Ha valakit érdekel van egy használt w thermo top z/c-d jelölésű kályhám,szivattyú nincs rajta a műanyag izék kissé gyepáltak,vw tuaregben volt,30000 környékén eladó!
Szia, megy a vízszivattyú. Nincs benne hiba, nem is vesz fel hibát. VW T5. Kínomban áttettem egy másik (használt, bontott) kályhát az sem indul, de mondjuk nem tudni, hogy az beszerelés előtt működőképes volt-e. Igazából az a baj, hogy nem tudom, mi indítja a kályhát. Mióta CAN busz, meg W-busz vezérel mindent, nagy szívás az egész. Régen kapott +12V-ot, aztán indult. Most kiszereleve mivel indítsam az asztalon???
Szia! Ez az állófűtés bekötési leírása. A diag.órát arra az egy szálra lehet 'felkalózkodni' és kell az órának adni még1 12V+ ill. 12V-. Hol vagy helyileg?
Köszi a gyors vállaszt. Találtam hozzá egy leirást igaz nem magyar nyelvü Xantia D3W-Z . Itt emlit a relék alatt egy diagcsatit amit én is megtaláltam (egyszálas csati). Van valami ingyenes diagoloszoft hozzájuk vagy valami egyszerübb hibakodolvasó ? (villogtatos modszer) Mi szokott elromolni bennük ?
Bármilyen 12Voltos vízpumpával cserélhető,legfeljebb csatlakozót kel rajta cserélni,forrasztani... Az a lényeg,hogy érzékelje a fogyasztókat,ha kötsz rá egy 21W-os izzót akkor is mennie kellene,legfeljebb megáll túlmelegedés miatt!
Szia! Sz.tem érdemes! Javítható igazából "fillérekből" az elektronikáját kivéve! A németek gondolom probálták állófűtésé varázsolni és azért lehet rajta a barkácsolás nyoma! Az autón nem lehet diagolni,csak kézi hibakód-olvasóval!
Szia! Ha van rajta,akkor a vízszivattyúját is próbáltad?Vezérlő reteszelt állapotban,és törölni sem lehet a hibát mert folyamatosan bedobja,vagy kiírja,hogy nincs hiba és mégsem működik....,VW-csoportos autónál cseréltem az idén télen már jó párat..! Elektronika csere oldotta meg a problémát minden egyes esetben..! Milyen autóban van?
Sziasztok! Látom itt sok hozzáértő van én meg csak most ismerkedek a kályhákal(val) :) Lenne egy Hydronic D3W-Z gyárilag beépitve kiegészítő fűtésként egy Xantiába. A gondom az hogy nem működik. Lenne hozzá tippetek, érdemes e szétszedni, javítható e egyáltalán, diagolni lehet -e (a kocsin keresztűl nem a kapcsirajz alapján) mit érdemes kezdeni vele. Elektromosan egyelöre nincs rendben mert a németek átkötözgették a gyári vezetékeket és ha már nekiállok annak a részének tudjam hogy megéri e. Köszönöm elöre is az összes építő jellegű vállaszt.
Szia! A 'kalózkodást' én a hibakiolvasásra gondoltam,hogy az Opelnek más a csatlakozója mint a megszokott Eberspacher,ami a VW-nél és a Merciknél általában megegyezik.. Tehát csak úgy tudom olvasni,hogy külön vezetékeket teszek a kályha csatija és a hibaolvasó közé! De ha kiszereled,megjelölöd és elpostázod,akkor megnézem és tudok rá pontosan valamit mondani.... Szerintem az Opel hibakeresővel még ezt nem lehet olvasni,mert nem rendelkezik a D3W Z belső hibatárolóval!? A régebbi Sharan-nál is így van,a WAG-COM-al nem lehet vele kommunikálni csak a kézi hibaolvasóval..
Szia! Eberspacher D5W S típusú kazánt ajánlom bele! Megoldható kiegészítő ill. állófűtésnek is! Újra,vagy használtra gondoltál? Ha újra akkor olyan 250-280eFt,ha használtra akkor sac/kb. olyan 150 körül lenne beszerelve...
