Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Próbáld fölvenni a kapcsolatot a mezőkövesdi Mezőgazdasági Gépmúzeummal, azon belül is Kádár Zoltán igazgató urat keresd! Rendes székely fiú, biztosan segíteni fog...
üdv mindenkinek! lehet hogy nem ide tartozik és hiába irok ide de egy próbát meg ér. tehát olyan kérésem lenne hogy esetleg valakinek vagy az ismerős körötökben valakinek lenne -e 12 soros lovas vetőgép kanalas vetőszerkezetel .nekem a vetési táblázatáról kelene egy jól látszódó kép. sajnos az én vetőgépemről hiányzik a táblázat. hamarosan készen vagyok vele és szeretném kipróbálni kezdetnek egy 4000nm területet szeretnék borsóval bevetni. ha valaki tudna nekem ilyen táblázatot nagyon meg köszöném
Üdv! valaki nem tud valami jó féle házikészítésű levegőszűrőt pannóniára? Ami volt rajta az az állíthatós levegőszűrő, azzal az volt a baj, hogy teljesen rozsdássá vált a belseje, az a forgács szerűség és a helyett kéne valami más alternatíva. A házát meg akarom hagyni ugyanígy hogy lehessen állítani. Ha valakinek van valami jó ötlete írja le, köszi előre is.
hello!!!pont témához értünk engem is ez érdekelne!!valami kicsi megvalósitható lükverc a gépbe !!!nagy döggel nem tudok fordulni pl szántáskor ha naon a kerités melllet megyek,nem birok kifordulni vele!!!
Üdv gépészek :: Valaki segíthetne ha tud egy egyszerüen megépíthető irány váltora volna szükségem ami kiss helyen elfér! Tud valaki ebben segíteni?? Esetleg kép?vagy van valakinek??
csak magát a bolygóművet megfordítani gondoltam(differenciálmű) amire a kardán megy ... a féltengelyeket ki kell huzni kétoldalrol ... egy próbát megérne szerintem megnézni hogy megvalósitható e és akkor rendesen az elvárt sebességi fokozatok előre +hátra :) helyükön lesznek
Szia! Menet közben ez kivitelezhetetlen..:)! Viszont előfordult olyan,hogy berugás után,hátra fele indult el az MZ! A trükkje,hogy túlságosan is holtponti volt a szikra és a meleg motor a sűrítés miatt "inkáb"az utánra,hátrafele forogva mozdította a főtengelyt...Elvileg,ha lenne hely az állórész alatt egy olyan korognak-amihez lenne az erősítve és egy kis núton,akár egy szivató kar ás bowdwn swgítségével lehetne fordítani,elvileg működne! Elég lenne 3-5 mm-t tudjon mozdítani az állórészen és máris "mesterséges holtpont utáni" lenne a szikra...Ami a nehézséget jelenti,hogy a berugó értelem szerűen eggy irányba mozdítja el a főtengelyt,sok próbálkozás kell,hogy hol álljon ahhoz,hogy fordítva forogjon...Mármint az alaplap. Nem mellesleg anyák tekeredhetnek le és a csoportkerekek fogazása se biztos,hogy örvendezne ennek...:) Biztos van egy pofon egyszerű ( és könnyen,házilagosan kivitelezhető) megoldás is...agyalok egy kicsit...:)!
Hátsóhajtásos, csak odavan jól hegesztve az alvázhoz, ugyh nemhiszem h szét lehet szerelni a hidat. Jó ötlet de kétlem h megvalósítható :o) Meg kellene forditani a hidat hozá, a bolygókereket anélkül hiába piszkálom nem?