Keresés

Részletes keresés

Mcemru Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12431
igen, már megszagértette nekünk az FJR topikban :)
Előzmény: kazam123 (12422)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12430
Ha ket kipufogo es Bandit, power es klasszikus stb. akkor regebbi GSX1400-at vennek.
Lehetoleg kek-feher szinben. :-)

Amugy nem valaszoltal meg, hogy milyen motorjaid voltak. :-)
Előzmény: Tuningpgy (12429)
Tuningpgy Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12429
Az esést nem számolom bele a kétdobos játéknál, ne kerüljön rá sor azt mondom. Na a hozzáférhetőség az megint egy érdekes dolog. Aláírom hogy elég szar lehet zsírozni meg takarítani de a hang bízok benne hogy kárpótol érte.
Láncszettet mennyi időnként cseréltek átlagba?
424.247 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12428
szia

én 201cm-s vagyok, a Bandit így is kényelmes, és egy túraplaexivel még a szél sem érne :)

P
Előzmény: Tuningpgy (12393)
ovadriva Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12427
Hehe, ja meg ket oldalt vakarhatod az utas raolvad cipotalpat :D
XX-nek is 2 dobja van emlekeim szerint, probald meg, nekem a 196 centivel XX-en az volt a baj, hogy az oldalidomba vertem a terdem.
Asszem kicsit regebbi tura-sport kawanak is volt ketoldali dobja, ha ez a szived vagya.

Sose volt dupla kipufogos motorom, azert azt szamold bele, hogy valahol zsirozni kene a motort es a guminyomast ellenorizni, en az ilyet szivesebben csinalom kenyelmesebben (pl. nem egeti le az arcom a dob amikor lehajolok) :D
Előzmény: Fuxa (12426)
Fuxa Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12426

nem rossz az, de akkor miért nem nézel olyan mocikat pl. régebbi, CB, XJR ne adj isten fazer... de azzal számolj, bármely oldalra dölsz, akkor ez is valszeg sérül ;o))

 

 

Előzmény: Tuningpgy (12425)
Tuningpgy Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12425
Ami tetszik a motorokba általában az a kétoldali kipufogó. Nem tudom miért de az eddigi gépeimen mindig egy oldalon volt a kipufogó. Szeretném ha kétoldali lenne a gépen. Nem tudom hogy mit eredményez, teljesítménybe meg nyomatékba de szeretném ha kétoldali lenne. Meglehet oldani ezt banditon? Milyen hatása van?
köszi
Tuningpgy Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12424
Hali.
Most van időm olvasgatni meg írogatni.
teljesen igazatok van arra a megállapításra jutottam, a bandittal kapcsolatban. Mivel a méretei megfelelőek nekem a teljesítményről meg rosszat nem igen hallok, nem csak tőletek hanem közvetlen barátoktól ezért úgy gondolom megfelelő gép ez.
Ha meg mégse az én esetem akkor még mindig tudok módosítani.
Azért gondolkozok ennyit ezen mert nem akarok feleslegesen pénzt kiadni egy olyan dologért amit nem tudok szeretni bizonyos okokból.
Na a bandit nem ez a motor én úgy gondolom, nekem régóta tetszik minden tekintetben, csak olyantól szerettem volna megkérdezni a véleményét akinek van vagy volt már ilyen. Persze nem baj ha akkora az illető mint én (196-7) mert az tud reálisan írni róla a számomra.
Köszi mindenkinek a segítséget.
zöld_I Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12423

Ja, olvastam Attit ;)

Előzmény: kazam123 (12422)
kazam123 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12422
Saját szememmel egy konkrét esetet láttam de mint később kiderült másnak is gondja van a 150-es Z6-al.
Deauville-en gyári 150-es méretben a szélén "szoknyája" van a guminak ami a 180-ason (banditomon) nincs. Egymás mellett állt a 2 motor. Állítólag perem közelében kiszámíthatatlanul viselkedik(beesik a motor megindúl a segge stb..)
Előzmény: Mcemru (12420)
kazam123 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12421
Azt azért tisztázzuk hogy 3000-es fordulatnál a bandita simán kitol magából 70-80 lovat. Szerpentinezésnél igen észnél kell lenni hogy ki ne forgasd magad alól. Igaz itt nincs 200-as tempó. Relatíve alacsony fordulaton nagyon dinamikusan lehet vele motorozni.
Ha pályázni akarsz ne vegyél banditot. Ott csak pilinckázol vele.

Amit én megnéznék a banditon kívül: CB1300, Pan-European, FJR
Előzmény: Tuningpgy (12413)
Mcemru Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12420
nyilvan mas, mas a merete a guminak, mas a felninek is
de motornal gyaritol nem igen erdemes elterni, nagyon sokat tud valtozni a menettulajdonsag
ezeket lehet h 120/60-rol 120/70-re, vagy akinek hatul 6-os felnije van az 190-180 kozt szabadon varialhat, de tobbet en nem nagyon tartok okos dolognak
Előzmény: kazam123 (12419)
kazam123 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12419
A 150-es Z6 esetén érdemes utána olvasni mert ahogy én tudom problémás. Már ha 1cm-nél kisebb para csíkot akarsz. A 180-asnál nem áll fenn ez. Más a profiljuk.
Előzmény: Mcemru (12417)
KRAVEN Creative Commons License 2010.05.06 0 0 12418
1,2 görbevázas szériaállapotút pörgess 6000 fölé. Megmutatja hol lakik a magyarok Istene!!!

