Türelem, türelem... Nekem sem jött még meg, de így az elején még mérthető, hogy nem mennek olajozottan a dolgok. Majd ha a 34. makettnél is 1 hetet kell várni, akkor lehet és kell is anyázni.
"elmelegítik"? biztos így van/lehet,csak nem tudtam,milyen eljárással,de rögzítik... Esetleg ha szétszedtem pár autómodellem,akkor festés után pillanatragasztóval helyéreillesztem az alkatrészeit... Lazán ennyi,viszont "részben" modellező vagyok...
"elmelegítik"? biztos így van/lehet,csak nem tudtam,milyen eljárással,de rögzítik... Esetleg ha szétszedtem pár autómodellem,akkor festés után pillanatragasztóval helyéreillesztem az alkatrészeit... Lazán ennyi,viszont "részben" modellező vagyok...
Milyen modell az az apróság? Gyönyörű kisautó, és a méretéhez képest nem kevésbé kidolgozott, mint a fekete. Csodálkoztam, hogy miért ezt a régebbi, nagy hűtős, ütközőbakos változatot csinálták meg, de látom, hogy a tiéd is olyan, ezek szerint ez volt az elterjedtebb.
Én is előfizettem a "lapra" a második számtól, de még mindig nem hozták. Kezdek ideges lenni....... A Ladából én is kettőt vettem, az egyiket át szeretném alakítani. A koncepció még nincs teljesen kész, de az alany már darabokban van. Az alkatrészek /a visszapillantó, rendszám kivételével/ nincsenek ragasztva, a kasznin lévő lyukakon át vannak átdugva és a végüket "elmelegítették". Így szétbontva elölről, nem ugrik be valakinek valami?;) Egyébként nagyon jó a sorozat! Bár tudom, hogy nem népautók, de a Zileket és a Csajkákat nagyon hiányolom, a Nysa-ból meg de jó lenne egy mentő.... További szép estét!
Marha jók lettek ezek a piros zsigulik, legalábbis az elejét kivéve, tényleg mintha csak egy igazi zsigát látnék az utcáról....csakhát az a fránya eleje... Nemtom nekem valahogy olyan furcsa..mintha a lökhátíró túlságosan mélyen, lent lenne, talán az igazikon fentebb van, közelebb a hűtőmaszkhoz..és ettől olyan kicsit groteszk lett, nem adja vissza 100 %-osan az eredeti Ladák szépségét...az a baj, hogy fentebbrakni se lehet sehogy...legalábbis én nem merek hozzányúlni... Egyébként van egy oldal, ahol nagyon jó, részletes kép van az össszes modellről:
Még nem néztem meg,bár szerintem vmi átlátszó anyaggal van "odarögzítve",és ha ezt eltávolítod,akkor megbírnád csinálni amiket mondtál: lámpabúra,küszöbléc,STB-STB... Feltétlen használj maszkolószallagot,mert 100%-ban egyenest kell festened! (Akár ecset,vagy flakonos spray...)
Ezek a kisautók a DeAgostini kiadó által forgalmazott, leegyszerűsített IXO - IST modellek. Az eredetiek 5000-7000 Ft körül mozognak.
Az oroszok is gyártanak diecast modelleket, melyek 4000-5000 Ft körül vásárolhatóak meg, de elég gyenge minőségben.
A cseh Abrex (Hongwell) gyártja a Skodákat 3000-5000 Ft körüli áron.
Az újságmellékletként megvásárolható modellek (nem Bburago, vagy Maisto játékok!) 2000 Ft körüli áron elég jó ár/érték arányt képeznek. Egyrészt szép gyűjtemény alapjai lehetnek, másrészt pár éven belül jelentősen nőhet az értékük. A DeA másfél éve már próbálkozott egy Versenyautó és Versenymotor sorozattal, de ott egy időben jelentette meg az összes típust. Az akkori 890 Ft értékű kiasutókért ma 2000-5000 Ft körüli árat kell fizetni.
Megkaptam én is a csomagot.Nekem a fekete alapon fehér betűs rendszámmal küldték a Ladazsigát:).Még jó,hogy írtátok hogy van benne rendszám.Majdnem kidobtam a dobozát.Nekem 2 levél matricát küldtek benne.16 rendszámvariáció van benne.UM-12-96 UL-44-67 UZ-79-44 ZH-13-09 PB-66-56 TA-51-92 TK-67-10 CBJ-14-30 UA-39-28 UK-65-18 UO-98-10 ZA-77-13 ZK-17-56 PN-30-20 TH-23-20 STA-25-66.Kár hogy PT-42-02 nincs benne.Az volt a mi kocsink rendszáma,igaz hogy az 1200-es volt.
Az első számtól rendeltem meg, egyszerre kaptam 3 autót, (meg egy motort) a nagy papírdobozban volt a matrica. Amúgy az én Ladám fekete rendszámú, fehér betűkkel.
Gondolom sok Lada rajongó van itt...ha neadjisten valaki orosz Lada honlapra bukkanna, és érdekelné mi van ott, nyugodtan kérdezhet mert tudok oroszul... Messze nem anyanyelvi szinten, de azért eléggé..