Keresés

Részletes keresés

1433 Creative Commons License 2009.06.24 0 0 18186

33: 08-81, 11-17, 11-63, 11-66

33E: 00-28, 04-73, 11-15, 11-67, 11-72, 17-81

113: 01-65

233E: 11-86, 17-83, 18-44, 19-95

250A: 12-67, 12-82

.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.24 0 0 18185
Jobb, ha itt van nekem szem előtt, vagy max. Hüvi.... nem adom lejjebb az igényeit!:P
Előzmény: daveszka (18183)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.24 0 0 18184
Jobb, ha itt van nekem szem előtt, vagy max. Hüvi.... nem adom lejjebb az ígényeit!:P
Előzmény: daveszka (18183)
daveszka Creative Commons License 2009.06.24 0 0 18183
Már ott se lehet?:)
Nincs azzal a vonallal semmi baj...néha csak kimozdulhat otthonról:))
Előzmény: .BPO-346. (18182)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.24 0 0 18182
Tárgytalan..... 104/204- en van:(
Előzmény: .BPO-346. (18181)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.24 0 0 18181
Ha ma valaki látná a 346- ost bárhol a városban, azt megkérném, hogy mihamarabb írja be ide, vagy a Társtopikba.... köszönöm!:)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.24 0 0 18180
Elvileg visszamegy forgalomba mihamarabb, csak akkor azt nem értem, hogy miért kellett ennyire szétrabolni... ha jól látom még a 3- as ajtók is szét vannak szedve, emrt mintha a képen lógnának:S
Előzmény: BPO 662 (18176)
GABEN352 Creative Commons License 2009.06.24 0 0 18179

17-30, 17-36, 17-42, 17-77, 17-84 @ 36

02-20 @ 35

02-59, I-666 @ 198

15-53 @ 183

 

 

03-47 @ 997

03-47, 00-52 @ 980

01-25 @ 969

12-60 @ 998

01-33 @ 990

ksly435 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18178

66/66E: 05-42, 05-47, r-717

85: r-714

97E: 11-30

136E: 18-39, 19-57, 05-62, 05-68, 05-71, 05-74, 05-82, r-715

148: 11-25, 11-27, 11-28, 11-59, 19-02, 19-03, 19-11, 19-12, 19-53, 19-54, 05-50, 05-70, 05-75, 05-76, 05-79, 08-03

151: 19-48, 05-57, 05-73, 05-81

159: 11-23, 11-32, 05-45

161/161A: 19-06, 19-09

169E: 19-41, 05-67

176E: 10-06

201E/202E: 17-86, 19-01, 19-07, 19-19, 19-39, 19-55, 05-58, x-193, u-935 (du.)

Előzmény: BPI-964 (18158)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18177

Sztem belement vmi hátulról.

Amikor még csak az elejét láttam, azt hittem, ez is arra vár, hogy kimenjen.

Aztán megláttam a hátulját is, hát, nem volt túl kedves meglepetés...

Előzmény: BPO 662 (18176)
BPO 662 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18176

:((

Arról viszont nem tudok semmit.

Múlthét kedden láttam utoljára, 157-esen volt akkor.

Volt/van gazdája is, majd megérdeklődöm tőle.

Előzmény: .BPO-346. (18174)
BPI-964 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18175
44
F1: FJX-207
F2: 19-67
F3: 19-92
F5: 19-66
F6: 19-16
F7: 19-40 (Volvo helyett)
F8: 01-92
F9: 01-42
.BPO-346. Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18174
Semmi baj:)

Viszont, nem tudom, hogy láttad- e de 03-35 erősen megbontva áll Óbudán:((((( Szó szerint széthordták:( Kép a társtopikban elrettentés képen:S:(
Előzmény: BPO 662 (18162)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18173

