Holnap.. ha osszeraktam a 3.0 V6 CR mercit.. * mi szinten lemondhat..es ujbol rakerulok a Galaxyra.. mentek minden loggot. aztan ha eredmeny nem lesz.. kozze teszem oket.. ugyszinten ha gyozelem is van.
* szivotorok szelepei szorultak.. (twin port ? ) .. .
Szep jatek.. mint a kartya.. csak felulrol bonthatsz.. also lapok felsok alatt.. nekem az also kellett. :(
Van olyan gyors az eloadat lekerdezes.. hogy eleg neki a muhelyben porgetes.
(de tesztut is volt, > detto )
Mereseket nem mentettem..:( sorban , egymas utan jottek elo a hibak. mindig azt hittem mar jo lesz. :(
De ertsd ..
MAF alapjaraton tol 1.8 V kornyeket. padlogazon 3.4V kornyeke.. denem is forog ki a motor. .. ez ECU oldalon is ott van, nem csak szenzor oldalon..
Tehat a madzag jo..
Uj verzios kiolvaso mar nem voltban adja meg /eloadat/ a MAF jelet.. hanem mg/secben.. de aranyaiban sem tortenik eloadatban akkora valtozas , mit feszben merek szkoppal az MAF jel szaljan.
Gyakorlatilag nincs osszefugges a direktben mert MAF jel kozott... es az eloadat Maf jelehez kepest. .
Ha ugyvan ahogy gondolom.. akkor ez vagy ECU hiba..(mit nem tudom hogy merek ki :@) .. vagy (diag ) kiolvaso hiba..
Maf jel eloadat szerint.. valahol 3-400 mg/sec kornyeken* ... es ebben max +/- 60-as valtozas tortenik alapjarat (stabil. injektor korrekcio 2%-on belul ) es padlogaz kozt.. (itt nem neztem alapjarat stabilizalast. . :)
Meg egy.. alapjarat 850 kornyeke... de MAF jel kicsit magas. Egr uj.
Pugban nem nagyon van szelessavu szonda. (bar ez a mocckod nekem semmit nem mond. googli szerint az egy 2.L 16V. B-s motor. szep darab. tipp a trafo sor. )
A jellemzo gyikja meg az hogy franszia.. de diag megmondja miert kap gerjesztest a MIL. (diag nelkul kialudni sem fog hamar, megha csak gyertya/trafo gyikja van is. )
emellett a szaros fordok Di-ben adagolo kabelkoteg toressel. .. mellette tdci rail nyomas hibaval.. . emellett szerda van.. de eddig 3 vakum iranyito szelepet csereltem mas mas auton., ,mert eresztettek. .(keresd meg hibat, melyik ,es hol ) . pedig elotte evente egyet... :
A heten meghulyultek az autok.. meg az eddig hulyek is. :
(E240 cdi terrorista auto detto Galaxy.
tultoltottek olajjal..az talan kifustolve.. de power =0 .. MAF jel =0. MaF cserelve..
Erre szakadast ir wastegate vezerloszelepre.. az is cserelve.. erre mar power van.. de ugynezki elszallt a turbo... :(
komolyan mondom,,. szeretem a kihivasokat... de neha jo lenne kalacsot sutni.. :(
Ez így nagyon kevés ahhoz, hogy bármit lehessen következtetni. Vedd elő a VAG-COM-ot, és csinálj egy-két menetközbeni loggot, azokról a csatornákról amiben az elvárt és a valós MAF, valamint az elvárt és a valós turbónyomás is szerepel. Ezek ha nem tévedek a 3. és a 11. csatornában vannak. Aztán ezeket tedd közzé. :-) Ezekből már lehet bogarászni. A mérést úgy csináld, hogy a váltót 3.ba teszed, majd ~1800-2000-es fordulattól _padló gázzal_ !!!! elpörgeted olyan 3500-3800-ig. (igen, ez durva megsértése a közlekedési szabályoknak)