Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 162
"Végülis teljesen jó, hogy megint kizárunk pár környező országot azzal, "

És?A nekünk fontos irányban alkalmasak lesznek,akik másfelé fuvaroznak vesznek,bérelnek kevésbé használható vagy drágább gépet.
Előzmény: Törölt nick (161)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.20 0 0 161
Igazad van, bocs.

Végülis teljesen jó, hogy megint kizárunk pár környező országot azzal, hogy csak kétáramnemű mozdonyokat veszünk.
Előzmény: 1047 005-2 (160)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.12.20 0 0 160
Olvastad a tendert?Akkor tudod a választ.
Előzmény: Törölt nick (159)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.19 0 0 159
Most látom, hogy a vakongépelést még gyakorolni kell. :)

A ruszki motorvonatnak sem nevezhető micsodákról ne is beszéljünk inkább.

Ha már itt tartunk, azt lehet tudni, hogy 2 vagy 4 áramneműeket vesz a MÁV?
Előzmény: rg7 (158)
rg7 Creative Commons License 2007.12.19 0 0 158
Tudjuk, hogy az S körül mostanában botrány van

A süllyesztő csapóajtaja már megnyilt:)

nem merte bevállalni a MÁV a gyártót

Erről szó sem volt.

Másik dolog, hogy a TRAXX mozdonyokat hova kell magy cibálni főjavításra, stb.

Ez miért probléma? A főjavítás árához képest a gépmenetek költségei hangyányiak.
1047-esek estében most mi a helyzet?:)

A Talentet is cska azért vették, hogy a botrányos közbesz eljárás után úgymond ezzel fogja be a gyártó száját.

Ezt nem a MÁV vette, hanem a MÁV-nak vették. Analóg a Putyinokkal.
Az ok sajnos igaz.

Én semmilyen logikát nem tudtam még felfedezni a MÁV mosani járműbeszerzéseiben.

:)
A hiánygazdálkodásból átörökölt gondolkodásmód tipikus vonásai felfedezhetőek.
Előzmény: Törölt nick (156)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.19 0 0 157
Azért kíváncsi lennék, hogy a Siemensnek az osztrákoknak gyártott 1216-os szériájából is 2009-ig kellett volna várni.
Már sosem tudjuk meg.
Előzmény: monor-21 (135)
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.19 0 0 156
Szvsz ez egy nagy kamu duma.

Tudjuk, hogy az S körül mostanában botrány van, és nem merte bevállalni a MÁV a gyártót.
Másik dolog, hogy a TRAXX mozdonyokat hova kell magy cibálni főjavításra, stb.
Plussz azt is látni, hogy a MÁV ész nélkül vásárol.
A Talentet is cska azért vették, hogy a botrányos közbesz eljárás után úgymond ezzel fogja be a gyártó száját.

Én semmilyen logikát nem tudtam még felfedezni a MÁV mosani járműbeszerzéseiben.
Előzmény: rm40 (137)
Lokführer Creative Commons License 2007.12.19 0 0 155
Az ICE is könnyen koszolódik, mégis szép...
Előzmény: nobolond (150)
Vendégsín Creative Commons License 2007.12.19 0 0 154

Könnyen koszolódik...

 

Igen, ezt mondtuk már a színterv elkészítésekor is.

Előzmény: nobolond (150)
Windows NT Creative Commons License 2007.12.19 0 0 153
Ja a mozdonyon a felíratokat nézzétek és a képaláírást.
Előzmény: Windows NT (152)
Windows NT Creative Commons License 2007.12.19 0 0 152
http://www.br146.de/bilder/2007-12-18_733_481001.jpg

Ezt láttátok már?

