Keresés

Részletes keresés

Zemiator Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6184

Talán így egyszerűbb lesz : http://www.automotor.hu/extra/feneketlen-kutfobol-428714

Már akkor is kitűnt, hogy nagyon szép igényes munkát végeztél !

Az eredményről,ill.,hogy lett-e konkrét megrendelés,arról tudhatunk valamit ?

De....... ne szomoríts el ! :-)

 

Előzmény: samutrakesz (6183)
samutrakesz Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6183

Szép estét mindenkinek! Már jó ideje nem írtam a fórumon de szinte minden nap olvasom az "értekezéseket". Talán emlékeztek az egyedi, formabontó kormányzású egytengelyes traktoromra. Még tavaj írtam,hogy nem csak ez az egyetlen alkotásom és jeleztem,hogy az Autó-Motor-ban megjelent egy cikk munkáimról. Akkor többen írták,hogy szívesen elolvasnák

 de az újság eladhatósága miatt csak most érhető el az interneten is. Ha a keresőbe beírjáták,hogy- feneketlen kútfőből- kiadja az AM- cikket. További jó munkát és sok sikerélmény kívánok minden alkotó társamnak! Üdvözlettel: Császár József

kavicsos64 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6182

Nem nem, a voltot kell megmérni egyenáramra állitva amultit, és ha jó a töltés akkor 14-14,5 a feszültség járó motornál ugy félfordulaton. Beköttöt akumlátornál és az aku sarkain kell mérned.

Előzmény: koaa85 (6180)
ati791122 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6181

a donor trabibol vettem ki a gyujtáskapcsolot is annyit változtatam, hogy 6v-os volt a generátor kicseréltem 12re meg a gyujtótrafokat is. na holnap melo hétvégén majd megnézetem egy ismerösel hogy mit szurtam el

Előzmény: Oliverx (6176)
koaa85 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6180

van multiméterem, 20 amperig mér, akkor a töltőszálnál mérjek ampert, értem, és mi a jó érték?

Előzmény: kavicsos64 (6177)
koaa85 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6179

Egy kétálású billenő kapcsolóra amivel megszakítom a pozitív szálat a gyújtótekercsektől meg az önindítótól.

Előzmény: Oliverx (6178)
Oliverx Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6178

Milyen billenőkapcsolóra gondoltál ?

Előzmény: koaa85 (6172)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6177

Vagy veszel egy multimétert , vagy bekötsz a töltöszálba egy ampermérőt,

Előzmény: koaa85 (6172)
Oliverx Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6176

A generátor rákapcsolása a gyújtótekercsre nem a legjobb megoldás , mert nem lehet leállítani a gépet , mivel hiába lenne kikapcsolva a gy.tekercs a 12 voltról , a generátor tovább termelné neki az áramot (leállítás után a motor lendülete tovább forgatná ) , s a tekercs továbbra is állítaná elő a szikrát , és így a motor tovább működne .

Egyes gyújtáskapcsolók (de lehet , hogy az összes ) , a kulcs visszafordítása után (leállításkor) a testre kapcsolják a gyújtótekercset , ezzel biztosítva , hogy a motort ne lehessen beindítani a kulcs elfordítása nélkül . Ha a generátor egyenesen hozzá van kapcsolva a gyújtótekercshez , akkor leállításkor gyakorlatilag a generátor rövidre záródik , ami sem a generátor , sema gyújtáskapcsoló szemontjából nem egészséges .

Előzmény: ati791122 (6167)
koaa85 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6175
balog001 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6174

Üdv mindenkinek : Volna egy kérdésem sikerültvennem egy szarvkormányos kistraktort Tatran motor van ráépítve! Nagyon patent kis gép! Legalább 10 éve nem volt inditva de sikerült életet lehelni bele! Problémám nincs meg a fesszabályzoja és nemtudom milyen illik hozzá!12V-os öninditos tud valaki segíteni a bekötésbe? Elöre is kösz!

kavicsos64 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6173

Knott autoflex kft itt van mindenféle

Előzmény: tibor6740 (6165)
koaa85 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6172

Sziasztok! Jó hogy előjött ez a villanyos téma, holnap én is ezt tervezem bekötni, a kérdésem az lenne, hogy a generátorhoz menő pozitív, ami a gerjesztéshez kell, azt állandóan kapja amíg rajta van a gyújtás? Mert a gyújtás kapcsolót úgy szeretném megoldani, hogy egy billenő kapcsolóval ráadom a gyújtást, az az pozitív a két gyújtótekercsre meg a generátorba, majd egy egyszerű nyomógombbal indítózok. Ja igen és hogy tudom megnézni hogy tölt e rendesen a generátor, és a feszabályzó jó e? Egy trabi generátorról van szó, amire rá van rakva a feszszab.

Előzmény: Oliverx (6160)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6171

Általában van a generátoron egy 6-os csavar, ez az áramtermelő szál,  a másik 5-ös csavar vagy csuszó saru, ez a gerjesztő szál meg kell eszt szakitani, máskép ha állandoan grjed nem áll le soha hisz mindig amig forog, termeli az áramot , hameg leált és rajta az áram lemeriti az akut, vagy leég a generátor. De eszt könnyü ellenőrizni leveszed az ékszijat, és ha a gerjesztés áramot kap, a generátort nehéz forgatni szinte kattogva forog csak .

