Modemes vagyok, de valószínű, hogy lesz ADSL, majd talán egy hónap, köszi előre is őket, majd szólok.
Ja, az Inota után köszi ha érdeklődsz, mert még az év elején vki mondta hogy szétszedték, nincs meg...erre három hét múlva egyik ismerősöm lát a Dunán lefelé hasítani egy vontatót ami szürke volt és i-vel kezdődött a neve, és én ennek nagyon megörültem, mert nem sok olyan vontatóhajó van a Dunán ami i-vel kezdődik, és ráadásul szürke..:)))
Gyöngyös: ott helyben a Kvassaynál???? Magánlakás? Esetleg panzió?
Többiek? Belemerültek a munkába, vagy a pihenésbe...én meg csak figyelek...meg írok :))
Itt írtam, hogy ha kell, akkor elküldöm 1200x1600-ban, legalábbis egy része eben van, illetve a *.jpeg-ek is jobbak valamivel tömörítés nélkül. Kellenek? Nekem mindegy az elküldési idő, ADSL-en vagyok. Ha modemes vagy, akkor ciki, mert megöszülsz, mire lejönnek.
"Gyöngyös": Álló, még a kormánylapátokat is rögzítették (nem is lenne mivel tekerni, hisz a kerékállás is üres:-((( ).
Az "Inota" után meg kérdezösködök majd holnap, ha tudok valamit, megírom. De hol vannak a többiek? Csak nem skandináv lottót játszanak? Eltűntek rendesen.
muggli
Az a Schondra az Altmühlnek az "uszálya" legalábbis ő szokta mellévetten magával hurcolászni...tényleg, még a jóöreg Vaeth (elnézést, csak nem találtam umlautot:) ) társaság folyó-nevü sorozatából származó nevét nem lehetne valami magyarosabbra cserélni?
Köszi az oldalnézeteket! Most egyébként a Széchenyin és a Kossuthon dolgozgatok...:))
Háát....így jártam, csak szedegetem le a képeket, az alatta levő magyarázatot meg el sem olvasom :))))))
Lakóhajó???? Hű az érdekes lenne...álló vagy mozgó? Egyébként, ha jól tudom a Szombathely nem sekélymerülésű, csak a Gyöngyi és az Inota. Apropó Inota, tud valaki vmit róla? Nekem még januárban feltünt völgymenetben...
Kösz az elismerést! :-))) Holnap megint megyek Csepelre. Ja, az oldalnézetek csak a Te kedvedért! :-))
Ha benéztél a képtárba, akkor a képaláírásból tudnád: "teljesen kibelezték, csak a test maradt meg." :-(((((((((((
A "Szombathely" jelenleg személyzet nélkül áll Csepelen. Ez az álmoskönyv szerint semmi jót nem jelent. :-((((( De talán Freeport többet tudna róla mondani! Kiáltsunk neki, hátha meghalja: F R E E P O R T !!!!!!!!!!!!!!!!
muggli.
"sajnos az a hír járja, hogy leszerelés és lángvágó előtt van"
Nyemááááá!!! Az én pici Szombathelyem!! Az utolsó működő vontatónk!! Azt nem hagyom...:))))
A hajóforgalom meg csökken ígyis rendesen....
Pl. ma Horány előtt 9 és 3/4-4 között összesen két ártatlan hajó haladt el, mégpedig 9-kor az Ukraina és rá 10 percre a Moldavia. Naja, igaz hogy még csak március van, de ennyire? :(((((
És, ha jól látom a Passnave megszünteti az elő- és utószezoni hétvégi kirándulójáratot a Váci-Dunaágon Esztergomba, valamint a Surányi hajóállomást...nem semmi :))
Mmm!....szép! és ha jól látom be is engedtek :)), a Gyöngyit nem láttad belülről, folyik az átépítés?, én is voltam ott, és nekem teljesen úgytűnt, hogy valaki megvette, aztán ott úgy elvan rajta..:))))
Valaki árulja már el, mi a fenét csinálok rosszul!!! Vagy a linkelés rossz, vagy a képtárban állítottam valamit rosszul, DE MI AZ???
muggli, az elkeseredett!