Nem bántásból írom, de szerintem nem vagy képben, hogy mit villant egy ilyen "gyenge" Bandit. Egy-két nagyszájú már revidiálta a nézeteit, miután vittem őket egy kört :-)

194 cm vagyok és elférek rajta, szóval próbáld ki nyugodtan. Ha a számháború vonz akkor vegyél sportmotort 160 lóval ami az utcán sokkal kihasználhatatlanabb. Csak egy kérdés: szerinted hány lóerő szükséges egy agyeldobós élménymotorozáshoz (elárulom, hogy még a 98 is sok... :-))
Előzmény: Tuningpgy (12413)
Mcemru Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12417
ha az akkori Banditra 110/70-17 és 150/70-17 a gyári méret, szerintem azt vedd
elöl szinte biztos keskenyebb a felni mint a következő modelleké, de valszeg hátul is
ez meg összenyomja a profilt, billegősebb érzetet ad kanyarban, beesős lesz tőle

Dunlop Roadsmart
Michelin Pilot Road 2
Bridgestone BT021 v BT023
Metzeler Roadtec Z6 (Interact)

én ezeket ajánlom, kb 55-58e körül tudom odaadni (volt ez 265ös árfolyamon :)
Előzmény: Scott (12410)
ovadriva Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12416
Szia! FJR1300 már nem játszik árban? erő van, pakolhatő és ekkora magassaggal és nagyobb testsúllyal is használható. Használtan is annyi sajnos mint egy autó :(
Előzmény: Tuningpgy (12413)
Norbu4 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12415
Nekem 1250-es Banditom van nagyon jó gép tunig kipu+Power =119LE ,125 Nm.....Semmi rángatás mint a villanymotor!!!187cm -rel tökéletesen elférek.Lehet megköveznek itt érte de azért a CB 1300-ast is nézd meg az is egy nagyon jó moci!A fék sokkal jobb mint a Banditon.
Előzmény: Tuningpgy (12413)
zöld_I Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12414

Mégegy kérdés: Eddig milyen motorod volt?

A 160 LE egyszerűen kihozható, kb 150-200e ft+beépítés. Ebayről. De  magában nincs értelme. a fék, futőmű alapből is gynegébben teljesít, mint a blokk, és elég gyorsan kifáradnak. Tehát ahhoz, hogy kimotorozd, komoly upgrade kell, az meg sokszázezer megint. Szóval próbálj ki egy szériát. Meg fogsz lepődni ;-) 

Előzmény: Tuningpgy (12413)
Tuningpgy Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12413
Feltennék egy kérdést.
Ugyebár én 196-7 cm vagyok, szeretem az erős motorokat, (nem kell hogy szétforogja az agyát csak elég ha erős) de a magasságom miatt nem árt ha túra jellegű mert a sportgépeken majom a köszörűkövön szindróma van (tudom mert már volt részem benne és saját magam is kiröhögtem volna az tuti).
Milyen motort javasolnátok?
Jelen pillanatba az elmondásaitok alapján eléggé a bandit 1.2es pártján állok a tartóssága és teljesítménye, nyomatéka alapján. De ha tud valaki felmerülhető lehetőséget akkor szivesen megnézem a palettát.
Az árról csak annyit hogy nem veszek annyiért mocit amennyiért házat kap az ember. Csak ésszerűen.
Köszi skacok
Tuningpgy Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12412
Teljesen jól látod szerintem a dolgot. Én nem tudtam csak sejtettem, hogy ilyen ok miatt van "kissebbˇ teljesítménye a bandit 1.2es motorjának mint a többi 1.2esnek. Azért gondolkozok a banditon mert a 196-7 cm-el nehezen férek el mocikon ˇkényelmesen ˇ de viszont szeretem az erős gépeket. Mint mindenki tudja az erősebb vasak olyan kicsik hogy nem nekem tervezték őket. ezért vágyok ilyen dolgokra de persze csak ésszerűen. Banditon egyszer volt szerencsém ülni, de csak ráülni mert mint mindig rohant a gazdája és nem tudtam kipróbálni de elmondásaitok alapján nem tartanám rossznak.
Előzmény: Ba701 (12411)
Ba701 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12411

