Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevemegane Creative Commons License 2010.01.11 0 0 3522
Szia!

Küldtem mailt.
Előzmény: balu.maci104 (3521)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 3521
Szia!
Megszereztem a Renault-ba való beépítési rajzot/segédletet!
Priviben keress!
A D5W SC nagyobb hőteljesítmény leadására képes!
De Neked a leírás alapján D5W S-t kell keresned....
Előzmény: stevemegane (3520)
stevemegane Creative Commons License 2010.01.11 0 0 3520

A D4WSC miben különbözik a D5WSC-től.

Nekem minél kisebb méretű kell, mert kicsi a hely.

 

A D5W Z az nem kiegészítő fűtés???

 

A többiben benne van a vízszivattyú is, ha jól tudom.

Előzmény: balu.maci104 (3518)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 3519
A külső hőgomba,semmi más! Ha ez a típusú kályha van benne gyárilag,akkor az gyári állófűtéses! Az már alapból megvezérli a belső vetilátorodat is a klímán keresztül!
Én sejtem,hogy mi a baja,de csak priviben...!
Előzmény: Rezsö2 (3494)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 3518
Azért mondtam,hogy D4(5)W SC-t válasz!
A minap volt fent a neten egy mindennel együtt(kályha,kipufogó,kábelköteg,programóra stb..) lévő D5W SC,399EUR-t!
Tudok most egy tökéletes D5W Z-t 90eFt-ért(van hozzá kipufogó és ü.z.pumpa is),csak szivattyú kellene hozzá!?
Előzmény: stevemegane (3516)
pet520 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3517
egy fénykép segíthet ha látható helyen van a kályha.így néz ki a kályha.(ez nem az enyém)
Előzmény: gibbonpitti (3515)
stevemegane Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3516
Köszi a választ.
Most már értem mire gondoltál.

Azt hiszem, akkor ennél jobb megoldás lesz, ha megvárom hogy találjak egy kimondottan állófűtésnek kitalált kályhát.
Abban már benne van a vízszivattyú is.
Előzmény: balu.maci104 (3503)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3515
esetleg ár?

csak akkor derül ki hogy ilyen-e mint az enyém ha összehasonlítanánk.....

a gyári vezérlőt nem akarom kicserélni,az szerves része a mű.falnak.
Előzmény: pet520 (3511)
arpi500 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3514
:( kár
Előzmény: pet520 (3513)
pet520 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3513
benzines.
Előzmény: arpi500 (3512)
arpi500 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3512
benzines v dizel a kályha?1 jo dizel érdekelne
Előzmény: pet520 (3511)
pet520 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3511
csak azért kérdezem mert nekem is van egy régi kályhám bbw46 de originál új.
osztrák emberke rendelte,de nem lett beépítve.
Előzmény: gibbonpitti (3510)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3510
meg nem mondom......valami őskövület,de teszi a dolgát.

anno alkatrész is csak úgy volt hogy a szaki megnézte személyesen.utána rendelte meg az alkatrészeket.valahová felírtam akkor,de már régen volt.
Előzmény: pet520 (3509)
pet520 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3509
milyen típus ez a kályha?
Előzmény: gibbonpitti (3508)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3508
mivel ennek a tipusnak(opel senator)ez volt a gyária ezért nem szeretném lecserélni.az autó nagyjából eredeti állapotban van,illetve lesz helyreállítva.
12 éve felújitattam ausztriában és azóta semmi gondom vele.15 éve,mióta megvan a gép azóta ennyi a fogyija.

a gáz sem veszélyesebb mint a benya,végül is tüzet rakunk a motortérben.innentől már mindegy szinte mi táplálja azt a tüzet..... :)
Előzmény: grandegabo (3507)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3507
Jah, vagy úgy, 30 éves kályha jéézus, azt elgázosítod, egyik reggel csak egy füstölgő porkupacot találsz a meleg 520-as helyett :-P

..bocsi, nem leszólni szerettem volna, csak hát afelett már eljárt az idő.
Én ha már ráköltenék ennyi pénzt, biztosan hozzátennék még egy keveset és beruháznék valami korszerűbb kályhára. ..de persze Te tudod.
Előzmény: gibbonpitti (3506)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3506
nem,már mértem kannából.
sajnos eszi a benyát.elvileg rendesen működik,de mivel ez 30 éves szerkezet ezért aszongyák az okosok hogy ez van.

most nézegettem az ibéjen cuccot az átalakításhoz:140 ejró.

még elgondolkozok rajta,ha tovább melegszik az éghajlatunk lassan felesleges lesz.
Előzmény: grandegabo (3505)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3505
Csak azért kérdeztem a típust, mert pl. egy hibátlan Thermo Top C ami 5kW-os, az 1 óra alatt kb. 5-6 dl üzemanyagot fogyaszt (full teljesítményen, az alacsonyabb fokozaton pedig 2-3 dl körül/óra).
Szerintem Te erős túlzásba estél a fogyasztást illetően.
Előzmény: gibbonpitti (3502)
hzx0 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3504
Ok még kicsit próbálkozok vele. Ha nemsikerül te foglalkozol javítással? Ha igen Mail címemre küldhetnél egy nevet meg egy tel számot.
Előzmény: grandegabo (3501)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3503
Szia!
Azt írtam le,hogy hogy tudod állófűtésnek használni ill. bekötni!
A hőgomba az egy külső hőgomba,nem a vízkörben lévő hőgombára gondoltam!
De az elve az,hogy 5C' alatt rövidre zárja a kört,és ha zár akkor ad (12V+-t) egy indítási jelet a kazánnak és a relének ami elindítja a vízszivattyút.!De itt arra gondoltam,hogy erre a szálra tudod majd a programórát vagy az azonnali indítási kapcsolót rakni.
Előzmény: stevemegane (3499)
gibbonpitti Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3502
webasto mit tom milyen altipus.

