Keresés

Részletes keresés

bagusz Creative Commons License 2006.07.19 0 0 15186
azok már a hütökben teremtek :O
egy-két hétig megörzik a ravaszak a hütőkben a rókagombát
Előzmény: kutyaszömörcsög (15179)
heyderia Creative Commons License 2006.07.19 0 0 15185

az asszony csak azokat az erdőket szereti, amelyik le van betonozva és nincs benne fa. (Pl. Rottenbiller utca).

 

Ha a hetedik kerületi utcára gondolsz, ott a hetvenes években az akkor még létező egyik fára egy Ladának is sikerült felkerülnie egy karambolt követően. Szinte az egész kerület csodájára járt a Ladát termő fának.

Előzmény: János66 (15183)
lutak Creative Commons License 2006.07.19 0 0 15184

Engem is érdekelne! Én csak lelkes és időnként gombászó amatőr vagyok, de lelkes erdőjáró túrázó :) A gombászást tavaly autodidaktaként könyveket böngészve kezdtem.

Mivel nyáron a teljesítmény nem érdekel, mert meleg van, csak vízpartra és gombahatározós erdei bóklászásra vagyok hangolva. Mailen elérhető vagyok, ha gondolod :)

Előzmény: riffentyu (15180)
János66 Creative Commons License 2006.07.19 0 0 15183

Ez nálunk is így van, az asszony csak azokat az erdőket szereti, amelyik le van betonozva és nincs benne fa. (Pl. Rottenbiller utca).

A közös gombászat jó dolog, megbeszélhetünk közös programot, írjál mailt . Persze ahogy az időjárást elnézem nyugodtan megvárhatod a fiadat akármilyen hosszú is a tábor.

Előzmény: riffentyu (15180)
riffentyu Creative Commons License 2006.07.19 0 0 15182
Jaj, e nagyon jóóóó!!! hihihi
Előzmény: lilapereszke (15170)
faág(i) Creative Commons License 2006.07.19 0 0 15181
Mail ment
Előzmény: riffentyu (15180)
riffentyu Creative Commons License 2006.07.19 0 0 15180

Társat keresek !

És ez nem OFF..

Gombázós társat keresek, mivel a családtagjaim és a barátaim ezt unalmasnak (!) tartják és nem hajlandók velem jönni. Kivéve a legkisebbik gyerekem (Dani, 12), aki imádja, de most nyaral augusztus végéig.