Én a dunakeszii madarasbolt üzletsora előtti nyomtatókellék és elemes bódéban vettem. Ott szokott lenni. De ha vidéken laksz, akkor is érdemes megnézni az ilyen kis standokat. Kincseket rejthet.
Szeretnék a Felicia kulcsomba gombelemet vásárolni V625U,néhány helyen néztem de pont ilyen nincs csak a neten láttam de ott a kiszállítás ötször annyiba kerül mint az elem.
Valami tippet kérnék milyen üzletben keressem?
Még egy gondom van az egyik kulcsban az égő is tönkre ment azt hol lehet beszerezni?
Sziasztok, az olx en volt hidetve kombi felicia, klímás. Köztünk van az új gazdája? Mert 2 nap után már el is tűnt a hirdetés. Olcsó volt, jó vétel lehetett....
Bontottat. Én vettem Vikát, majd egy év múlva kellett egy bontottat is, mert elhalálozott. Ja, és előtte sem volt sosem az igazi, hangos volt, gyenge volt, stb.
más megrendeltem a generátort,de sztem szervoshoz valo mert 4 ful e van es a sima servo es ac nélkuli felimbe nem jo,ha valakinek szuksége van egy generátorra 3 hét mulva az irjon: sztem 5 ezerért nem rossz ár:9 (en ennyiért vettem, a másikat meg most hozza apostás 8500ert:)
csapagy szamot nem tud valaki mert ha hazaertem azert feljavitanam a régit is,a polcon elfér:)
Kérdés: csak akkor jelentkezik ha a világítás is rajta van, vagy? Mondjuk a ködlámpa csak azzal megy, de a hátsó ablakfűtés nem! Azért az akkumulátor csatlakozóját is meg kéne nézni mennyire oxidos. Annak lenne a feladata az, hogy pufferként levegye vagy legalább is kiegyenlítse a fogyasztók terhelését.
Sziasztok!
Ha elindítom a skodrit, szép egyenletesen jár, viszont ha bekapcsolom a hátsó ablak páramentesitőt, akkor valami nyikorgó hangot hallok. Ugyan ezt tapasztalom, ha a ködlámpát kapcsolom be. Van valami ötletetek?
Bocs, nem jövök rá a gyártóra... csak ne vika legyen. Illetve, egy kukkot sem értek a honlapból. Rendelnék belőle magyarhonba, mert ez nagyon tuti ár. Egy tízezressel drágábban tudok csak.
Az. Indítási probléma megoldódott. A lambda ecu csatijával a fogyasztás is vissza esett. Jobban megy, de valószinüleg a benzinpumpát is cserélnem kell, mert 2-3- ban ki tud pörögni a fordulat 4500-ig is, de 5- ben max 3200, és 110, ott elfogy aaz ereje, és emelkedőn is lusta. Apumát cserélték, de bontottra, és rossz tömítéssel közlekedtek ami megviselhette. Csak most anyagi forráshiány van...de ha lessz egy kis pénzmag megkapja az újat. Az 1.4 mpi fabia 44- kw os pumpája tökéletes neki. Azután meg gyűjtés a májusi műszakira. Az előtt futómű kopó részeit kellene cserélni. Meg szelephézagot állítani, ha tudnék, mert rondán csattog. Szóval már megy, mindösze pitiáner hibák miatt szívtam, mert nem találtam. Most van egy pár plussz alkatrészem. Benzinpumpát, ha találok tutit bontottan, még lehet korábban cserélem, aztán teszt a pályán. Most azért gáz volt a kamionsort előzni.
Ma szétszedtem a rossz injektorsoron a nyomás szabályzót, hogy mi lehetett a baja. A belső tömítő gyűrűt szét szakították össze szerelés közben. Két darabban jött ki, teljesen szétcsúszva egymástól. Ez szúrt ki velem, egy vacak pár forintos tömítő gyűrű. E miatt engedte el a nyomást, és jutott oda is bőven benzin, ahova nem kellett volna. Most van még egy injektor sorom tartaléknak :) Jó tanulópénz volt.
Nem akarom elvenni a kedvedet az ülésjavítástól, bőrözéstől, stb. de nem olcsóbb 2 bontott ülés? Talán a favorité is belemegy, azok között láttam plüsskárpitost is. Az ojelixen láttam 10 ezer körül elő pár ülést, Feliba, Favoritba, szépet. De van már 3 ezerért is.
Tarnamérán van egy nagyon jó kárpitos brigád, szerintem jól, igényesen és nem megfizethetetlenül drágán dolgoznak. Egy baj van velük: határidőket nem nagyon szokták betartani... :)
Hát én a helyedben mindenek előtt csinálnék rajta egy nyomáspróbázást. Addig egy fillért és munkát sem fordítanák rá, mert ha van rajta hajszálrepedés azt nem fogod látni és hiába cserélsz rajta bármit!
Én már még az első 105-ös skodrinál vettem tanulópénzként vagy 10 hengerfej tömítést meg fizettem a síkolásért egy kalap pénzt. Aztán a végén vettem egy használt de nem repedt 120-as hengerfejet és az ment fel:-) kicsit lefaragtam meg tettem rá szelepszár szimmeringet (mert ráértem) jó is volt utána.
Tünet: hidegen, reggelente, önindító gyanúsan könnyen forgat, mintha kivenném a gyertyákat.
Kompresszió hiány. Kis kínlódás után egy henger elkezd dolgozni, aztán elindul mind.
Barátommal teljesen tanácstalanok voltunk, az tűnt fel, a szelepek nagyon kicsit mozdulnak.
De melegen jó volt, ha beindult 500km-t elment.
Hiba: Azt tudtam, hogy lassan fogy a fagyállóm, havi 1-1,5 liter körül, de nem volt hengerfejes, nem dolgozott a víztérbe, és
ráadásul a hűtősapkám ki van herélve, gondoltam ott veszít vizet.
Hát nem, lassan lefolyt a karterba, de olyan kevés, hogy gondolom a karterszuszogón el is párologtatta,
DE!! a fagyálló+motorolaj szépen bevont mindent egy mézszerű réteggel, ami megfogta, megragasztotta a szelepemelő tőkéket, a szeleprugó nem volt képes visszanyomni.
Az ne tévesszen meg, hogy huzat javítás van mert az alsó részt is javítja sőt ezeknek van lakatos forrásuk aki meg is hegeszti az eltörött részt. A céges renault mastert úgy megcsinálták, hogy nem is látszik a javítás. Igaz ott hegesztettek is és két ülést az "anyós" és a vezetőoldalit is javították de 2 nap alatt készen volt hegesztve, lefestve! és huzat cserével szivacs javítva 27eft. De láttam ajánlatot suzuki svift(régi) ajánlatot bőr üléshuzatra 500eFt-ért :-)))
A huzattal nincs gond inkább a szivaccsal meg az ülés alatt lévő tartólemez adta meg magát mind a 2 oldalt. Eger környékén keresgetnék . az se lenne baj ha kicsit faragni kell rajta csak legyen fajin az ülés :)
Mi a gond szakadt a huzat? Vagy kikopott a szivacs? Én inkább ha ilyen gond van elvinném egy kárpitoshoz bármelyiket újszerű állapotba képesek hozni:-) Fehérváron vagy siófok mellet is van és az az érdekes, hogy jó előre be kell jelentkezni náluk mert baromi sok a munkájuk.....
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne féltek hogy a felim első 2 ülése már kezd teljesen tropára menni és hogy azok helyére minek az üléseit lehetne betenni ? vagy csak a gyárit ?