Ha nem jó a fenti link http://www.br146.de/indexj.htm akkor itt van főoldalon a mai képadagra katt és az alján, ha megnyílt.
rg7 Creative Commons License 2007.12.19 0 0 151
A szóbeli elbeszélés alapján szebbre számítottam...
Előzmény: mk4047 (149)
nobolond Creative Commons License 2007.12.18 0 0 150
Nem "praktikus" szín... :))))  Könnyen koszolódik... :))))))))))))))))))))))
Előzmény: mk4047 (149)
mk4047 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 149
Előzmény: traxx ac (142)
daniel81 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 148
Kevés a hozzászólás, pedig már alakulnak a dolgok a háttérben!

Nekem nincs infóm a tenderről, ezért feltettem itt egy kérdést, amire nem tudtam a pontos választ (ahelyett, h utánanéztem volna).
Előzmény: 1047 005-2 (147)
1047 005-2 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 147
"(főleg, ha ilyen topic-felhozós kérdés van)"

Nincs szükség topic felhozó (ál)kérdésekre.
Előzmény: daniel81 (146)
daniel81 Creative Commons License 2007.12.18 0 0 146
Nem kedvelem az ilyen kioktató stílusú válaszokat...
(főleg, ha ilyen topic-felhozós kérdés van)
Nem lett volna egyszerűbb azt írni, h NEM?
Előzmény: benbe.extra.hu (144)
vaskerék Creative Commons License 2007.12.17 0 0 145

Az FS E412 egy ADtranz tervezésű, és gyártású háromáramnemű, nagyteljesítményű

villamosmozdony. Nem tévesztendő össze az FS E464 ingavonati egyvezetőfülkés

ingavonati villamosmozdonnyal, aminek opcióit már a Bombardier gyártotta Traxx

P160DCP típusmegjelőléssel, az FS E412 vezérállásához hasonló fülkekialakítással.

Előzmény: daniel81 (143)
benbe.extra.hu Creative Commons License 2007.12.17 0 0 144
Menj Google -> Írd be: "FES E412 Traxx" (idézőjelek ("") nélkül) -> Kattints: "Ma jó napom van!"
Előzmény: daniel81 (143)
daniel81 Creative Commons License 2007.12.17 0 0 143
Az FS E412 Traxx mozdony?
traxx ac Creative Commons License 2007.12.13 0 0 142
Igen tudunk. De pszt!
Előzmény: rg7 (138)
481-001-1 Creative Commons License 2007.12.10 0 0 141
:)
Előzmény: rg7 (138)
Lokführer Creative Commons License 2007.12.08 0 0 140
http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&placein=hirkereso_cimoldal%20&nID=353548
Törölt nick Creative Commons License 2007.12.08 0 0 139
És mikor? Küldenek előre a "souvenirt" nyálcsorgatásra? :-))
Előzmény: rg7 (138)
rg7 Creative Commons License 2007.12.08 0 0 138
Eurocom / Bombardier Traxx
Anyone who knows more about the company Eurocom? This open access operator from Hungary has purchased two Traxx2 F140AC2 machines, soon to be delivered. - Bombardier

http://railcolor.net/
rm40 Creative Commons License 2007.12.07 0 0 137
A rend kedvéért itt is legyen meg:

Folytatódik a MÁV villamos mozdony tender

A MÁV ZRt. – mozdonypark-modernizációs programjának keretében – 2007. szeptember elején közbeszerzési eljárást indított 25 db, opcionálisan további 25 darab kétáramrendszerű villamos mozdony beszerzésére. A mozdonyok kiválasztásának elsődleges szempontjai a leggyorsabb szállítási határidő, a legalacsonyabb ár, valamint a magas szintű műszaki megbízhatóság.
Az új, univerzálisan felhasználható, közepes teljesítményű, kétáramrendszerű villamos mozdonyok a tervek szerint a minőségi távolsági és nemzetközi határon túli vontatási feladatok ellátása tekintetében növelik majd jelentősen a szolgáltatási színvonalat.
Az eurokonform mozdonyok beszerzésére kétszakaszos tárgyalásos közbeszerzési eljárásban kerül sor. A mozdonybeszerzést a jelenlegi mozdonypark műszaki állapota és a változó piaci igények indokolták.

