Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
lehet hogy velem van a baj, de az omniexpress ülése arra,a reggeli szentlorinci liter kényelmes, pedig meg csak Mornal járunk...
Ellenben az Irizaron jót tudok szunditani :)
Tegnap az '840 különjaratozott este háromnegyed hét körül. Mi volt tatabanyan ?Mostanában inkabb a 839et és a sárga függönyost láttam :)
Nem csoda,hogy a C56-ban nagy a lábtér,mivel csak 45 ülés(mondjuk az ülése nekem kicsit kemény/gyengén párnázott,így az annyira nem jön be) van benne a többiek 49-ével szemben. :)
Persze, de valójában ez a székezés lenne a normális és ideális, ahol a 170 centinél magasabb ember is tud úgy ülni, hogy a térde nem a másik szék háttámlájában van. Nem is értem ezt a pozitív kisiklást, hogy anno ezeket a kocsikat miért ennyi üléssel rendelték. :)
Mindegyik szigetvári távolsági fordában van Pécs-Szigetvár(és a buszok is forognak sokszor). :) De van olyan forda is,amelyben nincs távolsági,és mégis ilyen busz jár rajta.Azt nem értem,hogy akkor innen miért nem veszik le a buszt(ez mondjuk a többi üzemegységre is jellemző probléma),ha a távolságin járó géppel gond van.De mondjuk azért meg lehet dicsérni a szigetváriakat,hogy a rossz EN18-at 2 busszal pótolták(nem úgy,mint a többiek szokták)
Én meg a kocsikiadásnál azt nem értem,hogy egy ideje sokszor látok egy fordát,amelyen hétköznap normális busz jár,míg hétvégére mindig betesznek rá egy 260-ast,vagy tegnap 266-ot.Ez is vajon mire jó?
Nem csoda,hogy a C56-ban nagy a lábtér,mivel csak 45 ülés(mondjuk az ülése nekem kicsit kemény/gyengén párnázott,így az annyira nem jön be) van benne a többiek 49-ével szemben. :)
Az E95-ösök Szigetvár és Pécs között ingáznak, ahogy a 2 távolságira alkalmas C56-os (megjegyzem, sztem azok még az E95-ösöknél is kényelmesebbek, én imádom őket, nincs még egy busz, amiben akkora lábtér lenne). Nekem ez az egész magas, hogy miért így osztják ki őket.
Elég morcos vagyok az okos gyerekre és a haverjaira... Mert nem értik meg hogy 2(2A)- 4(4Y) vonalnak nem Uránvárosból kellene ütemesnek lenni hanem az Árkádtól! Mivel a 4-es gyorsabban teszi meg az utat menetrend szerint 3 perccel a 2-esek meg még be is késnek az Árkádig így alakul ki az amit a mellékelt képen is lehet látni. Másrészt Uránvárosból az első két megálló közös, ahol nem kevés más busz is jár, míg az Árkádtól egészen Fehérhegyig (4Y, Budai Állomás) mennek együtt itt több értelme lenne a 7-8 perces követésnek és akkor nem az lenne hogy 12 percet kell várni de akkor jön egyszerre kettő is...
Az már csak hab a tortán hogy ez idő alatt két komlói busz is elment amivel már rég otthon lehettem volna...
Amióta begyorsították a távolságiakat,azóta szinte mindnek van rövidebb Pécs környéki járata is.
A 2 256-os eset meg a szigetváriak hülyesége:hihetetlen,hogy van 6 E95-ük+2 C56+2 Crossway távolságira(5 fordára) és mégis elküldenek Zegre egy 256-ot (Kanizsára is már jó ideje az FLR-313 jár)...Egy kis gondolkodással amúgy mennyit lehetne javítani:pl. a KWW-351 csak 17:30-kor kezd,akkor pl ezt simán bele lehetne addig forgatni Zegre.De ilyenekhez már nincs ész...
A 2002-ig és a tavaly év végétől beszerzett kocsik sztem rendben vannak komfortilag.A 2 között beszerzetteket(kivéve a Scaniák és Irizarok)-ha rajtam múlna, már holnap selejtezném.
Az semmi, múltkor kétszer is megbotránkoztam a városban amikor látom, hogy Mailáthpusztára Irizar, Nagykozárba OmniExpress megy, este pedig jön velem szembe Zegről haza egy 256-os...
De az is jópofa volt, mikor a reggel 7 órás Szentlőrinc-Pécs-et OmniExpress csinálta, mellette meg egy időben vele vette fel az utasokat a Szigetvárról Kaposvárra tartó 256-os.
Egy pár hete már nem látni kint őket, de a telephelyen se láttam őket. Persze lehet, hogy eldugták őket valahova, de kint forgalomba biztos nem járkálnak már.