A 4-es pontra mondanám, hogy az nem biztos, hogy megőrült. Hanem: Csak egy bizonyos szakaszból ítéli meg a dolgot. Mondjuk az utolsó 5 km átlaga, ami ugye változhat. Ha például jön egy 5 km-es lejtő, akkor, vagy hasonló extrém eltérés után van olyan jelenség, hogy a megtehető km-ek száma megnő. Ez más kocsiknál ugyanígy van. Vagy pl.: 5 km emelkedő után sík terep jön, stb. A csomagtérajtó hidegben nekem is gyengélkedik. Felnyomom, nemérdekel. Ez legyen a legnyagyobb baja. Tavasztól megy szépen.
Amikor láttalak a Primerával, azt hittem verdát cseréltél. Az örömhír, hogy ilyen rugalmasak és gyorsak voltak a szervízesek. A fiam mondta, hogy látta, hogy a suli előtt betétlapoztok, de a sérülést nem látta. Sajnálom. Mozgalmas a nyugdíjas élet :)
"Sajnos" ez a topik már nem olyan élénk, mint régen, de a ceedclub.hu fórumán hatalmas az élet. Szerintem csatlakozz hozzánk.
A gázteleszkópot ki kell cseréltetni, bár a nagy hidegekben a zsír új is szarakodik (haverok Opeljeiben is (a márka (Stabilus) is stimmel)). Amikor hajnalban (-10 -15°C) először kinyitom a csomagtér ajtaját, hatalmas roppanással (reccsenéssel) indul meg a teleszkóp, de napközben (~ -5°C) már nincs vele gond.
Üdv,sziasztok! Nem jártam még ebben a topicban,de örülök,hogy van ilyen is.:)
Lassan már két éve hajtom a 1,6 Diesel Cee'd-et nagyon kedvelem. Apróbb bosszúságok azért előferdülnek vele.
Majd próbálom átolvasni a topicot de addig is kérdeznék tőletek,illetve attól,akinek van tapasztalata az említett problémában.
1- Csak a hideg téli hónapokban előforduló gondok: A csomagtartó csak mechanikusan(fizikai segítséggel tolható felfele,mintha a gáz eltűnne belőle a hidegben?
2- Furcsa nyiszogó hang a csomagtartó felől de csak hidegben,nyáron eltűnik.
3- A biztonsági öv kolompolója(ha tetszik,bimbambolója) összefüggéstelenül időnként megőrül.(Akár bekapcsolt öv mellett is rákezd,volt,hogy egy órán keresztül,azt hittem agyvérzést kapok) Szervízben tercsigették a kezüket,hagyjam ott egy hétig és megnézik.... életszerű.:)
4- A km visszaszámláló(mennyi van még hátra a következő tankolásig) időnként behülyül és ellenkező irányba számol.:)
Most hirtelen ennyi. Valakinek hasonló tapasztalata?
Csá Robi! Az üzemzavom a következő volt. 2. fokozatban síma gyorsításnál a pillangoszelep leszakadt és beesett a turbó forgórészébe. na ott minden mozgó alkatrészt összetört. Gariban cserélték a turbót, az olajat a szűrőt + a tömítéseket. A kieső 5 napra hoztak egy Nissan Primerát. Gyorsak voltak. Egy órán belül a Szervízbe vitték tréleren a kocsit majd újabb óra mulva közölték a hiba okát. Ezután kb.2órán belül tréleren hozták a tartalékautót. Azóta mentem vele 4 napot. Most összetörtem a Giminél. Bal első ajtócsere, küszöb és B oszlop. Kb. 40-nel ütközött nekem egy Opel Corsa. Most láttam,hogy milyen masszív a Kia. Az ajtó símán nyitható és csukható csak kulcssal nem lehet bezárni,mert a kilincs deformálódott. Légzsák nem nyílt.
Nem én kezdtem! Nem én aprehendáltam le a más termékét látatlanból csak azért mert kínai! De nem "akarok" eladni csak lehetőség volt! Ha nem kell,azt lehet közölni pl.:" köszi nem" vagy egyszerűen nem kell rá reagálni! Alapból meg sem fordult a fejembe,hogy negatív véleményem elmondjam az "autóról" mert nem az én dolgom! "Kinek a pap kinek a papné!" De ilyen hozzá állás után, csak megtettem, és nem bánom!
