Keresés

Részletes keresés

Zsivany Creative Commons License 2004.04.14 0 0 11978
Hogyan mondják horvátul, hogy "vonat"?
Előzmény: oldmumus (11974)
oldmumus Creative Commons License 2004.04.14 0 0 11977
En lenni V63-041
Előzmény: baloghgabika66 (11957)
oldmumus Creative Commons License 2004.04.14 0 0 11976
Nagyon BaBa a cucc;-)
Előzmény: Zsivany (11964)
oldmumus Creative Commons License 2004.04.14 0 0 11975
Nekem a 30-as es a 120a vonalrol vannak rajzaim, kered?
Előzmény: Törölt nick (11912)
oldmumus Creative Commons License 2004.04.14 0 0 11974
Remelem egyszer csak a "szomszed" HZ arzenalja is fel fog tunni es akkor lesznek szemelykocsijaim a 30-as vonalon athuzo nemzetkozi gyorsokhoz!
Előzmény: Zsivany (11865)
www.arvai.hu Creative Commons License 2004.04.14 0 0 11973
Korábban hosszas vita folyt itt a sötét jelzőkről. Semmiképpen sem szeretném újraéleszteni az indulatokat, de a hétvégén legkevesebb 20 db-ot láttam belőlük a Balaton körül. Hármat le is fényképeztem. (Kérésre kirakom, egyébként nem.)
GaGe Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11972
tapasztalati úton állithatom, hogy a szergejek terhelhetősége Bakonyban 1200 tonna körül van hegynek felfelé.
Előzmény: baloghgabika66 (11957)
Ptrmarci Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11971
Sziasztok !

Néhányan voltatok olyan kedvesek, hogy a Ro-Line után érdeklődtetek. Úgy gondoltam, hogy néhány olyan részről teszek fel egy-két képet, ami már kb. 95% készültségben van, és még nem láthattátok. Természetesen még mindig a fővárossal küzdök. :)

Kyria-Felsőváros
Kyria-Felsőváros
Kyria-Óváros, Yacht-kikötő
Kyria-Óváros
Kyria-Óváros
Kyria-Belváros
Kyria-Belváros
Kyria-Belváros
Kyria-Belváros

osfan Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11970
Ja, van ám olasz Truman meg 501-es is (DB 50, ha jól tudom?)... Csak éppenséggel "átfesthetetlenre" csinálták az okosak:(
Előzmény: VBL (11959)
-CatKiller- Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11969
Nem nosztalgia üzemre, hanem normál mindennapos, többezer tonnás fordákra, vagy személyjáratokra :)

"A 424 -es modell még nincs kész"
Ne írj olyanokról amikről nem tudsz... Cabviewra vár, de Zorwick a leg elfoglaltabb közülünk. Ne kérdezzétek mikor fejezi be, mert még ő sem tudja, majd egyszer lesz, remélem mire megalakul MVV TS addigra sikerül befejeznie. Ha kíváncsi vagy a modellekre, www.train-sim.hu, valahol a hírek közt vannak róla képek.

Nem akartam elárulni, de most már leleplezem titkomat :) Készül a 303-is. Hogy mikor lesz kész? Talán nyár végére, de lehet hogy csak decemberre, szal ha kérhetném addig mellőzétek a kérdéseket. Nem akarom, hogy az legyen mint egy bizonyos dízelmozdonnyal...

Előzmény: VBL (11959)
Ptrmarci Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11968
Ezek tuti, hogy fals hibaüzenetek. (Ha az első tényleg úgy jelenik meg, ahogy leírtad, akkor meg pláne.) Márcsak azért is, mert ezek az elemek az alapban feltelepített TS-ben is benne vannak. Valahol máshol kell a hibát keresned...
Előzmény: VBL (11962)
WolfY Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11967
lbence:

Köszi a helyesbítést, megjegyeztem és javítom magam :-)

Mindenki más:

Nekem tetszik a beosztott és az állomásított gépek ötlete, de akkor az activityket annyi példányban kéne legyártani ahány féle "kedvenc gép" van. Bár, ha jobban belegondolok, kis gondolkodással nem is kell annyira túlbonyolítani a dolgot :-) Azoknak pedig akik éreznek magukban kedvet majdani activityk összekalapálására csak azt tudom mondani: Nosza, hajrá magyarok!!!

HTomi Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11966
Szép munka Zsivány!
Gratulat az 1000 letöltőhőz!
Előzmény: Zsivany (11964)
osfan Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11965
"Kérdés persze, milyen utaskocsikat kapcsoljunk a majdani 424 -esre..."

Hát nekem van néhány... De lehet, hogy megvárom velük a Nurmit:)))
Viccen kívül: Elkészítettem már néhány 60-as 70-es évekbeli átfestést, most hozzáfogtam a "lengyel típusú" kocsikhoz, gyakorlatilag papírról. De hamarosan meeglátjuk:)

Előzmény: VBL (11961)
Zsivany Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11964
HTomi Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11963
Frissítve az oldalam:
M44 123
V43 1339
VBL Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11962
Budapest-Nyíregyháza:

textures\road41.aneT.ace
Road4to2LnT.s
road4LaneT.ace

Ezek csak nálam problémásak ?

