egy láma kérdésem hadd legyen. Illetve kettő. Nemrégiben kiégett az egyik fényszóró izzója. A műszerfalon nem volt semmi visszajelzés erről. Mások fikáztak, hogy nekik van ilyen. Hasonló dolog, hogy mesélik többen (köztük egy KIA tulaj is, neki RIÓ-ja van) hogy a garanciális javítás előtt valamennyivel szintén egy lámpa gyullad ki a műszerfalon. Van ilyen? Vagy csak szivattak :)
Most,hogy így mondod..... elég sűrűn rárakom a laptoptáskámat és mindenféle kacatot. :)))) Csak tudod azt nem értem,hogy miképpen produkálta azt,hogy pl egy 30 km-es folyamatos út alatt(egyik városból a másikba,lámpák nélkül) is végig kolompolt. Persze amikor beértem a szervízbe vele,az istenért sem csinálta. :)))))))
Hát nem tudom... nekem a Xsara-nál sosem volt ilyen problémám, de asszony Swiftje is simán, és némán tolja fel a csomagtartó ajtaját... még -20°C-ban is. :S
De ha végre eljutok a Lurdy-hoz, csinálunk egy tesztet...
1 Szerintem minden gázrugó ilyen ha nagyon hideg van. Eddig minden kocsimnál ezt tapasztaltam. 2. A nyiszogás szintén a hideg miatt van, de beállítással kiküszöbölhető. 3. Én amikor így jártam akkor az anyósülésen lévő táskám miatt volt. 4 Ezt már megválaszolták.
A 4-es pontra mondanám, hogy az nem biztos, hogy megőrült. Hanem: Csak egy bizonyos szakaszból ítéli meg a dolgot. Mondjuk az utolsó 5 km átlaga, ami ugye változhat. Ha például jön egy 5 km-es lejtő, akkor, vagy hasonló extrém eltérés után van olyan jelenség, hogy a megtehető km-ek száma megnő. Ez más kocsiknál ugyanígy van. Vagy pl.: 5 km emelkedő után sík terep jön, stb. A csomagtérajtó hidegben nekem is gyengélkedik. Felnyomom, nemérdekel. Ez legyen a legnyagyobb baja. Tavasztól megy szépen.
Amikor láttalak a Primerával, azt hittem verdát cseréltél. Az örömhír, hogy ilyen rugalmasak és gyorsak voltak a szervízesek. A fiam mondta, hogy látta, hogy a suli előtt betétlapoztok, de a sérülést nem látta. Sajnálom. Mozgalmas a nyugdíjas élet :)
"Sajnos" ez a topik már nem olyan élénk, mint régen, de a ceedclub.hu fórumán hatalmas az élet. Szerintem csatlakozz hozzánk.
A gázteleszkópot ki kell cseréltetni, bár a nagy hidegekben a zsír új is szarakodik (haverok Opeljeiben is (a márka (Stabilus) is stimmel)). Amikor hajnalban (-10 -15°C) először kinyitom a csomagtér ajtaját, hatalmas roppanással (reccsenéssel) indul meg a teleszkóp, de napközben (~ -5°C) már nincs vele gond.
Üdv,sziasztok! Nem jártam még ebben a topicban,de örülök,hogy van ilyen is.:)
Lassan már két éve hajtom a 1,6 Diesel Cee'd-et nagyon kedvelem. Apróbb bosszúságok azért előferdülnek vele.
Majd próbálom átolvasni a topicot de addig is kérdeznék tőletek,illetve attól,akinek van tapasztalata az említett problémában.
1- Csak a hideg téli hónapokban előforduló gondok: A csomagtartó csak mechanikusan(fizikai segítséggel tolható felfele,mintha a gáz eltűnne belőle a hidegben?
2- Furcsa nyiszogó hang a csomagtartó felől de csak hidegben,nyáron eltűnik.
3- A biztonsági öv kolompolója(ha tetszik,bimbambolója) összefüggéstelenül időnként megőrül.(Akár bekapcsolt öv mellett is rákezd,volt,hogy egy órán keresztül,azt hittem agyvérzést kapok) Szervízben tercsigették a kezüket,hagyjam ott egy hétig és megnézik.... életszerű.:)
4- A km visszaszámláló(mennyi van még hátra a következő tankolásig) időnként behülyül és ellenkező irányba számol.:)
Most hirtelen ennyi. Valakinek hasonló tapasztalata?
Csá Robi! Az üzemzavom a következő volt. 2. fokozatban síma gyorsításnál a pillangoszelep leszakadt és beesett a turbó forgórészébe. na ott minden mozgó alkatrészt összetört. Gariban cserélték a turbót, az olajat a szűrőt + a tömítéseket. A kieső 5 napra hoztak egy Nissan Primerát. Gyorsak voltak. Egy órán belül a Szervízbe vitték tréleren a kocsit majd újabb óra mulva közölték a hiba okát. Ezután kb.2órán belül tréleren hozták a tartalékautót. Azóta mentem vele 4 napot. Most összetörtem a Giminél. Bal első ajtócsere, küszöb és B oszlop. Kb. 40-nel ütközött nekem egy Opel Corsa. Most láttam,hogy milyen masszív a Kia. Az ajtó símán nyitható és csukható csak kulcssal nem lehet bezárni,mert a kilincs deformálódott. Légzsák nem nyílt.
Nem én kezdtem! Nem én aprehendáltam le a más termékét látatlanból csak azért mert kínai! De nem "akarok" eladni csak lehetőség volt! Ha nem kell,azt lehet közölni pl.:" köszi nem" vagy egyszerűen nem kell rá reagálni! Alapból meg sem fordult a fejembe,hogy negatív véleményem elmondjam az "autóról" mert nem az én dolgom! "Kinek a pap kinek a papné!" De ilyen hozzá állás után, csak megtettem, és nem bánom!
Az tuti,hogy a kínaiak huligánok!:) Ha írsz nekik e-mailt minden infót elküldenek (címet,nevet,helyet,számlaszámot ) meg ami kell! Az árakról meg annyit,hogy ha körülnézel (vatera,bassx,martincar) ugyanezt dupláért adják! De nem a készülék ára a sok az "csak" 63eFt, hanem a szállítás! Ezt a készüléket az angolok 588USD+posta báron vásárolják!
Kínai DVD-k, mind vacak. Vannak jobban sikerült vackok, amik szimplán csak gyengék, de nem mennek tönkre, a rosszabbakat viszont legalább nem kell sokáig nézni. :)
Ezeket annak ajánlanám csak, aki megrögzött szerencsejátékos, de az asszony eltiltotta a játékgépezéstől, és haza kell mennie 5 után. :) Ugyanis tényleg ekkora lutri, hogy lesz-e gond vele, és akkor a garit tudod-e érvényesíteni.
Mi kettőt próbáltunk csak: az első pár hónap után ment tönkre (beestek a gombok!!), a második példány már a dobozból kivéve szar volt. Persze több cserét nem akar az "eladó", a pénz azóta is az ablakban...