"Meg miota napi szinten kell latnom az jellegmezoit kezdek kiabrandulni"
elirtam(aztan meg lemerult a telo). ez a audi tdi-re ertendo(V6)
Bátyám, lehet hogy tényleg megártott a 9 év, én az audi 100/A6 '91-'96 közötti 2,8 literes, hengerenként kétszelepes benzines V6-osra gondoltam, ami nagyjából bír mindent, amit szeretnél.
Kicsit olyan szétszórtnak tűnsz, vagy én ülök fordítva, az is lehet:-)
Azért keresnék chip tuningos, illetve autódiagnosztikával foglalkozó szakembert, mert 2 hete vettünk egy 1.9 PDTDI, 116 LE, 6 sebességes, IV-es Golfot, ami 8-8,5 liter eszik, ami nagyon sok.
Vagy rosszul van megchippelve, vagy pedig az eladó által is említett PD felújításnál rontottak el valamit de nagyon.
A fogasztást azért tartjuk soknak, mert az 1.9 TDI, 110LE, összkerekes Passatunk alig eszik 6 litert, a Golfnak még jobbnak kéne lennie.
Örülnék, ha valaki tudna ajánlani szakembert Székesfehérvár vonzáskörzetében, de Budapest is belefér a dologba.
el lett felejtve, h hogyan lehet normalis applikaciot csinalni. megtartottak egy 15-20eves applikaciot, ami az ugyfelnel megy. a ciklusra meg csinaltak egy masikat (ez most nem ujdonsag, mert lehetett elmult idoben eleget hallani rola), de vhogy az hogy most olyat kene csinalni, amivel az ugyfel is talalkozik es nem eshet hanyatt (h kerreg, rangat stb)... es foleg h ilyen applikacio sok munka az erthetetlen.
"Meg miota napi szinten kell latnom az jellegmezoit kezdek kiabrandulni"
elirtam(aztan meg lemerult a telo). ez a audi tdi-re ertendo(V6). mercedes defnitiv jobb. de amit renault-bol lattam meg az is.
VW 1,2tdi (delphi) is katasztrofa
elsö ranezesre Audi/VW hardver atgondoltabb (es nem gagyi minoseg mint pl. a fiat), talan azert birja es konnyebben szerelheto es azert tartjak sokan eletben
Akkor bocs, elnéztem, nincs egyébként ilyen motorkódja a mercinek, M111940, M111960 van.
amiket irsz arra nincs zöld alapbol plakett, nemet varos ugrik. ado 300euro, legolcsobb biztositas 640€/ev=940euro es nem huzhat 2T-t (s124 2T huzhat). S124 300€-bol kompletten meguszhato, bemetek vele varosba es jelenleg 0.48€/L a gaz. W202 M111e20 elmegy 10L gazzal (130-140 palya) 13L 180-200km/h. 10L lpg 4,80€, abbol 4,3L diesel jön ki... (1,10€/L-rel)
amugy nem jarok kocsival, mert a balkan interstate-n csak dugo es idegbetegek vannak (igaz most utoljara iden 2x mentem kocsival 900km=13h)
amugy van egy zöld plakettes 1,9tdi golf 3 kombim (azaz lassan fatere), de 940€/evet sokkalok es csak 1,2T-t huzhat. (ott a sharan 1,9tdi, de az meg inkabb 1000€/ev)
Namost ezt már nem tudom kibogozni, lehetőségnek ott volna egy C4 100/A6 2,8V6 170PS nem kotró audi, öreg is, gázt is bírja(Hitachi MPI van benne), gyors is, sokat is húzhat.
Vagy vegyél olyan autót, aminek tetszik a színe:-))
az AJM (116le pdtdi) csigaja van rajta. 502 csuccsal böven kiszolgalja a 11 pumpa a teljesitmenyt.
sacc/kb tul sok gondolkodas nelkul:
a 116le toltonyomasara huznek 10%-t es a mennyisegre +20% (116le+20% =140le)
jo olaj+olajszuro, olajcserenkent cserelt minosegi legszuro es kifujasmentes toltolevegorendszer es kiganyejazott szivosorral mennie kell h nem jarja nagyon a veget...
hali. olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy passat b5 1.9tdi '99 ahh motorkodos autom és kis teljesítmény növelésre gondoltam. mivel hosszutávon használom az autot ( német-magyar) ezért nem egy 1xhasználatos versenymotor a cél :D. most arra jutottam hogy egyenlöre egy 110es afn gyári csúcsát kapja meg egy chippel. vagy egy 502 es csúcsszettet. szerintetek melyiket lenne érdemesebb?
marcius ota 19ekm corsa, 8ekm mx5, 2ekm ismeros s202-je (amit ha összeadok elosztok 7*12 =49ekm)
igazabol a C6 BPP-tol indult a beszelgetes es h azt nem. ha egyszer vmikor auto, akkor nem c6 bpp (bar ha odaadja 4000€-ert akkor lehet megis, de hosszutavon nem tartom meg, de 4000-ert meg is tudok töle szabadulni...)
ha vmikor vmi, akkor vagy corsa helyett egy uj (>2 ev, >40ekm) eldobos auto (J astra 1,6b + LPG, mitsu lancer 1.6 + LPG, ami epp kifuto es nem kozvetlen befecsis benzines) + egy S124 (ami huzhat 2T-t & youngtimerkent biztosithato & benzines >eu2) vagy 9 szemelyes busz (trafic vagy ami epp kifuto modell es olcso).