Előzmény: ati791122 (6167)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6170

Aszt kéne beírnod a keresőbe hogy fékes kerékagy , valahol a főváros környékén gyártják őket, de elég húzós összegbe kerülnek én inkább vennék zsukk vagy uaz hátsó tengelyt jóval olcsóbb , a két tengely között az a különbség, hogy a zsukkét nem lehet szétvágni kidobva a bolygómü házat, mert a másikvégére csapágyat kell a féltengely végére kokányolni. Az uazét féltengely ki, és a bolygómüháznál le lehet vágni és igy cuggpánttal tetszöleges szélességet lehet épiteni belőle.

Előzmény: tibor6740 (6165)
LipiG Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6169

Helló!

 

Ha egy izzót kötsz a generátor és a gyújtáskapcsoló közzé?

Előzmény: ati791122 (6167)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6168

Mégpedig belekötve a pozitiv szálba egy elsőlámpa izzó, és aszt is megmutatja hogy a pl logó vezeték pozitiv vagy negativ és nem szikrázik, nincs zárlat .

Előzmény: Bobo772 (6164)
ati791122 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6167

sziasztok

beépitett fesz. szabájzos a generátor a kapcsolo jo mértem, de olyan mintha a generátor ha jol tudom gerjesztötekercsnek hivják szoval az termelne az áramot, és az ugyebár össze van kötve a gyujtásal mert az csak akkor kell áram alat leni mikor gyujtásra teszem elméletileg.

Előzmény: Oliverx (6160)
Csaba16 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6166

Szeretnék 1 egyszerű kisgépet építeni miden meg is van hozá.

Csak az a gond hogy a motor a váltó forgásirányával elentétesen forog.

Az lenne a kérdésm hogy a trabi váltó ha visza felé forog is jól fog működni?

 

 

tibor6740 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6165

sziasztok!

segítséget szeretnék kérni, hogy hol lehet kapálógép utánfutójára szerelhető, fékezhető ( szalagfék ? ) járókereket beszerezni, vagy a meglévö járókerékre, hogy hol tudok fékszerkezetet beszerezni? üdv: tibi

Bobo772 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6164

Hali nagyon jó szolgálatot tesz egy próbalámpa egyszerüen elkészíthetö sokszor jobb mint a müszer....  biztosabb

Előzmény: kavicsos64 (6158)
Dolmi mackó Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6163

Képet tudsz róla felrakni?

Előzmény: Gokartos (6156)
Oliverx Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6162

Még egy dolog . A gyujtáskapcsoló háza a helyes működésért kapcsolatban áll a testtel . Ha ez a kapcsolat nem jön létre , akkor produkálja a gép ezeket a tüneteket .

Oliverx Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6161

Csatlakozom kavicsos64 - hez . Ha elektronikát kell javítani , akkor egy multiméter ezt jóval egyszerűbbé teszi .

Multiméterrel könnyebb a gép elektronikájának a karbantartása , s így elkerülhetőek a váratlan meglepetések .

Oliverx Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6160

A kép lemaradt .

Előzmény: Oliverx (6159)
Oliverx Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6159

Autóvillamossági ismereteim szerint , ez a helyes bekötés . Ha a hiba nem szűnik meg , akkor  a gyújtáskapcsolónál kell a hiba okát keresni .

Előzmény: ati791122 (6157)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6158

Helló! Vegyél valahonnan egy multimétert és szereld ki a gyujtáskapcsolót és mérd ki hogy melyik szálárol kapcsolja le az áramot az a gyujtásé , vagy nincs e tönkre menve a kapcsolód. Feszültség mentes állapotban om állásban kell használnod.

Előzmény: ati791122 (6157)
ati791122 Creative Commons License 2013.01.30 0 0 6157

sziasztok egy kis segitség kénne, elektronikusan valamit elkötöttem. az van hogy indul rendesen csak mikor leálitanám (elforditom a kulcsot) nem áll le jár tovább.Teszek fel egy röktönzöt rajzot hogy most hogy van bekötve .

Szoval a generátor az önindíton keresztül az akura megy (+) plusz a gyujtáskapcsolora, a kapcsolotol megy egy a generátorhoz vissza (egy kis sarura nem tudom milyen pontnak hivják) ugyan innen megy a gyujtotrafokhoz meg a biztositéktáblához, a kapcsolo másik kivezetése az öninditohoz (egy kis sarura)

Gokartos Creative Commons License 2013.01.29 0 0 6156
Érdeklődnék,hogy használtatok-e már gyári toli vetőgépet?Ha igen akkor mi a tapasztalatotok és véleményetek rólla!?Én most vettem eggyet 5000Ft ért,egyszer használták,itt nállunk az agrokerben az új ára 12500Ft!Van hozzá 3db külömböző magokhoz való tárcsa!2db vas körmös kerék van rajta!Hát maga az anyag elkészítés nagyon ramaty,a laposvasak sarkai nincsennek legömböjítve olyan hegyesek hogy a bicikli gumit simán ki lehetne velük szúrni!Akkor a szép zöld festék a magtartájon kívül,belül nagyon ocsmányan megfolyva....Hát nem akarok senkit megbäntani,de én nem adnák ki ilyen munkát a kezem közül!Na mindeggy ezek ellenére remélem majd jól fog működni és nincsennek rossz tapasztalatok ezzel kapcsolatban!
Gokartos Creative Commons License 2013.01.29 0 0 6155
Üdvözlők Mindenkit!Van 2db Pannonia benzincsapom ELADÓ!Ár:megeggyezés szerint!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!