"Tény, hogy az emberek töbsége nem olvassa el a telepítőben megjelenő szövegeket. A letöltési helyen semmi nem int az óvatosságra."
Igen, de épp azért (is) van a fórum, hogy tisztázódjanak a dolgok. Mint ahogy tisztázódtak is. Kár lenne, ha a fentiek miatt nem lenne ez hivatalos MVV útvonal.
Ezen elvitatkozgattunk már. Tény, hogy az emberek töbsége nem olvassa el a telepítőben megjelenő szövegeket. A letöltési helyen semmi nem int az óvatosságra. Arról sincs szó, hogy bármi a Global-ba is pakol. Mitől szabványos az Xtracks és mitől nem ennek a pályának a bővített sínkészlete? Az Xtracks elfogadott, egységesített, a fejlesztők rendszerint ez alá fejlesztenek. Az ehhez szükséges dokumentáció is benne van a csomagban.
"Bp-Nyíregyháza vonal telepítése itt a fórumon olvasottak alapján "kissé" macerás." (IST)
Ismer valaki ilyen szépen kidolgozott, objektumgazdag MAGYAR és villamosított pályát ? Én nem. De ha van, szóljatok, érdekel.
Nem tudom miért volt macerás egyeseknek és miért nem másoknak (köztük nekem sem, aki 43 éves fejjel biztos nem tartozom az ifjú titánok közé ...)
Néhány dolgot azért megjegyzek:
1.) Az alap activityket törölje, aki nem akar a consistok cseréjével bajlódni
2.) A Global mappáról egyébként is illik biztonsági másolatot csinálni minden olyan alkalom előtt, ha tartalma változik.
Szóval, időnként cserélgetni kell az azonos nevű, de értelemszerűen más-más helyre mentett Globalt -t, ennyi az egész, ezért kárpótol a pálya szépsége, kidolgozottsága. Sőt ! Jadro lapján is említett ugyancsak tetszetős KMJ megy a "nyíregyházás" Global-lal is, nem kizárt, hogy még egynehány vonal is elfogadja ...
"ami heti 2 kötelezően teljesített menetet jelent."
Akinek ez sok, az nem való mozdonyvezetőnek !
Megint csak azt tudom mondani, tapasztalatból, hogy ez márpedig sok. Valószínűleg 1-2 hétig még menne a dolog mindenkinél, aztán pedig jönnének a kifogások, hogy most ezért nem tudtam, most azért nem, stb.
Ezért van az, hogy a vezénylésen kívüli meneteket is elfogadjuk. Tehát lehet végigmenni a pályákon magánszorgalomból (vonalismeret jelleggel), az is bekerül a statisztikába, értékelve lesz. De csak az után, hogy az illető teljesítette a kötelező feladatát.
Szerintem két pálya elég. Mondjuk a Bakony és a Budapest-Nyíregyháza, mindkettő nagy sikert aratott. Továbbra is amelett lobbizok, hogy legyen villamosított vonal. Sajnos a Bp.-Vác iszonyúan objektumszegény, amit azért is fájlalok, mert az utat a valóságban több százszor megtettem, Vácon lakom. :-((
Lobbiznod nem kell, mi is szeretnénk egy villamosított vonalat is.
Csakhogy a Bp-Nyíregyháza vonal telepítése itt a fórumon olvasottak alapján "kissé" macerás. Nem az én tisztem megítélni, hogy alkalmazható lesz-e vagy sem, de ha készül hozzá egy (esetleg kettő-három) olyan file, amivel lehet normálisan telepíteni, és ami elvégzi a Global könyvtár (vagy micsoda) ide-oda másolgatását adatvesztés nélkül és egyszerűen, akkor gondolom felkerül a játszható vonalak listájára.
De erről majd tényleg inkább más fog nyilatkozni, én ugyanis nem értek hozzá.
"Akinek ennél több ideje van, az lop csal és hazudik :))))"
Nem biztos, lehet, hogy háromkor letészi a lantot a munkahelyén és családja sincs.
De ezt nem azért írtam, hogy heti tíz járatra osszon be az igazgató :-))
Ez igaz.
Lehet, hogy rosszul emlékezem, de nem csak azokat sorolja fel amikben hibáztál?
A teljes lista kellene pont azért, hogy egy százalékos értéket be tudjunk lőni az egyes hibákra összehasonlítva őket.
"ami heti 2 kötelezően teljesített menetet jelent."
Akinek ez sok, az nem való mozdonyvezetőnek !
