Pl a (sajnos) utolsó Magyar Hajózásban az áll, hogy a Zebegény a Tiszán van. Tényleg? Van fotója valakinek?
Tényleg ott van; most, hogy fellángolt újra a vita a motorcsónakokról, pár napja valami illetékes turisztikai szaki a fedélzetéről nyilatkozott.
És az új Fonyódról a Balatonon?
Szintén néhány napja a Hálózat TV (?) turisztikai magazinjában foglalkoztak a balatoni hajózással is, mutattak képeket a hajóról, vizen van, de körbe volt nejlonnal fóliázva, mert ablakai még nincsenek, és belül keményen dolgoznak. A képek szerintem jó néhány hetesek lehettek az időjárásból ítélve, minden esetre finoman szólva is van még mit csinálni vele, de júniusban kívánják hatalmas csinnadrattával avatni.
M.S.
Tisza és Balaton is a hatáskörömbe tartozik:)
Pl a (sajnos) utolsó Magyar Hajózásban az áll, hogy a Zebegény a Tiszán van. Tényleg? Van fotója valakinek?
És az új Fonyódról a Balatonon?
Tényleg a River Symphony volt, nem a Rhapsody!
Bocsánat újra! Biztos bezavart a franciák Symphony-ja.
Bócman: Mint láthatod, sikerült a kedves moderátorral kiszedetni a problémás képaláírásokat, igaz, képekkel 1ütt, de a fotókat visszarakom hamarosan.
"Hová tüntek a Tiszai, Balatoni ....stb hajó imádok"
Pécsre.:-( Mármint én.:-)
Innen a távolból nehéz figyelemmel kísérni a tiszai (kevés) eseményt, de a nyáron ismét többször meg fogok jelenni kedvenc folyómon. A jövő havi programomban 1ébként drávai hajózás is szerepel.
Valóban: a MÁV-nál vannak nagyszerű szakemberek, akik legalább olyan lelkesen vasutasok, mint amilyen lelkesen mi hajósok. Nagyon sok olyan barátom van ott, akivel lehetne szervezni hasonló eseményeket, mint amit mi követtünk el kedden. Szívesen segítek ebben, ha gondoljátok.
Más: a "Szombathely" (vagy "Sopron") valóban kemény falat lesz. A hajó sorsáról a tulajdonos dönt, mi persze megpróbáljuk befolyásolni. Ma mindenből pénzt akarnak látni. Biztos, hogy a "Szombathely"-nek 20 mFt fölött lesz az ára, a "Sopron"-é valamivel alatta. A Szhely üzemképes, a S nem. Egyelőre azonban még egyik sem értékesíthető, talán nyár elején már igen. A lehetséges technikákról majd egyeztetünk. Én is nagyon örülnék legalább az egyik megmentésének. Guberavera: ma hívlak.
Üdv mindenkinek a munka ünnepén!
Csak azért idéztem be Bócman és a saját hozzászólásom egy részét, hogy ne értse félre senki a levlistát! Nem biztos, hogy feltétlen ekkora nyilvánosságot kell kapjon MINDEN eredmény, vagy kudarc, amit elérünk ezügyben. Ez ugyan olyan dolog, mint egy kemény üzleti tárgyalás, sőt, valójában az is. Várom a jelentkezéseket!
muggli
" ...hozzászólások megírása közben azért azt mindenki vegye (fokozottan) figyelembe, hogy ami ide felkerül, azt bárki olvashatja.
(Tyű, de szép mondat lett...)
Gondolok itt az indexen olyan érzékenyen kezelt IRL (in-real-life, azaz valósi személyiséget) érintő kérdésekre, de az egyéb események megtárgyalására is."/Bócman/
" ...Itt a topicon nem csak a hajómentésről, de sok más dologról is szó esik. Esetleg elsikkadnának ötletek, javaslatok, ezért Bócmannak támadt az az az elképzelése, hogy létre hozunk egy levelezőlistát és ott csak ezel foglalkozunk majd. .... Ettől függetlenül természetesen folyamatosan tájékoztatjuk majd a T. Topicot a dolgok állásáról, hisz a topic nélkül ez nem jöhetett volna létre!
