Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Szia. Az első,hátsó kerékagy közt 120cm. Teljes hossz 225cm. Az első kerekek közt (gumi belül) 79cm. Elöl a váz szélessége 36 cm. Szerintem elférne a motorod. A váz az kicsinek tűnik,de a kerekek közt ott van 79 cm!
értem! a híd az okés. a váz ahol a motor van milyen széles ? a belső szélei érdekelne? én egy ursus kéthengeres dízel motort váltóval szeretném bele építeni. de már mindenképp négy kerék hajtásúra! a motorom legszélesebb pontjai 57-59 cm tehát legalább 60 cm kellene hogy legyen a vázad. ja és a hossza?
Érdekelne kistraktor amin legalább hidraulika van! Hátul traktormintás gumi! Ha lehet trabant motor legyen benne,esetleg pancsi! Fizetni nem tudok,viszont cserélni azt tudok!!! :) Plussz egy dugattyu hibás Serpa Mex tipusú nagykerekű robogó! Ezt mindent adnék egy kis traktorért!!!!!!!!!! Szerintem ez simán megéri! :)
Ahogy nézem 70-100 000 közt már lehet olyan gépet találni amiből ki lehet indulni, nagyritkán(hidraulika, igényesen megépítve, stb......) komplett gépet is.
Mindig találni 1-2-tőt amit anyagi okok miatt adnak el esetenként olcsobban és azok a gépek tényleg jók, kisebb munkák(festés meg ilyenek) kellenek és "tökéletesek".
Hali Tilla ! Nekem bejött Rex maxi Pannoniás gépe nézd vissza a 4867 hozzászolásnál láthatod a gépet . Eladó és csak a átételezésen kell alakítani mert gyors egy kicsit,ár az meg elfogatható amit nekem mondott 2 honapja. De nekem az üzemanyaggal már + utánfutó bérlés az már sok így én le is tettem sajnos.Ekéje is van!
Nekem meg azt mondja meg valaki hogy ez minek a karbija?Bár lehet hogy a vietnám előtti benzines szivattyúé volt,de nem vagyok benne biztos.Valami olyasminek kellett legyen a fix gázból kiindulva.
Sziasztok.Tudna valaki irni arrol hogy mi a hátso hid szükités lépési mert még nem csináltam ilyet .Elvileg lada vagy hasonlo hid lenne.Elöre is köszönöm.
Megköszönném!Én szeretném hosszában rakni a motort,csak akkor kell szöghajtás.Az megint drágítja.Meg önindító+generátor.Nem szeretném rugdosni.Kíváncsi lennék az első futóműre meg a kormányzásra,Meg hogy miből van.
Érdeklődni szeretnék hogy ti kb.mekkora súlyt tudtok elvinni a pannónia motoros (vagy hasonló kaliberű) kistraktorotokkal?? És a körülbelüli fogyasztás érdekelne nagy terhelésnél mondjuk órára vagy km-re kivetítve.Nagyon sokat segítenétek. Köszönöm!
A Pannonia hajt egy tengelyt, amin elől nagy fogaskerék van ( most hirtelen nem tudom a méretét) a tengely másik végén ETZ kisfogaskerék van ami láncal meghajtja a lada váltót amin szintén ETZ fogaskerék van, a váltó kardánon keresztül hajtja a szűkített Lada hidat. De a motor megforditásával ezt a közbenső hajtást meg lehetne szüntetni (egy lánccal és fogaskerékkel kevesebb kellene, igy a hibalehetőség is kevesebb lenne) Majd lefényképezem mert úgy egyszerüben meg lehet érteni.
Zuk hid . Nisa váltó, Zuk kerék meg amit a TSZ ből tudott szerezni.Ehhez hasonló csak tovább van fejlesztve, szervóval,hidraulikával Ezt is Ő csinálta.