Ahogy az időm engedi, úgy zsugorítgatom és teszem fel őket. Van még egy néhány. Amíg bejárok a Közvámraktárba, addig még gyarapodik is. :-))) Eddig a kutyát sem érdekelte, hogy mit fényképezek! :-))) Ha kell, akkor 1600x1200-ban tudok küldeni belőlük. Megpróbálok majd bejutni Újpestre is, ha sikerül lesznek onnan is képek. Most legutóbb egyébként egész flottilányi magyar hajó volt bent. "Tisza", "Csepel", "Baja", "Eger", "Miskolc", "Szombathely" (sajnos az a hír járja, hogy leszerelés és lángvágó előtt van!:-(((( ), sőt még a "Rendező1" is akkor jött be. Két boxer dolgozott, a "Sajó" és az "Ipoly". Bent volt még az "Altmühl" és a "Schondra" is. Tényleg! Ez az utóbbi milyen jószág? Lakórész van rajta, személyzet is, de kerékállás nincs! ???
muggli
Az ÁPV Rt. valóban döntött a tengeri hajók eladásáról; 2000 augusztusban, tehát ez nem újdonság. Más kérdés, hogy ezt mostanában senki sem feszegette, mert egyetértés látszott abban, hogy jelenleg "nem adottak az értékesítés feltételei". Az a baj, hogy egy unatkozó újságíró a Magyar Nemzetnél valamivel piszkálni akarta az ÁPV-t és bedobta újra, hogy minek eladni a két hajót, amikor azok gazdaságosan üzemelnek. Erre lecsapott az MTI meg a Metro újság, így aztán hír lett belőle. Mindenesetre tény, hogy a "Pannon Star" fél éve üzemel, az első személyzet már váltott is. Az ATV-ben vasárnap 7.50 körül pár mondatban tisztázzuk a dolgokat. Üdv: contestant
Az Érsekcsanádról hallottam egy pletykát:
Amikor a németek felfedezték, hogy az egykori Ruthof a Lágymányosi öbölben pihen, jelezték, hogy megvennék. Állítólag a magyarok mondtak egy (ócskavasnak jó) árat, azt a németek elfogadták.
Mire x et. felháborodott és elküldte a sameszét, hogy tárgyalja újra a dolgot. Az illető mondott egy nagyobb árat, a németek azt is elfogadták. Erre valami még nagyobb et. kijelentette, hogy ezt az értékes műszaki emléket (amely az említett helyen rohadt) nem lehet ilyen olcsón elkótyavetyélni. Így ismét kerestek egy újabb embert, akinek volt pofája előállni az újabb árral. És végül csak megegyeztek.
kar lenne ertuk :((
A Kossuth hidrol latni egy pontont, (Ovar fele) par hete van a Dunaban. Nem tudod veletlenul mi lesz belole?
A szokokutat mikor szoktak visszatenni?
Gőzhajó ügyben találtam egy érdekes cikket anno Ifjusági Magazin 79/6.szám
Könyörgés szép halálért.
Ebben megemlitik a MAHART szivesen átadná KISZ táboroknak ill. ifjúsági egyesületeknek a DEák Ferit és a Dunaföldvárt de a kutyának se kell.Az Érsekcsanádot sikerült ocskavasáron eladni a németeknek valutáért, és már akkor röhejes volt hogy valutáét nézhetjük meg amit ocskavasként eladtunk.
off
mdbz!
Szépek a képeid, kár, hogy a vasutas képtáraid jelszavasak, de meg tudom érteni, lopnak az emberek! :-((
muggli, aki a vonatokat is kedveli és most gyűjt anyagot egy terepasztalhoz
on