Szia Trophy!
Az a "Pamajaty Azina", valamikori üdülőhajó, testvére a nálunk épített "Maxim Gorkij"-nak. Most, ahogy elnéztem, lakóhajó-szerűen üzemel, valaki legalábbis mozgott a fedélzeten, mellékötve egy csónak. Hogy most hogy jut fel rá valaki, nem tudom. Úgy néz ki, mintha szállodának akarták volna kialakítani.
muggli
Voltam Esztergomban a hétvégén, és az az orosz régi lapátkerekes személyhajó, ami a Kompkötő- sziget melett volt lehorgonyozva, lekerült a Váci szűkület alá, (1679 fkm) és ott horgonyoz majdnem mederközépen. Tud valaki valamit róla? (az a világoskék-fehér, kerékállás nélküli, amire gondolok)
Az az Esztergom volt, én már írtam egy pár száz hozzászólással ezelőtt. A telep a Dunayacht-é, az a cég aki az Old Boy, Várkert, Óbuda triót üzemelteti. Ővéké az Esztergom is. Tavaly elsüllyedt ott Megyeren, ezért van a partra húzva. Fent nevezett céghez már hasonló lerobbant állapotban került. Hogy mit terveznek vele? Nem tudom...
"Ha ismeritek a Csumpillát hát Ő volt aki megfogott."
Ustbojt!
Ez volt az a finánc, aki úgy jött fel a hajóra, hogy "Ezt a deklit vegyük fel, itt bontsuk ki, a többi cuccot meg innen és innen szedjük elő!" :-)))))))))) Nem Te voltál az egyetlen versenyző, akinek nem sikerült a célszalagot szakítania! :-)))) Csumpillának nagyon sokan megígérték, hogy ... ! :-))
muggli
Tisztelt "Dunai-hajó" rajongók! Az elmúlt héten készítettem néhány képet Ausztriában hajókról. Van benne néhány toló hajó (
Zelenodolsk, Lvov, Vladimir Gusak), egyéb hajó (Weisbaden, Vindobona, Vienna), kabinos üdülőhajó (River Queen, Viking Star, Esmeralda, Dunaj, Rousse). Érdekességek: River Queen fordulása, Esmeralda és Viking Star part melleti közeli képek, Viking Star előzi Rousse-t, Vienna zsilipen áthaladása.
Ezeket a saját honlapomra (Balatoni hajók) egyenlőre nem kívánom felrakni, ezért szívesen odaadom az eredeti JPG fájlokat annak, aki kéri. A teljes anyag 45,3 MB és 74 fájl. A képek felbontása 1984x1488 pixel, átlagos méretük 620kb. Akit érdekel, jelezze felém (ha kell thumb-okat tudok belőle gyártani).
Üdv mindenkinek,Szia Noked Lee!
A Snoj Miki mb.pk volt a Kecskeméten amikor én ott
voltam.A Miskolc Laci apuja az a Laci apu akivel az Inotán utaztam valyon?Szép nagy ember volt és volt egy aktatáskája ami mindig tele volt kajával.Akkor volt ő első tiszt és akkor volt aSipőc Jenő a pk.Utána kiszálltam azInotáról mert egy kicsit megbuktam Komáromban.Ha ismeritek a Csumpillát hát Ő volt aki megfogott.
Hát, nem tudom, hogy Pedro mikor látta ideboxerolni, de, hogy nem tegnap volt, az biztos. De ezt is szépen kibelezték, látni, hogy minden fedélzeti cucc hiányzik róla!!! :-(((((((
Mi a fenének kell igy kibelezni mindent??? (lásd "Gyöngyös" és társai!) Útálom őket!
muggli
OFF Azt mondhatná az ember zsigerből, hogy "büdös balkáni banda", ha hasonlókat nem élhettünk volna meg már korábban magyar előadásban is. A "rendszerváltozás" után, persze :-((
Nem tudom, mit jelent Nálad a messze Európától, de amikor tavaly kocsival átutaztam a térségen (Görögbe mentem a családdal) még a háború által kevésbé járt részeket is hivatalnoki szinten a sötétség borította. Voltak olyan kalandjaink, hogy ihaj! (Feleségem nem magyar állampolgár, de vittük a LEFORDÍTOTT(!) házassági a.könyvi kivonatot, stb. ) Félnapokat álltunk a semmiért sorba, mire valaki felfogta, hogy ki, mit és miért, meg egyáltalán miért akarunk átutazni, stb. Emiatt, meg a bulgárok miatt két órával lekéstük a kompot, amit egyébként, mert telefonálni megtanultam, egy óra hosszat visszatartottak miattunk! Tiszta maffia az egész! Minden csak pénzért működik, az is csak számla nélkül! Ha nem muszály, soha arra mégegyszer!
