Guberavera:
A honlahoz kapcsolódóan:
- Túl sok hajónak az adatlapján jelenik meg a historyra kattintva a típusnál, hogy 'Franz lapátkerekes gőzös'
- Szerintem az adatlap angol kifejezéseit és a magyar értékeket ne keverjük össze
- A Viking Star által megcsinált jellegrajzokat (remélem helyes kifejezést használtam), célszerű lenne inkább az adatlap mellé mellékelni.
- Ha megy akkor egy kis kép kéne a fotókról előzetesbe, amire katinthatnánk, hogy a nagyot megkapjuk
- Célszerű lenne, ha a History/Hajó történet rész egyrészt bővülne a hajó átépítés-átnevezés résszel, másrészt ha hozzá kapcsolódó anekdoták is itt jelennének meg később. Ennek egy része ráadásul átmásolható a fórumunkról.
- Nem tudom volt-e valamilyen helyénvaló megnevezése az egyes hajóosztályoknak, de esetleg tudnék valami olyat javasolni pl.:
- Balatonfüredi Város osztályú vontatók
- Óbdai/Újpesti Hegység osztályú vontatók, stb
- A nagyon hasonló hajóosztályoknál a jellegrajz mellé egy különbséglistát tenni (Balatonfüred <-> Óbuda/Újpest).
- Talán még be lehetne linkelni a fórumot is.
Biztos sok más dolgod is van, és ennyi "szidalom" után is csak dícséretet érdemel a munkád. További sok sikert kívánok.
Még annyit, hogy a honlapnak az elvi felépítése nekem tetszik.
Nemtudom járt-e mostanában valaki Dunaújváros felé, de múlt hét pénteken vagy a Miskolcot (a kedvenc tolóhajómat), vagy esetleg, ha még úszik akkor a testvérhajóját láttam. Szürkület volt, és a nevet nem tudtam elolvasni, csak a sziluettet lehetett tisztán látni, az meg elég egyértelmű. Ez a hajó még mindig csodaszép...
Muggli biztatására regisztráltattam magam, és ha megengeditek, csatlakoznék hozzátok; esetenként hátha tudok hasznos információkkal szolgálni.
Elsőként jakyg hozzászólására reagálnék. A Zagyvát nem vágták szét, jó állapotban van, januárban kapott teljesen új Cummins motorokat.
Paks-Dunaföldvár térségében lehet vele találkozni, sóderes uszályok társaságában.
Trophy topictárs!
Mit tudsz a K. Prens nevezetű német személyhajóról, amely ma jelent meg Budapesten és a Dunayacht kikötőjéből indult el 1 órája a Petőfi térről.
Vajda úr megtalálható Újpesten a FHFSZ helyiségében. Legalábbis tavaly még ott volt. Ő a szakszervezet főmuftija.
Tudomásom szerint Ő kevésbé volt pk., sokkal inkább üzemes volt.
Biztos szívesen látna ilyen kezdeményezést.
A Zagyvát szerintem szétvágták. Nem a Hernádot láttad? Tavaly abba kerültek új ill. felújított gépek.
Ezek szerint jól sejtettem: eladták a Bányászt. Legalább így még egy ideig megmarad.
Mondjuk szólhattak volna Csepelről ide a topicra.
Ettől kezdve viszont nem vitás: mi csak a Sopronnal kezdhetnénk valamit.
Történik valami az ügyben? Vagy teljesen leálltunk??
Vasárnap este hosszú erdélyi utam közben hallgattam a Kossuthon egy műsort: memento a flottiláért. A műsor készítője egy könyvet is kiadott e tárgykörben (vajon hol lehet beszerezni???)
A műsorban megszólalt egy idős, Vajda nevű parancsnok, aki most is hajós szakszervezeti tisztségviselő. Nyugdíjba vonulása előtt a Sopronon volt. Ismeri valaki? Érdemes lenne bevonni akciónkba?
