Keresés

Részletes keresés

muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3016
Áááááááááááááááááá, hagyd, ne fáradj! Inkább a skandináv lottó nyerőszámokat légyszi!:-))))) PERSZE, HOGY ÉRDEKEL!
MUGGLI
Előzmény: guberavera (3015)
guberavera Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3015
Urak,

Pedro fotója a Kőrösről tényleg nagyon jó. Szinte érezni a víz szagát! (ahogy azt valaki nagyon szellemesen megjegyezte).

Véletlenül nem üresek azok a konténerek? Nekem (laikusnak)úgy tűnik.

Találtam fotókat nagyanyám 1937-es újságjaiban. Viribus Unitis fedélzetmestere, a haditengerészemlékmű, gabonarakodás kézzel stb. Be is tudom szkennelni. Ha valakit érdekel ...

Üdv mindenkinek, gv

muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3014
Szia Puppi!
Neked van ilyen albumod? Ha igen, ideadnád beszkennelni? Esetleg a neten van valami belőle?
Más: Urak!
Tegnap sikerült elesnem, az operált térdemet rendesen bevertem, igy lehet, hogy néhány napra ismét be kell feküdjek vele a kórházba. Ha eltűnnék, ennek tudjátok be! A mobilom velem lesz, be is lesz kapcsolva.
muggli
Előzmény: tpuppi (3013)
tpuppi Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3013
Zoltika és Muggli.
A Petőfiről nagyon jó szines képeket lehet találni régebbi Budapestet bemutató albumokban.
Én találtam tőbbet is ugyszintén a Fotó ujságban ,
de ott a müvészi beállitás volt a mérvadó. Érdekes hogy a müvészet mennyire öncélu persze mi racionális emberek a való dolgokat jobban müvészinek tartjuk.
Ha simán lefotóztak valamit az bizony csak ronda kritikával került bele a Fotó ujságba.
De szentendrét bemutató kiadványból is talátam jó felvételt a Petőfiről.
Ezek a fotósok gondolom csináltak egy rahedli képet csak kérdés hogy nem dobták a kukába és mennyi maradt meg nekik. A szerző szerencsére majnem mindenütt mellé van irva a fotónak. Éedekes apám képei soha sem nyertek kiállitáson pedig mindig elküldte/nem használt csupaszem optikát meg egyéb marhaságot/az utókór már a müvészi beállitás nem értékeli.
contestant Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3012
Zseniális fotó Pedrofon, köszönjük a MAHART nevében is. Külön öröm, hogy a tavaly piacvezetővé vált MAHART Container Center-től MAHART járművek viszik a fuvart. Idáig a nemzetközi konténerforgalom szinte kizárólag vasúton és közúton futott. A hajózásnak nagyon fontos megszerezni egy nagyobb részt ebben a piaci szegmensben, mert ez a jövő üzletága. A Rajna ca. 1000 km hosszan hajózható és évente több, mint 1,5 millió TEU (20 lábas konténeregység) a forgalom. A Dunán, ami 2411 km hosszan hajózható, az évi konténerforgalom kb. 5 ezer TEU. Van még mit fejlődni, de az jó, hogy most szinte csak a MAHART ilyen szállításokat.
Üdv, c
Előzmény: Pedrofon (3009)
muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3011
Egy Mamulától nem is rossz!:-))) Igaz ő sem az eredeti sakáljaival tempózgat, hanem MTU-k vannak benne, olyan 1400 lovas lett.
muggli
Előzmény: Pedrofon (3009)
muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3010
Pedrofon Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3009

Nézzétek milyen nagy munkában volt ma a "kis" Körös!

cavman Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3008
Hali!

Látom nagyon nagy a nyüzsi,mióta kevés időm van fórumozni.( 6-hónapos a fiam.)

De inkább a lényegre térek.. Aki esetleg már látogatta a régi lapomat,láthatta az AM-22 Óbuda modelljét.
A régi oldal megszűnt,helyette van az új:

http://www.nexus.hu/cavland/index.htm

Vasárnap lessz a versenyünk csepelen,ahol látható lessz az 1/30 léptékű RC modell menet közben.
Minden érdeklődőt sok szereteettel várunk.
Aki kíváncsi,megtekintheti a képeket,és bővebb információt is talál az oldalon.

Üdv mindenkinek:cavman

Előzmény: Törölt nick (2985)
viking star Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3007
OFF
Köszii, várom!
De vaaaaan!!! Csakhát a gép nem jó hozzá... :))))
ON
Előzmény: jakyg (3005)
DLala Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3006
Magyar búvárok a Monarchia cirkálójánál
2003. május 7. 18:59

MTI
Hazatértek Montenegróból azok a magyar búvárok, akik elsőkként merültek le az első világháború idején elsüllyedt Zenta cirkálóhoz. A víz alatti felvételekből film készül az ORTT támogatásával.