progizható 1 hétre előre.......ennyi.gyári az autóban.
Előzmény: grandegabo (3489)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3501
Ha lehúzod a kályháról a csatit és -a vezetékkötegre- a 6-os pinre tudsz 12 V-ot kötni akkor meg tudnád kattogtatni a pumpát manuálisan. Annak nyomnia kellene az olajat ha jó a pumpa, húzd le az üza. cső csatlakozást és figyeld. Sűrűn add neki és vedd el a 12 V-ot mert az egy membránszivattyú, akkor tol amikor kap fesz.t vagy elveszed.

Próbálj meg szintén a vezetékköteg 4-es lábhoz eső szálára (ne a kályhára hanem a vezetékre) 12 V-ot kötni, akkor kiderül megy-e a szellőző, vagy az is máshogy van bekötve.

Én nem tudhatom hogy az autódban mi van utólagosan és gyárilag bekötözgetve. Az órát ha elinditod, nem indul el a szellőző venti és a viz keringetés?

Egyébként ha a kályha elindul, nem ártana egy diag, megnézni hogy igazából mi a kínja-baja, ha nem boldogulsz vele, gyere el hozzám gyömrőre vagy vecsésre.
Előzmény: hzx0 (3500)
hzx0 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3500
Lehet hogy a program óra utólagos de a kályha gyárilag van minden 210 es be. Kályhába elindul a ventilátor de az üa szivattyút nem indítja levettem a csövet de nem jön gázolaj a 6 os lábon pedig test van ki és be kapcsolt állapotban is. Azért kérdeztem mit ad ki a kályha vezérlést 4 és 6 lábra mert ha manuálisan adnák rá 12v igy megtudnám működtetni külön a részeket legalább tudnám hogy működik az üa szivattyú meg a keringető / szellőző.
Előzmény: grandegabo (3498)
stevemegane Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3499
Köszi a tanácsot.

Azt hogy érted, hogy a hőgombával indítanád?
A hűtővíz hőmérséklet érzékelő gombájának jelével?

Én állófűtést szeretnék nem kiegészítő fűtést.

Bocs, ha hülyeséget kérdeztem.
Előzmény: balu.maci104 (3490)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3498
A Z/C nem állófűtés hanem kiegészítő, ezért kérdeztem hogy mi vezérli a keringetőt de akkor ezek szerint az már benne van és valami bekapcsolja. Mert a gyárilag kieg. fűtéssel szerelt kocsikban nem szokott se programóra se keringető lenni hacsak utólag nem rakják bele.

Törli a hibát de csak ha bekapcsolt állappotban húzod le a kályha tápját. Mondjuk ettől még el kellene indulnia, mert az nem olyan hiba ami miatt letilt.
Az 5 ös láb csak a téli nyári kapcsoló, bár ha nagyon nem akar indulni a kályha, megpróbálhatsz egy testet rákötni mert a nyári állásban nem kell mennie a kályhának -csak a szellőzőventillátornak- és nem tudom mikor van nyári állásban, ha testet kap vagy ha semmit.
Előzmény: hzx0 (3497)
hzx0 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3497
Az 5 ös láb kivételével minden be van kötve. Gondolom a gyári fűtés keringető szivattyút kapcsolja. Ez gyárilag beszerelt állófűtés nem utólagos. A hibát törli ha csatikat lehúzom nem?
Előzmény: grandegabo (3496)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3496
Az üzemanyag pumpa egyik szálát kösd a 6-os lábra, a másikat pedig testre.
Ha nem kattog, valami hiba miatt valószínűleg nem indul el a kályha. Meg kellene nézni diaggal miért nem.
Nem érdemes pumpa nélkül nézegetni az üzemanyagpumpa kimenetét mert ha a kályha nem érzékeli a pumpa tekercsét, akkor azt hibának irja a tárolóba és valószínűleg el sem fog indulni.

A vizkeringető szivattyú hova van kötve?
Előzmény: hzx0 (3495)
hzx0 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3495
WEBASTO Thermo top Z/C-D. A 3-as lábon külső hőmérséklet érzékelőn nem volt 12 v azért nem indult. Rossz a külső hőmérséklet érzékelőm. Az 1-es lábon Programóra bemeneten meg van a +12v innen adtam a 3 lábra így már elindult de nem jön az üzemanyag a 6-os lábon folyamatosan test van.
Előzmény: grandegabo (3492)
Rezsö2 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3494

Hali

Szerinted a gyári beépítésü D4W s kályhámat a kocsi egyébb elektronikája is vezérli vagy csak a kályháé? 2001 T4 MULTIVAN Dupla digit klímás.

Előzmény: balu.maci104 (3490)
pet520 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3493


nem sos.kérlek jelezd ha találtál valamit.
köszönöm.
Előzmény: balu.maci104 (3491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!