MX5 NA a S124 eseten biztos marad, mert kell egy hetkoznapi auto a youngtimer biztihez es olcso a fenttartasa (117euro + 88euro ado+bizti). meg kulonben is valoszinuleg marad, mert hatsokerekes, powerplantframes kabrio szervo, kpzar, elektromos ablak nelkul egy vicces dolog. vigyorgas garantalt :-)
bar a corsa jelenleg gurul 9 liter LPG-vel (4,35€/100km) 1 szemellyel 140-ig teljesen ok, 170-ig elviselheto, 190-hez(limiter emelve, LPG map bedusitva + több gyujtas) kell nemi lejto. Racionizalas folyamatban (klima ugrott, 2. szonda ugrott, aktiv szentartaly ugrott. valszin kozepdobot is kidobom, mert kezd szethullani, esetleg katot is)
jelenleg heti 600km + privat(legyen 40-45ekm), de ez erosen valtozo. 2012vege-2015kozepe (kicsi több mint 2,5 ev) kozott mentem ossz vissz 40ekm-t, ami evi 15ekm.
Kéne egy megbízgató chip tuningos elérhetősége Fejér megyében. Pető Jánost már ajánlották, de elérhetőséget nem tudtak adni, és a gugli nem a barátom, vagy rosszul kerestem rá, mert nem találtam.
"Őszinte leszek, ezeket a huszonéves vackokat épeszű ember már nem fogja elvállalni javítani, külön-külön se tudják rendesen beállítani, nemhogy még a gázt hozzá(ugye benzinen szinte tökéletesnek kéne lennie, utána lehet rendesen gázzal beállítani)."
havernak tavasszal raktak be a 1997-s S202/M111E20-ba az LPG-t szappanosek Tasson. M111E22 nem KE-Jet, hanem szekvencialis motronic.
"Egy ilyen idős Motronic ML 4.1, vagy egy KE-jet már hemzseg a kisebb-nagyobb hibáktól, azt megjavítani jóra totál bukó egy szervíznek, nem foglalkoznak velük már itthon se, meg még utána a gázzal szenvedni...szvsz ne dobjál ki rá pénzt."
szerviz kozeleben sajnos regen jartam, mert nem engedhetem meg. Nemet szerviz draga, magyar szerviz hetvegen nincs nyitva, ha meglatja a kulfoldi rendszamot dragabban dolgozik mint a török kint es ha elhozod es es visszauton szethullik, akkor azt sem tudod, h mit es miert szedett szet.(meg persze ha felhivod szettarja a kezet) (mert mar elöfordult, h x javitas(fek/szilent) utan egyszer nem volt ra idöm elvittem es olyan dolgok lettek szetszedve, amiket teljesen felesleges volt lebontani.
Uj kocsit meg nem kell szervizbe hordani... (azaz uj kocsiban idokozonkent folyadekokat, szijakat es feket kell cserelni - azert nem nem viszem el...). komolyan gondolkodtam egy J astra kombin, mert ujonnan 12500€-t adtak ev elejen(+600€ a LPG), de annak is eleg sok a biztositasa (az kb cakk/pakk 540€/ev bizti+ado) es nem huzhat csak 1.2T-t
"Mire kéne az autó, hazajárni vele?Golf4, Octavia, Toledo/leon tdi nem játszana, azok jobb választás, szerintem."
amiket irsz arra nincs zöld alapbol plakett, nemet varos ugrik. ado 300euro, legolcsobb biztositas 640€/ev=940euro es nem huzhat 2T-t (s124 2T huzhat). S124 300€-bol kompletten meguszhato, bemetek vele varosba es jelenleg 0.48€/L a gaz. W202 M111e20 elmegy 10L gazzal (130-140 palya) 13L 180-200km/h. 10L lpg 4,80€, abbol 4,3L diesel jön ki... (1,10€/L-rel)
amugy nem jarok kocsival, mert a balkan interstate-n csak dugo es idegbetegek vannak (igaz most utoljara iden 2x mentem kocsival 900km=13h)
amugy van egy zöld plakettes 1,9tdi golf 3 kombim (azaz lassan fatere), de 940€/evet sokkalok es csak 1,2T-t huzhat. (ott a sharan 1,9tdi, de az meg inkabb 1000€/ev)
Őszinte leszek, ezeket a huszonéves vackokat épeszű ember már nem fogja elvállalni javítani, külön-külön se tudják rendesen beállítani, nemhogy még a gázt hozzá(ugye benzinen szinte tökéletesnek kéne lennie, utána lehet rendesen gázzal beállítani).
Egy ilyen idős Motronic ML 4.1, vagy egy KE-jet már hemzseg a kisebb-nagyobb hibáktól, azt megjavítani jóra totál bukó egy szervíznek, nem foglalkoznak velük már itthon se, meg még utána a gázzal szenvedni...szvsz ne dobjál ki rá pénzt.
Mire kéne az autó, hazajárni vele?Golf4, Octavia, Toledo/leon tdi nem játszana, azok jobb választás, szerintem.