Az tuti,hogy a kínaiak huligánok!:) Ha írsz nekik e-mailt minden infót elküldenek (címet,nevet,helyet,számlaszámot ) meg ami kell! Az árakról meg annyit,hogy ha körülnézel (vatera,bassx,martincar) ugyanezt dupláért adják! De nem a készülék ára a sok az "csak" 63eFt, hanem a szállítás! Ezt a készüléket az angolok 588USD+posta báron vásárolják!
Kínai DVD-k, mind vacak. Vannak jobban sikerült vackok, amik szimplán csak gyengék, de nem mennek tönkre, a rosszabbakat viszont legalább nem kell sokáig nézni. :)
Ezeket annak ajánlanám csak, aki megrögzött szerencsejátékos, de az asszony eltiltotta a játékgépezéstől, és haza kell mennie 5 után. :) Ugyanis tényleg ekkora lutri, hogy lesz-e gond vele, és akkor a garit tudod-e érvényesíteni.
Mi kettőt próbáltunk csak: az első pár hónap után ment tönkre (beestek a gombok!!), a második példány már a dobozból kivéve szar volt. Persze több cserét nem akar az "eladó", a pénz azóta is az ablakban...
Ez a GM Mrs Xie...hát...milyen márka ez te? Huligán? Nem sok ezért a 90 pénz? (Nekem mindig azt mondták, olyan cégtől, amelyiknek csak MOBILtelefonszáma van megadva, soha-soha semmit ne rendeljek. Te hogy merted?)
Nekem ugyan benzines van, de az eddigi rekordom 80km a 4 csíkkal (50km max. megtehető után vált át arra) Igaz, ekkor már baromira paráztam, hogy megáll, és úgy lépkedtem a pedálokon, mintha tojáson taposnék. Ekkor ment bele ~51,5 liter.
Szasz! Nekem volt olyan, hogy már csak 4 vízszintes vonal villogott a megtehető km-ek helyén, mentem még 15 km-t, de így is csak 50 litert tankoltam 2. kattanásig.
szia! nemtudom, hogy számoltál, de 7,3...(az utolsó tankolásnál lévő érték ezt mutatja: 2485 km és 182liter), de mindegy, lényeg, hogy nem nulláztam még egyszer sem, és én is gondolom, hogy inkább számítási pontatlanság. Majd meglátom később...
Sziasztok! Én egyszer már 60litert is tankoltam bele.Csak a végén már sűrűn kellett hintáztatni a farát. Kérdésem is van: Valaki próbálta , hogy az 50km-es határ alatt még mennyi kilométert lehet megtenni vele? /1.6 crdi/
Szia Andrej! Én kb. 2éve használom a tuningboxot. Soha semmi problémám nem volt vele. A fogyasztás nem lett több , persze ha padlóig nyomnám gyakran akkor biztosan megnőlne. Nyáron 50l naftával 900-1000km között van a hatótáv, télen egy 100km-rel kevesebb. 75000km-t mentem vele. Most cseréltek a kocsiban turbót mert a pillangószelep elszabadult és beesett mozgó lapáthoz. Recss. A Gyár anyaghibára hivatkozva gariban cserélte.
Szia! Gondolom nem minden tankolásnál nullázod a fedélzeti számítógépet, azaz a göngyölt átlagfogyasztásodra mutat 7 litert. Ha jól számolom adataid alapján 7,45 literes átlag jön ki. Az eltérés kb. 6%, ami adódhat mérési pontatlanságból, pl. a kút számlálója sem a javadra téved. Nem rossz érték ez! Szerintem legalább 53 liter, de még nem próbáltam.
Szeretném megtudni, illetve megerősítést/cáfolatot várok arra vonatkozóan, ha a fedélzeti computer 7.0 l / 100km-t mutat, akkor a lenti tankolás alapján számolt átlagfogyasztásom között és eközött az adat között mi a különbség magyarázata? Mindig 2. kattig tankoltam, és akkor, amikor már csak "----" villog, de amint látható "sosetele", egyáltalán mennyi a max, ami belefér az 53l-es tankba?
mivel még csak most ismerkedem az autóval, szeretném kipróbálni, hogy ugyanazon útszakaszon hogyan viselkedik esp-vel illetve anélkül, mert még nem volt esp-s autóm. Olyan ez, mint az ABS, az első autómban meg az nem volt, és nagyon örömködtem, amikor a 2.-ban jó hasznát vettem. :-) Ennyi.
Viszont azt veszem észre, hogy ESP kikapcsolásával számomra a kanyarok gyorsabban bevehetőek, míg ESP-vel olyan mintha picit behúzott kézifékkel kanyarodnék, és ezt nem szeretem annyira....:-)