Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3492
Most ez Z/C vagy C?
A 4-es lábon +12V van, az egy relé kimenet.

Az üza szivattyút úgy tudod ellenőrizni hogy rádugod, és ha indítás után kb. 20 másodperccel sem hallod hogy elkezdene kattogni, akkor valami hiba lesz.
Előzmény: hzx0 (3486)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3491
Pedig sajna annak ilyesmi ára van. Én csak azzal csinálnám....
Hétfőn tudok érdeklődni olcsóbb forrás felől is ha nem sürgős!?
Előzmény: pet520 (3488)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3490
Szia!
Beépíthető mindenbe,csak kell hozzá az ü.z.pumpa meg egy vízszivattyú!
De egyébként a D3W Z csak pótfűtéshez volt(benn is a nevében,hogy Z /zuheizer=pótfűtés/),azért mondom,hogy ezek kellenek még hozzá!
A csatlakozó 6-os lába (fekete szinű), a külső hőgomba,a 7-es láb meg (teli-kék színű) a D15(generátor 12V+)jel,hogy jár a motor,de neked állófűtéshez csak a kettőből valamelyik kell,az egyik állandóan megkaphatja a 12V+-t. Én úgy csinálnám,hogy a hőgombával indítanám az állófűtést,és onnan egy indítási jellel(12V+) a relé felé a vízpumpát is.
Előzmény: stevemegane (3487)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3489
Milyen kályhád van?
Előzmény: gibbonpitti (3484)
pet520 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3488

tudnátok valamit javasolni a gyári kipufogócső helyett?kellene kb 1,5m,de nem szívesen adnék érte 7-8 ezer forintot.
stevemegane Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3487
Sziasztok!

Lenne ismét kérdésem.
Az eberspacher hydronic D3Z állófűtés az 1.5dCi Megane II-be beépíthatő.

Köszönöm a válaszokat.
hzx0 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3486
A 4-es szellőző ventin +12v kellene leni? és szivattyú ki meneten ? Sikerölt elinditani úgy hogy ki van szerelve de a kocsi kábeleiről. mostmár csak ellenörizni kellene hogy indul-e az üa szivattyú keringető és a belső venti .
Előzmény: grandegabo (3473)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3485
nem az a nevetséges hogy elgondolkodtál az átalakításon, hanem elképzeltem a konvektort az autóban. vizuális típus vagyok.
Előzmény: gibbonpitti (3479)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3484
mivel 14 liter vizet és 1 kb. 130 kilós motort kell melegítenie valamint egy nem túl kicsi karavan kasznit kell felmelegítenie,na szóval ezért megeszik alkalmanként 1-1.5 liter benzint.

igaz aránylag gyorsan teszi a dolgát csak sokalom a fogyasztását.

azért ha beszorzod a 90-100 napot amenyit megy 1 évben akkor már azért lehetne min sporolni.
Előzmény: grandegabo (3482)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3483
Igen, úgy tudom. A TT Z/C-nek kellhet még külön a 3-as lábra is +12V de a TT C biztosan indul az egyes lábtól is (feltéve hogy nem valami gyári kályha)
Előzmény: fatom83 (3481)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3482
Hát azt Én tudom, de amennyit a kályhád megeszik benzinből egy hónapban, attól nem mész tönkre anyagilag..
Előzmény: gibbonpitti (3476)
fatom83 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3481
Még egy kérdés a 1530 az out lábon +12V ad ki ? akkor a normál top c Elindul házilag is, a pin 1-be +12v és indul? persze ha minden más külsöség be van kötve.
pet520 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3480
fatom83

nekem azt mondták a szakik hogy thermo top c/z-ből is van többféle.külsőleg u.a. de van amelyik indul az ovál órával,van olyan ami sima kapcsolt pozitívra is elindúl,és van ami az autógyáraknak készűlt,az csak a saját rendszerében működik.érdemes kipróbálni vásárlás elött.
Előzmény: fatom83 (3478)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3479
és mi ezen a nevetséges?

mivel már láttam lpg-s állófűtést ezért gondoltam nem hülyeség a dolog.

