Keresés

Részletes keresés

gw Creative Commons License 2005.05.09 0 0 188

szép beszámoló, de az első szöveg után a többit nem is olvastam el.

nagyon bekeverhette az ember a gépeket, hogy a 730-asra azt írja, hogy a 60-as években gyártották, miközben lefényképez egy 1988-ban gyártott mozdonyt :) Na meg ez a "ca. 780 kW" is szúrta a szememet, nem is azért, hogy a valóság 600, hanem sokkal inkább a "ca ".

 

Ez nagyban rontja számomra a lok-report hitelét.

Előzmény: bodecsabi (187)
bodecsabi Creative Commons License 2005.05.08 0 0 187

A Lok Reporton (www.lok-report.de) van egy képriport. Van kép a csilivili 6-os főemlősről, még Ruttkán.

 

Csabi

 

kisvautas Creative Commons License 2005.05.06 0 0 186
A 350002 Gorillát állítólag csupán átmenetileg - 5.3-tól ismét kitiltották a ČD vonalairól.
Más: a rossz nyelvekszerint a jól ismert Albatros 4980104 gozosnek mivel lejárt a kazánvizsgája cseh szomszédainkhoz kell menni kazán javíttásra-cserére, és utánna, átépíttik pakura tuzelészre, és beborítják áramvonalat adó burkolattal majd valami osztrák társaságnak bérbe adják- erosen remélem, hogy ez tényleg csak pletyka. Bár...
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.03 0 0 185

Még furcsább lett volna, ha ezt a Gorillát az esztergomi vonalon látja :))

Előzmény: czzf50 (182)
D F T Creative Commons License 2005.04.29 0 0 184
Magyar. Felépítményi mérőkocsi.
Előzmény: kisvautas (183)
kisvautas Creative Commons License 2005.04.29 0 0 183
hát ez a csodabogár mi tulajdonképpen,egyáltalán szlovákiában van-e vagy csak viccelsz?
Előzmény: czzf50 (182)
czzf50 Creative Commons License 2005.04.29 0 0 182
Szerintem ezt láthatta, némileg hasonlít egy Gorillára. :-)

http://www.railfaneurope.net/pix/hu/work/measuring/FMK-004.jpg
Előzmény: sbb.hu (181)
sbb.hu Creative Commons License 2005.04.28 0 0 181
szerintetek létezik az, hogy egy kolléganőm április 22-én dél körül a csörögi útátjáróban egy piros gorillát látott a 71-esen gépmenetben?
gw Creative Commons License 2005.04.28 0 0 180
Nem nagyon érdekelt az autószállítós téma, csak lefényképeztem mert a szemem elé került, de majd májusban jobban utánakérdezek.
Előzmény: czzf50 (179)
czzf50 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 179
Aszondják, van már 5002-es is.
Előzmény: gw (178)
gw Creative Commons License 2005.04.27 0 0 178

most egy, de lesz még. ez márciusban gördült ki a gyárból.

Előzmény: czzf50 (177)
czzf50 Creative Commons License 2005.04.27 0 0 177
gw,

Abból az autószállítóból, amit feltettél, mennyi van a ZS-nek?
gw Creative Commons License 2005.04.24 0 0 176
Egy érdekesség, 1988-as fővizsgás Bmee kocsi :)
kisvautas Creative Commons License 2005.04.18 0 0 175
Szomorú hír, a jól ismert Szlovák Albatros 498-104,-nek ápr. 15-én lejárt a  kazánvizsgája, remélhetoleg folujítás kovetkezik és utánna újabb sok-sok kilométer.
gw Creative Commons License 2005.04.18 0 0 174

Nem, a budapestiről semmit sajnos.

A komáromi vonat valószínüleg Szerdahely felé fog menni, ezt valószínüsíti, hogy 754-est terveznek rá, IC kocsikkal :)

Bár még bármi lehet...

Előzmény: Törölt nick (173)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.18 0 0 173

A négy pár Budapest - Érsekújvárról nem hallottál semmit?

A Komárno - Bécs merre fog menni? Érsekújvár vagy Dunaszerdahely felé?

