Naháááát,szégyeljétek is magatokat,ilyen egy rámenős TT-s népséget :)
Numek,ha nem lenne évvégi hajtás suliba még talán le is néznék,de az sem biztooos ;) :)
Laci,konkrétan képre gondoltam a kocsidról:)
Amúgy igazatok van,de tuti meg bírnám szokni a jóót. :) rutin...az meg ha lesz akkor majd kihívlak titeket...vicc volt csak :) ....nem bírom a vereséget :D ....csak az a baj h még meg sem kaptam :)
és tényleg nem egyenlő a diesel chiptuninggal,azért is írtam h nem egy kategória :)
Félre ne érts, Te bizonyára egy nagyonjó sofőr vagy! DE! Biztosra veszem, hogy pont az a rutin, ami egy meglehetősen gyors autóhoz kell, az még hiányzik! Egész pontosan a várható veszélyhelyzetkre való felkészültségre és azok kezelésre gondolok. Ezt sajnos nem lehet pár 1.000 km vezetéssel megszerezni. Ez úgy hívják, hogy RUTIN. Ehhez idő kell.
225@TT az nem egyenlő a diesel chiptuningal! :-)
...igaz: néha én is "küzdök" az olajkályhákkal! :-)
Merrefele vagy ? Ha télleg nem vagy otthongubbasztós tipus akkor gyere le most szombaton Balatonfüredre mert lesz egy autóstali , én is ott leszek és talán mehetnénk egy kört h szokjad az utat :)) Utána meg buli ... :)) mit szólsz ??
Laci, ari Vagy,hogy aggódsz,nehogy elszálljak.hihi :) mint már írtam,más kategória azok az autók,amiket írtam,chiptuninggal is...de azért meg tudtam fogni azokat is amikor kellett,19 évesen is :D jah,tesóm bömösét ki is felejtettem.
TT baráti kör,rendes Vagy :) erről jut eszembe, olvastam a hozzászólásokban a TT talikról is, tetszik :) amúgy sosem voltam egy otthon gubbasztós fajta...de most más a helyzet...ha nagyon akarnám már most is megkaphatnám,de most a tanulás az első,fel kell hogy vegyenek az egyetemre :( ....fogorvosnak "készülök" :P :) most még jók a kilátásaim,hogy felvegyenek, de ha megkapnám tuti egész nap úton lennék és megszűnne a tanulás. :)
háát...én az újra gondoltam amúgy,de nem tudom még.
a rosszindulatúság meg szerintem mindenhol meg van az emberekben,úgyhogy necces a roadster. :S
jah,amúgy nekem meg orrmelléküreg gyulladásom van :) most járok lézereztetni és kezd elmúlni szerencsére.
azt hogy nem nőies autó igazából a lóerőkre értettem.
háát,nem tudom hogy a vezetésével mennyire lenne "bajom",max első pár napba amíg megszokom teljesen.turbós autók közül chiptuningos toledot és szintén chiptuningos skoda fabiát vezettem egy ideig,no meg apu A6-át. de persze a TT szerintem más kategória,csak azért írtam,hogy már volt dolgom nem szériaautóval. :)
Numek,Neked ugye ezüst coupe-d van?bocs,ha tévedtem :)
Ha lesz hozzá garázsod (mindkét helyen) akkor ajánlom, ha nem, akkor inkább coupé-t vegyél! (Akarom mondani: vetessél! ,o))
Nem tudom, hogy az újat kapod vagy a régebbit!? Én az újról tudok nyiltkozni: Nagyon jól összeszerelt vászonteteje van. Strapabíró mechanikának tűnik. A zajszigetelése mondjuk elmarad a coupétól (volt TT coupém is, az csipetnyivel halkabb volt), de ez érthető is, a vászontető jellege miatt. Ha kint nagyon fúj a szél, akkor halmozottan zajossá válik. Az enyémbe Bose hangrendszer van, ami képes egyfajta noise copensationra. Tehát valahogy elnyomja a zenével a zajt. Nyilván ez néma utazásnál nem működik! :-) A hőszigetelése példás, néhányszor próbáltam minusz 10-15 fokban is. Nagyon hamar befűti és meglepően jól tartja a hőt.
Én ha a roadstert használom, mindig ügyelek arra, hogy pl. zárt parkolókban használjam. Budapesten bizonyos kerületkben vagy apacslakta részeken garantált lenne szerintem a bicskázás.
Nekem a TT coupém a 225-ös volt. Nem lebecsülendő a teljesítménye és a quattro hajtás miatt olyan mintha sinen menne. Viszont! 19 évesen zéró tapasztalttal óva intelek a felelőtlen vezetéstől! Több hónap kell szerintem hozzá, hogy megszokja az ember! Nagyon vigyázni kell az 1.8T-vel mert olyan 2500-2800 nál jön meg az igazi töltés, de onnan brutális! Könnyen el lehet vele szállni! Simán emberéletbe kerülhet!
Érdemes rá kötni egy fullos cascot!
Ha elég vastag a pénztárcád (akarom mondani a szülőké) akkor nyugodtan taposd a pedált, de szerintem a 2., 3., 50.000 birságnál úgy is elmegy tőle a kedved! ,o)
Egy roadster amúgy sem a féktelen száguldásról szól! Amire oda kell figyelni az a huzat! Nekem pl. most egy enyhe arcüreg gyulladásom van és valószinüleg a kocsitól. Pedig 20 fok alatt elvből nem nyitok tetőt.
Szerintem a TT simán unisex gépkocsi, tehát ajánlom! Legalább bővül Veled is a TT baráti kör! :-)
Szia ! Szerintem is inkább nőies autó, főleg egy roadster.. mondjuk nekem nem jönnek be a roadsterek, de ez az én véleményem. Én is jobban paráznék a vászontető miatt mint ha keménytető lenne, de ez is csak plussz stressz... Nekem is volt vászontetős , szét is szakadt az oldalillesztésnél és onnantol már nem olcsojáték meg macera a javíttatás...A sebességgel meg csak ovatosan ;) Ha nem volt elötte ien teljesítményü turbós autód, akkor érdemes elötte megtanulni vezetni, mert kicsit más hozzáállást igényel mint egy szériaautó.
nem egy noi auto? sztem teljesen az... (senki se sertodjon, nekem is volt) a parom is egy ujra palyazik, inkabb noies mint ferfias. en roadstert nem vennek, pont az ilyen emberek miatt, egy kis vagas es hello. vagy venni hozza hardtop-ot, es akkor minden ok!
Véletlenül találtam rá erre a fórumra,ahogy a TT-ről keresgéltem bővebb infókat.
Van egy olyan érzésem,hogy én vagyok itt az egyetlen nőnemű,de szóljatok,ha esetleg tévedek :)
19vagyok,és jövőre 20.szülinapomra,egyetem előtt lebeszéltem apuval egy TT-t.
nem pont egy női autó,igaz?:) de én egyszerűen szerelmes vagyok belé.
225Le-s roadstert szeretnék,csak kicsit félek a vászontető miatt,mert ugye magyarországon vannak emberek akik előszeretettel rongálják mások tulajdonát irígységből stb.na mindegy,gondolom értitek.
egyébként nem kimondottan városban szaladgálós autónak használnám,2-3 naponta egyetemről hazajönni,ide-oda rohangálni 300-350km-t tuti beletolnék.
és hát a sebesség...imádoom...biztos nem 30al cammognék...nem stílusom :) ne ítéljetek el nő létemre.... ;)
a coupe is tetszik amúgy,de a roadster az álmom :)
Mi a véleményetek?Nagy baj,hogy lány létemre "ilyen" vagyok??