Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2010.11.04 0 0 81532

Holnap.. ha osszeraktam a 3.0 V6 CR  mercit.. * mi szinten lemondhat..es ujbol rakerulok a Galaxyra.. mentek minden loggot.   aztan ha eredmeny nem lesz.. kozze teszem oket.. ugyszinten ha gyozelem is van.

 

* szivotorok  szelepei szorultak.. (twin port ? ) .. .

Szep jatek.. mint a kartya.. csak felulrol bonthatsz.. also  lapok felsok alatt.. nekem az also kellett. :( 

fucking job. :( 

 

Jo Ejt Urak.

Előzmény: cam aro (81531)
cam aro Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81531

Van olyan gyors az eloadat lekerdezes.. hogy eleg neki a muhelyben porgetes.

(de tesztut is volt, > detto )

Mereseket nem mentettem..:(    sorban , egymas utan jottek elo a hibak.   mindig azt hittem mar jo lesz. :( 

 

 

De ertsd ..

MAF alapjaraton tol 1.8  V kornyeket. padlogazon 3.4V kornyeke.. denem is forog ki a motor. .. ez ECU oldalon is ott van, nem csak szenzor oldalon..

Tehat a madzag jo..

Uj verzios kiolvaso mar nem voltban adja meg /eloadat/ a MAF jelet.. hanem mg/secben.. de aranyaiban sem tortenik eloadatban akkora valtozas , mit feszben merek szkoppal az MAF jel szaljan.

 

Gyakorlatilag nincs osszefugges a direktben mert MAF jel kozott... es az eloadat Maf jelehez kepest. .

 

Ha ugyvan ahogy gondolom.. akkor ez vagy ECU hiba..(mit nem tudom hogy merek ki :@)  .. vagy (diag ) kiolvaso hiba..

 

Maf jel eloadat szerint.. valahol 3-400 mg/sec kornyeken* ... es ebben max +/- 60-as valtozas tortenik alapjarat (stabil. injektor korrekcio 2%-on belul )  es padlogaz kozt.. (itt nem neztem alapjarat stabilizalast. . :) 

 

Meg egy.. alapjarat 850 kornyeke... de MAF jel kicsit magas. Egr uj.

 

*hasra pacsi.. csak aranyokat tukroz.

Előzmény: 409 (81529)
cam aro Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81530

Pugban nem nagyon van szelessavu szonda. (bar ez a mocckod nekem semmit nem mond. googli szerint az egy 2.L 16V. B-s motor. szep darab. tipp a trafo sor.  ) 

 

A jellemzo gyikja meg az hogy franszia.. de diag megmondja miert kap gerjesztest a MIL. (diag nelkul kialudni sem fog hamar, megha csak gyertya/trafo gyikja van is. ) 

Előzmény: Törölt nick (81495)
409 Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81529

"eloadatban minden stimmel.."

Ezt úgy érted, hogy menet közben, padlógázon? Mutasd a méréseket.

"de eloadatban alig valtozik. ...hmmmmm . "

Ha úgy méred, ahogy írtam, nem is kell változnia, de az értéke nem mindegy.
Előzmény: cam aro (81524)
cam aro Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81528

jav.kov.. >> cooler.

 

emellett a szaros fordok Di-ben adagolo kabelkoteg  toressel. .. mellette tdci rail nyomas hibaval.. . emellett szerda van.. de eddig 3 vakum iranyito szelepet csereltem mas mas auton., ,mert eresztettek. .(keresd meg hibat, melyik ,es hol )  . pedig elotte evente egyet... :

 

A heten meghulyultek az autok.. meg az eddig hulyek is. :

 

(E240 cdi terrorista auto detto Galaxy.

tultoltottek olajjal..az talan kifustolve.. de power =0 .. MAF jel =0. MaF cserelve..

Erre szakadast ir wastegate vezerloszelepre.. az is cserelve.. erre mar power van.. de ugynezki elszallt a turbo... :( 

 

komolyan mondom,,. szeretem a kihivasokat... de neha jo lenne kalacsot sutni.. :( 

Előzmény: cam aro (81524)
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81527
Hol is van a motorkód?
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81526
Na most megnéztem a gx motor fényképét, asszem holnap fotózok kicsit, mert már abban se vagyok biztos, hogy tényleg az van benne :-S
Előzmény: balabmw (81523)
balabmw Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81525
És alul az "infos" sorban a kék vw-jelre kattintva ott a fénykép a motorról is.
Előzmény: Mr. Lentil (81522)
cam aro Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81524

Mar meg tortent..

eloadatban minden stimmel..