Előzmény: gw (170)
gw Creative Commons License 2005.04.17 0 0 172
Semmi látható.
Előzmény: czzf50 (171)
czzf50 Creative Commons License 2005.04.17 0 0 171
Hogy áll a besztercebányai villamosítás, valami történik már?
Előzmény: gw (170)
gw Creative Commons License 2005.04.17 0 0 170

a jövő (2006) szlovákiai menetrendtervezetéből (Ausztria felé):

- közvetlen IC (Hron) Besztercebánya és Bécs között

- EURégió vonat Komárno és Bécs között (mozdonyos vonat)

- közvetlen vonat Dunaszerdahely és Bécs között (5047/5147)

- régi szerelvények helyett Marchegg felé CityShuttle szerelvények is Herkulessel

 

seTTebello Creative Commons License 2005.04.15 0 0 169
Tegnapelőtt 10 - kor.
D F T Creative Commons License 2005.04.15 0 0 168
Nem volt engedélye a 160 km/h-s közlekedésre a 002-es Gorillának, ezért nem járt a nemzetközi fordában. Ma az Ex 279-est a 240-075-2-es Laminát hozta. (Holnap EC 174)
Előzmény: gw (167)
gw Creative Commons License 2005.04.14 0 0 167

Igen, ő volt.

A modernizációja után nem kapott engedélyt a cseh pályákon való közlekedésre, emiatt nem küldték máshova se külföldre (mivel csak hozzánk jöhetett volna, hozzánk meg forda szerint csak Csehországból jövő EC-t hozhatott volna). Azért járt 2001 óta Rajkán és Hidasnémetiben is és egyszer "véletlenül" Breclavban, de onnan rövid úton visszaküldték.

Március 31-én kapta meg az engedélyt a csehországi közlekedésre, és most jött el az ideje, hogy újra nemzetközi pályákon járjon.

Jelenleg az 5-ös jár belföldön hasonló okokból, reméljük rá nem kell ismét 4 évet várni.

 

Egyébként idén lesz 30 éve, hogy a Gorillák Budapestre járnak :)

Előzmény: bodecsabi (166)
bodecsabi Creative Commons License 2005.04.14 0 0 166
Emlekeim szerint a 002-es Gorilla a felujitasok prototipusa. Ezert nem szeretik kulfoldre kuldeni, vagy van valami mas oka?

Csabi

Előzmény: Törölt nick (163)
D F T Creative Commons License 2005.04.14 0 0 165
Ha még nem tudnátok, a nyári menetrendtől a Keletiből fognak járni a szobi EC-k Ex-ek, 6:10, 10:10 és 13:50-es indulással.
gw Creative Commons License 2005.04.14 0 0 164

Nem állnak rosszul, sőt. A múlt héten volt olyan nap, amikor csak kettő Gorilla állt a teljes meglévő állományból. Az 5-ös már nagyon rég kijött, volt is márciusban Hidasnémetiben :) Most a 19-es van bent.

 

Állvány híján az ütközőbak ajánlkozott a feladatra, a másik oldalról pedig egy szemetes.

 

 

Előzmény: Törölt nick (163)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.14 0 0 163

Bele kellett olvasnom a nagytopikba, hogy milyen történelmi kép is ez! A 002-es Gorilla Szlovákián kívül! Ennyire rosszul állnak? A 005 kijött már a járműjavítóból?

 

Egyébként nagyon jó a kép, állványról készült, vagy az ütközőbakról?

Előzmény: gw (161)
gw Creative Commons License 2005.04.14 0 0 162
vagyis a kép még 13-án készült :)
Előzmény: gw (161)
gw Creative Commons License 2005.04.14 0 0 161
350 002 2005.04.14.
kisvautas Creative Commons License 2005.04.10 0 0 160
Nos , 1993-ban kezdték a V63 gépeg vontatni a Panoniát Pozsonyig, Egy évvel késobb már Budapest- Kúty(Jokút) viszonylatban kozlekedtek.94-májusátol a Báthory-t vitték egészen Lipotvárig(Leopoldov) Majd a Báthory átirányítása után ismét egészen Kúty-ig kozlekedtek.
Előzmény: Vendégsín (143)
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.09 0 0 159
Színek és formák.















Kicsi és sárga, de nem a mienk.
















Kicsit nagy.
































Vezető állásban.



































Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!