Abba a kereszteződésbe elkelt volna egy kanyarodósáv a Gazdagréti út felől a Budaörsi útra. Jó, hogy kicsit faragni kellett volna a dombból, az meg pénzbe is került volna, de jobban kellene, mint az a második puffadt viziemlős a Bikás réten, és a sáv még olcsóbb is lett volna.
Csíki-hegyek u - Örmező metrómegálló 17 perc a 153-assal.
Az ok (részben):
Az új lenti, Budaörsi úti megálló és az ottani zebra miatt már a jobbra a Budaörsi útra kanyarodókat is lámpa irányítja + a megállóba beálló buszok miatt is feltorlódik a forgalom. Egészen a Penny marketig állt a sor.
Legalább 4 lámpaváltás kellett, hogy átjussunk a kereszteződésen. És nem volt semmi baleset. Sima hétköznap délután.
Az jobban zavar, hogy Gazdagrét déli oldalának nincs közvetlen járata a metróhoz. Tán a 153A-nak nem kéne egy kanyart tennie a lenti lakótelepen. Most a metróhoz át kell sétálnom a másik oldalra, ami, nem mondom, egészséges, csak +6-8 perc.
Néha megyek úgy, hogy a 108-asról a metró torkában szállok át a 153-asra. Mire elér a Duna-partra, elég sok embert megmozgat hosszú útja során.
Csak kérdezem: az Infoparkba többen járnak Gazdagrétről?
De akkor is, ha már kétféle van, az egyik maradhatott volna változatlan, annál is inkább, mert a tulodali két járat kétfelé megy. Józan ésszel, akkor a Gazdaréti úti két járatnak is kétfelé lenne célszerű mennie, nem?
A 153-as pedig használhatatlan lett. Rengeteg megállója van. Tegnap 17 perc alatt értünk a metró végállomástól a Csíki-hegyek utcáig.
Korábban a körtérről tartott ennyi ideig az út.
Kipróbáltam oda-vissza a Budafoki út - Szerémi úti megállóig. Odafelé 30 perc volt a menetidő, visszafelé 32 perc. Mindezt úgy, hogy alig volt utas és nem volt dugó.
Hazafelé a Kosztolányitól hárman utaztunk a buszon egészen a metró kelenföldi végállomásáig.
Eddigi tapasztalatom szerint gyorsabb bejutni a körtérre a 139 + 240E párossal (Sasadi úti átszállásssal), mint a 153 + 4-es metróval.
ezer évvel ezelőtt, a megboldogult László atya kezdett ezzel a mézesmdzaggal körözni a telepen (=ökomenikus templom, uszoda, sportpálya)..... ennyit ért a szava :(
Én a Jámborhoz járok, egy gyógyszer iratás egy este, lemész 5-kor 8-ra talán készen vagy. Párszor helyettesítette a Furucz, villám volt. Ennek ellenére sem mennék hozzá.
Ezt már egyszer eljátszották Újbuda busz néven. Nem vált be. És mi lesz azokkal akik nem tudnak a szuperszonikus metrójukkal eljutni oda ahova akarnak?
ja, értem:le a négyes metróhoz, onnan a Keletibe, és vissza 2es metróval a Moszkva térre!!! Mert a 139es ritkításából ez következik.
Pontosabban egy javaslat. Gazdagrét felől, menjen be a Sasadi út felé, és ott el tud jönni a jelenleg épülő buszpályaudvart érintve, majd a sínek mellett tovább az egér út fele. Gazdagrét felé ne menjen be. Feleslegesnek tartom. Akkor szálljanak át az Etele - Tétényi úti megállónál. Ezzel megvalósulhat a metróra ráhordó, valamint a felvevő szerepe. Pirossal jeleztem a Gazdagrétről jövő javaslatot, sárga pedig az ellentétes irány.
Sajnos az autópálya alatt jelenleg nincs jobb megoldás az átjutásra. Pedig lehetne egy közúti aluljárót építeni optimalizált módon a Sasadi útnál. Csak egy sávos alagútra lenne szükség. Akkor őrmező is tehermentesítődhetne.
Ezek a 153-as járatot lassú halálra szeretnék ítélni. :-( Bár én úgy látom, hogy részben a 7E buszt akarnák vele kiváltani. De akkor ne menjen be a pályaudvarhoz azzal a kunkorral. Úgyis érinti a metrót töb helyen.
Név szerint az Allee közelében. A Zsigának már van neve, ezt nem lehet térnek nevezni, elnevezték Újbuda központnak. A forgalma nem sokkal kisebb, mint a Zsigának, már ha egyáltalán. Egyébként a kettő olyan közel van egymáshoz, hogy lehetne a kettőt együtt központnak nevezni. És nagyon elég lett volna a kettő között egy metró megálló, kijárattal a két végén.
Amióta átadták "ismét", csak kihordták a cuccokat, bevittek pár széket, de rendőröknek a színét se látni. Hát akkor most? Közbiztonság? Ki van kiért??? :)