"vegyél inkább helyette megkímélt E34-es ötös BMW-t ugyan annyiért adják."
És kétszer annyiba kerül a fenttartása. Ebből lesz utána a lelakott, lepusztult, patkányBMW, mert sifniban lesz javítva, nem lesz időben megfelelő minőságűre kicserélve az alkatrész, és minden tákolva lesz rajta, mert nincs pénz arra hogy rendesen megcsinálják.
Szerintem meg ne vedd meg azt a kocsit. Vegyél helyette bármi mást, Opelt VW-t japánt rönót vagy volvót, de fordeszkordot NE!!! Sajnos nem csak a sárvédő ív rohad azon, hanem minden. és 11 éves. vegyél inkább helyette megkímélt E34-es ötös BMW-t ugyan annyiért adják. az nem fog rohadni.
Nagyon tapasztalatlan vagyok ezügyben, s most veszek egy autót (11 éves Ford Escortot)... olcsón. Ez a lényeg. Namost az olcsóság egyik hozománya, hogy a két hátsó kerékív, ahogy az már lenni szokott, rohad. Tudom, lehet az egész elemet cserélni, de mit mondtok, hogyan lehetne egyszerűbben javítani-javíttatni mindezt? Lakatolás, fényezés stb. És hol? Mármint Budapesten. Ha lehet, nem akarok száázast rákölteni, csak nézzen ki valahogy. Ezt az autót szerintem én fogom élete végén leadni.
Voltam ma egy karosszériásnál, azt ígérte kirángatják, kíváncsi vagyok mi lesz... 50-60 ezret mondott, ha viszek két egyező színkódú ajtót, átszerelik, lefújják, amit le kell még, nekem csak el kell menni érte. Elvileg...
Ha megnézed a képet.A kép bal oldalán az oszlop alján,van egy függőleges rogyás.Ez annak a jele,hogy az oszlopbelső,zsanértartó merevítő,teherviselő elem is sérült.Ezt nyomatni vagy huzatni kell,különben az autó oldalvonala,nem fog megfelelően kidomborodni.Tehá,t a megrogyás következtében kialakult , rövidülés miatt, a két ajtó,csere után, összeér ,majd.Ha nem lesz kihuztva rendesen.Ráadásul a küszöbrogyás miatt is elég nagy erőt,kell közölni vele.
Kihozza a rántgató de ahogy lenntebb a kollega is említette ez egy vastag teherviselő elem, lesz vele munka. A fényezésről szerintem annyit, a két ajtót dobd le róla. és lehet az ajtókat fújni. Tapasztalat hogy a megegyező színkódú azonos típusú autóknál szinte észrevehetetlen az eltérés.
Győr-Moson-Sopronban valahol, a pontos címet elfelejtettem. Hát igen, kevés fut belőle, pláne ebben a kékben, ezért is gondolkodom rajta, hogy Kecskemtéről elmenjek-e addig, ami kb. 15 ezer Ft lenne.
Megnézed a színszámot,az adattáblán, és ha egyezik akkor egyforma a szín.De ha csak hasonló,akkor is könnyebb egyformára fújni.Kisebb az esélye a színeltérésnek ha az alap egyforma színű a többivel.Paintcode vagy colorcode,lesz odaírva asszem.De ha nem zavar egy kis színeltéréssel együtt lehet élni.Tehát lehet,hogy fényezés nélkül is megúszhatod,legalábbis az ajtókat nem kellene fújni.Mindenképpen vedd meg vele a zsanérokat is.Lehet az oszlopkülsőt,és a küszöböt is érdemes volna,ebből a bontottból beszerezni,de ehhez látni kéne a vasat.
Van valakinek javaslata ezzel kapcsolatban? Vajon részleges fényezéssel (nem telibe fújással) lakatolás után javíthatóak ezek az ajtók? (A középső képen csak a neon tükröződik a hátsó ajtón.) Másik verzió lenne, hogy veszek két bontott ajtót rá és telibe fényeztetem, de egyrészt könnyen lehet, hogy már azok is javítottak, másrészt félek, hogy színeltérés lenne a végére...
nem csak a szilárd részeket szűri ki. A tájékoztatóján is rajta van, hogy ha érezzük a szennyező anyag ízét vagy szagát, azonnal cserélni kell. Ergo, ha jól működik, az illó anyagot is szűri.
