Egy Z20NET motorkódú, 175 pacis, 2003-as Signum tulajdonosa lettem. Keresgéltem itt a fórumon, de nem találtam ehhez a típushoz szerviz ajánlót. Hova vigyem Budapest környékén, ahol értenek hozzá, nem próbálnak meg lehúzni és értelmesek az árak?
Valaki jelezte a fúrumon még régebben (kb 1 éve ) :)) , hogy át tudna nekem írni Magyarország navi DVD-t a vectrámhoz. Sajnos a kocsi Günteréktől jött be, így csak nyugat-európa DVD van hozzá, amin ugye még szlovákia is rajta van, Magyarország meg ugye nincs (illetve így csak a szlovákiának átkeresztelt rész....)
Szóval valaki nem tudná átírni????
Már másfél éve megvan az autóm, de magyarországon még nem használtam a navigációt, pedig ott figyel benne, csak dvd híja van.
Érdekes ez a gyári navi mindenki azt mondja, gogy a DVD alapú navi fos, meg idejétmúlt, de pl. mikor nyáron prágában voltunk, a haver legfrissebb igo-s navival ment elől, jókat rühögtem, mikor elfelejtett lekanyarodni nem is egyszer, mert a maca későn szólt a kütyüből, én viszont mentem a jó irányba, igaz, az én macám németül adta katonásan az utasításokat, de időben....
Kíváncsi lennék, hogy a magyarország DVD is elég részletes-e.
Igen engem láttál, én meg Téged néztelek, hogy vajon felismersz-e :-) Még mondtam is a kollegámnak, hogy ez a Masonka volt, csak nem ismert meg :-) Ott jöttél ki a CIB banknál.
És én meg nem Téged láttalak dunakeszin a pálya utca felé talán 2 hete szombaton?
Azért annyira nem egyszerü a dolog. A 2004-es autódba még a régi verzió (AA jelzésü szenzorokkal) szerelhetö, aminek kell 4 antenna is, meg egy vezérlöegység meg persze ezek kábelezése. A faceliftes modelleknél már csak két antenna van, ezek az AC jelzésü szenzorokkal müködnek. Az Insi meg már szenzorok nélkül dolgozik, kerékfordulatszámból számítja ki a nyomásesést (így csinálja a 2004-es BMW-m is...) Mindent összevéve ez neked egy minimum kétszázezres téma lenne, annyit tuti nem ér az egész.
Esox: nem Téged láttalak valamelyik nap a Mátyás király útnál? Az tűnt fel, hogy nagyon meg lett nézve a GTS... csak későn kapcsoltam. De ha nem Te voltál, akkor jobb is, hogy nem kapcsoltam időben. :)))
Engem az ajtózsebbe az asszony által belerakott fekete hajcsat idegelt pár napig, mire rájöttem :)) azt hittem én is, elromlott valami, mert néha megzörrent. De volt már itt kesztyűtartóban zörgő CD is, ami miatt majd' szétszedték az autót :DD
egy ideje az anyósülés ajtóban lévű üveg olyan hangot ad, mint ha lötyögne. EZ csak erősebb gyorsításkor vagy fékezéskor hallatszik, mint ha vmi az ajtón belül nekikoccanna az üvegnek. Próbáltam mindenféle állásban kézzelmozgatni, de egyáltalán nem lötyög. Mi okozhatja ezt a hangot? Piszokul idegesítő tud lenni.
Nekem volt 3.0 cdti-m, de én nem gyüjtöttem a tömítéseket. Vagy csak nem tudtam róla. :) Mindenesetre olajfolyás nem volt. A TPMS-t be lehet utólag is rakni, de Tech2-vel kell felprogramozni. Ha megy a német, akkor itt tudsz utánaolvasni minden utólagos "extrásításnak": http://www.opel-niedersachsen.de/vectra.html Ha nem megy, szólj.
Iván vagyok és két hónapja boldog C Vectra tulaj. A gép 2004-es 3.0 cdti motoros kombi és automata. Nagyon tetszik erős és kulturált, nem beszélve a méretes utas és csomagtérről.
Két olyan dolog merült fel ez idő alatt, amivel kapcsolatban szeretném megtudni, van-e valakinek tapasztalata.
1. Olajfolyás a szűrőház mellett:
A speciális szerszám miatt (ezt azóta beszereztem, mert a salgótarjáni szervízbe nem kívánkozom többet), amivel a szűrőházat le lehet venni, márkaszervízbe vittem a gépet akkor 103000 km volt benne. Kb. 108e-nél jelezte a fedélzeti, hogy kevés az olaj. Vissza a márkaszervízbe. Megnézték. Szűrőház mellett folyik az olaj, szerintük a tömítés lesz a ludas, mert azt a szar utángyártott Boscht tették bele, amit vittem. Na ja. Szereztem egy új szűrőt és elmentem a saját szerelőmhöz. Kicserélte a tömítéseket, az olaj még mindig folyt ki a ház mellett. Újból szétszedtük, mondom nézze már át kicsit alaposabban. A szűrőházban található olajcső belsejében 5 (!) db tömítőgyűrűt talált, ami 5 korábbi szűrőcsere alkalmával maradt a kocsiban, mert, mint utólag megállapítottuk nagyon könnyen lejön a szűrőről, ha nem ellenőrzik a cserénél, benn maradhat! A tömítőgyűrűk eltávolítása után az olajfolyás megszűnt, arra gondolok, hogy az 5 db gyűrű befordulhatott a csőben dugulást és ezzel túlnyomást előidézve. Ha valakinek van hasonló tapasztalata, örülnék, ha megosztaná.
2. Keréknyomás szenzor
Nincs benne gyárilag a kocsiban, lehetséges-e, hogy az elektronika tudja, csak a szenzorokat és a vezérlőt kell beszerezni és berakni???
Az autóba gyárilag telepített telefon tartó konzolt (ami a gyári rádiót használja kihangosításra) szeretném bluetooth kéessé tenni valahogy...szerintetek létezik ilyen interface?