Félreértés ne essék, a levlistát nem azért akarjuk létrehozni, hogy a Tisztelt Társaságot kirekesszük a dolgokból, csupán be kell látni azt, hogy ami ide felkerül, azt bárki, és az idők végezetéig...
Urak!
Az eddigi Lista lista:
Viking
Zoltika
Guberavera
Kranführer
Csónakos
Ezeket ma továbbítom Bócmannak.
Ahogy az alkusz mondja: többre, többre!:-)))
Csónakos!
Így jártál! Szerintem egy nagy eredmény volt az is, hogy ennyien egy céltól vezérelve ismeretlenül összegyűltünk! Viszonyítva ahhoz, hogy ez volt a harmadik nekifutása a topicnak egy találkozó megszervezéséhez. Szerintem nagy lépés volt ez! Immár nem személtelen nickek vagyunk, hanem hús-vér emberek. Ez a csodás a netben!
Viking!
Igazad van, a "Duna Gyöngye" állt a "Királynő" előtt.
Bócman!
Az a Muff(lon), mert a hajó ugye nőnemű:-)))), a "Flóra" volt.
Don Pedro!
A névsor:
Gumidani
bf4002
Kismiki
Guberavera
Zoltika
muggli
kranführer
Pedrofon
Bócman
Contestant
Freeport
viking star
jakyg
tpuppi
Ennyien voltunk.
Más: Tegnap a kazettát nézve egy dolgot találtam még, ami a "Sopron" mellett szól. Ő volt a háború után épített első vontatónk, a Füredi HGyárban, ha jól emlékszem, 1960-ban készült el. A "Szombathely" kuriózuma pedig az, hogy ő volt az utolsó üzemelő magyar vontatóhajó. Lehet, hogy a MAHART sem véletlenül hagyta meg őket?
No, most emilezek Bócmannak, aztán pihi, mert holnap hosszú vidékre megyek.
Képtár frissítés valamelyik nap, meg fogom írni.
muggli
Uraim !
Nagyot hibáztam...
A munkámat előtérbe helyeztem a találkozónál.
Már nagyon bánom.
A következőre,ha törik ha szakad elmegyek.
Ha arra gondolok,hogy a Rábca fedélzetén is jártatok...,hát összeszorul a szivem.Az volt az utolsó hajóm a Mahartnál.
Üdv,Mindenkinek! Cs
A River Rhapsody jött le a River Symphony helyett??
Egyébként Muggli is jól látott mindent, ezek voltak bent, mert ő már nagyobbegyenlő 4-kor lehetett kint, hiszen ha előbb jön, és látja a Delteit, meg az Ukrainát, akkor még nem láthatja a Symphonie-t. :))))
Örülók, hogy jól sikerült a tali, köszönet a beszámolókért. Remélem, hogy a következő én is el tudok menni.
"Hasonló helyzetet el se tudnák képzelni MÁV-nál. "
Szerencsére többször volt már a MÁV-nál részem hasonlóan baráti hozzáállásban, csak meg kell találni a megfelelő embereket. Gumidanival egyetértek az említett urakat illetően, szerencsére rajtuk kívül is van még néhány.
A Primadonna máltai lobogó alatt közlekedik.
De ma még volt az ukrán Ukraina, a román Steaua Deltei, a svájci River Rhapsody és Danube Pearl, valamint a német A'rosa Mia. Én fotóztam, majd küldök.
Na, akkor most leellenőrizzük Mugglit! :))))
A Symphony helyesen: Symphonie, a Mozart német bizony, a Primadonna máltára regisztrált (de Vikinges), és amit még láttál a Queen előtt, az a Danube Pearl volt. Azért ez még nem az igazi tumultus, akkor lesz majd izgalmas, amikor a Lánchíd alatt csordogáló kabinos arra fog várni, hogy az előtte álló be tudjon fordulni, miután a kikötőben álló négy egymás mellé kötöttből a két szélső kiáll, hogy utat adjon a bent rekede harmadiknak :))))
Egyébként köszi a jelentést, ki akartam én is menni a Symphonie-hoz, de nem jött össze.
Sziasztok!
Csak jót tudok mondani a tegnapi napról. contestant előadása nagyon jó volt és érdekes dolgokat világított meg. Köszönöm a vendéglátást és a megkülönböztetett bánásmódot (na nem a biztonsági őrökre gondolok :-))) Én dícsértem a 75 éves Mahart naptárat. Szerintem fantasztikusan jó képek vannak benne.