De te is ezt írod, hogy félig eltömődött szűrön jön csak át a szag.
Ami csak a szilárd részeket szűri ki, az nem aktívszenes szűrő, hanem egy sima porálarc.
Csak próbáld ki,hogy egy min.félig eltömődött szűrőn keresztül az oldószergőzök érezhetővé válnak. Ugyanis a szűrő a szilárd részecskéket szűri meg /a jelölésük is ezt jelzi/az illó anyagok érezhetőek rajta. Ez hatványosan igaz elszívás nélküli használat esetén.
a szűrő feladata pont ez, hogy a szennyezett levegőből kiszűrje a szennyeződést. A használó szervezetébe nem juthat belőle akkor sem, ha nincs elszívás.Persze ilyenkor nyilván hamarabb telítődik a szűrő.
Teljesen zárt, és elszívást is mellőző helyen egyébként sem ajánlatos fújni, mert egyrészt robbanásveszély alakulhat ki oldószeres anyag fújásánál, másrészt a festékköd kiszorítja az oxigént, és nem lesz mit belélegezni a szűrőn keresztül sem.
sziasztok! nem tudjátok, hogyan javítható az, ha a kocsi fényezéséről a lakk elkezd lepattogni? az ablakok felől kezd hámlani, mintha levegő menne alá, aztán szépen lepattog, levakarható. körbe, kb 5 centi szélességben tart jelenleg. hogy javítható ez? milyen költséggel? köszi!
Az elhasznált levegő alatt azt értem,hogy ha nincs frisslevegő utánpótlás akkor a szennyezett levegő kerül vissza a szűrőbe és azon keresztül egy része a felhasználó szervezetébe,arról nem is beszélve,hogy a betétek élettartama is jelentősen lecsökken.
Én néha le szoktam fújatni a festékport, de lehet veszek majd rá porszűrőt, a műanyag pattintó megvan. Csak nem szeretem a nagy bumszlit az arcom előtt, ezért nem szeretem. Az 5 cm-ről nem is beszélve.:-)
A porszűrő azért jó mert pl festésnél a festékpor a felső, külső szűrőpapír réteget nem tömíti el ami az aktív szűrő felett van én nem vettem meg a rápattintható porszűrőt hanem egyszerűen vatelinből egy 5 cm vatagot felragasztottam a szűrő külső peremére és ez naon bevált. Boltban sem adnak különlegesebb anyagból készült poszűrőt.
nem igazán értem, mit is értesz elhasznált levegő alatt.
ha nincs elszívás, akkor is csak a káros anyag megy át a szűrőn, csak akkor ugye több,mint ha elszívás mellett használjuk.
Tavaly vettem egy új ilyen álarcot, ez kb 10 évig bírta, persze nem napi használat mellett. És a betétek elég sokáig használhatóak voltak.
Igen tudom, hogy különböző betétek vannak, a különböző káros anyagokhoz. Én az A1 jelűt használom, az üzletben ezt adják festéshez. Meg néha használok hozzá külön porszűrőt, de ennek sok értelmét nem látom.
Na de azt gondolom ezek után, hogy simán csak gyengítettek az élettartamon.
Még annyit,hogy mint minden vegyi anyag más-más tulajdonsággal bír ezért minden ismert káros hatású oldószer,szállópor stb szűrésére különböző szűrőbetétek használatosak.Fontos ezeket figyelembe venni ,mert nem mindegy ,hogy melyiket milyen környezetben használod!
Azért az mellette szól,hogy ezeket a védőfelszereléseket csak megfelelően szellőztetett helyiségekben lehet normálisan használni.Elszívás nélküli használat esetében a helyiségben lévő elhasznált levegő kerül vissza a szűrőn keresztül, és ez okozza az idő előtti elhasználódást. A felhasználási leírásban is írják,hogy fél évente célszerű az egészet lecserélni./Nem a szűrőbetétekre értem/