Szia! Én itt szereltettem be mindkét autónkba, három éve tökéletesen működik: http://www.kovialarm.hu/
Nincsenek túl közel, bár attól függ, Te merre laksz :-))
Nem csak tolatóradarral, hanem riasztókkal, UV jelöléssel, minden egyéb járművédelemmel foglalkoznak. Teljesen korrekt, megbízható srác!! És az árai sem rosszak! Üdv, apapék
Köcce, megvolt a reg oda is, de elég pangásnak tűnt az élet, azért nyergeltem át ide. De akkor tolatóradar ügyben majd ott érdeklődöm. Majd biztos lesz még pár n00b kérdésem. :)
Köszi :) Az inditrade szombaton is nyitva van. ;) (mindig náluk veszem a Sonax cuccokat (ablakmosó, gumiápoló, autósampon) A ceedclub.hu-n sokan szereltettek már be tolatóradart. Abban inkább ők a kompetensek. ;) Gyere és regisztrálj be közénk.
Ó tényleg nagyon szép, grat hozzá! Úgy nézem ez nem bántja a fényezést, remek! Akkor azt hiszem ezt fogom kipróbálni. Nekem ezüst színezetben pompázik a gép, nem tudom hogy áll majd neki a mély fény, de rossz nem lehet. De hogy miért kell az összes ilyen boltnak a világ végén lenni szűk nyitvatartási idővel?! Ezt sosem fogom megérteni. Köszi a segítséget! Már csak azt kell megtudnom mennyibe kerül a cucc -> majd zaklatom őket.
Még egy dolog - próbálkozott már valaki utólag tolatóradart beszerelni/tetni?
De, az is jó erre a célra. Amit én belinkeltem az egy mély fényt fog adni a kocsinak.
Nekem a fekete autó olyan lesz tőle, mint a tükör, és pár hétig (hónapig) lepereg róla a víz. Nagyon szeretem. Egyszerű felvinni (adnak hozzá egy szivacsot), és könnyű fényesre törölni. (utána iszonyat sima, és csúszós felületet kapsz) A tégelyem már 2 éve megvan, pedig nyáron minimum kétszer megcsinálom a sajátomat, és az asszonyét Swift-jét is.
Én minden évben átkenem a kocsit 2-3 alkalommal. Általában Sonax termékeket használok, de TurtleWax színpolírom is van. Nem rossz termék, de ha polírozni nem szeretnéd, akkor inkább a következőt ajánlanám neked.
http://sonax.hu/index.php?module=termekek&tid=3
Ha pesti, vagy Pest környéki vagy, akkor legolcsóbban Budaörsön veheted meg az Inditrade-nél (importőr - a Tescóval egy vonalban csak az autópálya másik oldalán)
Egy megerősítést szeretnék tőletek kérni waxolás témában. Csodálatos Cee’dünk ezüst metálfényben pompázik és nem ártana, ha ez így is maradna. Kis karc van a csomitartónál, de nem jelentős, amúgy hibátlan a fényezés. A vásárlás előtt (ez az első autónk) annyit foglalkoztam autóápolással, mint egyszeri politikus a korrupció-ellenes EU-s ajánlásokkal. Hallottam már róla és tudtam, hogy sokak szerint jó. A neten próbáltam informálódni, ezek alapján az alaptézisem a következő: Ha van egy verdád, ami nem karcos, mosd le és kend le waxxal negyedévente, mert védőréteget von a fényre, könnyebb mosni, stb. A waxolás nem keverendő össze a polírozással, ami a fényezésen keletkezett hibákat hivatott kijavítani. A Turtle wax általánosan elfogadott szer, erre a feladatra alkalmas, Tecsóban, nagyobb boltokban 2 rongyért meg lehet kapni. Csak azt nem értem, mosóban a waxolás miért 5 rongynál kezdődik?! Nagyjából eddig jutottam az infókkal. Aki legalább közepesen járatos a témában, kérem bólogasson, vagy ingassa a fejét elektronikus úton. :) A konstruktív segítséget és tanácsokat előre is köszönöm!
Szia. Igen, 2007 május végi. Rozsda nyema. :) Minden műxik rendesen. A légbeömlő az kitartóan nyekereg a szélvédőnél, de a minap drasztikusan kiékeltem. Most kuss van. :)
2007-es Díler gépe. És tudtommal nem volt eddig semmilyen proléma, egyszer az akkuja merült le,mert rajta maradt a világítás plusz benne volt a kulcs ( ha kiveszi az ember a kulcsot magátol mindent lekapcsol).
De régen nem jártam itt. Alig ismerek már meg egy- két régi bútort.
A helyzet: 1.6 CRDI 120.000km! Természetesen kutya baja, gyári fékbetétek, ( nem fékezek:) Elfogyott 2 db stabi pálca, és 2 hátsó gátló (csere gariban anno) Hála a jó utaknak.
Ugyanaz az 1.4 75 lovas motor volt az első generációs Megane-k ben. Valamint az 1998-ig gyártott Megane-kben lévő 1.6 8V, 90lovas motor kerül most a Daciakba is. Nem volt az rossz motor, szerettem benne, hogy 160-nál forgott 4000-et.
Erre azt szoktam mondani, hogy igen, sokkal jobb egy renaultnál egy szintén török összeszerelésű Toyota :D Vagy az az Opel, ami ugyan németországban készül, de török vendégmunkások rakják össze :D A Talicska azért jó, mint amiért a Dacia is. több mint 10 éve kitalált és bevált alkatrészeket raknak bele, míg pl. egy Megane-ben mindíg a legújabb vackok vannak, amiknél 2-3 évig eltart, mire a franciák megszüntetik a típushibákat. De addigra jön a modellváltás, indul a mókuskerék újra :(
Szia! Két éves a kocsim, és szinte a kezdetek óta csinálja: kizárólag esős, ködös reggeleken, induláskor surrog a fék, de a hang 1-2 perc múlva eltűnik. Kia Szabóéknak említettem egyszer, megnézték, de semmit sem találtak. Ha jól emlékszem valamit mondtak a vizes (talán) fékbetétről, amiről elpárolog a nedvesség, ezért szűnik meg a hang. Mindenesetre a hang ellenére a fék tökéletesen működik.
"Többszöri fékezés után némileg csökken a hang, de nem szűnik meg teljesen."
bizonyara valami massziv dzsuva (pld. femdarab) szorult valamelyik fekbetet es a tarcsa koze. szerintem vidd be szervizbe kipucoltatni, mert ha ott marad es nem kopik el akkor szetkurja jobb esetben a fekbetetet rosszabb esetben a tarcsat es az draga leend.