Keresés

Részletes keresés

fiú12év Creative Commons License 2005.04.11 0 0 714
Sziasztok:)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.27 0 0 713
Én úgy emlékszem, azzal volt összefüggésben, hogy akkoriban újították fel az Alkotás utat, és emiatt nem járt a 61-es villamos. Egyébként ez ott van az általad említett oldalon is, kicsit lejjebb. Gondolom, a Villányi úti szakasz átmenő forgalmát akarták ráterelni a 12-esre, a villamospótló helyett.
Előzmény: ARIBOY (710)
fiú12év Creative Commons License 2005.03.27 0 0 712
Sziasztok!:-)bkv
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.26 0 0 711

Köszönöm szépen! Kiegészítem őket!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: fiú12év (708)
ARIBOY Creative Commons License 2005.03.26 0 0 710

Sziasztok!

 

A http://www.bkae.hu/~voni/valtozas/szov99.htm weboldalon olvastam,hogy " 1999.

MÁJUS 3-tó

  • A 12-es busz vonalán hétköznap csuklós IK435-ös buszok közlekednek a szóló IK415-ösök helyett. "

Erre mért volt szükség,és mennyi ideig közlekedett csuklós 12-es,99-ben?

 

Üdv:ARIBOY

fiú12év Creative Commons License 2005.03.26 0 0 709
Ennyit tudtam.Remélem sikerült valamit segíteni:-)
fiú12év Creative Commons License 2005.03.26 0 0 708
Kiegészítések az autóbusztörténetekhez.A nyíl után található a kiegészítés.
5 busz története:a 105-ös busz immár a deák f.térről közlekedik az apor vilmos tér felé--1995.márc.5
8 busz története:Az alábbi forgalmi változás történt:
-8/a jelzésű autóbusz a március 15.tér ls a gazdagréti tér között közlekedett.
-8/b jelzéssel temetőjárat közlekedett a március 15.tér és a Farkasréti temető között---1991
12 busz története:A 12-es autóbuszok boráros tér-petőfi híd-BAH csomópont között közlekedtek---1995.aug.1
44busz története:a 44/a megszűnt---1982
48-as busz története--a 148-as buszról annyit tudok,hogy 1995.aug.1-jén szűnt meg
87-es busz története:a 87/B autóbusz megszűnik--1995.július.1
90-es busz története:a 190-es busz megszűnik---1995.május.15
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.20 0 0 707

Sziasztok!

A 87-es buszcsaláddal kapcsolatban: a 87B járat valamikor a 70-es évek végén (esetleg 80-as elején) indulhatott, nekem úgy rémlik, hogy eredetileg a repülőtérig járt, és később vágták vissza a VÁV-hoz. Ami a megszűnését illeti, az 1991-es vonalhálózati térképen szerepel utoljára, de ettől függetlenül kb. 1994-95-ig még egész biztos, hogy közlekedett. Igaz, nem túl gyakran, talán 2 menet volt reggel, 1 meg délután, de arra emlékszem, hogy sokáig "vadásztam" rá, mert arrafelé laktunk. Szóval nagyjából akkor szűnt meg hivatalosan, és utána már tényleg csak repülőnapokon közlekedett, különjáratként.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (639)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.19 0 0 706

Hát ez természetes!

 

Történelmi adatokat cserélhetünk, és közölhetjük itt ebben a topicban!

Előzmény: fiú12év (705)
fiú12év Creative Commons License 2005.03.19 0 0 705
Hú sajna nem.DEa buszok történeteihez tudok pár segítséget mondani a hiányos dátumokhoz.mondjak?
Előzmény: BUDAPEST 2004 (704)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.17 0 0 704

Köszönöm a pontos infót!

Esetleg tudnál pontosabb időpontot?

Előzmény: fiú12év (702)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.17 0 0 703

Szia!

 

Nem kell ezzel kínlódnod!

Egyszerűen jelöld ki az internetcímet a böngészősávban, majd CTRL+C lenyomása után az itteni hozzászólás ablakban CTRL+V gombot nyomod meg!

 

Ha pedig meg akarod itt nevezni, akkor viszont az ablak alatt ott van a link. Oda belinkeled a CTRL+V-vel (vigyázz! az ott látható http:// töröld ki!) és a szöveghez odaírod, hogy xxxx (amit akarsz!), majd felvesz, és pici várakozás után ugyanabban a sorban beszúrás és végül mehet!

 

Ennyi!

