Keresés

Részletes keresés

BPI-791 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19713
ok,köszi
Előzmény: BPI-779 (19712)
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19712
Nah, majdnem sikerült. :D
66E/22: 15-37 (és nem 15-47).
Előzmény: BPI-791 (19707)
buszpótló-busz Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19711
18V:
17-55; 08-45; 08-79; 08-75; 18-22

Hiányzó 19-41V: 19-62
buszpótló-busz Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19710
86:
F1: U-914
F2: U-906
F3: U-910
F4: U-907
F5: U-916
F6: U-915
F7: U-909
F8: U-905
F9: U-911
F10: U-904
F11: U-901
F12: U-903
F13: U-902

206:
F1: U-913
F2: 11-91
F3: 17-63
F4: 08-59
F5B: 11-93
F6: 08-77
F7: U-908
F8: 11-89
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19709
7-et láttam, de 20 perc múlva (akkor megy el visszafelé) megnézem akkor még egyszer :)
Előzmény: BPI-791 (19707)
11-88 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19708
96/296:
F6B: 06-54
Előzmény: 11-88 (19689)
BPI-791 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19707
"66E/22: 15-47"
Ez biztos?Nem inkább 15-48?
Előzmény: BPI-779 (19705)
BPI-791 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19706
10-49-nek van olyan 10-16 szerűen fülsüketítő csengője.(továbbá ilyen csengős még sejtéseim szerint a 10-35 és a 10-61 is)
Előzmény: 11-88 (19703)
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19705
23/1: 17-88
23E/7: 17-93
66E/22: 15-47
148/6: 05-42, /17: 05-40
151/9: 19-54
BPO725 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19704

Üdv.:

5:07-27,13-63,15-09

8:13-31

105:05-05,05-16

112:05-08,05-10,05-12

139/139A:11-43

178/178A:07-76,07-80,10-55,12-89

11-88 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19703
Nem tudom, lehet, hogy az volt. Eléggé 8-asnak tűnik a szám, de lehet, hogy eredetileg 9-est akartam írni.

Neki is olyan csengője van, mint a 10-16-nak? Mert ha igen, akkor ő volt az.
Előzmény: EcoLife AP2000 (19702)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19702
Vagy inkább 10-49 :)
Előzmény: EcoLife AP2000 (19701)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19701
10-48 alias 10-38?
Előzmény: 11-88 (19699)
BPI-964 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19700
Engem érdekelnének a helyek és időpontok a 276E kapcsán, de e-mailben.
Előzmény: 11-88 (19699)
11-88 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19699
Kiegészítés:

46/146:
F1: 00-75 (412-es helyett)
F2: ?
F3B: 06-72 (BPI-964 infója)
F4: 01-43
F5: 01-31
F6: 00-67
F7: ?
F8: 10-08

146A: 00-68 (11:45-ös indulás)

175:
F1: 03-73
F2: ?

196/196A:
F4: 19-75
F6: 08-46

276E: (vannak időpontok és irányok is hozzájuk, ha valakinek kell)
00-36, 00-46, 00-54, 00-64, 00-68, 01-38, 10-14, 10-48, 10-52, 10-61, 12-55, 15-23

Cinkotai buszgarázsban voltak 11:10-től 12:30-ig:
00-06, 00-31, 00-39, 00-61 (-> 198, 12:46-kor állt ki garból), 00-68, 00-70, 00-77, 00-78, 01-20, 01-22, 01-25, 01-40, 01-75, 01-78, 01-87, 02-07, 03-45 (Tanulójárat, 12:54-kor ért vissza a garba), 03-48, 03-54, 05-58, 06-64, 10-16, 10-21, 10-26, 10-28, 10-38, 10-59, 10-62 (-> 98), 17-12, 17-31 (11:45-kor érkezett meg, 85E-ről jött), 17-39, 17-48 (?),
17-99 (12:04-kor érkezett meg, mögötte zavarelhárító kocsi jött), 19-23, 19-45, 19-70, 19-84, 19-87, 19-92 (13:00-kor elhúzta a csíkot a garból), FJX-192 (közben átment a garázsból a Volvo telepére), FKU-912, HLN-323 (Tanulójárat, 11:49-kor állt ki a garból)

+ még egy-két 435-ös, Volvo és 260-as és amiket nem vettem észre.

A Volvo Hungária telepén voltak 11:55-től 12:05-ig:
FJX-192, 195, 220, 228, 229, FKU-939 (Nógrádos "csodák" és más BKV-s Volvo nem volt ott)
Előzmény: 11-88 (19689)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19698
üdv!
118:nem forgalmik szerint mert elég nehéz követni:S:S:S,BPO-369,BPI-271
160/260:BPO-801,BPO-844
218:BPO-847,BPO-853
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19697

15: 07-81, 07-82, 10-31, 10-32, 10-41, 12-87, 13-43, 15-15

26: 10-47, 10-51, 13-70

91/291: 07-30, 07-51, 16-62

191: 07-00, 08-93

206: 08-77, 17-63, FKU-908

BPI-779 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19696
36/6: 17-56
További indulások, ha vadászna rá valaki:
Csepelről: 13:41, 15:56, 18:33, 20:58, majd 23:10-kor meghirdetett garázsmenet.
Lőrincről: 12:35, 14:51, 17:14, 20:01, 22:27.
pihenők: 18:12-18:33 Csepelen, 19:27-20:01 és 21:49-22:27 Lőrincen.
FKU-911 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19695
19-41V: 08-65, 08-68, 18-48, + még 1
1433 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19694