VBL Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11961
"520 -ast ismerem mint itthon is valaha szolgált gőzmozdonyt."
Úgy értettem, aminek MSTS -re van modellje. Sajnos "gőzmozdony építéssel" nemigen foglalkoztok, leszámítva az említett 424 -es projektet. Lenne pedig néhány finomság: 109.109, 242.001, 324.540 stb. stb. ezek jelenleg is szolgálnak a Nosztalgia Kft. -nél.
Kérdés persze, milyen utaskocsikat kapcsoljunk a majdani 424 -esre...
Pic789 Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11960
VBL!

A legjobb talán az lenne, ha kitörölnéd az én activitymet, és akkor megoldódna az össze probléma. De ha nem tudsz küldetést szerkeszteni akkor inkább hagyd meg. A jámüveket itt találhatsz:http://zelpage.goo.cz/fhavel/trsoscd2.html(ukrán, orosz hálókocsi, cseh tartály Zans) A steel, és nordwaggon felíratú kocsikat valamelyik ismertebb német vagy osztrák oldalról töltheted le. Nem tudom van-e még több is.

Előzmény: VBL (11942)
VBL Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11959
"Hol maradt a gőz ?"
Természetesen legyen gőzüzem is ! Nosztalgia-gőzüzemre gondoltál CatKiller ? Remélem készülnek a régóta beígért 424 -esek ! Nosztalgiavonat vezetésére jó lenne, ha olyanok is kijelölésre kerülnének alkalomszerűen, akik villany- vagy dízelmozdonyra vannak beosztva. Vagy arra gondoltál legyen nem nosztalgia gőzüzem is ?
Én jelenleg Zsivány oldalán fellelhető 520 -ast ismerem mint itthon is valaha szolgált gőzmozdonyt. A 424 -es modell még nincs kész. Az 520 -as tehervonati (mint tudjátok).
-CatKiller- Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11958
És hol marad a gőz?

Egyetértek Gáborral, kellene egy beosztott gép, így mindenki a kedvencével mehetne :)

"Én ezt tapasztalati úton lehetne elkészíteni"
Te ezt tapasztalati úton elkészíted? :)))))

Előzmény: VBL (11955)
baloghgabika66 Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11957
További javaslatok:

-Mindenkinek lehetne beosztott gépe. Továbbá a gépeket állomásítani lehetne. Van pár fűtőház már.

- Minden mozdonytípusra lehetne terhelési táblázatot csinálni a különböző vonalakra. Én ezt tapasztalati úton lehetne elkészíteni. Pl: Bakonyon a szénvonattal végigmenni, és közben figyelni, hogy mikor szarik be a mozdony:)

Előzmény: VBL (11955)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11956
Üdv!

Nekem a Train Simulator könyvtár mérete: 5,87 GB

Előzmény: VBL (11955)
VBL Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11955
MVV MSTS: Korábban javasoltam, hogy a (szolgálatra jelentkező) mozdonyvezető választhasson vontatójármű kategóriát: villany vagy dízel. Indokolt legalább egy villamosított pálya felvétele. (Miért ne lehetne ez a Bp.-Nyíregyháza ?) Ez a személyes véleményem, lehet vele egyetérteni, vagy nem egyetérteni.
Az a meglátásom, hogy specializálódni érdemes. Jópár gépen (amit még nem a 40-80 gigás vinyók korában vásároltak) bizony számít az MSTS által elfoglalt lemezterület. Nálam pusztán az útvonalak 3,4 GB lemezterületet foglalnak és ez csak növekedni fog. (2 db 8 GB-s winchesterem van.)
Kinél hány gigára hízott az MSTS ?
Jadro Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11954
Én minden nap többször is mentem a készülő pályám. Így két vincseszteren van meg. Remélem h mind a kettő nem megy egyszerre tönkre. Bár ennek is van egy kis esélye ha éppen egy gépben vannak.
lbence Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11953
Jó ez az "E széria" tükörfordítás, de ezeket magyarul Ev-nek hívják.
Előzmény: WolfY (11937)
VBL Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11952
"Félkész" dolgokat megformázott (UDF fájlrendszerű) újraírható CD-re érdemes folyamatosan menteni. Nagyon praktikus, az intézőben áthúzhatók a fájlok.
Na jó, nem hiszem, hogy feltaláltam a meleg vizet (vagy a spanyolviaszt)...
WolfY Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11951
VBL:

Szoktam CDre menteni, de általában azután, hogy elkészül valami, de lehet, hogy a történtek fényében változtatok e szokásomon. MVV MSTS ügyben alakulnak a dolgok rövid időn belül indul a próbaüzem.

CatKiller:

Köszönöm szépen a javításokat. Nekik köszönhetően újraindítottam a graffitis Ap és BDh projectet.

Zsivány:

Gratula az 1000 letöltéshez...Bár a pályát ismerve lesz ez még több is :-)

VBL Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11950
WolfY, Te nem szoktál CD -re menteni ?!
A vírusírókat amúgy nyelje el a pokol. A vírusokat pedig Norton Anti.
Előzmény: WolfY (11937)
Zsivany Creative Commons License 2004.04.13 0 0 11949
Kedves magyar TS rajongók!

Örömteli hírt kell közölnöm veletek!

Mindenkinek nagyon-nagyon szépen köszönöm az elismeréseket, és hogy annyira jónak találtátok a
Bakony nevű pályámat
, hogy alig másfél hónap leforgása alatt
több mint 1000-szer (ezerszer!) töltöttétek le!

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!