Valaki 146-ban, 155-ben vagy bármi hasonszőrű állatban cserélt már kuplung főhengert?
Csak az nem világos, honnét fogok hozzáférni a hollanderhez, ami a munkahenger felé menő csövön van. Felülről tuti nem férek oda, manual mutat valamit mintha alulról lenne, de nem egészen világos. Ja meg ilyeneket ír, hogy szedjem le a kormányoszlopot, na ne már...
Olyan hátsó biztonsági övet tudsz, aminél a dob rögzítőcsavarja függőlegesen áll, és így tehető fel a dob a kalaptartó alá? (Nyilván a vállpontnál van a dob, nem a külső derékpontnál.)
A veterános topikban már kaptam néhány tippet, de nem valami áramvonalas összegekért :D
Az a cső csak a légzsákos modellekben van, a tiédben ezért nem rémlik.
Légzsákhoz van köze (ebben ugye még mechanikus), rajta is volt valami szöveg, hogy ne bizgeráljam. Pontosan már nem emlékszem, nekem is a kékben nem volt, a feketében már igen. És valahogy kijött mellette a fütőradiátor, mert én is cseréltem. Vagy az a kékben volt? Passz, de nem úgy rémlik.
Az autóban most nem tudom megnézni, mert épp holnap megy a lakatoshoz szóval semmi sincs benne, de nekem ott egyetlen cső rémlik, de ezt mondtam is telefonban.
Mindenesetre most megnézem a doksikban mit látok. Mert ezen a képen csak egy fekete csíkdarabot. :P
S arra is figyelj, hogy a donor se legyen csapágyas. Meg ne csak úgy berakják. Érdemes átmosni az olaj rendszert.Olaj szivattyút is átnézni. S akár új hajtókar csapágyakkal össze rakni.
Akkor azt elqrták forgalomba helyezéskor, mert a 147 már Euro3-as motorokkal jött ki csak, ezért 6-osnak kéne lenni a besorolásnak.
Ami a legegyértelműbb dolog, hogy a katalizátor ne az autó hasa alatt legyen, hanem közvetlenül a leömlő alatt egy dupla. Az Euro2-esen ott csak egy Y van.
AR 32310 a motorkód, ez volt 156-ban is persze. De kíméld meg magad a nehézségektől és Euro3-as donorból vegyél, mert a 156 volt Euro2-esben is ezzel a kóddal. És ott vannak eltérések a blokk körül.