Keresés

Részletes keresés

Zoltika Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3000
közlekedési képernyőkímélő

Az I. világháborús német von der Tann csatacirkáló (más a léptéke!):

a "Holzminden" nevű komp:

Előzmény: Zoltika (2997)
Zoltika Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2999
Kettő volt, a kémény mellett, kicsit előre. Jobban ismerném a hajódat? :)) Nem lehettek rosszak egyébként a lányok sem... Azt azért én is sajnálom, hogy nem fényképeztem annakidején többet, meg hogy a kikötés hangfelvételét elmulasztottam. A legjobban meg azt, hogy nem megy már az a hajó. A kevés képem közül néhányat valószínűleg ma tudok beszkennelni, este talán fel is tudom tenni.

A kép megrajzolásához azért nagyon precíz oldalnézeti rajz kellene. A fotók nagyon jó kiegészítést adnak, a Kossuth képeit is jól lehet használni, de ezek még nem elégségesek. Legalább a Petőfi modelljéről kellene egy oldalnézeti fotó, és még akkor is bizonytalan maradna sok minden.

Előzmény: muggli (2998)
muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2998
Te linkeltél be képeket a "Petőfi"-ről. Azokból egész szépen le lehet rajzolni. Most sajnos nem tudtam csinálni róla, mert valami szányas jószág áll mellette. Anno meg inkább a lányokkal foglalkoztam. Ez akkor nagyon jó volt, de ma már verem a fejem a falba, a sok elmulasztott pillanat miatt, amik nyomtalanul múltak el. A "Kossuth"-tal nem tévedsz nagyot, csak a "Petőfin" a híd egy picit hátrább van és a kémény nem a híd mögött, hanem előtte van. A szellőzőkre már nem emlékszem, de azt hiszem, elől is volt kettő valahol a kémény körül.
muggli
Előzmény: Zoltika (2997)
Zoltika Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2997
viking star 2986, muggli 2992

Nincsen oldalnézeti rajzotok a Petőfiről? Meg kéne rajzolni a közlekedési képernyőkímélő részére (nem tudtam belinkelni az oldalt, éppen van vele valami). Mondjuk nagyon élvezném, ha a képernyőkímélőmön méltóságteljesen keresztülúszna, és esetleg még mugglit is odarajzolnánk, ahogy megdönti a kéményt:))

(Ha nem ismernétek, ez egy freeware képernyőkímélő, mindenféle járművek, főleg vonatok színes, léptékhelyes oldalnézeti rajzai mennek keresztül a képernyőn. Az egyes elemeket - mozdony, kocsi, gyalogos, fa, sorompó, repülő, hajó - úgy kell .BMP-ben megrajzolni, hogy egy pixel 10 cm legyen. A Kossuth rajzát nem lehetne esetleg továbbfejleszteni?)

muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2996
Viking!
Ma aztán tobzódott az élet a kabinosok körül!:-))) Itt volt az Ukrajna, Dnyeper, Viking Star, Swiss Diamond, Arosa, Mozart, Oltenita, Dunaj. Úgy néz ki, nem engedik a hármas-négyes parkolást, mert a Dunaj és az Oltenita már megint a Közraktár utcánál álltak. Nézz be a képtárba, Neked is van néhány oldalnézeti kép.
muggli
muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2995
muggli Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2994
Kerestelek már én is telefonilag. El voltál mint szürke csacsi a ködben. Csak nem a munka? :-))))) Micsoda perverzió! :-))))))
muggli
Előzmény: Bócman (2993)
Bócman Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2993
Hát, szerintem most már csak reggel...

Előzmény: guberavera (2989)
Pedrofon Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2992
Tudok még 2 döngölős jégtörőről, az Újvidéki Heroj Pinki társaság Cakor és Vucevo nevű hajói.
(Mind a 2 c betűn van 1 v, amit nem találok a klaviatúrámon.)
Amúgy a jugóknak vannak még magyar gyártmányú hajóik, pl az FK 700-as típushoz nagyon hasonló tolóönjárók.
viking star Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2991
akarommondani....döNgölő :))
Előzmény: viking star (2990)
viking star Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2990
Gratula mindenkinek a képekhez, nagyon szépek!
Amig a szkennerem odavan én egyelőre csak rajzolgatni tudok :)))
Folytatván a sort itt egy Kossuth, itt meg két dömgölős. :)
guberavera Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2989
Bócman és Muggli urak lesznek szívesek fölhívni!
gv
Zoltika Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2988
Egy érdekes link: leállított, de megőrzött gőzhajók. Régen frissíthették, ezért még a Visegrád is megcsodálható rajta a Sportuszoda mellett. A lap alján további csodálatos linkek működő lapátkerekesekehez, gépházi fotókhoz, történelmi adatokhoz. Ez utóbbiból magyar hajók adatait nem találtam, csak Óbudán gyártott DDSG hajókét...
Wyfliff Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2986
Volna ezekbol esetleg naaagy felbontasu valtozat (1600x1200) is?
Szivesen betennem hatternek :)
Előzmény: Törölt nick (2985)
muggli Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2984
Bócman és Többiek!