muggli
Ráadásul a 38 ezer tonna "csak" a MAHART-é, összesen nem tudom mennyi lehet a tehetetlenül várakozó áru, hiszen állnak a románok, bolgárok, ukránok is. Nekünk múlt kedden (10-én) állt le az első hegymeneti konvojunk. Az elmúlt két évben nagynehezen visszeszerzett piacait az al-dunai víziszállítás, most félő, hogy elveszíti. A megbízók, akik a 9 évig tartó háborús zárlatok miatt mára kezdtek megnyugodni, most sokkolva vannak és nem valószínű, hogy a szerb országkockázatot a továbbiakban bevállalják. Az áru továbbiakban megromolhat stb. és egy sereg járulékos kárunk lehet. Ráadásul a Gradiste-nél álló hajókról a fiúkat partra sem engedik. Ez a szakasz még valóban nagyon távol van Európától. Üdv mindenkinek, c
Pedro!
Ezzel a képpel összehasonlítva nem is olyan lehetetlen, hogy valamelyik az "Esztergom" sorozatból.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]ű
Szia Pedro!
Ez egy olyan "Inota" méretű hajó. Az általad emlegettek nagyobbak, mint ez. Ha minden igaz, akkor talán megyek még arra, megpróbálom lekapni egy jobb pozícióból.
muggli
Már én is kuattam utána. Még le is fotóztam, amikor odavitte egy Prága nevezetű magyar miniboxer. Arról sem tudok semmit...
Valamelyik régi nem füredi gyártású vontató lehet.
Nem a Győr, mert az Csepelen van. Lehet az Esztergom, Vác, netán a Mohács?
Közben frissült a képtáram is. Egy barátom jóvoltából, aki felszaladt velünk Visegrádig a nagyágon, vissza pedig a kiságon. Háááááát, azért ezt a hajót én is elviselném, csak tankolni ne nekem kelljen! :-)))))))) (Egy 250 lovas Bayliner)
muggli
Itt van egy kis ízelítő és egy kérdés az első képen lévő vontató vajon mi lehetett?
Pár névvel kiegészitem a listát. Tudomásom szerint a Kecskemét ms pk-ja átépités után Burján Sándor volt . Snoj Miki meg elsötiszt volt a Miskolcon . Miskolc ms-en Laci apu volt pk. A Bányászon Liszkai úr volt a fönök .Az idöpont 1980-84
Balatoniaknak:
A Fonyód ebben a percben indult egyet próbázni Siófokról. Jól néz ki, fehér a hajótest, az ablakok pedig sötétítettek, így a hajó elegáns megjelenésű. Remélem megmarad reklámmentesnek.
Írok egy-két nevet amin ill.akikkel utaztam:
Inota hpk.Sipőc Jenő
Kaposvár/toló/Nagy Iván az egyik legjobb hpk.volt akit ismertem
Gyöngyös hpk.Folcz György,Székvári Ferenc
Szekszárd Székvári Ferenc
Na ez egy érdekes dolog volt ugyanis Székvári hpk
kb 10 évig Al-dunázott és utána kapta meg a Gyöngyöst ami köztudottan csak felfelé járt.Az Al-dunán még matróz voltam de a Gyöngyösön már hadnagy, na most Sz.hpk nagyon hajtós ember volt de a felső szakaszon szeretnek az emberek egy kicsit vásárolgatni sörözgetni stb.Igy hát friss hpk-ánk hamar rájött,hogy ez nem az a szakasz amerre Ő idáig járt.
Rákóczi Csorba Géza
Kecskemét átépités előtt Csorba Géza
Kecskemét átépités után Snoj Miklós
Kecskemét Ép.előtt Kalmár pÁl
Dorog Kapornai Miklós
Szot Szoc Forr Ficza István
Hát hirtelen ezk jutottak az eszembe