Engem zavarni fog,és sajnálni is fogom magam ha várakoznom kell, de az vigasztal, hogy ugye a kapu után állítanak meg, tehát a következő kapuig lehet neki nyomni, mert a rendőr miatt várni kell, és romlik az átlagom :) De miért ne jöhetne egymás után több gyorshajtó ? Török család 4 autóval, és már meg is van a több.. Mire végezz velük az egy rendőr a nap is lemegy...
Amikor beállsz a fizetőkapu elé rögzítik a rendszámodat is. Ki is van írva. Látod a kategória meg a fizetendő összeg mellett. ha nem volt magasabb az átlagod a megengedettnél, kapsz egy sima nyugtát amin nincs rajta a rendszámod.
A bevezetés után 2,5 óra alatt 24. És nem egy rendőrt rendeltek ki. Ha pedig várakozniuk kell szegény gyorshajtóknak, azt nagyon tudom sajnálni.
Későbbiekben ez a szám kevesebb lesz. Pillanatok alatt híre megy, sokkal megbízhatóbban, mintha óránként bemondanák a tévében.
Azt nem egészen értem a cikkben, hogy tudnák postán kiküldeni az első három nap büntetéseit (persze csak a szerbeknek), mivel tudomásom szerint a jegyen nincs rendszám.
Albániára sok időt számolj. Amiket írtam erősen tájékosztató jellegűkek, főleg a parti útra. Nem mindegy hol mentek be az országba, illetve hol léptek ki és merre mentek. Nagyon lassù tud arrafelé lenni nem túl nagy távolságok leküzdése
Mert sokan vannak, akik szeretnek szorakozni az autokkal es szeretnek szaguldozni. Meg kiprobalni, mennyit bir. Az ilyen atlag meres, ezeket nem fogja meg, pedig ezerszer eletveszelyesebb, mint aki 10km/h-val tullepi az atlagot.
Félreértetted a szavaimat, ha azt gondolod, hogy félek tőled.
Bármilyen meglepő, dugóban, piros lámpánál is megpróbálok úgy állni, hogy a motorosok elférjenek.
De itt nem a motoron van a hangsúly.
A 250-re és társaira kértem a három pont tiszteletben tartását. Ha ez megvan, köszönöm. Hogy azon kívül ki milyen fára, szalagkorlátra tekeredik fel, mennyi büntetést fizet, mennyi adrenalint kap, nem tud lázba hozni.
Autópályán már nem nagyon kell félned tőlem, a sorok között engedj el (városban vagy bárhol dugóban).
140-150 fölött annyival fogyaszt többet, hogy ami időt nyerek azt egy plusz tankolással elveszítem. No meg az elmúlt 11 évben 200+ ezer km ment a mostani motoromba, már nem hajtom, ha nem muszáj.
Az Albánia-Montenegró-Bosznia útvonal szép, de baromira hosszú. Ez minimum 2 éjszakás út. Albánián végigmenni kb 7-8 óra néhány rövidebb pihenővel, a part és a LLogara hágó felé menve, ami meg kötelező, ha az ember arra jár, meg vagy +2 óra alsó hangon.
Szóval, ami a Google mond utazási időt Albániában minimum 2x, Montenegró meg 1,5x annyi lesz.
Valószínűleg ha ismernél, nem írkálnál ilyeneket. Több, mint 300 ezer gyakorlatilag balesetmentes kétkerekűzés van mögöttem (robogóval estem párszor). Mindössze 13 éve van motoros jogsim.
Ha a töküres autópályán néha elszáll az agyam, az szerintem még normális.
Én is kérek tőled pár dolgot:
- Ha meglátsz, engedj el
- Mindig használj tükröt és indexet
- ha nem tudod felmérni, mennyivel jövök, ne hajts ki elém
Ez a legnagyobb baromsag, lehet menni a porsche es bugattikat tesztelni ott:-) Mesz par km-t 60-al, aztan nyomsz egy 280-300-at. Ezt kitalaltak mar sok helyen, sehol nem jott be.
Nem lesz már semmi tömeg lefelé. 2013 ban én is ilyen tájban(09. 20.) mentem és semmi forgalom sehol. Albánia ügyében annyit, hogy van az "Albánia menni vagy nem menni?" topik. Ott van egy "Jani haverja" nicknevű fórumozó aki ott él és segíti a leendő Albániába utazókat. Szerintem téged sem fog elutasítani, ha ráírsz. Jó utat és kellemes pihenést kívánok!
A tervek szerint szeptember 21.-én megyünk, a szokásos lehető legrövidebb úton. Olyankorra már lecseng a nagy tömegnyomor? Motorral megyünk, azzal általában előreengednek a kapuknál meg a határokon, sőt, a görögök kiintegetnek a sorból, ha mégis beállnál, de a nagy forgalomhoz nem sok kedvem van.
Hazafelé Albánia-Montenegro-Bosznia lenne az útvonal, időjárásfüggő. Utóbbi kettőt ismerem, de Albániában még nem voltam. Járt már arra valaki?
Hazafelé viszont Románián át tervezzük az utat, a friss infók szerint Röszke hazafelé dugulós. Vagy Szendrőnél, vagy Belgrádnál lejövünk a pályáról, onnan Versec-Moravita- Temesvár-Arad-Nagyvárad-Ártánd. Még nem döntöttük el a pontos útvonalat, a szendrői verzió rosszabb minőségű utat jelent viszont nem kell fél Belgrádon átvergődni. A román szakasz jó minőségű, de Temesváron telibe átvisz, Aradot ki lehet kerülni.