Keresés

Részletes keresés

muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3030
Hogy is volt a seregben? "A célfekete alsó széle közepe"!:-)))))))))))
muggli Végülis a királynő is nő, nem, ő is leginkább középen ... !
muggli
Előzmény: Pedrofon (3028)
muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3029

Viking!
Ez is egy viking, a M/V "Viking Serenade"!
muggli

Előzmény: viking star (3027)
Pedrofon Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3028

Mai képem címe:
A Svájci Korona megcélozza a Folyó Királynő közepét. :-)

viking star Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3027
Nekem is :((((
Pakolgathattam vissza az extrára az öszeset :)
Előzmény: muggli (3024)
viking star Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3026
A "használható" alatt pontosan mit értesz?
Egy oldalnézettel megpróbálkozhatok...
Előzmény: cavman (3022)
muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3025
Valószínűsítem, hogy az időtényező miatt. Pl. Rotterdam-Budapest 14 nap, uez vasúton 4-5 nap, uez kamionnal 3 nap. Hamburgból nem is lehetne hajón lehozni. Európában a legnagyobb konténer átrakók Hamburg és Bremen.
muggli
Előzmény: contestant (3020)
muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3024
"Az ingyenweb.hu és az ingyennet.hu domainneknek tulajdonosa és üzemeltetője megváltozott.

Sajnos ezzel a korábbi felhasználók regisztrációi megszüntek, a feltöltött honlapjaik, adataik nem találhatók meg ezen a szerveren."
A válasz.
Cavman!
Kezdheted előről! :-)))(((
muggli

Előzmény: Slam1 (3023)
Slam1 Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3023
Szívesen megnézném a kedvenc hajód de sajnos a honlapod 404-es hibával jön be.Másnak is?Ha itt jár a Héviz vagy Keszthely(szoktak erre járni)és nálam lesz a fotómasinéria lekapom neked.Jó lesz így?Tudod ezt használni?Szerintem olyan rajzot amiből megépítheted a modelleket nehéz lesz szerezned.
Előzmény: cavman (3022)
cavman Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3022
Hali mindenkinek!

Nagyon szuper lenne ha valakinek lenne használható rajza a Keszthely,és a Hévíz Balatoni hajókról 1963-ban épültek tudomásom szerint a vörös tengerre. 3.db épült,de abból 1 leégett.Állítólag a szlovákoknál van, vagy volt a roncs.
A Hévíz,és a Keszthely menetrendszerinti járat a balcsin.Szeretnék építeni működőképes modellt,ezért kellenének a rajzok.(természetesen honoráriumért cserébe)

Előre is köszönöm.

viking star Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3021
Szegény Gyöngyös! Legalább az eredeti színeket meghagyhatták volna! :((
De látom a hozzunk be egy kiselejtezett Moszkvát, és csináljunk belőle rendezvényhajót típusú mozgalom idén sem hagy alább. :))

Muggli, jobbulást!

Előzmény: muggli (3010)
contestant Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3020
Persze hogy üresek a konténerek, ezért olyan virgonc a "Kis-Körös". Rakott konténer-forgalom még nincs a Dunán, az okokról azt hiszem szó van egy szakcikkben, ami a MAHART honlapon is megtalálható. Rakott konténereket egyébként a hagyományos tolt bárkáink fenéklemezelése nem bírna el, arra a forgalomra már speciális folyami konténerszállító hajót kellene beállítani.
Üdv: c
Előzmény: guberavera (3015)
Enzo Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3019
Sziasztok hajósok!
Ismét feltűntem a ködből, hogy a segítségeteket kérjem. Nincs valakinek fotója vagy rajza a váci alumíniumvízibuszok csavarjáról, kormánylapátjáról? Hajómaketthez volna szükséges. Amit találtam pocsék minőségű retusált, amiről csak az állapítható meg, hogy négyágú csavarjai vannak. Semmi több.
Nagyon megköszönném, ha lenne valakinek, és megosztaná velem úgy, hogy ellövi mailbe, vagy dob egy linket.

Üdv:
Enzo

yerico4 Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3018
kÖrös
Előzmény: guberavera (3015)
Zoltika Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3017
Én szkennelt diákat ígértem. Be is szkenneltem néhány régi képemet, csak béna voltam, és még alakítgatni kellene őket, mert eléggé túlméretesek. Most erre éppen csak korlátozottan van időm, de kettőt azért átalakítottam fogyaszthatóra.

A Mecsek Regensburgban kikötve 1982 júliusának végén. (A félreértések elkerülése végett: a képet nem hajósként, hanem szájtáti turistaként készítettem.)


