Szia! Az egyik lehetséges válasz "38697" hozzászólás. Ha nem jó a hőfok jeladó akkor vagy állandóan hideg motort érzékel a vezérlő, vagy állandóan meleg motort. Az első verziónál a meleg indításnál van gond a második verziónál pedig hidegen. Tehát ez a jeladó a legfontosabb része a pénztárcának, na meg a csajozós autónak ha hirtelen kell távozni:-))))
Fontos a típus is de nem az hőmérséklet miatt hanem a leadott ellenállás értéke miatt.
De ezeken kívül sajnos minden felicia abba a korba ért ahol szinte mindennaposak lehetnek az elektromos érintkezők hibái. Érdemes legalább évente rászánni egy pár órát és az összes csatlakozót letisztítani. Én a csavarlazítót részesítem előnyben mert az tartalmaz petróleumot ami igen jó hatékonysággal oldja a rozsdát és az oxidokat. Régebben használtam a berner super 6 pray-t az is tökéletes azzal a nagyfesz részt is lehet tisztítani és a vizet, párát távol tartja a kényes részektől hónapokig.(nem reklámnak szántam!!) Kb ugyanezt az eredményt kapjuk a csavarlazító és szilikon spay keverékével:-)
Szia! Ajánlom figyelmedbe a 38696-os bejegyzést és az arra adott válaszokat. Később -ha sikerült megtalálnod a probléma okát- oszd meg velünk,mert nekem még mindig csinálja.
Skoda Felicia 1.3 autó hidegen indul, de kb egy km után ha leállítom és újra indítanám, olyan mintha egy henger működne, nem pörög ki, csak egy kis idő után, valamint fekete füst távozik. Mi lehet ennek az oka?
Csak most tudtam benézni ide megint. Szóval válasz a kérdésedre: az olajszivattyú kosarán a szitán lerakódások voltak amik miatt csak egy 1 cm átmérőjű nyílás maradt szabadon. Ezért nem szívott elég kenőanyagot és megállt a szorulás miatt.
Kicsit nagyobb, kicsit egyénibb és kicsit kulturáltabb megoldásokat kerestünk, mint egy régi Swift, szigorúan félmillió körül. Nagyon-nagyon nem könnyű, és inkább csak másfajta kompromisszum. Tovább »
Alapjáraton nem rángatózik, a gyertyákat és a gyújtókábeleket kicseréltem, a hiba továbbra is fent áll.
Kiegészítésként azt vettem észre, hogy ha hideg a motor, akkor jobban is húz és nem is rángat. Ha eléri a 80 fokot a víz, akkor kezdődnek a tünetek. Lehet esetleg termosztát hiba?
Szia! Megtörtént a tisztitás,a csatlakozó volt szép zöld. Letakarítottuk,de nem állt helyre a hidegindítási alapjárat,és egy picit még benzin szagú is. Vagy kell egy kis idő amire észreveszi a változást? Kimérte édesapám a csatlakozót,és ,2,94-es értéket mutatott. Ez jó? Köszi előre is a választ.
Tisztelt Uraim! Kellene csomagtartó világítást csinálnom. A kérdésem a következő lenne: hova a pokolba tették a csomagtartó kapcsolóját? Vagy legalább is hol kellene lenni? Na meg a lámpa? Azt hova tették? Mondjuk mindenképpen LED lesz de akkor is legalább kicsit hasonlítani kellene a gyárira:-))
Bár rég jártam erre, most oka-foka van, hogy eljöttem... :(
Szeretett Feliciam, aki most a leányomnál van, gyengélkedik! Elszállt az ablaktörlő! Gyanúm a biztosíték felé vezet(elsősorban), ezért szeretnék egy kis segítséget kérni! A biztosítéktáblán, melyik biztosíték szolgálja ki az első és hátsó ablaktörlőt?
Az történt, hogy a lányom, miután letakarította a havat a kocsiról, szélvédő jégoldózva, lamellák mozogtak, törölt egyet elől-hátul.
A hátsó nem tért vissza alaphelyzetbe, azóta nem működik elől sem... :( A mesét nehezíti, hogy a kocsi és a lányom Kolozsváron van... :( Telefonon gyógyítgatok, ha lehet.
Amúgy, szereti a kocsit a palántám is, kezdi megszokni, hogy naptár után kell tankolni! És csak megy és megy... :)))
ok koszi szepen en is igy gondoltam:)))bár en a tocsavarokat alapbol kivennem mert mintha eg szer 2 eve beletort volna a bicskam egyedul egya ilyen muveletbe de oregszeem ers nem emlékszem a kudarcaimra:)))))
Lehet. De két emberes. Kell krokodil emelő a motor alá. Egy másfeles deszka. Nagy akarás. És helyére megy. De a hidegben is izzadni fogsz :) a csavarok miatt az egész blokkot mozgatni kell. Megoldható.
Hali! Nekem nem volt egyszerű,még egy jól felszerelt műhelyben sem nyáron! Nagyon közel van a vízpumpa tárcsája a toronyhoz. Kipufogót és a váltót is le kellett oldani, meg kellett emelni a motort miközben a váltóját nyomtuk le. Még így is nehezen fért ki a torony és a bennmaradó tőcsavarok között. Nem ajánlom hidegben az út szélén ezt a sz@s melót