csak még életemben nem szedtem szét a fűtésemet és nem is tudom pontosan hogy épül fel,természetesen az elvét ismerem.
Előzmény: Törölt nick (3477)
fatom83 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3478
Köszönöm a választ,akkor nem is probálkozom tovább. Kérdés hogy az audi vw gyári álófütés megy-e 1530 orával? A TT C alatt gondolom azt kell érteni Thermo Top C !
Egyébként eladóvá vált a BMW kályha ha valakit érdekel! fatom83@freemail.hu
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3477
ezen NAGYON jót röhögtem!
Előzmény: grandegabo (3470)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3476
azért nem mind1 hogy a 320as benyát eszi vagy a free lpg-t.
Előzmény: grandegabo (3470)
hzx0 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3475
köszi megpróbálom
Előzmény: grandegabo (3474)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3474
(1. és 3. lábra adj +12V-ot h elinduljon)
Előzmény: grandegabo (3473)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3473
1-Programóra bemenet +12V
2-Diag.
3-külső hőmérséklet érzékelő (61)
4-szellőző venti relé kimenet
5-téli/nyári üzemmód kapcsoló
6-üza. pumpa
Előzmény: hzx0 (3467)
arpi500 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3472
sziasztok vélemény érdekelne a webasto dbw46 diesel kályhákrol ezt szeretnék venni ez talán még nem bonyolult.de ha tudtok akkor érdekelne is 1.
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3471
Az a különbség hogy a BMW elektronikát nem tudod más autóban életre kelteni, csak BMW-ben.
"aftermarket" TT C elektronikát nézzél hozzá.
Előzmény: fatom83 (3465)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3470
Meredek ötlet! :-)
Ha ilyen megoldáson töröd a fejed, szerintem egyszerűbb ha inkább egy gázkonvektort alakítasz át állófűtésnek mint egy benzinkályhát.
Előzmény: gibbonpitti (3469)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3469
sziasztok.

lenne egy kérdésem:benzines autóm van és van benne állófűtés,de megoldható hogy lpg-vel menjen a fűtés is szerintetek?
Rezsö2 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3468
Köszönöm.
Előzmény: pet520 (3466)
hzx0 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3467
Helló
ÚJ vagyok itt a fórumon. Nemrég vettem egy w210-es (1997-es E290td) Mercit. Sajna az előző tulaj kiszereltette belőle az állófűtest mert fojt a fagyálló. Tegnap vissza szereltem egy bontottat, bekapcsolás után nem indult el. Kipróbáltam még 2 másik ugyan olyan típusú kályhával is de azok sem indultak. Az autóban programozható Webasztó kapcsoló van. A belevaló állófűtés típusa: WEBASTO Thermo top Z/C-D. A kályhán két csatlakozó van az egyik két vastag szálból áll ezen van 12v. A másik csati 6 pólusú amiből 5 be van kötve. Ennek a csatinak esetleg tudja valaki a láb kiosztását?
pet520 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3466
rezsö2

hsz:2009.12.30 16:00:56 © (3358)

Előzmény: Rezsö2 (3464)
fatom83 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3465
Hali van egy X5-böl származó webasto kályhám. A BMW can buszosan inditotta. A sóginak az MB 124 ben utólagosan szerelt 1530-as program orával de ugyan ilyen kályha van" top c". Gondoltam rendelek egy ilyen órát es beépitem az autómba! Mielőtt elkezdtem vadul vásárolgatni gondoltam megprobálom és rádugom az én vezegységem az ö kályhájára es meglátom hogy indul-e. Hát nem, semmit nem csinált!
Gondoltam hibás a panel ekkor rádugtam egy másik X5-re, igaz csak kiegészitö fütésben, de tökéletesen indult. Ekkor a gyári BMW programbol kikerestem a kapcsolási rajzot , miszerint a can a 2-es lábra megy.az jó mert a Webasto kapcsolási rajz szerint az a diagnose szál, a 1530 viszont az 1-es lábrol probál inditani sikertelenül!
Valaki mondja meg mi a különbség az utólagos vezegység es a BMW-be szerelt között és mi a megoldás. Az ebay-en találtam vezegységeket egészen más a nyák elrendezés! Van különbség benzines és diesel vezérlöegység között?
Köszi!
Rezsö2 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 3464

Hali

Megkérdezhetném mit csinált a kályhád,mert en is szívok egy 2001-es Multivan DW4 S kályhával?

Hasonlóak a tünetek a szervíz kicserélt ben mindent és azt mondják lehet,hogy elektronika.

Van mikor szépen megy,de van mikor csak füstöl és nem gyujt be akkor a ventillátora is lassan pörog.

 

Előzmény: pet520 (3463)
pet520 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 3463

ezt a típust nem lehet diagolni.ezt a választ kaptam.nem te voltál béna.:)


Előzmény: grandegabo (3462)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!