Rendszám: CWA-924 Gyártmány: BMW Típus: 520 I Szin: SZÜRKÉSZÖLD A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Egy kis infó, mert nagyon nagy kavarások voltak. :) 1983-ig voltak a keskeny nyomtávosak, globoid csigás kormányművel, lengőtokos (olajos) hátsó futóművel. A Garde-t már leírtam. 1984-től jött az újabb kasznis, ahol az első index felkerült a fényszóró mellé, hátul nagylámpás hátfallal és még sok apróbb változással. Futómű elöl-hátul széles nyomtávos, fogasléces kormányművel (kivétel néhány 1984-es évjáratú, ahol széles nyomtávhoz csigás kormányművet szereltek, de ez nagyon ritka), hátul lengőtokos futóművel. 1986-ban jött a Rapid és a 130-as, ami 4 ajtós kaszni volt, de műszakilag Rapid (4 dugattyús féknyereg elöl, száraz hátsó futómű, 5 sebességes váltó. Az utastérben is voltak változások, de erre most nem térek ki, ahogy a 120GLS-re sem. 1988-ban a 135-ös és 136-os motorokban a vashengerfejet felváltotta az alu hengerfej, ez került később, 1990-től a Favoritokba is. Kis szériában készült injektoros változat is (135GLi és Rapid RiC). Ezek mellett 1989-ig a 105-120-asok tovább készültek olajos futóval és vashengerfejes motorral, néhány a vége felé 5-ös váltóval.
Ja a Garde 4-es, a Rapid (és 130-tól felfelé) 5-ös váltóval jöttek ki a gyárból.
A hagyományos 4 ajtósok Mlada Boleslavban, a Garde, Rapid és az extra 4 ajtósok Kvasiny-ban jöttek le a futószalagról.
nos ekkora kavarásról nem tudtam:-( kérdés, lim. kivitelben melyik modell készült száraz féltengellyel, ill készült e egyáltalán? volt egy ilyen réges-rég a rokonságban és nem vizsgáztatták le sümegen mondván hogy ilyen nem lehet....
Garde elöl keskeny nyomtávos, viszont fogasléces kormányművel szerelt. Hátul száraz féltengelyes futóműves, de még keskeny nyomtávval. Rapid ugyanez, csak elöl-hátul széles nyomtávval és elöl 4 dugattyús féknyereggel (a Garde-n úgy tudom még csak 2 dugattyús volt).
a széles futóművek már nem globoidcsigás kormányművel készültek, hanem fogaslécest kaptak, és a Rapid már nem DeDion (lengőtengelyes) hátsófutóművet kapott.