Bár zöld I megirta, de még egyszerűbben fogalmazva az a kétütemű kipufogónyilásváltoztatás olyan mint a négyüteműeken a változó szelepvezérlés. Ennyi. Nekem is 1,2-em van. Mentél már vele ? Ha nem próbáld ki ezt is meg a TL1000-t is (vagy amit akarsz) A Bandit nyomatékra van hangolva ezért változtatták meg a karakterisztikáját és vették vissza az előd GSXR-ben nagyobbat teljesítő motor teljesítményét. A változtatásért cserébe azonban már a pincéből tolni kezd. Nem sportgép, hanem túramotor a Bandit. Ha áthangolod akkor pont azt veszted el ami a Banditot azzá teszi ami. Ha 160 lóerős gépre vágysz végy egy olyat ami azt alapból tudja , még anyagilag is jobban jársz. Én így látom, bár mindenki azt teszi ami a szíve vágya. Ja és még nem sikerült kimotoroznim a 98 lóerejét ,és már azt hiszem nem is fogom.( inkább kivárom a természetes halált :)  )

Előzmény: Tuningpgy (12408)
Scott Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12410
Sziasztok! 98-as 600-as Banditra a gyári gumi méret (most is ez van fent) 110/70R17 és 150/70R17. 2000-től viszont már 120/60R17 és 160/60R17-tel szerelték. A kérdésem az, hogy ha most veszek új gumikat érdemes a 120-160-as párost venni, vagy maradjak az eredeti 110-150-es méretnél? A másik, hogy milyen típust érdemes, mert minél többet olvasok a témában, annál jobban összezavarodok? Előre is köszi a segítséget :)
Mcemru Creative Commons License 2010.05.05 0 0 12409
hátha még menni is tudna vele! :)

ellenben neked is ezt tudnám mondani, kurva sok meg nehéz is a gyári, tök felesleges az a sok pénz erre a sok lóra, inkább ilyen vezetőképzéseken, meg pályanapokon (meg gumikon :) költsd el, többet ér!
Előzmény: Tuningpgy (12408)
Tuningpgy Creative Commons License 2010.05.04 0 0 12408
Azt a mindenit. Látom vágod ezt a témát. Az lenne a kérdésem, hogy milyen ára van mindennek a 160 lónak saccra? Mert így mindjárt más lenne a leányzó fekvése.
Előzmény: zöld_I (12407)
zöld_I Creative Commons License 2010.05.04 0 0 12407

Az kétüteműeken van, a kipufogó csatorna átmérőjét szabélyozza. Az újabb gixereken és régi yamahákon van ilyen "exup" szelep. Ahhoz, hogy ez egy banditon működjön valamelyest, sok százezret kéne egyedileg CNC-zett alkatrészekre meg elektronkára költeni. Ha már tuningot akarsz:

 41-es karbisor, '92-es Gsxr 1100 vezértengely+szívósor egy nyitott dobbal 140 lovat ad a hátsó keréken. Ez még fokozható yoshimura veztengellyel, 1300ccm-es Wiseco big bore kittel. 160 ló is kihozható belőle. Csak minek. Én még 26 ezer km után majd összesz@rom magam rjata sokszor :D

Előzmény: Tuningpgy (12405)
zöld_I Creative Commons License 2010.05.04 0 0 12406

"Alul nyomatékszegényebb lett valamelyest"

 

Tegyél bele 110-es főfúvókát, aztán kapaszkodj :D

Előzmény: Skier (12402)
Tuningpgy Creative Commons License 2010.05.04 0 0 12405
Ismét egy kérdés a nagyvilágba!!!
A hvégén mentem egy krossz géppel és volt rajta a tulaj elmondása alapján egy power szelep fogalmam sincs hogy az mi, vagy mit csinál de úgy meglódult mint annak a rendje főleg ahhoz képest hogy 125ös volt és 48 lóerő. Persze szinte biztos hogy tized annyit se bír ki egy agyonhúzott gép mint egy gyári. Szóval mi ez a power szelep, és érdemes-e banditra ilyet kóburálni?
Tuningpgy Creative Commons License 2010.05.04 0 0 12404
Akkor biztos valami adózási nyavaja van ezek a lóerők miatt, gondolkoztam már rajta én is de nem igazán jutottam dűlőre. Szóval szebb a hangja de nem olyan erős mint a sportdobbal de felül meg szépen dolgozok. gratula hozzá
hulyeur2 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 12403
Sziasztok,


Ajánljatok légyszi Pesten egy jó gumist. fel kellene rakni az új garnitúrát (már megvan)...

köszi
üdv
Csanád
Skier Creative Commons License 2010.05.04 0 0 12402
Ígyvan. Gyári dobbal is 110 lovat mérnek ezeken a motorokon. Ez a 98 ez valami határérték miatt van. Nem gondolkoztál még el azon, hogy miért van annyi 95-99 ló közötti gép? ;) Sztem itt valami adózásos móka lehet valami távoli országból. Az enyémen van egy nyitott dob. Alul nyomatékszegényebb lett valamelyest, de fent nagyon tud üvölteni, és pörgősebb is lett tőle. Jah, és szépen, kellemesen durrog. Tehát lehet ezekből "ütős" hangot is előcsalogatni. Bár az elején én örültem hogy nyomatékszegényebb a moci (éppen érezhetően) a sportdob miatt, mert nagyon erősnek éreztem, most már visszatenném a gyárit, de mivel Bp-n is használom, úgy vagyok vele, hogy inkább hallható legyen...
Előzmény: Tuningpgy (12399)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!