Az expedíció sajtóreferensének szerdai tájékoztatása szerint a az expedícióban részt vevő nyolc búvár korszerű, kevertgázos merülési technikával érte el a 73 méteres mélységben nyugvó roncsot. A cirkálóról fénykép- és videofelvételeket készítettek az Országos Rádió és Televízió Testület által támogatott, a Monarchia hajóroncsai című televíziós sorozathoz - ismertette.

A filmsorozatot az év vége előtt mutatják be a magyar televíziós csatornákon. A Czakó László által vezetett búvárcsoportot Dombovári Tibor, Molnár Attila Dávid, Balogh Tamás, Hüvös Ferenc, Rovó László, Sziklai Balázs és Tarpataki Pál alkotta.

A Zenta cirkáló az Osztrák-Magyar Monarchia hadiflottájának egyik büszkesége volt. 1914. augusztus 16-án a nagy túlerőben lévő francia és angol hajókötelékkel vívott tengeri ütközetben süllyedt hullámsírba. A 312 fős legénységéből 139-en maradtak életben, akik segítség híján öt órás úszással érték el a partot.

jakyg Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3005
Sopron-Sombathely mentőcsapat figyelmébe: nehezen érem el a hajómérnök urakat, de a holnapi nap sikerrel kecsegtet.
Ha egyéb frontokon történik valami érdemleges, kérem írjatok a topicba, vagy dobjatok egy emilt, vagy csörögjetek.
Viking: küldöm ám a prosit, bocs a késésért. (Úgy sincs szkennered :)))

Más: hová tűnt az Európa kerékállása. A tetőn lévő suta bakterház eltűnt.

jakyg Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3004
No akkor idebiggyesztem a HÁROMEZREDIKET!!!

Ma reggel nézegettem a Zalát (ex Zalka) AZ esztergomi rév megszűnte óta áldogál a Moszkva bázison. Vajon mi lesz vele?

viking star Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3003
Jók a képek, de ha megengedsz egy pici helyesbítést: A Dnipro-t öszeházasítottad a Dnyeper-rel, az nem Dnyepro, hanem Dnyipro :))
az Arosa pedig nem a Mozart, hanem a Primadonna mellett mosolyog :) Hmmmm...az Oltenitát milyen rég láttam, köszi! Már kezdtem elfelejteni hogy is néz ki :) mindig éjjel, meg hajnalban húz el Horánynál, a hangjára viszont eddig már kétszer felébredtem :))
Annak is örülök, hogy az Erkelt egyre többet látom mozogni, csak nem beindult az üzlet a Pannon Cargo-nál?
Előzmény: muggli (3002)
muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3002
Ismerem ezt az oldalt, én NOHAB ügyben jártam erre.:-))) Szép dolgok vannak itt. Érdemes szétnézni bárkinek.:-))
muggli
Előzmény: Zoltika (3000)
muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3001
Kedves Degetzfalvi Zoltika!:-)))))))))
Én már sajnos a "Petőfi" végnapjait asszisztáltam végig '78-ban. Abban az évben a parancsnoka két hibát is elkövetett, minek következtében a hajó annyira sérült, hogy kivonták az üzemből. Azóta, cirka 24 és fél éve nem láttam a hajót. Szerintem még az is szép, hogy annak a híg valaminek, amit az agyam helyén tartok, a kevésbé lötyögős részén ez is megmaradt!:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Sajnálom, mert jó hajó volt, szerettem. Volt neki feelingje, mint ezeknek a vontatóknak is, csak ezeké már más. Ma már olyan nagyon üzemszerű, szinte futószalagszerű az egész. Ha nem ilyen, akkor nem gazdaságos, akkor el kell adni. Ez a ma farkastörvénye. Sajnos. Láthatóan veszíti a hajózás a tradicionalitását. Néhány ember igyekszik ezt megőrizni, dehát ... . '78-ban pl. nem volt elvtárs a hajón, csak Úr!
muggli
Zoltika Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3000
közlekedési képernyőkímélő

Az I. világháborús német von der Tann csatacirkáló (más a léptéke!):

a "Holzminden" nevű komp:

Előzmény: Zoltika (2997)
Zoltika Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2999
Kettő volt, a kémény mellett, kicsit előre. Jobban ismerném a hajódat? :)) Nem lehettek rosszak egyébként a lányok sem... Azt azért én is sajnálom, hogy nem fényképeztem annakidején többet, meg hogy a kikötés hangfelvételét elmulasztottam. A legjobban meg azt, hogy nem megy már az a hajó. A kevés képem közül néhányat valószínűleg ma tudok beszkennelni, este talán fel is tudom tenni.