A másik bányásszal mi lett /Dorog/ hol uszott el, ki tud róla? Aztán volt a Győr,Mohács vontató/Klöckner-Humbodt-Deutz rv 6m 545le/motorral 2db. Még sorolok néhány nevet Győzelem 2x160le,Hajdu 500le,
a Szob osztálynak is volt két társa Szekszárd, Kaposvár,
A PÉCS is tóló-vontatóként felyezhette be pályafutását.
Az Ózd, Paks is biztos /zuhatagba/ kerülhetett.
Mármint sülyesztőbe vannak.
A Vác 2x400le motorral most hol uszik.
A Tatabánya osztályhoz tartozott még két hajó a Balatonfüred és a Kecskemét a B.füred tólóvá lett átalakitva, de ezek hova lettek.
Az Egerről kaptam egy hetven centis makettet, szivesen felajánlom egy leendő gyüjtemény számára. Mert azt hiszem egyenlőre maketbe leszünk tulajdonosok.
Még a vizen nem próbáltam ki mennyi a maximális sebessége/hogy növelni kell-e a teljesitményt/zuhatagi vontákhoz.
Szépek a képek, muggli!
ahhoz képest, hogy mit éltél át...
Off
Tényleg tűz volt kinn.Abban a szélben egy őrült szomszéd gazégetésbe kezdett.Nálunk szerencse, nem lett kár, de a hatodik szomszédnál(szélirányban)10 mázsa fa bánta a dolgot..
On
szia pedrofon, a hír igaz. elég olcsó volt, akkor meg miért ne? most regensburgban van, mivel nem a saját lábán jön, és "leültetve" megfelelő vízmélység kell neki. tehát várunk még egy fél méter vizet, azután jöhet haza.
más: a ddsg tillysburg-jából lett a pannon-cargo johann strauss-a. üdv: c
Van valakinek digi képe a Csobáncról (BHRT) és a Balatonról (Vanyolai-féle kis hajó)? A Csobáncról annyit tudok, hogy a szezon eleje óta Keszthelyen van, a Balaton valószínűleg meg Füreden. Szinte minden balatoni hajóról van képen a Balatoni hajók oldalon. Ha tud valaki segíteni, akkor küldjön néhány képet, előre is köszönöm. Megj.: az ideális az lenne, ha olyan képek lennének, ahol előről, oldalról és hátulról van a hajó lefotózva. (Lehet, hogy túl sokat akarok, de a honlapomon minden hajóról így vannak a képek.)
Tud nekem valaki segíteni a következő problémában? Be szeretném regisztráltatni a Balatoni hajók oldalamat a hajo.lap.hu linkgyűjteménybe, valamint rossz a Balatoni Hajózási Rt. linkje, ezt is ki kellene javítani. Kb. egy hónapja küldtem egy levelet az ott megadott címre, de semmi. A lap szerint 2002. novemberétől számítva 6 hónapig távol van szerkesztő, az már letelt. Nem reagált senki se frissítéssel, se válasszal.
Megjegyzés: Jó lenne, ha többiek képtárainak hivatkozásai is felkerülnének ide.
Szia FOMA!
Nem én voltam az első, hanem Viking kolléga, én a második becsapódásra reagáltam, illetve akkor én voltam az első. Ha lábra áll a képtár, akkor lesz nekem is újdonságom.
muggli
Ugyan csak egyszer írtam, de úgy látszik, hogy a mail bolyongott egy jót a cybertérben, aztán méh egyszer megérkezett.:-)
Köszönöm, hogy feltetted, én meg igyexem pótolni a lemaradást, tátom, hogy volt itt szépen élet.:-)
Muggli!
Jók a koleszos képek!
Az 1. vagy a Tillysburg, vagy a Schaunburg.
A 2. meg nagy valószínűség szerint a Leitha, akit sohasem sikerült lekapnom:-)
Osztrákok mindketten. A burgok DDSG, a Leitha eredetileg DDSG, majd COMOS hajó lett.
A 3. vagy a Volga, vagy a Dnepr még szovjet színekben.