"Miért is választotta Debreczeni tanár úr a hajózást? Erre kerestük a választ: .... Aztán az Eger, Komárom és Sopron hajóknál végeztem általános hajóelrendezést, mondhatnánk hajóépítést ...."
Nem kellene vele is felvenni a kapcsolatot? A Lékai honlapján találtam.
muggli

Törölt nick Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2983
Bócman, te nem vagy komáromi és valamilyen Csabi?
(merthogy őt vélem felfedezni egyik képen ott a tanácsteremben)
Előzmény: Bócman (2976)
muggli Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2982
Szia Pedro!
Jó a képed! Idézem egyik topictársunkat: "Szinte érezni a víz szagát!"
Nekem is sikerült felmasszíroznom a tár.hu-ra a KÉPEKET.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

muggli

jakyg Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2981
Gratula ehhez a képhez!
Csak nem civilek a fedélzeten!
Előzmény: Pedrofon (2980)
Pedrofon Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2980

Sikerült megint dupláznom:-)
Akkor még 1:
Őt "lőttem" tegnap délben a Lánchídról.

Pedrofon Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2979

Talán most sikerül

Pedrofon Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2978
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2977
Attól is függ az elviselhetőség, hogy hányan voltatok, meg hogy mentetek-e éjjel-nappal. Aludni menet közben nagy "élmény" volt rajtuk mindenesetre. Ti még megálltatok éjszakára ezek szerint.

Azért 2003-ban már nem kéne ilyenekkel közlekedni, az ember persze sokmindent kibír, még a 70 centis kabint is, csak kérdés, hogy érdemes-e.

Előzmény: Bócman (2975)
Bócman Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2976
Ami azt illeti, én lakhatatlannak a gőzölő hátsó lakóterének leghátsó kabinját nevezném :-))

70 centi széles volt - az egész kabin... :-))

Előzmény: Törölt nick (2974)
Bócman Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2975
Nem, én még a Lloydos időkben voltam.

Egyébként nemértek egyet veled, legalábbis ami a hajót illeti. Nekem legalábbis teljesen elfogadható volt az a hajó, már ami a lakhatóságot illeti.

(Persze, a Dunaföldvár légkondis lakótere, meg kerékállása más kategória volt...)

Előzmény: Törölt nick (2974)
Törölt nick Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2974
Akkor annál inkább nem értem, miért írsz ilyeneket.
Ezek a hajók a Meyer-Firma szégyenei, nem átépíteni, fedarabolni kellett volna őket már régen. Emberi életre alkalmatlanok, zajosak, kényelmetlenek, még jó, hogy vannak szerbek, meg ukránok, nameg mi, akik mindent vállalnak, még azt is, hogy ezeken a hajókon dolgoznak.
Gondolom, az átépítés nem érintette a lakórészt, csak annyiból állt, hogy rájuk hegesztettek egy bárkát, amitől még nehezebb rajtuk a közlekedés.
Ha mondjuk a Stein-ekről írtad volna, amit írsz, az rendben is van, azok hajók.
Én sem a levegőbe dumálok, én is több évet lehúztam ilyeneken.
Mikor voltál, még a Gulicska-mester idejében? Azok voltak ám a kalandos idők. :-)
Előzmény: Bócman (2971)
Bócman Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2973
Egyébként mire gondolsz, mint "komikus"-ra?!
Előzmény: Törölt nick (2966)
Bócman Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2972
Jaja, be volt nyomva a pasi, mint atom. :-)
Ami nem volt egyedi eset, sem a konkrét személynél, sem a honfitársainál.
Előzmény: kranführer (2969)
Bócman Creative Commons License 2003.05.05 0 0 2971
Hát, átépítés után nem utaztam rajta, az tény.

Azt megelőzően volt szerencsém egy évet eltölteni rajta.

Előzmény: Törölt nick (2966)
Csónakos Creative Commons License 2003.05.04 0 0 2970
Jól emlékszel ! A Rábca 1989 végén egészen biztos,hogy Szegeden volt.Volt szerencsém rajta szolgálni.Nagyon jó kis hajó volt! Kár érte...:(((
Cs
Előzmény: FOMA (2967)
kranführer Creative Commons License 2003.05.04 0 0 2969
Hali Bócman!
"Jó példaként említeném a Bayern motorost, amelynek levágták a teljes farrészét, és hozzáfércelték egy bárkához.
A házasság sikerült, a korábbi rákfene, a fapadozatos raktár, a nehezen kezelhető raktártetők, a raktárak megosztottsága megszűnt, az előnyők viszont, úgymint a remek főgép, a remek kormány, a masszív farrész, a kényelmes lakótér megmaradt.

(Más kérdés, hogy a zsír új kerékállást sikerült rögvest cabriolizálni!)"
Hála a szerb személyzetnek...
Üdv
k

Előzmény: Bócman (2962)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!