Előzmény: fiú12év (700)
fiú12év Creative Commons License 2005.03.17 0 0 702
A 12/A villamos 1967-ben szűnt meg
Előzmény: Blöky (673)
fiú12év Creative Commons License 2005.03.17 0 0 701
Szia!Bocsi hogy beleírok,de a 64/A villamos 1963-ban szűnt meg
Előzmény: BUDAPEST 2004 (691)
fiú12év Creative Commons License 2005.03.17 0 0 700
Sziasztok!Hogy kell hullámos vonalat írni?Ezt azért kérdezem,mert akarok nektek mutatni egy honlapot,de van benne egy hullámos vonal és így nem tudom leírni
Blöky Creative Commons License 2005.03.16 0 0 699
~ 69 Rákosszentmihály, Csömöri út - Késmárk u. - MÁV-telep (- Rpalota, Széchenyi tér). Villamosként működött 1953 - 1970.IV.2. (korábban HÉV volt)
Előzmény: BUDAPEST 2004 (696)
Blöky Creative Commons License 2005.03.16 0 0 698

1916-18 között indult, gondolom abból, hogy 16-ban indult a 83-as.

1919-ben megszűnt.

Előzmény: BUDAPEST 2004 (692)
ARIBOY Creative Commons License 2005.03.15 0 0 697

Kedves Budapest 2004!

 

A 61-es villamos közlekedés története érdekelne,és úgy vettem észre,hogy azt még nem irtad le.

Üdv:Ariboy

Előzmény: BUDAPEST 2004 (695)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 696

AZ EGYVÁGÁNYÚ VILLAMOSOK KÖZLEKEDÉSE BUDAPESTEN:

 

A budapesti tömegközlekedés villamoshálózatában igen sok egyvágányú villamosjárata volt. Az egyvágányú villamosok forgalma igen minimális volt. Sajnos őket a megnövekedett utasforgalom, illetve a metróépítés tüntette el, de egy rövid szakaszon a 3-as vonalán ma is találkozhatunk (Bihari utca [Fertő utca]).

Többek között az alábbi villamosjáratok voltak az egyvágányú villamos-vonalak:

 

~ Az óbudai 5-ös (Flórián tér - Filatorigát)

~ Az újpesti 8-as (Újpest - Megyer)

~ A lőrinci 40-es (Pestlőrinc - Pestimre)

~ A nagytétényi 43-as (Budafok - Nagytétény)

~ A nagykörösi úti 51-es (Használcikk piac - Pestimre)

~ A zuglói 64-es (Nagy Lajos király útja - Füredi út)

~ A rákospalotai 65-ös (MÁV-telep - Czabán Samu tér)

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 695

EBBEN A TOPICBAN OLVASHATÓ

NÉHÁNY BUDAPESTI TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRAT

KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE IS

 

Az adatok

71-es autóbusz,

46-os, 64-es, 95-ös villamos

történetével bővültek!

Kiegészült a 85-ös villamos közlekedéstörténete is!

 

Az adatok száma eddig:

157

 

Érdemes a történetek után elolvasni a hozzászólásokat!!!

 

Autóbuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a gyorsjáratok is találhatók!
(Pl.: 55gy => 55; 101 => 1; 47A => 47)

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.

 

Villamosok és trolibuszok:

A történetek leírásában a betétjáratok, az elágazó, valamint a trolibuszok is találhatók!
(Pl.: 16A => 16; 29Y => 29; 72 troli => 72)

 

1 2 35 6 7 8 9

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59

60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100.

 

Csepeli gyorsvasút

Ráckevei HÉV

Fogaskerekű vasút

 

1948. augusztus 1. - Margit híd átadása (Csak villamos!)

XI. kerületi villamosok

A zugligeti villamos

Mező Autóbusz Üzemegység záróállománya.

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: BUDAPEST 2004 (668)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 694

A 71-ES AUTÓBUSZOK KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1969-TŐL NAPJAINKIG:

 

1969.12.0.

A 71-es autóbuszok Csepeli starndfürdőtől a Molnársziget, révátkelőig közlekedtek.

 

1973.

A 71-es autóbuszok immár Tanácsház (Szent Imre) térről közlekedtek.

 

?

A 71-es autóbuszok Csepel, Tanácsház tér és Csepel, Királyerdő út között, a Hollandi úton át közlekedtek.

 

1985.06.01.

A 71A jelzésű autóbuszok Csepel, Tanácsház tér és Csepel, trandfürdő között közlekedtek.

/Korábban ezen az útvonalon "S1" jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

 

?

A 71A jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 693

Megvan!

Utána néztem: I/458-461 oldal.

Köszönöm Blöky, hogy szóltál!

