Sziasztok tanácsot szeretnék kérni talán van itt aki tőlem tapasztaltabb. Van egy 106 os peuegom és nagyon le van ülve a segge mit kell vele csinálnom mit cseréljek ki hogy normál magasságba legyen?
Sziasztok ! peugeot 106 . 1.5 d .kormányt mozgatva kattogó hangot lehet hallani jobb , bal oldalról . rugók felől jön a hang . a toronycsapágy cserélve . mi kattoghat még ??
Vásároltunk párommal egy megkímélt állapotú Peugeot 106 xn típusú autót. Az egyik nap olyan történt, hogy nem működött a sebességmérő óra. Majd megálltam és utána elindulás után mért ismét. Viszont munkából hazafelé már megint nem mért és azóta sem. Hol és mit kellene ellenőriznem?
2003-as 1.0-ás 106-on az alapjárat folyamatosan, érezhetően ingadozik (kb. 30-40 r/min-nel ugrál a mutató, és kifejezetten zavaró a folyamatos rezonálás), illetve előfordul, hogy 500-600-ra leesik, aztán visszamegy szép lassan. Alapjárati motor cserélve lett, és azóta valamivel jobb is a probléma, de még mindig fennáll. Lehetséges, hogy valami el van tömődve? Volt már valakinek ilyen problémája? Hidegen és melegen is fennáll a jelenség.
Köszi szépen. Én is amúgy a szivargyújtó kontaktjára tudok gondolni leginkább. Korábban sokáig egy töltő vezetékem volt, amit most már nem használok, helyette egy másik van. Tartok tőle, hogy az lehet a ludas vagy akár maga a szivargyújtő töltő. Ugye abba kéne hogy legyen egy biztosíték. Ha az nincs meg akkor nem tölt. Viszont szerintem nem ment ki, mert ugye tölti a telót. De mégis a 30 A-s bizti elszállt már kétszer is.
Vagy valami zárlat van azon az áramkörön valahol útközben vagy a szivargyújtó és a töltő közötti kontakt nem jó, emiatt nagy az áramfelvétel. Szerintem.
Sziasztok, most már másodjára megy ki a duda+szivargyújtó zöld színű 30 A-es biztosítéka. Nem akarnék két hetenként cserélni, mert szerintem nem az a megoldás. Valakinek valami ötlete?
Természetesen telefontöltésre használom rendszeresen a szivargyújtót, életemben nem használtam cigigyújtásra, sőt. Valakinek valami konstruktív ötlete, hogy mi lehet a baj?
Peugeot 106, 1.0 985 cm, benzin CDZ motorkód. 1997-es Mark II.
A minap égőt cseréltem a hamutartó és a fűtés karoknál, hát mit mondjak első nekifutásra nem volt semmi! Jó pár francia csuklott, az biztos! Ha valaki cserélni kívánja, és még ez előtt nem tette, szívesen segítek!
Én Veresegyházon csináltattam már kétszer,munkadíjjal,anyaggal 50 ezer ,és megvárható.Tiédet leveszik,és föltesznek egy másikat,gyári technológiával felújítottat.Az előző munkájuk nálam 100 ezer km-t futott, intenzív használat mellett..
Egyáltalán nem biztos, hogy csatlakoztatva van bárhova. Ez függ attól, hogy mikori a gép és milyen motor van benne. (de leginkább az alvázszám ad komoly támpontot az ügyben)
Segítségeteket szeretném kérni olyan ügyben, hogy valaki küldhetne egy képet, vagy leírhatná, hogy a felsőholtpont/főtengely jeladó (nem tudom pontosan xD) csatiját, ami jön a lendkeréktől azt hova kell csatlakoztatni??? Nem találom sehol :-
Sziasztok! 1.4dm eszegeti az olajat kb 1000km/1l. Motorolaj adalékot tud valaki? Ugye a gyári olaja 10w40 castrol magnatec? Másik dolog. A váltom reccsen egy picit 1esbe visszakapcsoláskor. Rendesen kiemel a kuplung. Kb 60ezret futott kuplungozás óta. A váltóolajnak van valami köze hozzá? Előre is köszi!
Az óracsoport tipusa sem mindegy... Az enyém VDO és nem jó bele a Jaeger, pedig minden francos csatija ugyanaz... Mégis össze-vissza világit rajra a csere után minden 😟
Sziasztok! van egy 106 osom 1.5 D újabb kasztnis. az lenne a kérdésem hogy a fordulatszám mérőt és a hűtővíz hőfok jelzőt hogy kell bekötni? gyári óráról van szó. Gyárilag sima órás műszercsoport van benne. a szimpla csere nem jött be sőt volt fénykép a bekötésről 1-2 kábelt meg is cseréltem de nem reagál. ezeken kívül minden működik. előre is köszönöm a segítséget