Ez a kép a Petőfit ábrázolja 1976 júliusában, ahogy hegymenetben elhagyta Dömöst. A képet a börzsönyi oldalról készítettem; sajnos, mire előszedtem a gépet, már belapátolt a lombok mögé.


Akkoriban még működött a rév Dömösi átkelésnél. Emlékszem, haza a Petőfin jöttünk.

muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3016
Áááááááááááááááááá, hagyd, ne fáradj! Inkább a skandináv lottó nyerőszámokat légyszi!:-))))) PERSZE, HOGY ÉRDEKEL!
MUGGLI
Előzmény: guberavera (3015)
guberavera Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3015
Urak,

Pedro fotója a Kőrösről tényleg nagyon jó. Szinte érezni a víz szagát! (ahogy azt valaki nagyon szellemesen megjegyezte).

Véletlenül nem üresek azok a konténerek? Nekem (laikusnak)úgy tűnik.

Találtam fotókat nagyanyám 1937-es újságjaiban. Viribus Unitis fedélzetmestere, a haditengerészemlékmű, gabonarakodás kézzel stb. Be is tudom szkennelni. Ha valakit érdekel ...

Üdv mindenkinek, gv

muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3014
Szia Puppi!
Neked van ilyen albumod? Ha igen, ideadnád beszkennelni? Esetleg a neten van valami belőle?
Más: Urak!
Tegnap sikerült elesnem, az operált térdemet rendesen bevertem, igy lehet, hogy néhány napra ismét be kell feküdjek vele a kórházba. Ha eltűnnék, ennek tudjátok be! A mobilom velem lesz, be is lesz kapcsolva.
muggli
Előzmény: tpuppi (3013)
tpuppi Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3013
Zoltika és Muggli.
A Petőfiről nagyon jó szines képeket lehet találni régebbi Budapestet bemutató albumokban.
Én találtam tőbbet is ugyszintén a Fotó ujságban ,
de ott a müvészi beállitás volt a mérvadó. Érdekes hogy a müvészet mennyire öncélu persze mi racionális emberek a való dolgokat jobban müvészinek tartjuk.
Ha simán lefotóztak valamit az bizony csak ronda kritikával került bele a Fotó ujságba.
De szentendrét bemutató kiadványból is talátam jó felvételt a Petőfiről.
Ezek a fotósok gondolom csináltak egy rahedli képet csak kérdés hogy nem dobták a kukába és mennyi maradt meg nekik. A szerző szerencsére majnem mindenütt mellé van irva a fotónak. Éedekes apám képei soha sem nyertek kiállitáson pedig mindig elküldte/nem használt csupaszem optikát meg egyéb marhaságot/az utókór már a müvészi beállitás nem értékeli.
contestant Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3012
Zseniális fotó Pedrofon, köszönjük a MAHART nevében is. Külön öröm, hogy a tavaly piacvezetővé vált MAHART Container Center-től MAHART járművek viszik a fuvart. Idáig a nemzetközi konténerforgalom szinte kizárólag vasúton és közúton futott. A hajózásnak nagyon fontos megszerezni egy nagyobb részt ebben a piaci szegmensben, mert ez a jövő üzletága. A Rajna ca. 1000 km hosszan hajózható és évente több, mint 1,5 millió TEU (20 lábas konténeregység) a forgalom. A Dunán, ami 2411 km hosszan hajózható, az évi konténerforgalom kb. 5 ezer TEU. Van még mit fejlődni, de az jó, hogy most szinte csak a MAHART ilyen szállításokat.
Üdv, c
Előzmény: Pedrofon (3009)
muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3011
Egy Mamulától nem is rossz!:-))) Igaz ő sem az eredeti sakáljaival tempózgat, hanem MTU-k vannak benne, olyan 1400 lovas lett.
muggli
Előzmény: Pedrofon (3009)
muggli Creative Commons License 2003.05.08 0 0 3010
Pedrofon Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3009

Nézzétek milyen nagy munkában volt ma a "kis" Körös!

cavman Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3008
Hali!

Látom nagyon nagy a nyüzsi,mióta kevés időm van fórumozni.( 6-hónapos a fiam.)

De inkább a lényegre térek.. Aki esetleg már látogatta a régi lapomat,láthatta az AM-22 Óbuda modelljét.
A régi oldal megszűnt,helyette van az új:

http://www.nexus.hu/cavland/index.htm

Vasárnap lessz a versenyünk csepelen,ahol látható lessz az 1/30 léptékű RC modell menet közben.
Minden érdeklődőt sok szereteettel várunk.
Aki kíváncsi,megtekintheti a képeket,és bővebb információt is talál az oldalon.