..kiveve a MAF-ot.. mi ECU csatiig szkopolva hibatlan. de eloadatban alig valtozik. ...hmmmmm .

 

bexaras galaxy,.

egr membran lukas > veszti a vakumot. (geo turbo )

folytoszelep iranyito szelep ereszti a vakumot.  (geo turbo )

ezeket cserelve mar nyomas lenne.. de cooler elotti cso szakadt..

..es ez mind turbonyomas.

 

Coller cso csere.. nyomas ott mindenhol...

Ero tovabbra sincs... add el a storyt a gazdinak. :( 

Előzmény: 409 (81510)
balabmw Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81523

Óbazz. Azért az csak megy, hogy "ccm" "kW" "1/min" stb.... amúgy meg webforditas.hu

 

 

Előzmény: Mr. Lentil (81522)
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81522
ha jól emlékszem, németül volt ;)
Előzmény: balabmw (81521)
balabmw Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81521

Tegnap tettem be neked a linket a wgolf fórumra,benne az összes golf2 motor adataival. :P

Előzmény: Mr. Lentil (81517)
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81520
Amúgy ja, beleteszek egy golf motort ;) Komplett külföldi bontógolfot lehet látni 30-ért.
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81519
Á, csak hangosan gondolkodom :)
Előzmény: Quattroman (81518)
Quattroman Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81518
miért, van elfekvő dieselmocid?
azt hiszed olcsóbban jössz ki ha farigcsálsz?
Előzmény: Mr. Lentil (81512)
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81517
Elhittem, csak most már kezdtem kíváncsi lenni, arra is, hogy ha nem 80, akkor mennyi!
Előzmény: balabmw (81516)
balabmw Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81516

Nekem nem hitted el tegnap?

Előzmény: Mr. Lentil (81511)
409 Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81515
66
Előzmény: Mr. Lentil (81511)
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81514
Aki a forgalmimat kitöltötte, ezt nem tudta...
Előzmény: Liviati (81513)
Liviati Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81513
GX 66kW=90LE 1781ccm benzin 83-88-ig szerelték a Golfba
Előzmény: Mr. Lentil (81511)
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81512

Persze ugyanennyi erővel vehetek motorhibás dieselt is....

Asszem túkombináltam ;)

Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81511

Ezt mindjárt gondoltam ;)

 

Srácok, a GX motor hány kW a Golfban?

409 Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81510

Ez így nagyon kevés ahhoz, hogy bármit lehessen következtetni. Vedd elő a VAG-COM-ot, és csinálj egy-két menetközbeni loggot, azokról a csatornákról amiben az elvárt és a valós MAF, valamint az elvárt és a valós turbónyomás is szerepel. Ezek ha nem tévedek a 3. és a 11. csatornában vannak. Aztán ezeket tedd közzé. :-) Ezekből már lehet bogarászni. A mérést úgy csináld, hogy a váltót 3.ba teszed, majd ~1800-2000-es fordulattól _padló gázzal_ !!!! elpörgeted olyan 3500-3800-ig. (igen, ez durva megsértése a közlekedési szabályoknak)
Előzmény: cam aro (81502)
Quattroman Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81509
az már nem.
Előzmény: Mr. Lentil (81507)
balabmw Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81508
Az nagyon nem!
Előzmény: Mr. Lentil (81507)
Mr. Lentil Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81507
Na akkor már csak az a kérdés, ebbe a rugalmasságba belefér-e, ha egy benzines kocsiban diesel motor pöfög? :-))
Előzmény: balabmw (81504)
cam aro Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81506

kieg.

eloadatban nem korrekt a MAF jel.. de ecu oldalan ott van.

(ecu.. vagy esetleg szkenner problem ? > Vag-on nem szokott hibazni.. de uj version van.. nem ismerem meg .. )

 

 

Előzmény: cam aro (81502)
tekilla123 Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81505
Köszönöm!
Előzmény: cam aro (81503)
balabmw Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81504
Tapasztalatom szerint semennyire. Bár nem a KPM-nél szokott vizsgázni. ;-)
Előzmény: Mr. Lentil (81501)
cam aro Creative Commons License 2010.11.03 0 0 81503

T40.

(nem harapok a farkamba, ha esetleg T45. ) 

Előzmény: tekilla123 (81500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!