Sziasztok! Hátha valaki találkozott már ilyen hibával: thermo top diesel, nem indul, de meg sem próbál elindulni. Tárolt hiba nincs benne, egységeket tesztelve külön-külön minden ok (üa. pumpa, levegőbefúvó, izzítás). Ennek ellenére sem távirányítóra, sem pedig "magától" (külső hőm. 5c alatt, hűtővíz 70c alatt, ekkor kiegészítő fűtésként önmagától el kellene indulnia) nem indul el, de gyakorlatilag néma az egész, meg sem próbál elindulni. Távirányító jelét veszi, a jel odaér a webasto szálra. Can buszos. Miért lehet ez?
Szét van kopva a vízkeringtető szívattyúm és egy picit a tengelye is meghajlott. Ezért néha megszorult és meg állt,azt nem tudom,hogy túl hevülést érzékelt vagy zárlatnak érzékelte a szivattyú megállását,de letiltott minden egyes alkalomkor. Tengelyt kiegyengettem,tettem bele + hézagolót és most jó,majd veszek bele újat,ha találok jó áron.
Ebben a kalozkodásban kaphatnék egy kis segitséget valamilyen formában . Vagy mindenképp kell a kézi kiolvasó ? Szivesen el is mennék az autóval de ez kb 170-200 km lenne.
Boldog tulajdonosa lettem első Audimnak, egy 2004-es Allroad, 2,5 dízel, manuális váltóval. (első dízelem is egyben..) Viszont máris úgy érzem, jó lenne egy állófűtés bele. Nem elsősorban nekem, hanem az autónak. Ahogy elindulok, meredek emelkedőn kell kaptatnom és érzem, nem szereti hidegen. Egy helyben pedig nem akarom járatni a motort, mert akkor meg kopik nagyon, hiszen lassan melegszik fel. Mit tudtok ajánlani - típus, szerelő, ár?
Érdeklődnék hogy van-e valakinek használt vagy inkább rossz vízpumpája THERMO TOP C/Z kályhához.Sajnos az enyémnek eltörött a háza,és úgy tudom nem lehet külön kapni. Erről van szó
Sziasztok valaki nem e tudja a gondomra a megoldást? Vagy a közelembe (szolnok) értelmes szervizest aki nem mindenképp az obd-n kerestsztül akarja diagnosztizálniXD? Nem nagyon akarok 100km-eket utazni ezért!
Az autóm webasto thermo top z/c-d ( 66232 C) kiegészítő fűtéssel van ellátva,a tápfeszültségen kívül 2 szál vezeték van belekötve. 3-as jelölésnél a h.kapcsoló+generátor, a 6-os jelölésnél az adagoló pumpa. Diag.szál 2-es nincs bekötve.
A probléma a következő: a gyújtási fázis szépen megtörténik kb. a gyártó által leírt idő alatt és módon! Majd mikor teljesüzemre kapcsol és a ventilátor eléri a maximális furdulatszámát (de van amikor hamarabb) akkor ,megközelítőleg 3 másodpercre meg áll a ventilátor,le áll a pumpa, majd elindul a szellőztetés,sűrű ,fehér, égetlen gázolaj szagú, füst kiséretében és kikapcsol.
5 ujraindításból 3x ez történik ,2x tökéletesen működik. A "kályha" belsőrésze,kipufogója,szívócsöve, teljesen tiszta, koxmentes az apróbb furatok is,működik az izzító gyertya a cirkulációs szívattyú is,a háló is épp az égőben ,üzemanyag vezeték is tiszta,légtelenített,táp feszültség nem esik le!
Amit tapasztaltam az elromlása után,hogy az adagolópumpa nem kattog hangosan,csak halkan vagy csak éppen kézzel lehet érzékelni a működését!
Szia! A D5W SC-ben benne van a vízszivattyú és az ü.a.-gpumpa,a D5W S-ben csak a vízszivattyú vezetéke van kihozva gyárilag(tehát ehhez meg kell venni külön a vízpumpát és az üz.a.-gpumpát) A D5W és a D4W között csak teljesítmény különbség van.... A D5W SC "búbos" tetejű,míg a D3W Z,D4W S és a D5W Z/S sima lapos tetejű.