A kétfordulós pályázaton a részvételre 2007. október 3-áig lehetett jelentkezni. A határidőig három pályázó jelezte részvételi szándékát a közbeszerzési eljárásban, a Prima Mozdony Konzorcium – amelynek tagja az Alstom Transport SA és az Alstom Hungária Zrt. –, a Bombardier Transportation GmbH, valamint a Siemens Aktiengesellschaft adta be jelentkezését.
A mozdonyok beszerzése tárgyában megindított közbeszerzési eljárás első szakasza sikeresen befejeződött és az ajánlattételi szakaszba lépett. A részvételi szakasz eredményét a MÁV ZRt. november 12-én kihirdette, ennek alapján ajánlattételre a Bombardier Transportation GmbH-t kéri fel a MÁV ZRt.

A másik két jelentkező pályázata a közbeszerzési törvény szigorú szabályai miatt az előírásoknak nem felelt meg minden szempontból, így azok érvénytelenségét kellett megállapítani. Az Alstom esetében a referencia-igazolások formai hibáin túl problémát okozott, hogy a magyar konzorciumi partner a gyártókra megfogalmazott alkalmassági feltételeket nem tudta teljesíteni. A közbeszerzési törvény szabályai értelmében bizonyos esetekben valamennyi konzorciumi tagnak meg kell felelni az alkalmassági feltételeknek. A Siemens pályázata esetén szintén a referencia-igazolások formai hibája okozta az érvénytelenséget.

Az első ajánlat beadási határideje 2007. december 19. Ezt követi az ajánlat értékelése, majd az ártárgyalások. A mozdonytender a vasúttársaság tervei szerint 2008 márciusában fejeződik be.

A beszerzés összege az első 25 járműre vonatkozóan várhatóan meghaladja a 15 milliárd forintot. A mozdonyok finanszírozására a MÁV ZRt. eszköz fedezetű hitelt kíván igénybe venni. A finanszírozó intézet szintén közbeszerzési eljárás keretében kerül kiválasztásra

(MÁV ZRt. – Kommunikáció)
rm40 Creative Commons License 2007.12.07 0 0 136
A rend kedvéért itt is legyen meg:

<size1><b>Folytatódik a MÁV villamos mozdony tender</b>

A MÁV ZRt. – mozdonypark-modernizációs programjának keretében – 2007. szeptember elején közbeszerzési eljárást indított 25 db, opcionálisan további 25 darab kétáramrendszerű villamos mozdony beszerzésére. A mozdonyok kiválasztásának elsődleges szempontjai a leggyorsabb szállítási határidő, a legalacsonyabb ár, valamint a magas szintű műszaki megbízhatóság.
Az új, univerzálisan felhasználható, közepes teljesítményű, kétáramrendszerű villamos mozdonyok a tervek szerint a minőségi távolsági és nemzetközi határon túli vontatási feladatok ellátása tekintetében növelik majd jelentősen a szolgáltatási színvonalat.
Az eurokonform mozdonyok beszerzésére kétszakaszos tárgyalásos közbeszerzési eljárásban kerül sor. A mozdonybeszerzést a jelenlegi mozdonypark műszaki állapota és a változó piaci igények indokolták.

A kétfordulós pályázaton a részvételre 2007. október 3-áig lehetett jelentkezni. A határidőig három pályázó jelezte részvételi szándékát a közbeszerzési eljárásban, a Prima Mozdony Konzorcium – amelynek tagja az Alstom Transport SA és az Alstom Hungária Zrt. –, a Bombardier Transportation GmbH, valamint a Siemens Aktiengesellschaft adta be jelentkezését.
A mozdonyok beszerzése tárgyában megindított közbeszerzési eljárás első szakasza sikeresen befejeződött és az ajánlattételi szakaszba lépett. A részvételi szakasz eredményét a MÁV ZRt. november 12-én kihirdette, ennek alapján ajánlattételre a Bombardier Transportation GmbH-t kéri fel a MÁV ZRt.

