolódik.
Erről készítettem felvételeket szombatról, mely itt, ebben a tematikus galériában tekinthető meg:
Közben egy másik nagyobb munka is zajlik a hídjainkon, méghozzá 2 hónapos vágányzár keretében Algyőnél a Tisza-hídon cserélik ki a pályaátvezetést rugalmas EDILON szerkezetűre. Erről is szeretnék majd fotókat, de még intézés alatt van.
Elküldenéd ezt nekem olvasható formában is, mert így nagyon kicsi, köszönöm.:
hidasinfo(kukac)vasutihid(pont)hu
Szép lehetett ez a völgyhíd, amúgy ezért is becses itthon a két rátóti völgyhíd, mert működő vasszerkezetű már nincs itthon üzemben más, és a biatorbágyi van meg mint emlék még. Pedig azon szép volna valami atrakció a jövőben, akár egy kisvasút formában is, de ez már egy másik történet.
Jé, ez szerkezetileg totál olyan, mint a Vadnai Sajó, vagy a Rétszilasi Sárvíz vasúti hidak. Elméletben egy terv alapján még további az említett két híd épült, de akkor lenne még ez is? Na ennek majd utánaolvasok, hogy ez a véletlen műve-e vagy sem. Érdekes még, hogy a rácskiosztás is azonos, meg a méret is.