hétfőn ha elhozod felrakom neked parda...csak ne fujogasd otthon...azzal nem sok jót teszel neki.bár nem az én kályhám....aki visszaolvas,mert veszi rá a fáradtságot az megtudhatja h ezeket nemigen lehet otthon suszterolni.és egy +takarítás" sosem hoz javulást,cserébe rendszeresen kárt csinálnak maguknak az userek.
Es ilyenkor senki nem vallalja el Budapest es vonzaskorzeteben a diagot... ha esetleg van akinek van muszere vagy pc s diagnosztikai berendezese annak orulnek.
Egyebkent nem egy bonyolult szerkezet. A viz kering azt erzem, a ventillatora rendesen felporog ahogy eddig is, csak fustol es budos majd lekapcsol. Nem kap eleg levegot? Ha esetleg leveszem a legszurojet es kompresszorral atfujom az tisztithatja az egesteret?
nem zavarja ha jól van beépítve a vizkörbe a kályha és annak keringetője.
csak arra figyelj h ha elindítottad a fűtést akkor kb 2 percig ne indítózz,mert akkor a kályha is megterheli az akkut 20 amperrel és ha erre még ráindítózol akkor annyira beesik a fesz h emiatt áll le a kályha....
a te autódban utólagos fűtés van beépítve és amiket leírtál az feszhibára utal így elsőre....szoftverfüggő h mennyi a leállási küszöb az adott c-s kályhában de 9.78-10.85 volt közé esik ez....és elég ha ez alá beesik a fesz 10 mp-re....álltalában annyira van állítva az alsó küszöb határa.
hát ha az indító lábán (ha c-é a kályha akkor az 1-es az) kapja a 12v-ot addig fűtenie kell....hacsak nincs benne időlimit,de az csak a kiegekben szokott lenni,az univerzális allókban soha.lehet ez egy kieg volt....van olyan kieg ami kezeli a keringetőt és c van ráírva nem pedig z/c....
Ez is természetes. A pumpát indítja először, ha az nem indul le is áll az egész folyamat. Aztán leálláskor még szellőztet és a vízpumpát is keringeti egy kis ideig, gondolom, hogy eloszlassa a maradékhőt. Így épül fel a program.
Az időzítőt sikerült bekötni? Lehet, hogy ha arra kötnénk rá a GSM-et működhetne?
Kb. 2hónappal ezelőtt vettem:2002-es 1.9pdtdi passat-ot....+van benne állófűtés.(Webasto Thermo Top C..)
Pár info a problémámhoz:
Ha kint 20fok van fűtés indul időre,manuálisan is ,climatronic-ot vezérli,kapcsolja,megy 20 percig is(mert lekapcsoltam 20perc után)..vétel után pár nappal próbáltam
Mostanában hajnalban -5,-1,5-6 fok fűtés indul,időzítőre,manuálisan de nem indítja a climatronicot vagy elindítja pár perc után megáll.
Ha átkapcsolom "nyárira" akkor működik szellőztet...indítja a climatronic-ot
Van úgy,hogy járatom a motort pár percig,leállítom ,elindítom az állófűtést megy percekig...semmi probléma.De este időzítésre, kézzel is kályha indul ,de a climatronic nem aztán pár perc múlva leáll.
Üzemanyag pumpát hallom,megy,elindul.
Gondoltam először,hogy feszültség probléma,de 11volton is működött rendesen is meg nem is .
Csatlakozókat átmozgattam,vezetékekbe szakadást nem találtam.
Lehet kontakt, vagy vmelyik érzékelő...a probléma?
Kérdésem ......
Kiolvasva nem volt,az autó igen.Autóba nincs hibakód...
Auto inditaskor nem baj ha megy a ketingteto pumpa? Addig ok h leallitom a kazant manualisan ha epp ugy erkezem a kocsihoz, de manualis leallitas utan is kb fel-1 percig meg megy a keringteto pumpa
Igen az normális. Az én kazánom üzemszerűen 2x 30 percet működik, a kocsi beindítása nélkül. Ez az akksi védelme miatt van. Tehát az első indítás után 30 perc leáll, majd manuálisan még egyszer be lehet indítani 30 perce.
Az normalis, hogy fel ora uzem utan egyszeruen kikapcsolja szepen magat? Elobb az egest kapcsolja le, szelloztet, majd kus ido utan a keringteto pumpa is leall.
Na ma sikeresen beinditottam a thermotop c-t kocsin kivul, muhelyasztalon. Elsore ugy tunik hogy szepen teszi a dolgat egy sugarhajtasu vadaszgep hangja kiseretevel :)
A viz himersekletet felnyomja 90 fokra, majd kazant lekapcsolva szelloztet es keringtet tovabb. Ha jol reml8k 80 vagy 85 foknal robbantotta ujra a kazant.
Az normalis, hogy fel ora uzem utan egyszeruen kikapcsolja szepen magat? Elobb az egest kapcsolja le, szelloztet, majd kus ido utan a keringteto pumpa is leall.
Egyenlore kezzel inditottam, mert arra nem jottem meg ra hogy az idozitot hogy is kellene ugy szora birni, hogy a megadott idopontban kapcsolja a rendszert.
Mar csak par "aprosag" es utannajaras es ha minden igaz jovo het vegen beepitesre kerul a tortenet.
Hát ehhez nekem még picit kórán van, de megprópálok kihozni valamit. Ha van még infód szólj mindenképp! Már feltöltős kártyát is vettem. Ha nem jön össze, buktam egy ezrest... :D
Na hát ez a nagy kérdés valóban, erre próbálom keresni a választ. Láttam egy videót amiben a belső programozóegységre kötötték rá, de nekem nincs ilyen egységem.
Egy Renault Espace-ben van egy Webasto Thermotop Z/C típusú állófűtésem amihez tartozó víz keringető szivattyú elromlott. Segítsetek légyszi hol találok ilyet, illetve Ti milyet vennétek bele?
Holnap delelott megkiserlem berobbantani a tendszert meg mielott szetbontom a fel autot, mivel hasznaltan vettem. Allitolag mukodott mielott kibontottak...remelem igazat mondtak.
Kaptam hozza telestart modult, de taviranyito nem volt meg hozza :( igy lehet azt be se epitem. E helyett gondolkodom a gsm vezerlon.