Az lenne a kérdésem, (azon túl, "hogy halott állatokkal is tudok beszélni?")
hogy az előzetes műszaki vizsgálat szerint a bal hátsó kézifék gyenge. Valóban, behúzva kézzel is meg tudom forgatni. Szóval ha a kézifékkarnál feszítek a csavarral a bowdwenen akkor a jobb oldalit is feleslegesen húzza.
A keréknél romlott el a dugattyú vagy valami? Úgy néztem, hogy a keréknél nincs külön a kézifék az olajos féknél.
Valaki adna javaslatot hol tudok állítani rajta vagy mit cseréljek ki?
Nézesd meg Tech-2 -vel ,ott látni adatlistát,abból jobban le lehet szűkíteni,mi lehet a gond,ha lambda szonda "fűtőáramkör szakadt" a pontos hibakód, akkor tuti hogy a motorvezérlő a cserés !!
Lentebb és vissza 2-3 oldallal írtam az én problémámról, ami nekem is az alapjárat okozott! Bár nekem csak a reggeli inditáskor dadogott, és lomha volt.Azt mondta a szaki, hogy igy kezdődik a légtömegmérő halála! Előtte két computerrel is nézték, már ott tartottak, hogy motorvezérlő csere....
Én nálad is a légtömegmérőt mondanám a felelősnek, de ismét csak tippelek! A telefonos hibakódolvasók nem tudom, mennyire precizek, én kaptam fals infókat!
Próbálj meg keresni egy jó műszerest és az le tudja szűkíteni a hibát, mert tényleg bárhol lehet még... :(
Szerintem légtömegmérő... és ha az, ahogy lentebb is írták, csak gyárit, vagy prémiumot! Én VDO-t raktam bele!
Csodás ez a járgány! Kicsit irigylem azt, aki elviszi. Kár hogy a mostani Zafikban nincs OPC, hivatkozva a kicsi keresletre. Nem hinném, hogy csak én igényelném.
Szia! A kábelkötegelő nem jutott volna eszembe... köszönöm az ötletet. A jófogáson láttam anno térkép szoftvert 14EFt-ért, olcsóbb megoldást keresnék, CD70, DVD90-hez nagyon könnyű hozzá jutni, de T&C-hez nem találtam egyenlőre ilyen alternatív megoldást...
Január vége óta tart a fejfájásom az alapjáratom miatt!
Reggelente lefulladt első indításnál 2x 3x majd elindult és ment. Sajnos kiderült, hogy lomha is, de nem volt viszonyítási alapom!
Jani5_RC-nek volt igaza, nagyon úgy néz ki!
Köszönöm Jani utólag is!
Az első szerelő járt a legközelebb a hibához, de mivel nem menet közben nézte az adatokat, nem tudott biztos lenni.
A második szerelő teljesen kizárta a légtömegmérőt, szerintem ő sem nézte menet közben az adatokat!
A harmadik szerelő, egy villamossági szakember, aki sok autó gazdájának okozott kellemes meglepetést! :)
Nem nézem le az előző két szerelőt, mert nagyon jó dolgoznak, nagyon jó szerelők!
Az csak a titka, milyen műszerrel és milyen körülmények között vizsgálják a dolgokat!
Ez egy OP COM műszer volt és szerencsére ott lehettem a tesztnél!
Rögtön mutatta a légtömegmérő hibát, ami az adatokból is látszott.
Ma kicseréltük és teljesen megszűnt a fejfájásom!
Igaz, még csak 15km között mentem vele csere után, ezért várom a holnap reggeli első indítást! :)
Érezni lehetett hogy megjött a lendület és még a nap is kisütött! :)
Lelkemre kötötték, hogy csak gyári alkatrészt vegyek, mert az tuti jó, nem szabad sajnálni!
Opel szervíz 110.000 árat adott meg, én ezt egy nagy kedvességgel meg tudtam úszni 53.000-ből és ebbe belefért még egy külső hőmérséklet érzékelő is!
Kitartás és próbálj keresni egy jó szerelőt, aki megfelelő céleszközökkel rendelkezik, mert nagyon sok fals információ félre tud vinni, ami iszonyatos sok pénz!
Ami pedig a szerelőket illeti, itt a környéken iszonyatos sok melójuk van! Van mikor heteket kell várni, majd ha kiderült a hiba és ha az alkatrész nem valami utángyártott, vagy gyorsan kopó alkatrész, megint napok-hetek, mire megjön! :(
Csak kellene egy szerelő aki hajlandó átgondolni a problémát és foglalkozni vele.
Nem érdekel mennyi az óradíja, nem érdekel ha gyári alkatrészt rak bele, csak legyen rendben az autó.
Ez a harmadik benzin-gázos autóm de eddig nem tapasztaltam ilyen problémát, hogy egyszerűen nem tudnak/akarnak foglalkozni vele.
Gondolom nincs elég szerelő.
Ma reggel beszéltem az egyik magát kiemelten Opelt (is) szerelő független debreceni szervízzel, ahol a tulajdonos azt mondta hogy nem tudja vállalni mert nincs embere aki diagnosztizálná.