Szerintem két pálya elég. Mondjuk a Bakony és a Budapest-Nyíregyháza, mindkettő nagy sikert aratott. Továbbra is amelett lobbizok, hogy legyen villamosított vonal. Sajnos a Bp.-Vác iszonyúan objektumszegény, amit azért is fájlalok, mert az utat a valóságban több százszor megtettem, Vácon lakom. :-((
Én nem tudom megcáfolni, mivel egy vonatot levinni másfél, két óra is lehet, tehát heti négy óra menne el azzal, hogy csak vonatozok. Egy ember, biztosan, heti egy vonatot tud szerintem(!) levinni. Akinek ennél több ideje van, az lop csal és hazudik :))))
Válasz tippem: az értékelést is úgy kell menteni, mint egy screenshotot. De ez csak az én tippem. Ebben az esetben pcx kiterjesztéssel a szokott helyre kerül.
"60 kilométeres vonal heti 5-10 vonatpárral"
Én többre tippelek.
Én tapasztalat miatt nem. Sőt!
Számoljunk csak!
Heti mondjuk 8 vonatpár, az 16 vonat. Egy hónapban ez 64, és még csak az egyik vonalról volt szó. Ha mondjuk 3 vonallal számolunk, akkor az már 192 vonat, amit valakinek közlekedtetnie kellene.
Legyünk optimisták, és mondjuk számoljunk 20 emberrel, aki jelentkezik az MVV MSTS üzletágához, és nem hagyja abba 1-2 hónap után. Ez esetben nekik havonta nagyjából 8 menetet kellene lefutniuk, ami heti 2 kötelezően teljesített menetet jelent.
Ami meg (megintcsak tapasztalat alapján) nem valószínű, hogy összejön. Lásd még időhiány.
Más, ha valaki szórakozásból végigmegy egy ilyen menetet, és megint más, ha komolyan veszi és minél inkább megpróbálja jól végigcsinálni az activity-t.
Sajnos nem hiszem, hogy összejön akár a heti 8 vonatpár is egy pályán. De legyünk optimisták, cáfoljon meg minden MSTS rajongó! :-)))
Kérdésem: Az értékelés mentése során mely könyvtárba és milyen fájlkiterjesztéssel kerül az értékelés ? Gondolom ezt kell majd beküldeni e-mailben az MSTS igazgatónak. Igaz ?
"Azzal azért remélem mindenki tisztában van, hogy az MVV tevékenysége inkább a szimuláció felé próbál közeledni és nem a játék jelleg felé."
MAXIMÁLISAN EGYETÉRTEK.(Ennek szellemében szoktam olyanokat írni, hogy de jó dolog az animált és élesműszeres kabin, nem pedig azért, hogy bosszantsam bizonyos mozdonyok alkotóit.)
A minor általában mozdonyvezetési problémák esetén kerül elő. Ilyenek lehetnek : sebesség-korlát túllépése (persze, csak kis mértékben), gyorsítás közben hirtelen fékezés, véletlen vészfék használat stb. :)) A major már sokkal súlyosabb, ilyen például, ha nem állunk meg egy menetrend szerint megadott állomáson. :))
Látom, ötleteltek itt ezerrel MVV MSTS kapcsán.
Ehhez ma csak annyit tennék hozzá, hogy valóban sokmindent meg lehetne csinálni, sokmindent szeretnénk is, de van ami egyrészt technikailag, másrészt emberhiányilag, harmadrészt időhiányilag nem biztos, hogy megvalósítható.
(Negyedrészt:) Azzal azért remélem mindenki tisztában van, hogy az MVV tevékenysége inkább a szimuláció felé próbál közeledni és nem a játék jelleg felé. Tehát lehet mindenkinek saját beosztott gépe, de elég hülyén néz ki egy mondjuk 60 kilométeres vonal heti 5-10 vonatpárral, nagyjából 40 mozdonnyal, nem?
Mindegy, ma este lesz MVV találkozó, ami lényegében az MSTS és az MVV keresztezéséről fog szólni, a leendő MSTS igazgató részvételével.
Más, de nem annyira:
A menetek értékeléséhez szeretnénk tudni, hogy az MSTS értékelő lapján mit jelent a minor illetve major (ha jól emlékszem) probléma?
Van erre valakinek valami tippje?
Ha szeretne valaki H0-ás modellvasúti sínt a TS-ben, akkor nézze meg a the-train.de-t.
Ilyen csúnya síntextúrát rég nem láttam. A készítő beszkennelte a ROCO modellvasúti sínt. Olyan műanyag lett az egész. %P
osfan: A kép bejön, szépek a kocsik, de ha azt írom be, hogy:
http://balkanrail.atw.hu
és ütök egy Entert, semmi érdemlegeset nem kapok (bár valami bejön.)
Nem tudod, hogy az általad említett olasz Truman honnan, milyen néven tölthető le ?
Csak azért kérdeztem rá mert a Bo olyan fucsán nézett ki ebből a szemszögől, és már megilyedtem, hogy a megestetejü kocsikból akarod átfesteni. Az NDK-s nagyon szép. Bo-n még lenne mit csiszolni. A többi átfestésed mikor lehet majd letölteni?