Szerintem az egy folytás rajta, nyugottan hegesztezsd be. Azért szed le a leömlőt is a hengerről és nézd meg nincs egy félhol alakú szűkítés a csőbe. Ha van, ki kell köszörűlni belőle, hogy ne legyen kissebb a cső keresztmetszete.
Van egy Hurricane 90-esem és az volna a kérdésem hogy a kipufogón van egy kis vékony cső. Na az mi a fenére való? Sikerült megütnöm egy fekvőrendőrön és letört. Na most értelem szerűen ott kifúj. Le lehet azt hegeszteni? kell az valamire? Mi a szerepe?
Nekem is volt ilyen problémám és én is azt hittem hogy meg van húzva a kerék de mégse. Nekem le kellett tekernem a kerékcsavart lepucolni a menetet a tengelyen és az anyában is majd megkentem zsírral és utánna mehetett vissza a csavar és jó lett. Remélem neked is csak ennyi lehet a gondod.
Üdv! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a hátsó kerék kis mértékű kotyogását mi okozhatja? A kerékanya rendesen meg van húzva. Szerelői tapasztalatom közel = 0-val, ezért kérdezném, hogy a kerékcsapágyon kívül lehet-e más a probléma? Maga tengely meg sem mozdul, csak a tengelyen a kerék. Nem nagy mértékű, kb a kerék szélén nagyjából 1 mm-t tud dőlni-mozogni. Menet közben fel se tűnik, fura hangja nincs a keréknek, csak kicsit aggaszt. :) A motort ismeretlen előélettel vettem 6800km volt akkor benne, most 7800 körül jár. Ha ez az infó számít egyáltalán valamit :)
Ha netán kerékcsapágy lenne, annak a cseréje házilag megoldható? (hőlégfúvóm van...) Vagy egyszerűbb magát a levett kereket egy szerelőhöz elvinni?
Előre is köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal!
Szia! Hétvégén volt időn foglalkozni a robogóval. A relé cselé megoldotta a hibát. Annyi a változás, hogy amikor indexelek akkor nem hallok kattogást. Most "csendben" indexelek.
A fejidom rejtette el a relét a műszerfal alatt. De persze, hogy lebontottam végig. :)
Engem is utol ért a rozsda átka. Kész röhej, hogy rozsdamentesnek árulják ezeket a kipufogókat. Csak addig rozsdamentes amíg le nem ég a rávitt lakkréteg. Utána így néz ki.
Korábban próbálkoztam már autónál kipufogó festékekkel de nem váltak be, idővel mindegyik lepergett, leégett.
OFF (ezen a képen mondjuk pont a kipufogó leömlő nincs rajta, de azért látható a cél) :-))
ON
Most kipróbáltam a Cink spray-t, ez kimondottan kültéri, 700c-ig hőálló. Majd elválik, hogy mennyire tartós.
Egy rövid leírás róla: ZINCOSIL cink spray
Hideg cink spray hegesztett felületek bevonására, vagy korábban már galvanizált felületek javítására (korlátok, galvanizált szerkezetek, karosszéria elemek, atmoszférikus hatásoknak kitett fém szerkezetek). Megnövelt fedőhatás, kb. 30 mikron vastag filmet képez egyszeri felvitellel Kiváló oxidációval szembeni ellenállás (hosszú ideig ellenáll só párás ködnek) Elasztikus filmet képez bármely felületen, védve azt az oxidációtól Fényes tónusú, nagyon hasonló a tűzi horganyzáshoz Gyorsan szárad (3 perc alatt a felszínen) és nem képez cseppet Festhető, vagy végleges védőrétegként is alkalmazható Nagy kopásállóság
Kicseréltem, pöcc-röff indul. DE Már csak egy kérdésem van ha a helyzetjelzőt felkapcsolom az alapjárat marad olyan 1300-1500 fordulat, de ha a tompítottat is felkapcsolom akkor lemegy 1000-1200-ra néha le is fullad.Ezt a régi akkunál is csinálta.
Sziasztok! Adott egy Keeway Matrix 50 ccm-es robogó.Eddig bár ritkán (heti 2 alkalommal),de jártam vele. Tegnap délután menni akartam vele de a digi kujelzőn az akku töltöttségi szint nullát mutat,világítás index fék minden világít működik, de indításnál se kép se hang a kijelző pedig teljesen elsötétül,de csak ha a gombot nyomot,hogy indítson.Egész este töltőn volt gondolván,hogy lemerült,reggelre töltött is az akku de ugyanúgy se kép se hang. Mi lehet a bibi szerintetek? Esetleg zárlatos az akku vagy más elektromos baj?Kb 5 napja használtam akkor minden rendben volt.Köszi előre is a segítséget ha valakinek van valami ötlete. Csaba
Nocsak-nocsak :) bármennyire hihetetlen de fogalmam sem volt, hogy milyen motorom van :) Keeway-hez kertem 4 hozzászólással korábban segítseget, és ma megnéztem Motorro Desire 50 4T -m van. De a kérdésem ettől meg érvényes. Sehol nem találok. Segítség kellene. Köszönöm.
Sziasztok. Soha nem volt gondom a motorommal, ma ez a dolog is megszűnt. Elindulás után egyszer csak nem tudott felpörögni a motor, kb 30-40 km/h-ig megy, majd úgy mondanám, hogy megfullad. Először azt gondoltam, hogy gyertya probléma lesz, mert már 10.000 km van bent de még soha nem volt cserélve, majd jobban átnézem, és akkor veszem észre, hogy a légszűrő?/kipufogó? le van szakadva. Ilyen összekötő csövet honnét tudok szerezni? Rendelni lehet valahonnan? Ettől lehet a probléma, hogy nem tud kipörögni, megfullad? Vagy ez ki tudja mikor szakadt le, és itt más hiba is lesz?
Üdv az Uraknak! Ha esetleg valakit erdekel,van elado komplett kipufogom,konyokkel,rozsdamentes acelból gyári állapotban,sztem jobb mint festegetni a meglevöt :-) .keeway hussaron volt.tovabba megvan a gyári hengerszettje is,hengerfejjel mindennel.emailom publikus.
Lehet takarítani házilag. Le kell venni, de a benzincsövet dugózd le, mert kifolyik a benya a tartájból.
Érdemes üzemenyagszűrőt is cserélni, de vigyázz a felrakásnál az irányra. Nyíllal jelzi a benzin folyásirányát.
Fúvókákat is át kell pucolni. Lehet venni spéci tisztítót is, de én benyával és sűrítettlevegővel szoktam megoldani. Legyél körültekintő és inkább fotózz, ha még nem csináltál ilyet. A rugóra és a súbetűre főként. Könnyű berakni forditva a rugós részt. Majd meglátod.
Hőálló kipufogófesték. Fekete, ezüst színben. Autósboltokba, nagy gazdaságos vagy madaras boltban. Festés elött azért drótkeféld át, rozsdamarózd esetleg és legyen portalan.
Kísértetiesen hasonló tűnettet már tapasztaltam én is. A gyertyapipa belsejében van egy rugós stift, ezzel kapaszkodik a gyertya recés végéhez. Nálam ez lágyult ki a hőtől és hol volt szikra, hol nem volt. Néha napokig gond nélkül ment, máskor meg minden 10m-en megállt. Én nem is jöttem rá magamtól, egy tapasztalt szerelő vette észre.