9: 19-33

11: 05-15, 07-52, 13-32, 13-62

15: 07-82, 07-83, 10-31, 10-32, 10-63, 13-40, 13-46, 13-54

26: 10-47

32: 19-69

34/106: 18-48, FKU-923, 927

39: 03-57

70: 604

75: 229

76: 612

78: 955

86: FKU-915

105: 07-71

133: 16-61

19-41V: 00-15, 08-53, 17-58

BPI-779 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18172
Sőt, tegnap 06-57 is volt 85-ösön (üres kijelző, 85E tábla, E-t letakarva :))
Előzmény: lapaj74 (18161)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18171
:)
engem mondjuk nem zavar. ez amolyan "semmi nem jó" típusú elégedetlenkedés a jv-k részéről, szerintem.
figyelni köll, oszt jó. (egyébként annyi átszerelés azért nincs)

én a knorrt szoktam kiírni magamnak, de még így is sokszor majdnem elfelejtem.
Előzmény: lapaj74 (18170)
lapaj74 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18170
Én mindíg tettem magam elé szamárvezető táblát nagy számmal befelé , ezért nem jó ez az összevissza szerelgetés .
Előzmény: Törölt nick (18167)
daveszka Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18169
Akkor 668 lehetett....
Előzmény: BPI-791 (18155)
daveszka Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18168
25:
F2:BPO-319
F3:BPO-319
F4:BPO-334
F5:BPO-056
F11:JUX-020
F12:JUX-024
F13:JUX-021(224-re szerel át reggel)

32:
F11:FKU-924

104/204:
F1:KTK-392
F2:BPO-337
F3:BPO-365
F4:BPO-321,BPO-666(pótlás)
F5:BPO-313
F6:KTK-390
F7:BPI-264
F8:BPO-310
F9:BPO-349,BPO-666(pótlás)
F10.BPO-666
Pár infó MBen-től van

120:
F4:BPO-368
F11:JUX-014

131/231:
F1:BPI-027
Előzmény: daveszka (18152)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18167
mesélte!:))

ezt a jelenséget én is tapasztaltam, cudar. de - idáig még - időben észbe kaptam.
Előzmény: lapaj74 (18166)
lapaj74 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18166
a multkor az egyik srác aki a 85 - ön jár aznap a 68 - on volt , de simán bekanyarodott a Bányatóra és itt a presszónál fordult vissza .
Előzmény: Törölt nick (18164)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18165
volt, bizony. a 06-01 előttem ment délután, de nem tudom, ki helyett.
Előzmény: lapaj74 (18161)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18164
:-)))

jól láttad egyébként. a 02 85-ös, az 50 pedig E, ami már sima, és ugyanígy a (49 helyett a) 34 :))
Előzmény: lapaj74 (18160)
BPO 662 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18163
Bocs így helyes : 03-41 63/4 (20:41; 21:33; 22:33 Hűvösből)
Előzmény: BPO 662 (18162)
BPO 662 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18162

Csoki.

Bocs, csak most értem haza.

 

03-41 63/4 (20:06; 21:03; 22:03; 23:03 Hüviből.)

06-60 157/2

+

256 : 05-20; 07-37...

57/257 : 06-62; 06-63; 06-67; KXM-004

157 : 15-47

63 : 12-79

64/164 : 15-43; 06-61; 03-30; 15-32; 06-02

Tartalék : 06-02

 

Előzmény: .BPO-346. (18136)
lapaj74 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18161
Este meg volt itt szóló is + Örs tartalék 19-16 is 85E volt .
lapaj74 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18160
Volt itt még 11-90 , 18-50 is de én már nem tudom követni . 18-02 85 volt volt meg 85E 18-50 meg 85E volt most meg 85 , . Majd legközelebb úgy írom , hogy 85 - 85E .
Előzmény: Törölt nick (18159)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18159
az e-n reggel a 18-49 is volt, fél kört...

du helyette lett a 18-34, ami este sima:)
Előzmény: lapaj74 (18140)
BPI-964 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18158
244
F1: FJX-209
F2: 19-96
F3: 11-85
F4: 00-04
F5: reggel FKU-935, majd délután 15:42-17:26 között semmi, 17:26-tól 11-37
F11: 01-26
F12: 01-44
F13: 00-51
F14: 00-29
F15: 19-78
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.06.23 0 0 18157

Pár mai:

118: 03-27, 06-49, 07-27, 12-71

160/260: 08-72, 11-92, 17-92, FKU-918

218: 08-47

G(5 és fél 6 között álltak be Óbuda garba): 08-00, 08-93, 13-96

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!