Keresés

Részletes keresés

V63-017 Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12040
Zsivány!

Igen, az! Miért, nem lehet rajta észrevenni? Vagy valami baj van vele?

Csitti

Előzmény: Zsivany (12015)
VBL Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12039
"Tény, hogy az emberek töbsége nem olvassa el a telepítőben megjelenő szövegeket. A letöltési helyen semmi nem int az óvatosságra."

Igen, de épp azért (is) van a fórum, hogy tisztázódjanak a dolgok. Mint ahogy tisztázódtak is. Kár lenne, ha a fentiek miatt nem lenne ez hivatalos MVV útvonal.

Előzmény: www.arvai.hu (12038)
www.arvai.hu Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12038
Ezen elvitatkozgattunk már. Tény, hogy az emberek töbsége nem olvassa el a telepítőben megjelenő szövegeket. A letöltési helyen semmi nem int az óvatosságra. Arról sincs szó, hogy bármi a Global-ba is pakol. Mitől szabványos az Xtracks és mitől nem ennek a pályának a bővített sínkészlete? Az Xtracks elfogadott, egységesített, a fejlesztők rendszerint ez alá fejlesztenek. Az ehhez szükséges dokumentáció is benne van a csomagban.
Előzmény: VBL (12037)
VBL Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12037
"Bp-Nyíregyháza vonal telepítése itt a fórumon olvasottak alapján "kissé" macerás." (IST)

Ismer valaki ilyen szépen kidolgozott, objektumgazdag MAGYAR és villamosított pályát ? Én nem. De ha van, szóljatok, érdekel.

Nem tudom miért volt macerás egyeseknek és miért nem másoknak (köztük nekem sem, aki 43 éves fejjel biztos nem tartozom az ifjú titánok közé ...)
Néhány dolgot azért megjegyzek:
1.) Az alap activityket törölje, aki nem akar a consistok cseréjével bajlódni
2.) A Global mappáról egyébként is illik biztonsági másolatot csinálni minden olyan alkalom előtt, ha tartalma változik.

Szóval, időnként cserélgetni kell az azonos nevű, de értelemszerűen más-más helyre mentett Globalt -t, ennyi az egész, ezért kárpótol a pálya szépsége, kidolgozottsága. Sőt ! Jadro lapján is említett ugyancsak tetszetős KMJ megy a "nyíregyházás" Global-lal is, nem kizárt, hogy még egynehány vonal is elfogadja ...

Előzmény: IST (12036)
IST Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12036
"ami heti 2 kötelezően teljesített menetet jelent."

Akinek ez sok, az nem való mozdonyvezetőnek !

Megint csak azt tudom mondani, tapasztalatból, hogy ez márpedig sok. Valószínűleg 1-2 hétig még menne a dolog mindenkinél, aztán pedig jönnének a kifogások, hogy most ezért nem tudtam, most azért nem, stb.
Ezért van az, hogy a vezénylésen kívüli meneteket is elfogadjuk. Tehát lehet végigmenni a pályákon magánszorgalomból (vonalismeret jelleggel), az is bekerül a statisztikába, értékelve lesz. De csak az után, hogy az illető teljesítette a kötelező feladatát.

Szerintem két pálya elég. Mondjuk a Bakony és a Budapest-Nyíregyháza, mindkettő nagy sikert aratott. Továbbra is amelett lobbizok, hogy legyen villamosított vonal. Sajnos a Bp.-Vác iszonyúan objektumszegény, amit azért is fájlalok, mert az utat a valóságban több százszor megtettem, Vácon lakom. :-((

Lobbiznod nem kell, mi is szeretnénk egy villamosított vonalat is.
Csakhogy a Bp-Nyíregyháza vonal telepítése itt a fórumon olvasottak alapján "kissé" macerás. Nem az én tisztem megítélni, hogy alkalmazható lesz-e vagy sem, de ha készül hozzá egy (esetleg kettő-három) olyan file, amivel lehet normálisan telepíteni, és ami elvégzi a Global könyvtár (vagy micsoda) ide-oda másolgatását adatvesztés nélkül és egyszerűen, akkor gondolom felkerül a játszható vonalak listájára.
De erről majd tényleg inkább más fog nyilatkozni, én ugyanis nem értek hozzá.