Üdv mindenkinek és még egyszer Köszönjük contestant!
k
Sziasztok!
Eddig Viking, Zoltika és Guberavera jelezte a levlistán való részvételét. Többiek? Várom a jelentkezőket!
Más: Viking!
Na mit láttam? Egész falkányi kabinos üdülőhajó van itt! Sajna nem volt velem fényképezőgép, de egy felsorolást ideteszek Neked:
Folyásirány szerint, az Erzsébet hídtól
Én is nagyon köszönöm Contestantnak és Freeportnak, hogy egy ilyen feledhetetlen élményben lehetett részünk! És az emblémát is! Amit be is raktam a hajós ereklyéim közé. :))
Pedro! Én is kérnék még belőlük a vikingstar@index.hu -ra! Köszi!
Muggli! Majd szeretnék én is kapni a másolatból. Ha szükséges (mert sok a jelentkező) szívesen segítek a másolásban.
Pedrofon!
Megköszönöm, ha küldesz képet.
gumidani@mailbox.hu
Elnézéseteket kérem a tárgyi tévedésért, de nekem is ezt mondta valamelyikőtök.
Viszont így már tisztázódott is a félreértés.
Remélem az express képekkel rendbehoztam a problémát.
Aki igényel, van még, küldök e-mail címre, egész jók lettek:-)
Voltam ma az A 38-ason. Ma lesz a megnyitója.
Hatalmas hajó. Külön érdekessége, hogy a hajó alkatrészeiből szobrokat készítettek.
Kedvencem a zenélő hajócsavar. Ki lehet próbálni!
Rakok fel majd képet róla.
A levlista jó ötlet, ennél csak a topiktali volt jobb! Aki nem volt ott, nem tudja mit mulasztott.
A legfontosabb a hajómentés! A helyzet nem is olyan rossz,
AMI VAN:
Hajó (több is),
Ötletek (struktúra, hasznosítás, üzemeltetés)
Szakértelem (elméleti és gyakorlati, hajózási, gépészeti, kereskedelmi, marketing, fehéring stb),
Kapcsolatok (szakmai, média, piaci stb) ,
Támogató hozzáállás a mahart részéről
Lelkesedés (+némi óvatos pesszimizmus a dunai vitorlások részéről)
AMI NINCS:
pénz
idő
Valószínűlég soha nem lesz több lehetőségünk az életben, hogy egy legendás hajótípus utolsó példányaiból megmentsünk egyet a gyerekeinknek (utókornak).
A gyerekeim csúzlit még aznap este kipróbálták pirittel és csak az volt a baj, nem hoztam három jelvényt.
Üdv a fedélzeten Mindenkinek!
Contestant! Köszönjük! Freeport! Neked is külön köszönet a segítségedért!Igazándiból nem tudom mit írhatnék, hisz oly sok érzelem kavarog bennem. Egyenlőre egy őszinte KÖSZÖNÖM , aztán, ha letisztultak a dolgok, írom a többit.:-)))
Olvasgatom a friss termést és öszintén örülök annak, hogy tetszett a találkozó.
Lenne egy javaslatom. Itt a topicon nem csak a hajómentésről, de sok más dologról is szó esik. Esetleg elsikkadnának ötletek, javaslatok, ezért Bócmannak támadt az az az elképzelése, hogy létre hozunk egy levelezőlistát és ott csak ezel foglalkozunk majd. Ehhez kérek MINDENKIT, AKI RÉSZT KÍVÁN VENNI EBBEN, KÜLDJÖN NEKEM EGY E-MAILT, AMIBEN A VALÓDI NEVE ÉS OLYAN E-MAIL CÍME szerepel, ahol folymatosan megkaphatja a leveleket. Ettől függetlenül természetesen folyamatosan tájékoztatjuk majd a T. Topicot a dolgok állásáról, hisz a topic nélkül ez nem jöhetett volna létre!
A videokazetta másolása folyamatban van, akinek kell, kérem dobjon meg egy maillel. (Követ ne tegyél bele!:-)))))) )
muggli
Bocs, de ez így akart kinézni! (Hiába, aki amatőr, az az marad!:-))) ). A KÖSZÖNÖM akart csak piros lenni!