Üdv mindenkinek:cavman

Előzmény: Törölt nick (2985)
viking star Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3007
OFF
Köszii, várom!
De vaaaaan!!! Csakhát a gép nem jó hozzá... :))))
ON
Előzmény: jakyg (3005)
DLala Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3006
Magyar búvárok a Monarchia cirkálójánál
2003. május 7. 18:59

MTI
Hazatértek Montenegróból azok a magyar búvárok, akik elsőkként merültek le az első világháború idején elsüllyedt Zenta cirkálóhoz. A víz alatti felvételekből film készül az ORTT támogatásával.

Az expedíció sajtóreferensének szerdai tájékoztatása szerint a az expedícióban részt vevő nyolc búvár korszerű, kevertgázos merülési technikával érte el a 73 méteres mélységben nyugvó roncsot. A cirkálóról fénykép- és videofelvételeket készítettek az Országos Rádió és Televízió Testület által támogatott, a Monarchia hajóroncsai című televíziós sorozathoz - ismertette.

A filmsorozatot az év vége előtt mutatják be a magyar televíziós csatornákon. A Czakó László által vezetett búvárcsoportot Dombovári Tibor, Molnár Attila Dávid, Balogh Tamás, Hüvös Ferenc, Rovó László, Sziklai Balázs és Tarpataki Pál alkotta.

A Zenta cirkáló az Osztrák-Magyar Monarchia hadiflottájának egyik büszkesége volt. 1914. augusztus 16-án a nagy túlerőben lévő francia és angol hajókötelékkel vívott tengeri ütközetben süllyedt hullámsírba. A 312 fős legénységéből 139-en maradtak életben, akik segítség híján öt órás úszással érték el a partot.

jakyg Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3005
Sopron-Sombathely mentőcsapat figyelmébe: nehezen érem el a hajómérnök urakat, de a holnapi nap sikerrel kecsegtet.
Ha egyéb frontokon történik valami érdemleges, kérem írjatok a topicba, vagy dobjatok egy emilt, vagy csörögjetek.
Viking: küldöm ám a prosit, bocs a késésért. (Úgy sincs szkennered :)))

Más: hová tűnt az Európa kerékállása. A tetőn lévő suta bakterház eltűnt.

jakyg Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3004
No akkor idebiggyesztem a HÁROMEZREDIKET!!!

Ma reggel nézegettem a Zalát (ex Zalka) AZ esztergomi rév megszűnte óta áldogál a Moszkva bázison. Vajon mi lesz vele?

viking star Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3003
Jók a képek, de ha megengedsz egy pici helyesbítést: A Dnipro-t öszeházasítottad a Dnyeper-rel, az nem Dnyepro, hanem Dnyipro :))
az Arosa pedig nem a Mozart, hanem a Primadonna mellett mosolyog :) Hmmmm...az Oltenitát milyen rég láttam, köszi! Már kezdtem elfelejteni hogy is néz ki :) mindig éjjel, meg hajnalban húz el Horánynál, a hangjára viszont eddig már kétszer felébredtem :))
Annak is örülök, hogy az Erkelt egyre többet látom mozogni, csak nem beindult az üzlet a Pannon Cargo-nál?
Előzmény: muggli (3002)
muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3002
Ismerem ezt az oldalt, én NOHAB ügyben jártam erre.:-))) Szép dolgok vannak itt. Érdemes szétnézni bárkinek.:-))
muggli
Előzmény: Zoltika (3000)
muggli Creative Commons License 2003.05.07 0 0 3001
Kedves Degetzfalvi Zoltika!:-)))))))))
Én már sajnos a "Petőfi" végnapjait asszisztáltam végig '78-ban. Abban az évben a parancsnoka két hibát is elkövetett, minek következtében a hajó annyira sérült, hogy kivonták az üzemből. Azóta, cirka 24 és fél éve nem láttam a hajót. Szerintem még az is szép, hogy annak a híg valaminek, amit az agyam helyén tartok, a kevésbé lötyögős részén ez is megmaradt!:-)))))))))))))))))))))))))))))))))
Sajnálom, mert jó hajó volt, szerettem. Volt neki feelingje, mint ezeknek a vontatóknak is, csak ezeké már más. Ma már olyan nagyon üzemszerű, szinte futószalagszerű az egész. Ha nem ilyen, akkor nem gazdaságos, akkor el kell adni. Ez a ma farkastörvénye. Sajnos. Láthatóan veszíti a hajózás a tradicionalitását. Néhány ember igyekszik ezt megőrizni, dehát ... . '78-ban pl. nem volt elvtárs a hajón, csak Úr!
muggli

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!