Előzmény: VBL (12032)
VBL Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12035
"Akinek ennél több ideje van, az lop csal és hazudik :))))"

Nem biztos, lehet, hogy háromkor letészi a lantot a munkahelyén és családja sincs.
De ezt nem azért írtam, hogy heti tíz járatra osszon be az igazgató :-))

Előzmény: Törölt nick (12029)
IST Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12034
Ez igaz.
Lehet, hogy rosszul emlékezem, de nem csak azokat sorolja fel amikben hibáztál?
A teljes lista kellene pont azért, hogy egy százalékos értéket be tudjunk lőni az egyes hibákra összehasonlítva őket.
Előzmény: Törölt nick (12025)
VBL Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12033
"Bp.-Nyíregyháza gyors 3 óra 32 perc :))"

Mint ahogy a valóságban is előfordul, vannak járatok, melyek nem teszik meg a teljes távot.
Nem feltétlen kell 3 és fél órás aktivitikben gondolkodni.

Előzmény: Ptrmarci (12031)
VBL Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12032
"ami heti 2 kötelezően teljesített menetet jelent."

Akinek ez sok, az nem való mozdonyvezetőnek !

Szerintem két pálya elég. Mondjuk a Bakony és a Budapest-Nyíregyháza, mindkettő nagy sikert aratott. Továbbra is amelett lobbizok, hogy legyen villamosított vonal. Sajnos a Bp.-Vác iszonyúan objektumszegény, amit azért is fájlalok, mert az utat a valóságban több százszor megtettem, Vácon lakom. :-((

Előzmény: IST (12027)
Ptrmarci Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12031
Bp.-Nyíregyháza gyors 3 óra 32 perc :))
Előzmény: Törölt nick (12029)
Ptrmarci Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12030
A TS - saves - pályanév alkönytárban találod meg az alábbi néven :
activitynév_naphóév_órapercmásodpercEval.rtf

( Megismételtem a 11367-es hozzászólásomat :)) )

Előzmény: VBL (12026)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12029
Én nem tudom megcáfolni, mivel egy vonatot levinni másfél, két óra is lehet, tehát heti négy óra menne el azzal, hogy csak vonatozok. Egy ember, biztosan, heti egy vonatot tud szerintem(!) levinni. Akinek ennél több ideje van, az lop csal és hazudik :))))
Előzmény: IST (12027)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12028
Válasz tippem: az értékelést is úgy kell menteni, mint egy screenshotot. De ez csak az én tippem. Ebben az esetben pcx kiterjesztéssel a szokott helyre kerül.
Előzmény: VBL (12026)
IST Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12027
"60 kilométeres vonal heti 5-10 vonatpárral"
Én többre tippelek.

Én tapasztalat miatt nem. Sőt!
Számoljunk csak!
Heti mondjuk 8 vonatpár, az 16 vonat. Egy hónapban ez 64, és még csak az egyik vonalról volt szó. Ha mondjuk 3 vonallal számolunk, akkor az már 192 vonat, amit valakinek közlekedtetnie kellene.
Legyünk optimisták, és mondjuk számoljunk 20 emberrel, aki jelentkezik az MVV MSTS üzletágához, és nem hagyja abba 1-2 hónap után. Ez esetben nekik havonta nagyjából 8 menetet kellene lefutniuk, ami heti 2 kötelezően teljesített menetet jelent.
Ami meg (megintcsak tapasztalat alapján) nem valószínű, hogy összejön. Lásd még időhiány.
Más, ha valaki szórakozásból végigmegy egy ilyen menetet, és megint más, ha komolyan veszi és minél inkább megpróbálja jól végigcsinálni az activity-t.
Sajnos nem hiszem, hogy összejön akár a heti 8 vonatpár is egy pályán. De legyünk optimisták, cáfoljon meg minden MSTS rajongó! :-)))

Előzmény: VBL (12022)
VBL Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12026
Kérdésem: Az értékelés mentése során mely könyvtárba és milyen fájlkiterjesztéssel kerül az értékelés ? Gondolom ezt kell majd beküldeni e-mailben az MSTS igazgatónak. Igaz ?
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12025
Akkor nem értem, mi a kérdés? Ezt jelenti, nem mást. Alatta van a részletezés, hogy mi volt a minor és mi volt a major problem, vagy hogy is.
Előzmény: IST (12023)
IST Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12024
Igen, igen, ez lesz az.
Nincs erről valakinek egy pontos leírása?
Előzmény: Ptrmarci (12021)
IST Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12023
:-)
Erre azért én is rájöttem.
Előzmény: Törölt nick (12019)
VBL Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12022
"Azzal azért remélem mindenki tisztában van, hogy az MVV tevékenysége inkább a szimuláció felé próbál közeledni és nem a játék jelleg felé."

