lehet reális alapja a cserének vagy csak blöffölni tudok vele...és egyáltalán milyen variációk lehetnek,ott van ugye a polirozás,ami ugye átmenetileg megoldja a problémát,de az eleve szar festés marad,akkor átfesthetik az egészet,de akkor meg az nem gyári...a 8 napos cseregarancia autónál is van,úgy mint pl más műszaki cikknél,mert persze erről a mellékelt 500 oldalban hallgatnak.
elméletileg és gyakorlatilag sem kellene a festésben kárt tennia egykis benzinnek!
tehát vagy javitsák szerintem, vagy ha kekeckednek-és tényleg vadi uj akkor mond hogy cseréljék ki a kocsit :) egyböl vissza vesznek az arcukbol és segitökészek lesznek!
az OKÉ, hogy visszaviszem,de nem mindegy milyen mesével akarnak majd megetetni,ézért kérdezem,hogy ez valami festési,fényezési hiba vagy lehet,hogy új a festés és azért mattult meg a benzintől...
olyan gondom van,hogy most vettem egy vadiúj 1,4 sportot és béna módon már rögtön az első tankolásnál lefröcsköltem az oldalát benzinnel...semmi gond letöröltem,igenám,de ottmaradt a nyoma,kimattult körbe a folt,azóta már mindennel probáltam lemosni,sikertelenül....ez most mi?...mit csináljak?...ez valami gyári festési hiba,vigyem vissza,garanciális probléma-e ez egyáltalán,valaki találkozott már hasonlóval?
szia.Én úgy tudom(lehet rosszul),hogy a kompresszor szívóereje min 400l/min-nek kell lennie ahoz ,hogy tudjál vele folyamatosan fújnimegfelelő nyomáson ,erre figyelj...Ez talán lényegesebb mint a tartály méret.
Ha van helyed, és ritkán kell vinni - nameg, ha belefér az árkülönbség - akkor egyértelműen jobb a nagy. Ha mobilizálni kell néha - mint nekem kellett, vagy spórolni akarsz a hellyel (volt régebben gyorscsatlakozós póttartályom amit a garázson kívülre szántam), akkor a kisebb a nyerő.
De ha azért akarod a nagyot, hogy később fogyjon el a nyomás, akkor rossz úton jársz. Ha nem tud utándolgozni, tehát többet használsz, mint amit termel, akkor tovább tart ugyan a mennyiség, de arányosan többet is kell várnod, hogy megteljen. Ha meg utána tud dolgozni, akkor meg mindegy a tartályméret - az egyik többször kapcsol rövidebb időre, a másik hosszabb ideig zúg, kevesebbszer.
Ennek a lökhárítónak nagyon letelt. Nem érdemes megcsináltatni, többe kerülne mint egy bontott, és sosem lesz jó.
Inkább vennék más színűt, és azt fényeztetném (egyébként is jobb az úgy, több esély van rá, hogy eltalálják a színt, mint az, hogy a bontott színe egyezni fog a kocsiéval).
Arra figyelj, hogy eleve fényezettet vegyél, mert ami nem ilyen, az más anyagból van, és le fog peregni a festék róla. A belső merevítő és a héj össze van hegesztve, először az szokott törni (olyankor is, ha nem látszik kívülről), arra figyelj oda. A ködlámpa helyét ki lehet vágni később is, belül fel van rajzolva.
Koszi szepen. Errol a 2 fajta alapozorol en sem hallottam meg, csak a 2 komponensurol. Nem tudom milyen kulonbsegek vannak a markak kozott, de gondolom celszeru azonos gyarto termeket valasztani alapozonak es alvazvedonek is. Szerinted mely cegek kinalatabol erdemes szemezni ha minosegi alvazvedelmet akarok? (talan nem szamit reklamnak, ha felsorolsz par gyartot, nem tudom)
Nem akarokvagyonokat se kolteni az autora, de soherkodni sem.
Bitumen alapu alvazvedok gondolom mar kimentek a divatbol, a korszerubbek muanyag alapuak. Tevedek?
mesterek! van egy motoros plexi tarto konzolom. eleg nyers allapotu, hegesztes le van sikitozva es annyi. igazabol mar igy is elmenne de azert csak jobb lenne kitoltve, kigittezve es ugy lefujva. hova erdemes elvinnem ahol erdemben foglalkoznak vele es viszonylag hamar meg is csinaljak? nincsenek nagy elvarasaim, de megis inkabb hivatasos csinalja mint en. tudtok valami jo helyet javasolni (bp-del buda kornyeken)?
Zsírtalanítani feltétlenül kell,szilikonlemosó a leggjobb erre a célra,utána nekem a savas alapozót javasolták,arra rá a fedő alapozó és mehet a többi,kitt,festék,miegymás. Drágább,nehézkesebb de elmondások alapján jobb és tartósabb mint az epoxi alapozó.
Biztos sokan kérdezték már de most nem találok semmi hasonlót.
veterán autó mint nevemből kiderül egy framo jó vastag a lemez 1,5 a kérdés: lakatos munka, homokszorás után hogy tovább? Érdekelne kivül belül milyen anyagokat javasoltok alpozotól fedőfestékig, zsirtalanitani itt is kell ?