Ha az általad irt okból letiltott akkor esetlegesen a követkető reset akciót próbáld ki.
Troubleshooting Steps
After 3 consecutive unsuccessful startup attempts, the heater will lock itself out from any further start attempts. The heater may also enter the lockout mode after experiencing an overheat condition. Before troubleshooting the heater, ensure heater is not in the Lockout mode by performing the following reset procedure:
Az F2 biztosíték a 75 ösben a motortéri biztosítéktábla 8 as helyén van.
A 3-as lábra érkező külső hőmérséklet szenzornak is 12V kellene adnia? Mert az most nem ad 12v-ot. A 3-as lábra is adtam 12V-ot, de úgy sem indult. Régebben az 1-es lábról el lehetett indítani.
De akkor mi lehet a hiba? Direktben sem tudtam elindítani. A kályhán az 1,3,4,6, láb van bekötve. Az órától megkapja az 1-es láb a 12V-ot.
Néhány napja kifogyott az üa a kocsiból. Valószínűleg ezért kattogott hangosan. Lehet, hogy fellevegősödött a rendszere? Vagy ez miatt letiltott a kályha? Ötlet?
Impulzusgeneratorral :) vagy a sufnimodszer ha gyorsan inpulzusszeruen adod ra az aramot akar egy nyomogomb segitsegevel. A szivooldalat csovon keresztul tedd be egy edeny uzemanyagba hogy lasd ha elkezd szivni. Ugyelj a szikrakra mert konyen begyulladhat ha benzines a rendszer. Egyszerubb ha szakihoz viszed.
A kályha, bekapcsolásakor küld neki 12v-ot, de a pumpa nem reagál. Leszerelés után próbáltam elindítani, de csak minden kontaktnál moccant egy minimálisat. Folyamatos táp alatt nem csinál semmit.
Szia! Hülye Hiba.....! Nem tudom,a Webastoban nem vagyok még annyira otthon,úgy tudom az 1-10-ig írja ki a hibákat...!? Megérkezett a Webasto hibaolvasóm,kb.egy hét és beletanulok...! (telepítés,kábelgyártás a próbapadhoz,program megismerése/használata stb...)
Volt ma egy kis riadalom. Reggel a fűtés nem indult (bár a távirányító szerint igen), illetve a kocsiban OFF-ot, majd megint ON-t nyomva beindult, csak rövidesen kikapcsolt. A belső szellőztetést meg egyáltalán nem indította be. (az mondjuk továbbra is elszomorít kicsit, hogy a méregdrága csúcstávirányító nem tud róla, hogy nem megy a kályha (ergo nincs kommunikáció a vészleállításokról, csak hogy sikerült-e elkezdeni a beindítást az ON gombra), ezzel már a múltkor is átvert)
1 órára rá pont egy szerelőnél jártam más ügyben, mondom nézzünk rá VAG-COM-mal, hátha rá van kötve a Rencerre. Nem, viszont tele volt írva a kocsi hibatárolója. (Volt nemrég akksi-lemerülésem jó párszor.) Nosza törlés. Megyek haza, újra próba. Ekkor a szellőzést (a kocsi digit klímáját) már beindította, de a füst az dőlt. A motortérből is, nem csak lentről.
Na itt az idő szakemberhez fordulni: telefon elő, Webasto márkaszerviz... - Hát sajnos durva a naptárunk, szóval vagy a jövő hét, vagy MOST.
Go. Szépen alánéztünk, és egy jókora jégdugó nézett vissza ránk. Hőlégfúvó, csavarhúzó, jég ki, ima Kelet felé, aztán bekapcs. A füst dől megint mint állat, nézek nyugtalanul a szakemberekre (közben pánikszerűen nyitjuk a garázst, mert irtózatos a büdös&füst), de azok csak kedves, elnéző mosollyal nézik a füstgenerátort, mint fáradt szülő a csintalan gyereket.... majd lassan kiégett a rendszer, kijött belőle minden kaki, és elkezdett üzemszerűen működni.
Köszönet a gyors és gáláns segítségért a Webasto márkaszerviznek, már másodjára! Csak ajánlani tudom őket.
Szia! A kályha nem fog elindulni amíg nem érzékeli az üz.pumpát vagy esetleg a vízszivattyút. A 'nagyon' hangos kattogást esetleg akkor csinálja ha elfogyott belőle az üzemanyag.....,de nem kizárt,hogy tényleg behalt a pumpa. Nem javítható,de a Webastohoz aránylag olcsón lehet szerezni.
Webasto 12 v termo top z/c kályha, üa.pumpája nagyon hangosan kattogott néhány nappal ezelőtt. Jelenleg nem indul a kályha. Feltételezem a pumpa feküdt meg. Kérdéseim: Ha a üa. szivattyú rossz, akkor a kályha, bekapcsolásakor meg sem nyekken? Javítható- e a szivattyú? Köszi
nekem is rakoncátlankodott néhány napja. tavaly elég idegesítő volt már a sok 31-es hiba (Combustion air blower motor) ezért szét lett szedve és a motor kicsit meg lett reparálva. azóta nem is volt gond. asszem szerdáig. mikor is ülök az autóban, motor nem jár, kályha igen (várom a feleségemet) egyszer csak megszűnik az "égés-hang" oltári nagy fehér füst, szépen szabályosan szellőztet és megáll. 54-es (Flame cutout in high mode) és a rég nem látott 31-es hiba. mivel az utastérbe is jutott egy kis füst, lehúztam a megfelelő ablakokat és kiszellőztettem a kocsit. eközben ugye kikapcsolt a távirányító. újra bekapcsoltam és a hibakód: "HH" látott már valaki ilyet? és mit jelent. hibalistát töröltem és azóta is hiba nélkül működik.
Öreg DBW-46-s kályhánál, ha mostanára már csak másodjára indul be, persze akkor nagy füst közepette, merre induljak el? 1 éve vetem bele új égőkosarat, lehet az izzító gyengélkedik? Bár akkor mért mindig másodikra indul el? És a szellőztetés sem ér sokat, dízelnél, mert füstöl rendesen, mikor enyhe robbanás szerűen beindul másodikra. Üdv és köszi
Sziasztok! Nem itt említette valaki,hogy a kályha elektronikáját le kellene választani a kályháról és bevinni a kaszniba....?(Sharan/Galaxy/Alhambra fórum) Én megcsináltam,behoztam a vezérlőt a vezető ülés alá és tökéletesen működik! Nincs kitéve sós lének,hőingadozásnak meglátjuk így meddig bírja...!?
hibátlan, Webasto thermotop T dízel vizes állófűtés eladó a legjobb ajánlatért. ajánlatokat a jeepy@citromail.hu ra várom, esetleg telefonon Nagyon keveset használt, 2szezont használt ,már 5éve csak állványon van és évente párszor beindítom pár percre. 2500cm3-ig jó, rém egyszerű a beszerelése, a visszafolyó gázolaj tölti fel az üza.tankját. nem can buszos csak pozitív és test kell neki Telestart távirányítóval és külön programozható órával is 06 30 9914-256
Tudja valaki most mennyibe kerül egy új Thermo Top C vezérlőelektronika? Esetleg valaki tud ilyet? Akár sérült, törött, működésképtelen kályha is érdekel aminek jó az elektronikája..