MAXIMÁLISAN EGYETÉRTEK.(Ennek szellemében szoktam olyanokat írni, hogy de jó dolog az animált és élesműszeres kabin, nem pedig azért, hogy bosszantsam bizonyos mozdonyok alkotóit.)

"60 kilométeres vonal heti 5-10 vonatpárral"

Én többre tippelek.

Előzmény: IST (12018)
Ptrmarci Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12021
A minor általában mozdonyvezetési problémák esetén kerül elő. Ilyenek lehetnek : sebesség-korlát túllépése (persze, csak kis mértékben), gyorsítás közben hirtelen fékezés, véletlen vészfék használat stb. :)) A major már sokkal súlyosabb, ilyen például, ha nem állunk meg egy menetrend szerint megadott állomáson. :))
Előzmény: IST (12018)
oldmumus Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12020
Ez majdnem olyan mint a BUBOR es a LIBOR;-)
Előzmény: Törölt nick (12019)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12019
A minor alacsonyabb szintű hiba, a major magasabb, komolyabb hiba.
Előzmény: IST (12018)
IST Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12018
Látom, ötleteltek itt ezerrel MVV MSTS kapcsán.
Ehhez ma csak annyit tennék hozzá, hogy valóban sokmindent meg lehetne csinálni, sokmindent szeretnénk is, de van ami egyrészt technikailag, másrészt emberhiányilag, harmadrészt időhiányilag nem biztos, hogy megvalósítható.
(Negyedrészt:) Azzal azért remélem mindenki tisztában van, hogy az MVV tevékenysége inkább a szimuláció felé próbál közeledni és nem a játék jelleg felé. Tehát lehet mindenkinek saját beosztott gépe, de elég hülyén néz ki egy mondjuk 60 kilométeres vonal heti 5-10 vonatpárral, nagyjából 40 mozdonnyal, nem?
Mindegy, ma este lesz MVV találkozó, ami lényegében az MSTS és az MVV keresztezéséről fog szólni, a leendő MSTS igazgató részvételével.

Más, de nem annyira:
A menetek értékeléséhez szeretnénk tudni, hogy az MSTS értékelő lapján mit jelent a minor illetve major (ha jól emlékszem) probléma?
Van erre valakinek valami tippje?

Zsivany Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12017
Nincs meg valamelyikőtöknek az a könyv (album), amelyben Budapest térképét légifotókon jelenítették meg?
Zsivany Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12016
Ha szeretne valaki H0-ás modellvasúti sínt a TS-ben, akkor nézze meg a the-train.de-t.
Ilyen csúnya síntextúrát rég nem láttam. A készítő beszkennelte a ROCO modellvasúti sínt. Olyan műanyag lett az egész. %P
Zsivany Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12015
Repaint?
Előzmény: V63-017 (12001)
VBL Creative Commons License 2004.04.15 0 0 12014
osfan: A kép bejön, szépek a kocsik, de ha azt írom be, hogy:
http://balkanrail.atw.hu
és ütök egy Entert, semmi érdemlegeset nem kapok (bár valami bejön.)
Nem tudod, hogy az általad említett olasz Truman honnan, milyen néven tölthető le ?
V63 106 Creative Commons License 2004.04.14 0 0 12013

Kedves Topictársak!

A VM15 oldal szervert vált előre láthatóan 4-6 napon belül. Az esetleges fennakadásokért (amik szerintem nem lesznek de hátha) elnézést kérünk!

Pic789 Creative Commons License 2004.04.14 0 0 12012
Csak azért kérdeztem rá mert a Bo olyan fucsán nézett ki ebből a szemszögől, és már megilyedtem, hogy a megestetejü kocsikból akarod átfesteni. Az NDK-s nagyon szép. Bo-n még lenne mit csiszolni. A többi átfestésed mikor lehet majd letölteni?
Előzmény: osfan (12010)
peti 19 Creative Commons License 2004.04.14 0 0 12011
Honnan lehet letölteni?
Előzmény: V63-017 (12001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!