A kép megrajzolásához azért nagyon precíz oldalnézeti rajz kellene. A fotók nagyon jó kiegészítést adnak, a Kossuth képeit is jól lehet használni, de ezek még nem elégségesek. Legalább a Petőfi modelljéről kellene egy oldalnézeti fotó, és még akkor is bizonytalan maradna sok minden.

Előzmény: muggli (2998)
muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2998
Te linkeltél be képeket a "Petőfi"-ről. Azokból egész szépen le lehet rajzolni. Most sajnos nem tudtam csinálni róla, mert valami szányas jószág áll mellette. Anno meg inkább a lányokkal foglalkoztam. Ez akkor nagyon jó volt, de ma már verem a fejem a falba, a sok elmulasztott pillanat miatt, amik nyomtalanul múltak el. A "Kossuth"-tal nem tévedsz nagyot, csak a "Petőfin" a híd egy picit hátrább van és a kémény nem a híd mögött, hanem előtte van. A szellőzőkre már nem emlékszem, de azt hiszem, elől is volt kettő valahol a kémény körül.
muggli
Előzmény: Zoltika (2997)
Zoltika Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2997
viking star 2986, muggli 2992

Nincsen oldalnézeti rajzotok a Petőfiről? Meg kéne rajzolni a közlekedési képernyőkímélő részére (nem tudtam belinkelni az oldalt, éppen van vele valami). Mondjuk nagyon élvezném, ha a képernyőkímélőmön méltóságteljesen keresztülúszna, és esetleg még mugglit is odarajzolnánk, ahogy megdönti a kéményt:))

(Ha nem ismernétek, ez egy freeware képernyőkímélő, mindenféle járművek, főleg vonatok színes, léptékhelyes oldalnézeti rajzai mennek keresztül a képernyőn. Az egyes elemeket - mozdony, kocsi, gyalogos, fa, sorompó, repülő, hajó - úgy kell .BMP-ben megrajzolni, hogy egy pixel 10 cm legyen. A Kossuth rajzát nem lehetne esetleg továbbfejleszteni?)

muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2996
Viking!
Ma aztán tobzódott az élet a kabinosok körül!:-))) Itt volt az Ukrajna, Dnyeper, Viking Star, Swiss Diamond, Arosa, Mozart, Oltenita, Dunaj. Úgy néz ki, nem engedik a hármas-négyes parkolást, mert a Dunaj és az Oltenita már megint a Közraktár utcánál álltak. Nézz be a képtárba, Neked is van néhány oldalnézeti kép.
muggli
muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 2995
muggli Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2994
Kerestelek már én is telefonilag. El voltál mint szürke csacsi a ködben. Csak nem a munka? :-))))) Micsoda perverzió! :-))))))
muggli
Előzmény: Bócman (2993)
Bócman Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2993
Hát, szerintem most már csak reggel...

Előzmény: guberavera (2989)
Pedrofon Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2992
Tudok még 2 döngölős jégtörőről, az Újvidéki Heroj Pinki társaság Cakor és Vucevo nevű hajói.
(Mind a 2 c betűn van 1 v, amit nem találok a klaviatúrámon.)
Amúgy a jugóknak vannak még magyar gyártmányú hajóik, pl az FK 700-as típushoz nagyon hasonló tolóönjárók.
viking star Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2991
akarommondani....döNgölő :))
Előzmény: viking star (2990)
viking star Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2990
Gratula mindenkinek a képekhez, nagyon szépek!
Amig a szkennerem odavan én egyelőre csak rajzolgatni tudok :)))
Folytatván a sort itt egy Kossuth, itt meg két dömgölős. :)
guberavera Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2989
Bócman és Muggli urak lesznek szívesek fölhívni!
gv
Zoltika Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2988
Egy érdekes link: leállított, de megőrzött gőzhajók. Régen frissíthették, ezért még a Visegrád is megcsodálható rajta a Sportuszoda mellett. A lap alján további csodálatos linkek működő lapátkerekesekehez, gépházi fotókhoz, történelmi adatokhoz. Ez utóbbiból magyar hajók adatait nem találtam, csak Óbudán gyártott DDSG hajókét...
Wyfliff Creative Commons License 2003.05.06 0 0 2986
Volna ezekbol esetleg naaagy felbontasu valtozat (1600x1200) is?
Szivesen betennem hatternek :)
Előzmény: Törölt nick (2985)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!