Szlovákia nincs messze, sokan járunk oda csodálni fantasztikusan sokszínű vasútját. A tátrai villamos, a széles nyomtávú ércvonatok, a hegyi mellékvonalak tolatós tehervonatai, színes mozdonyok, dízel és villamos motorvonatok... Ez mind Szlovákia... Olvassa és írja ezt a topicot, akit ez érdekel...
A 350002 Gorillát állítólag csupán átmenetileg - 5.3-tól ismét kitiltották a ČD vonalairól. Más: a rossz nyelvekszerint a jól ismert Albatros 4980104 gozosnek mivel lejárt a kazánvizsgája cseh szomszédainkhoz kell menni kazán javíttásra-cserére, és utánna, átépíttik pakura tuzelészre, és beborítják áramvonalat adó burkolattal majd valami osztrák társaságnak bérbe adják- erosen remélem, hogy ez tényleg csak pletyka. Bár...
Szomorú hír, a jól ismert Szlovák Albatros 498-104,-nek ápr. 15-én lejárt a kazánvizsgája, remélhetoleg folujítás kovetkezik és utánna újabb sok-sok kilométer.
Nem volt engedélye a 160 km/h-s közlekedésre a 002-es Gorillának, ezért nem járt a nemzetközi fordában. Ma az Ex 279-est a 240-075-2-es Laminát hozta. (Holnap EC 174)
A modernizációja után nem kapott engedélyt a cseh pályákon való közlekedésre, emiatt nem küldték máshova se külföldre (mivel csak hozzánk jöhetett volna, hozzánk meg forda szerint csak Csehországból jövő EC-t hozhatott volna). Azért járt 2001 óta Rajkán és Hidasnémetiben is és egyszer "véletlenül" Breclavban, de onnan rövid úton visszaküldték.
Március 31-én kapta meg az engedélyt a csehországi közlekedésre, és most jött el az ideje, hogy újra nemzetközi pályákon járjon.
Jelenleg az 5-ös jár belföldön hasonló okokból, reméljük rá nem kell ismét 4 évet várni.
Egyébként idén lesz 30 éve, hogy a Gorillák Budapestre járnak :)
Nem állnak rosszul, sőt. A múlt héten volt olyan nap, amikor csak kettő Gorilla állt a teljes meglévő állományból. Az 5-ös már nagyon rég kijött, volt is márciusban Hidasnémetiben :) Most a 19-es van bent.
Állvány híján az ütközőbak ajánlkozott a feladatra, a másik oldalról pedig egy szemetes.
Bele kellett olvasnom a nagytopikba, hogy milyen történelmi kép is ez! A 002-es Gorilla Szlovákián kívül! Ennyire rosszul állnak? A 005 kijött már a járműjavítóból?
Egyébként nagyon jó a kép, állványról készült, vagy az ütközőbakról?
Nos , 1993-ban kezdték a V63 gépeg vontatni a Panoniát Pozsonyig, Egy évvel késobb már Budapest- Kúty(Jokút) viszonylatban kozlekedtek.94-májusátol a Báthory-t vitték egészen Lipotvárig(Leopoldov) Majd a Báthory átirányítása után ismét egészen Kúty-ig kozlekedtek.