Igazad van , én se forrasztással hanem szorító gyűrűs megoldással rögzítettem volna a régi helyére.
Köszi a felajánlást ,de már meg rendeltem ,mire olvastam a válaszod . Ha minden igaz akkor mára megjön és ma vagy holnap már be is tudom szerelni és lesz megint fűtésem ;)
Információ miatt merészkedtem ide, bár a "testvér márkától" vagyok.
Tehát. van egy Citroen C3 Picassom, 2011-es 1,6 HDI NAVI-s. Ez utóbbi szerkezet kissé megbolondult. Azt ugyan érzékeli, hogy a kocsi mozog, de 30-100 km-en belül mindig máshova pizícionálja, mint ahol vagyok.
Találkozott-e már vki ilyen problmával? Zolysys-t ajánlották. Talán Ő tud megoldást.
Infó miatt lennék itt. Hátha már valaki csinált ilyet.
Be állt vagyis nem megy az utastér fűtésem DENSO tip. /PEU-307 manuális klíma és kapcsoló van hozzá/
Nagy nehezen szétszedtem, a motor-ventilátor része az okés mert ha direktbe kapja a 12V-ot akkor teker. A vent. ház másik oldalába lévő előtét-ellenállást is kiszedtem és az lenne a kérdésem hogy azt hogy és miként tudnám megvizsgálni hogy nem a termoelem ment rajta tönkre?!
A nyíllal megjelölt termoelem mekkora hőfokú és azt hol tudnák beszerezni ha cserélni kell .
"Emellett eladó egy első szériás (2002) 307 SW-be (és talán a kombiba is) beszerelhető, gyári csomagtér elválasztó háló újszerű állapotban, míg egy 307 SW-be való, zöld színű, szintén gyári, plüss borítású ülés, ami a harmadik üléssorba rakható be. Az ülés ki lett bontva, de sohasem volt használva.
A csomagtér elválasztó háló ára: 15 000 Ft A 3. sorba való extra ülés ára: 40 000 Ft"
Ha aláfekszel és nem találod akkor nincs benne, csak a tankban. (Az enyémhez is lehet venni a hazai nagyobb alkatrészeladóknál, kiadja a kereső, csak épp nincs hova beszerelni :) )
Sziasztok. Van egy Peugeot 307 sw 1.6 16v benzin 2004 es autóm. Az lenne a kérdésem ,hogy az üzemanyag szűrőt hol találom meg. Már végig néztem a tank környékét ott nem találom. Csak azért kérdezem mert tegnap óta hirtelen gázadásnál berángat mintha nem kapna elég üzemanyagot. Szerintetek mi lehet a gond?
Üdvözlök Mindenkit!
Van egy 2002 évjáratú 307es kis oroszlánom, 1.4es benzines motorral. Majd 300 ezer km van benne.
Anno az oktató engem úgy tanított, hogy kuplungolok, és úgy indítom. Ma is így jártam. Beindítom, sebességbe rakom, és ahogy engedem fel a kuplungot leáll. Ahogy váltanék, kuplung be... Le áll! Többször csinálja ezt, és már az 5-6dik indítás után érzem a benzin szagot az autóban. Megyek vele pár km-t és mintha mi sem történt volna, utána nem csinálja ha újra elindulok vele.
Igen voltam már vele szerelőnél, de ahogy odaérek semmi baja nincs. Sajna minden hibakód ki van belőle ütve (és már így vettem, katalizátor át van ütve, erről viszont csak az első műszaki után világosítottak fel), na mindegy is.
Nos, ahogy a szerelő megnézi, hát ennek semmi baja. 😂 És ilyenkor gurul el a gyógyszerem!!!
Mondták, hogy lehet az önindítója, lehet más... Ezt csak akkor lehet tudni, ha szétszedi teljesen, de az sem biztos.
Vkinek volt már hasonló problémája?
Tud vki vmi okosságot mondani erre? Azon kívül hogy cseréljek autót?!
Köszi
Időpont előtt 1 héttel van lehetőség módosítani a létszámot, tehát most szeretnél, de majd valami közbejön nem gond. Jelentkezz, csak hogy lássam mekkora helyre van szükségünk. Alsó hangon 20-30 fót jeleztem az étteremnek.
Kulccsal vagy távval mindegy, ugyanaz a tünet: vezető oldali tükröt szépen behúzza, vezető oldali ajtók és csomagtartó szépen zár, ez ok, de a jobb oldali ajtók nem zárnak be és a jobb tükör is épp csak pár centit hajlik beljebb.
Budapesten ki tudná nekem ezt megnézni és meg is csinálni? Köszi!
"Kedves fórumtársunk, aki a keréktárcsákra "lecsapott", megemlítette, hogy ő budapesti, s talán tudna segíteni a szállításban a jövő hét végén (nov. 23-24.)
A szívócsőre csatlakozik egy ilyesmi Y elágazás, ennek mi a szerepe, olyan mintha a turbó nyomás 2 irányból is jöhetne, én még erre is gyanakodtam, szerinted lehetséges, a videón úgy látom 2db pillangó szelep van benne, esetleg érdemes ezt is kipucolni, bár sok értelmét nagy hirtelen nem látom.
Jó ötlet köszi, szóval az egr okozhat ilyet, azt gyanítottam már korább hogy ott valami nem 100% os mert már hideg motornál is melegszik az a saválló cső ami az egr és a szívócső közt van, kb mintha mindig nyitva lenne, de holnap ha hideg a gép újra ránézek, vagy már hideg motornál is melegednie kell, mondjuk a rángatást csak üzem meleg állapotban csinálja.
Ez jól hangzik, szóval csak az Antipollution lámpa volt magányos és végre örök társra talált? Eladásnál és műszaki vizsgánál remélem ezek mind csak értéknövelő tényezők lesznek. Azért mégegyszer, valaki, bp környékén légzsák hiba kiolvasás? :)
Ez egy érdekes dolog. Nekem 2 éven át világított a visszajelző, de hibát sehol sem találtak a rendszerben, így semmit nem is cseréltek. Amikor "sajnos" bekövetkezett a baj, akkor viszont működött a légzsák, ahogy kell. Mondjuk jobb lett volna, ha nem nyílik ki, mert akkor még most is használnám a kocsit...
Kedves fórumtársunk, aki a keréktárcsákra "lecsapott", megemlítette, hogy ő budapesti, s talán tudna segíteni a szállításban a jövő hét végén (nov. 23-24.)
2008 2.0HDI 100kw RHR találkozott már valaki olyan hibával hogy nem mindig de néha elkezd rángatni a motor kb 1400-2000fordulat között, 2000-2200 felet simán húz ahogy kell.