Segítséget szeretnék kérni ! Vettem egy 2005-ös Peugeot 407 1.6 HDI-t és azt vettem észre, hogy az autó nem ugrik, nem reagál úgy a gáz adásra ahogy kellene, kb:2000-2500 fordulaton kezd húzni.
Nekem ezelőtt egy 406 HDI volt ami 90 lovas volt de az a 407-eshez képest egy rakéta volt.
Ha valaki találkozott már ilyen problémával akkor legyen szíves ossza meg velem.
Hétvégén bújtam pont az utastérben, és megállapítottam, hogy a gázpedál környőkéről megközelíthető a motor, hogy ki lehet-e szedni azt nem tudom, de talán egy kis síkosítót be lehet fújni neki, mert a tengelyét láttam, hogy bekúszik-e az olaj az jó kérdés.
Én meg úgy tudom, bár nem olvastam, csak mondták... hogy hideg motornál is keni bele a kipufogó gázt, mert akkor gyorsabban melegszik be a motor.
Egyébként szébben megy lefalazott egr-el az autó, csak nekem nem melegszik be rendesen a motor csak ha izomból tolom neki. Bár nekem van bypass hibám, de én kiszedem, mert jó az egr szelepem, és így nem verseny körülmények között csak 80 fokos a vizem, pedig még nincs is minusz.
Szia. Nekem most fogják megcsinálni.
Az ellenérved meg nem helytálló, ugyanis hideg motornál nem is működik az egr. / legalábbis ezt olvastam az erről szóló forumokban/
Az a sok apro vonal a 10, 20, 30km/h kozott. Ha megnezed a kepeket amit linkeltel azon az latszik hogy egyre tobb latszik beloluk. De lehet hogy csak oldalrol van fotozva. A tukron ilyen felragaszthato hely van?
De 407 van. Ahogy latom maga a muszerfal lemeze jo, csak az osszerakas nem passzol. Az osztasok szimetrikusak, de beszereles utan mar nem azok. Valamit talan elboktel? Mit fizettel ezert a betetert? Nekem a feher tetszik!
5 évente javasolt, hosszú sztori, de nekem a régi autóm ami eladó volt 6 éves volt (a vezérlése) ment azzal a vezérléssel kb 30000km-t, és átugrott a szíj, öszehajtotta az összes szelepet stb...