Üdv a fedélzeten Mindenkinek!
Contestant! Köszönjük! Freeport! Neked is külön köszönet a segítségedért!Igazándiból nem tudom mit írhatnék, hisz oly sok érzelem kavarog bennem. Egyenlőre egy őszinte KÖSZÖNÖM , aztán, ha letisztultak a dolgok, írom a többit.:-)))
Olvasgatom a friss termést és öszintén örülök annak, hogy tetszett a találkozó.
Lenne egy javaslatom. Itt a topicon nem csak a hajómentésről, de sok más dologról is szó esik. Esetleg elsikkadnának ötletek, javaslatok, ezért Bócmannak támadt az az az elképzelése, hogy létre hozunk egy levelezőlistát és ott csak ezel foglalkozunk majd. Ehhez kérek MINDENKIT, AKI RÉSZT KÍVÁN VENNI EBBEN, KÜLDJÖN NEKEM EGY E-MAILT, AMIBEN A VALÓDI NEVE ÉS OLYAN E-MAIL CÍME szerepel, ahol folymatosan megkaphatja a leveleket. Ettől függetlenül természetesen folyamatosan tájékoztatjuk majd a T. Topicot a dolgok állásáról, hisz a topic nélkül ez nem jöhetett volna létre!
A videokazetta másolása folyamatban van, akinek kell, kérem dobjon meg egy maillel. (Követ ne tegyél bele!:-)))))) )
muggli
Bocs, de ez így akart kinézni! (Hiába, aki amatőr, az az marad!:-))) )
Üdv a fedélzeten Mindenkinek!
Contestant! Köszönjük! Freeport! Neked is külön köszönet a segítségedért!Igazándiból nem tudom mit írhatnék, hisz oly sok érzelem kavarog bennem. Egyenlőre egy őszinte KÖSZÖNÖM, aztán, ha letisztultak a dolgok, írom a többit.:-)))
Olvasgatom a friss termést és öszintén örülök annak, hogy tetszett a találkozó.
Lenne egy javaslatom. Itt a topicon nem csak a hajómentésről, de sok más dologról is szó esik. Esetleg elsikkadnának ötletek, javaslatok, ezért Bócmannak támadt az az az elképzelése, hogy létre hozunk egy levelezőlistát és ott csak ezel foglalkozunk majd. Ehhez kérek MINDENKIT, AKI RÉSZT KÍVÁN VENNI EBBEN, KÜLDJÖN NEKEM EGY E-MAILT, AMIBEN A VALÓDI NEVE ÉS OLYAN E-MAIL CÍME szerepel, ahol folymatosan megkaphatja a leveleket. Ettől függetlenül természetesen folyamatosan tájékoztatjuk majd a T. Topicot a dolgok állásáról, hisz a topic nélkül ez nem jöhetett volna létre!
A videokazetta másolása folyamatban van, akinek kell, kérem dobjon meg egy maillel. (Követ ne tegyél bele!:-)))))) )
muggli
Tisztelt Topiklakok és Vendéglátóink.
Valóban le a kalappal a kedves fogadtatásért, igen én is azon a véleményen vagyok hogy a Mahart-nál nagyon közvetlenek és kedvesek voltak hozzánk.
Hasonló helyzetet el se tudnák képzelni MÁV-nál. Valahogy ez látszik az embereken hogy világjártak csak mégse a fellegekben járnak, és ilyennek kell lenni egy jó vezetőnek. Reméljük még megmarad a Mahart nem sokáig csak az idők végezetéig.
Sajnos nekem nem volt sok időm, igy a hajókat már nem tudtam megnézni. Bármikor befizetnék egy vontatón vagy teherhajón való utazásra, de tudom ez csak fantázia.
A hajókkal kapcsolatban nekünk topikosoknak nem az üzleti része az irányadó hanem megmenteni valamit az utókor számára de hogy hogyan azt látom senki sem tudja.
Még talán addig lehet valamit tenni, amig meg van ez a pár vontató. Utána már csak képen lehet nézegetni hogy ilyen is volt.
A csoportképen én a jobbszélen vagyok.
Mégegyszer köszönjük a szives vendéglátást.
tpuppi