13: 12-65

33: 11-40, 11-45, 11-49, 11-52, 11-67, FJX-186, 211, 219, 222, 230, 231

58: 02-16, 06-05, 12-82

113: 01-65

113A: 06-24

250A: 12-94

251: 14-11

Savoya tartalék: 12-13

BPI-779 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19693
23/4: 17-79 :P
36/1: 17-96, /11: 17-61
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19692

Tegnap:

 

950: 05-41, 19-38

 

115

F1: 10-48

F2: 07-81

F3: 02-63

F4: 02-37

F6: 07-72

 

923: 08-47

950A: 04-75, 05-75

daveszka Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19691
:D
Előzmény: .BPO-346. (19683)
BPI-779 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19690
Ennek nyomán este lesz :)
923:
F23: 08-60
F25: 17-92
F31: 08-56

És most éjjel volt:
923: F14: 17-92
(Megjegyzem ez egy nagyon jó szám... 22:48-kor kezd garban, köröz 923-ason, aztán átszerel 30/30A/122-be, majd este visszaszerel megint 923-ba, és 1:55-kor végez garban... Csak 27 órát van kint egyfolytában szerencsétlen kocsi...)
Előzmény: .BPO-346. (19687)
11-88 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19689
96/296:
F1: 01-67
F2: 19-75 :-D (na jó, szerintem csak pótlás volt, 96-os 8:32-es indulás)
F3: ?
F4: 03-53
F5: 03-28
F6B: ?
F11: KTK-392
F12: KTK-400

196/196A:
F1: FKU-942
F2: 18-24
F3: 11-85
F4: 08-46 (?)
F5: 18-15
F6: 19-75 (?, mert neki hiányzott egy köre, lehet a 96-os pótlása miatt)
F7: 18-07
F8: 19-51
F9: 18-33
F10: 00-09
F11: FJX-189
F12: 11-84
F31: 00-25
F32: 08-41
F33: 08-76

973: 11-85, 18-15
BPI-964 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19688
Aki látja 19-64-et kérem, írja be legyen szíves. Köszönöm.
.BPO-346. Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19687

30/30A:

F1: 04-43

F2B: 04-77

F3B: 04-55

F4: 04-62

F5: 04-46

F6B: 04-78

F7: 04-70

F8: 04-47

F9B: 04-59

F10: 08-23

F11B: 04-68

F12: 17-71

F21: 08-50

F22: Estére lesz meg...

F23: 08-60

F24: 17-58

F25: 17-92

F31B: 08-56

F34B: 08-32

 

122:

F1: 08-56

F3: 08-51

F4: 08-32

F24B: 17-58

F25B: 17-92

 

126/126A:

F1: 03-46

F2: JUX-019

F3: 03-81

F4: JLA-158

BPI-964 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19686
31
F1: 00-08
F2: 17-82
F3: 00-01
F4: FJX-204
F5: FJX-205
F6: 19-70
F7: 00-29

44
F1: FJX-207
F2: 19-66
F3: 19-73
F5: 00-07
F6: 19-43
F7: FKU-934

45
F1: 15-23
F2: 18-32
F3: 18-53
F4: 12-53
F5: 18-16
F6: 00-30
F7: 19-92

46
F3B: 06-72

92
F1?: 01-74

131/231
F1: 10-30
F2: 00-40
F3: 01-82
F4: 10-25 (10-54 pótlás 144-esről kb. 7:02-es indulás)
F5: 01-32
F11: 12-96
F12: 01-49

144
F2: 10-54
F3: 00-43
F4: 01-55
F5: 12-58

174
F1: 06-51
F2: 00-53
F3: 01-08

244
F1: FJX-209
F2: 01-88
F3: 19-97
F4: 19-98
F5: FJX-192
Csopakiutca Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19685

39: BPO-340, -357, -358

149: BPO-713, -738, -743, -760, -762

155-156: BPI-057, -357, BPO-223, -225, -229, -506, -752

 

BPO-506 újra forgalomban, levizsgázott

MBen Creative Commons License 2009.07.20 0 0 19684

20E: 08-58, 11-92, JOX-714, 715, KVW-967, 968, 969, 972, KWY-463, 464, KWZ-189, LCR-151.

25: 00-56, 00-74, 06-43, 16-06, 16-67, JUX-020, 021.

25/224: JUX-024.

104/204: 03-09, 03-10, 03-49, 03-60, 03-65, 12-64, JLA-159, KTK-394, 399.

120: 03-17, 03-64, 06-37, JUX-015.

170: 01-05, 03-11, 06-57, JUX-016.

196/196A: 00-09, 00-25, 08-41, 08-46, 08-76, 11-84, 11-85, 18-07, 18-15, 18-24, 18-33, 19-51, FJX-189, FKU-942.

220: 03-13, 03-37, 06-04, JUX-014, 027.

914: 00-02, 11-92, 17-89.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!