A másik két jelentkező pályázata a közbeszerzési törvény szigorú szabályai miatt az előírásoknak nem felelt meg minden szempontból, így azok érvénytelenségét kellett megállapítani. Az Alstom esetében a referencia-igazolások formai hibáin túl problémát okozott, hogy a magyar konzorciumi partner a gyártókra megfogalmazott alkalmassági feltételeket nem tudta teljesíteni. A közbeszerzési törvény szabályai értelmében bizonyos esetekben valamennyi konzorciumi tagnak meg kell felelni az alkalmassági feltételeknek. A Siemens pályázata esetén szintén a referencia-igazolások formai hibája okozta az érvénytelenséget.

Az első ajánlat beadási határideje 2007. december 19. Ezt követi az ajánlat értékelése, majd az ártárgyalások. A mozdonytender a vasúttársaság tervei szerint 2008 márciusában fejeződik be.

A beszerzés összege az első 25 járműre vonatkozóan várhatóan meghaladja a 15 milliárd forintot. A mozdonyok finanszírozására a MÁV ZRt. eszköz fedezetű hitelt kíván igénybe venni. A finanszírozó intézet szintén közbeszerzési eljárás keretében kerül kiválasztásra

(MÁV ZRt. – Kommunikáció) </size>
monor-21 Creative Commons License 2007.12.07 0 0 135
2009.
Előzmény: daniel81 (134)
daniel81 Creative Commons License 2007.12.07 0 0 134
Mikorra várható az 1. MÁV-os példány?
rm40 Creative Commons License 2007.12.01 0 0 133
Mozgalmas hét volt a Bombardier és a TRAXX háza táján, avagy

Újdonságok - érdekességek

A Bombardier Transportation összesesen 15 db TRAXX AC és MS mozdonyra kapott megrendelést a CBRail (ex. Porterbrook) nevű lízingcégtől. Tíz járművet ellátnak a legkorszerűbb ETCS Level 2 vonatbefolyásoló berendezéssel. A CBRail lízingcég mozdonyokat és személyszállító vonatokat bérbe az európai vasútijármű-piacon. A jelen megrendelés értéke mintegy 57 millió euró.
Az új mozdonyokat nemzetközi teherszállításban használják majd; 5-5 jármű közlekedik az alábbi korridorokon:
- Németország - Ausztria - Magyarország,
- Németország - Ausztria - Svájc - Olaszország és
- Ausztria - Németország - Belgium - Hollandia.

A mozdonyok végszerelése a Bombardier kasseli üzemében történik, a mozdonyszekrények Wroclawban, a forgóvázak a Siegenben készülnek, míg a kasseli és hennigsdorfi üzemek szállítják majd a MITRAC típusú hajtás- és vezérlési rendszert. Ezzel a megrendeléssel a CBRail TRAXX-flottája 61 db-ra bővül.

*****

A másik páneurópai vasútijármű-lízingcég, az Angel Trains 35 db TRAXX-mozdonyt rendelt egy, még 2005-ben aláírt keretszerződés részeként. A mozdonyokat, 5 db korábban megrendelt mozdonnyal együtt a belga SNCB teherszállító társasága, a B-Cargo részére kerül lízingbeadásra.

Ezzel együtt megállapodtak a Bombardier Transportation-nel a 40 db mozdony 10 éves karbantartásáról (úgynevezett "wetleasing"-szerződés), bele értve a tartalékalkatrészek szállítását is. A Bombardier szakemberei a karbantartás szakmai irányításáért felelősek, míg a tényleges munkálatokat az SNCB üzemében a belga szakemberek végzik majd. Mindezek együttes értéke mintegy 175 millió euró.

A mozdonyok a Németország, Ausztria, Belgium és Hollandia közötti teherforgalomban közlekednek majd. A mozdonyok gyártása a fentiekkel azonos munkamegosztásban történik majd.

(2007. november 26-i és 27-i Bombardier sajtóközlemények)


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!