 

Tehát, az eddigi adatok alapján:

 

A 85-ÖS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1910-ES ÉVEK MÁSODIK FELÉTŐL NAPJAINKIG (1919.):

 

1910-es évek második felében

A 85-ös villamosok Rácfürdő - Erzsébet híd - Rákóczi út - Thököly út - Erzsébet királyné útja útvonalon közlekedtek.

 

1919.11.20.

A 85-ös villamosjárat megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

Előzmény: BUDAPEST 2004 (692)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 692
Erről lehet valami bővebbet tudni?
Előzmény: Blöky (669)
BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 691

A 64-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1955-TŐL NAPJAINKIG (1980.):

 

1955.07.01.

A 64-es villamosok Bosnyák tér - Nagy Lajos király útja - Mogyoródi út - Vezér utca - Füredi út útvonalon közlekedtek.

/Mogyoródi úttól a villamosok 1 vágányon közlekedtek!/

 

1956.04.23.

~ A 64-es villamosok Keleti pályaudvar - Bosnyák tér - Füredi út útvonalon közlekedtek.

~ A 64A jelzésű villamosok Keleti pályaudvar - Bosnyák tér - Egressy út útvonalon közlekedtek.

 

1957.

~ A 64-es villamosok ismét Bosnyák tér és Füredi út között közlekedtek.

~ A 64A jelzésű villamosok Bosnyák tér és Egressy út között közlekedtek.

 

1962.

A 64A jelzésű villamosok Bosnyák tér és Mogyoródi út között közlekedtek.

 

?

A 64A jelzésű villamosjárat megszűnt.

 

1980.01.02.

A 64-es villamosjárat - az egyvágányú közlekedés és a megnövekedett utasforgalom miatt - megszűnt.

/Pótlására a vonal egyik szakaszán a 82-es trolibuszok közlekedtek tovább./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 690

A 95-ÖS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE:

 

A budapesti tömegközlekedésben 95-ös jelzéssel villamos nem közlekedett. 

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 689

A 46-OS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1912-TŐL NAPJAINKIG (1962.):

 

1912.12.02.

A 46-os villamosok Rókus Kórház - Légszesz utca - Keleti pályaudvar - Damjanich utca útvonalon közlekedtek.

 

1913.07.04.

A 46-os villamosok Keleti pályaudvar - Felsőerdősor utca - Nyugati pályaudvar útvonalon közlekedtek.

 

1944.

A 46-os villamosok közlekedése - Budapest ostroma miatt - leállt.

 

1945.06.22.

A 46-os villamosok Keleti pályaudvar és Nyugati pályaudvar között közlekedtek.

 

1946.02.14.

A 46-os villamosok - a nagykörúti villamosforgalom tehermentesítésére - Keleti pályaudvar felől a Nyugati pályaudvar után a Szent István körúton és a Személynök /Balassi Bálint/ utcán át a Kossuth Lajos térig közlekedtek.

 

1948.08.01.

A 46-os villamosok ismét Keleti pályaudvar és Nyugati pályaudvar között közlekedtek, a Szinyei Merse utcán át.

 

1952.10.25.

A 46-os villamosjárat megszűnt.

/Pótlására a vonal egyik szakaszán a 21-es, illetve a 23-as villamosok; valamint a másik szakaszán a 73-as trolibuszok közlekedtek tovább./

 

1958.02.17.

A 46-os villamosok Petőfi híd, budai hídfő - Nagykörút - Margit híd - Déli pályaudvar útvonalon közlekedtek.

A villamosok 40 perc alatt tették meg az útvonalukat.

 

1962.

A 46-os villamosjárat megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

BUDAPEST 2004

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 688
Régi 21-es autóbusz és 77-es, 79-es villamosok itt!
Blöky Creative Commons License 2005.03.02 0 0 687
Na, onnan első nekifutásra is csak annyi derül ki, hogy 1960.1.1-én már létezett, 1962-ben visszavágták a Golgota utcáig, és a 20A is akkor indult.
Előzmény: Blöky (686)
Blöky Creative Commons License 2005.03.02 0 0 686

Nem tudom pontosan hogy mikortól meddig volt így, egy 1960 körüli térképről emlékszem így erre.

De menjünk rá a villamos.budapest.hu-ra!

Előzmény: BUDAPEST 2004 (681)
Blöky Creative Commons License 2005.03.02 0 0 685
Sajnos nem tudok. Otthon megnézem a 3k-t, abban van 1967-es buszmenetrend, de abból is csak annyit fogok tudni, hogy akkor léteztek-e már az 50-es betétjáratai.
Előzmény: BUDAPEST 2004 (679)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!